CRM для консалтингової компанії

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
15.10.2021
3728
0

Успіх консалтингової компанії залежить від взаємодії з клієнтом. Його недостатньо знайти, провести консультацію та виставити рахунок за надані послуги. Головне завдання – утримати клієнта, переконати у постійній співпраці та зацікавити цікавими проектами. Доведеться вручну вибудовувати систему комунікації. CRM для консалтингових компаній – це інструмент, який дозволяє оптимізувати бізнес та підвищити ефективність роботи з клієнтами.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Основні цілі CRM для консалтингової компанії

Консалтингові компанії потребують інструментів управління бізнесом. Це допоможе не лише вести справи у зручній формі та відстежувати кожен процес, а й бачити загальну картину, будувати плани та здійснювати попередні розрахунки. І найголовніше – утримувати клієнтів та пропонувати персональні послуги. CRM для консалтингової компанії вирішує низку завдань:

Оптимізація діяльності компанії

Кожен бізнес-процес легко контролювати та відстежувати. Можна вибудовувати ланцюжок взаємодії з клієнтами, покращувати комунікацію всередині компанії, що дозволяє оптимізувати її та усунути рутинні завдання. Спрощення та прозорість управління бізнесом дозволять знизити витрати, позбутися непотрібних завдань, підвищити швидкість та якість обслуговування.

Раціоналізація всіх бізнес-процесів

Чимало бізнес-процесів забирають багато часу, хоча їх можна раціоналізувати. Наприклад, розподіл завдань, автоматизація низки функцій: розсилки, нагадування та обліку. Щоб добре працював консалтинг, CRM просто необхідна. Це інструмент, що дозволяє підійти до бізнесу раціонально та підвищити його ефективність.

Контроль маркетингових, рекламних, управлінських та інших заходів

CRM для консалтингової компанії дозволяє управляти рекламними кампаніями, вести маркетинг, розвивати бізнес, бачити сильні та слабкі сторони, покращувати процеси. Управління стає ефективним, співробітники перебувають під контролем, кожен знає свої завдання, а якість роботи відстежується.

Підвищення якості сервісу

Обслуговування клієнтів – необхідність консалтингу, CRM дозволяє значно покращити його якість. Все починається з детальної фіксації історії взаємодії з клієнтом. Інструменти лояльності, оцінки роботи, прогнозування процесів дозволяє підвищити сервіс та виділитися на фоні конкурентів.

Створення єдиної бази даних про клієнтів

База даних дозволяє зберігати історію взаємодії з клієнтом, вести облік та розробляти індивідуальні воронки продажу консалтингових послуг. При цьому всі дані зберігаються в єдиній базі, але сегментуються, налаштовуються, а доступ до них розподіляється. Це забезпечує збереження даних на найвищому рівні.

Функції CRM для консалтингу

Функціонал CRM для консалтингових компаній може відрізнятись й залежить від індивідуальних потреб бізнесу. Наша компанія Wezom розробляє персональні інструменти, спираючись на поставлені завдання. Реалізувати можна практично будь-яку ідею. Важливо, щоб інструменти були ефективними та корисними для бізнесу. Але в будь-якому випадку є оптимальний набір функцій, який має бути реалізований:

  • ведення бази клієнтів, інструменти швидкого отримання інформації, зберігання історії взаємодії;
  • email-розсилка для масових повідомлень, створення воронки листів під кожного клієнта;
  • можливість роботи з будь-якого пристрою, щоб консультант міг миттєво надати послуги, навіть якщо він не в офісі;
  • система нагадувань, що дозволяє виконувати контроль роботи з клієнтами, будувати плани взаємодії та завдання роботи з постійними клієнтами;
  • контроль співробітників, інструменти постановки завдань, відстеження ефективності виконання, збирання звітів про виконану роботу, система розрахунку бонусів та премій;
  • планування ресурсів, розподіл замовлень між співробітниками, створення розрахунків та прогнозів;
  • розбивка великих завдань на етапи та підзавдання для повного контролю та бачення загальної картини; такі інструменти дозволяють управляти бізнесом ефективніше й чіткіше розуміти логічний ланцюг робочих процесів;
  • формування воронки продажів, причому, як для комплексних послуг, так і для роботи з кожним клієнтом персонально;
  • база з контрагентів, посередників, партнерів.

Крім цього, можна реалізувати інструменти комунікації, підключати різні сервіси, інтегрувати платіжні системи та інші ресурси, що допомагають зробити управління компанією ще кращим. CRM для консалтингової компанії – це потужний діджитал інструмент із великим функціоналом, що відкриває перед бізнесом нові можливості.

Рекомендуємо почитати
Рентабельність CRM-системи

Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.

Докладніше

Скільки коштуватиме CRM консалтингової компанії?

Точну вартість сказати неможливо, оскільки вона формується з багатьох факторів. Зокрема на ціну розробки впливає функціонал. Чим більше інструментів необхідно створити, тим більше часу потрібно. Також підбирається стек технологій, за допомогою якого можна реалізувати CRM для консалтингових компаній.

Далі формується команда спеціалістів. Можливо, вистачить одного дизайнера та кількох розробників, тестувальника та менеджера. А можливо, знадобитися набагато більше фахівців.

Щоб зрозуміти складність завдання, строки розробки та вартість, необхідно провести попередні консультації. Ми пропонуємо приїхати до нас в офіс або зателефонувати та домовитися про зустріч. Ми обговоримо вашу ідею, зрозуміємо, які завдання має вирішувати CRM для консалтингової компанії та як можна реалізувати продукт. Тоді зможемо говорити про цифри точніше. У середньому, розробка консалтинг CRM коштує від 5000$. Точніше ми можемо сказати лише на консультації, коли оцінимо завдання.

Етапи розробки CRM

У компанії Wezom розробка CRM відбувається у кілька етапів. Вони виглядають наступним чином:

  1. Консалтинг. Так, для консалтингу потрібний консалтинг. Ми проведемо з вами зустрічі, обговоримо проект, зможемо сформувати завдання та зрозуміти, що потрібно зробити. Наші аналітики вивчають конкурентів, цільову аудиторію, специфіку бізнесу та складають попередній план робіт.
  2. Технічне завдання. Далі складається технічне завдання спеціалістів. Створюється прототип, розробляються ідеї, формується функціонал. Все це оформляється в документацію та складаються договори, що підтверджують схвалення плану робіт.
  3. Дизайн та розробка. Фахівці беруться за створення CRM для консалтингової компанії. Дизайнери роблять макет, малюють елементи, працюють із їх розміщенням. Мета – створити зручний інтерфейс, з освоєнням якого впорається кожен співробітник. Програмісти, використовуючи стек технологій, пишуть код та розробляють робочі компоненти.
  4. Тестування. У процесі розробки перевіряється працездатність функціонала, виконується імітація дій користувачів, перевіряється система безпеки.
  5. Впровадження. Після успішних тестів консалтинг CRM впроваджується у бізнес. Ми робимо всі налаштування, встановлюємо на обладнання застосунки, проводимо інтеграції зі сторонніми сервісами, включно з платіжними системами. Навчаємо ваших співробітників користуватися інструментом.
  6. Підтримка. Надаємо технічну підтримку, стежимо, щоб усе працювало. Консультуємо, допомагаємо розібратися з функціоналом, робимо так, щоб CRM для консалтингової компанії працювала та приносила користь.

Такий підхід дозволяє надати вам готовий бізнес-інструмент, який одразу почне працювати. При цьому використання не впливає на хід роботи компанії, вам не потрібно зупиняти свої робочі процеси. Ви отримуєте якісний діджитал інструмент для свого бізнесу.

CRM для консалтингу від Wezom

Замовте розробку CRM для консалтингових компаній Wezom. Ми зробимо вам персональний інструмент, який буде зручним у використанні та приноситиме бізнесу вигоду. Нас обирають, оскільки:

  • ми підбираємо індивідуальні рішення, ви отримуєте інструмент, якого немає у ваших конкурентів;
  • впроваджуємо лише найнеобхідніші функції, жодного зайвого функціоналу та інструментів, які не приносять вигоду бізнесу;
  • робимо якісний інтерфейс, у застосунку легко розібратися, використовуємо фірмові кольори та робимо його вид впізнаваним, звичним та комфортним;
  • підписуємо договори, працюємо прозоро, ви можете контролювати кожен етап робіт й слідкувати за їх перебігом, менеджер завжди на зв'язку;
  • працюємо як з малим бізнесом, так і з великими компаніями, корпораціями та мережами;
  • виділяємо персональну команду розробників, які повністю занурюються лише у ваш проект;
  • створюємо інструменти, які надалі можна масштабувати та запроваджувати новий функціонал;
  • складаємо докладний план робіт, який допомагає заздалегідь зрозуміти, що має бути у фіналі, тому в нас очікування та реальність завжди збігаються.

Зателефонуйте нам або приїжджайте до офісу, щоб провести зустріч та обговорити ваш проект. Зробімо ваш бізнес ще ефективнішим. Консалтинг CRM допоможе вивести компанію на новий рівень та масштабувати її.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах