Менеджери меблевої компанії є сполучною ланкою між працівниками, які приймають участь у виготовленні продукції, та кінцевими споживачами, які цю продукцію (меблі) купують. Цей товар нерідко виготовляється на замовлення, за індивідуальними параметрами, тому контроль виробничих процесів саме в цьому припадку є надзвичайно важливим.
Шляхом до забезпечення всеосяжного контролю є впровадження CRM для меблевої компанії – саме завдяки цьому рішенню, ви зможете покращити взаємовідносини з клієнтами, оптимізувати робочі процеси та загалом – позитивно вплинути на масштабування та зріст прибутку вашого бізнесу.
Чому потрібна CRM меблевому бізнесу?
Головне завдання, яке зазвичай виконує CRM система для меблевого бізнесу, є зв'язок між виробництвом, посередниками, дилерами та покупцями. Оскільки в ланцюжку продажу бере участь велика кількість відділів, від якості взаємозв'язку між ними залежатиме швидкість та рівень обслуговування клієнтів, а також загальна успішність торгівлі.
Можливість працювати з клієнтами, вести облікові записи, використовувати автоматичні нагадування, оцифровувати укладання договорів та розрахунки дозволяє меблевим компаніям прискорювати роботу своїх співробітників, а також знижувати кількість помилок, спричинених людським фактором. Також CRM для меблевого виробництва забезпечує своєчасне отримання точної інформації про замовлення та оцінку можливостей бізнесу згідно з наявними ресурсами.
В цілому, CRM для меблевого магазину надає сильну конкурентну перевагу для компаній відразу за декількома напрямками: це і покращення якості обслуговування, і прискорена обробка заявок, і зниження ймовірності помилок, і оцінка попиту, і прогнозування трендів. І це далеко не всі завдання, з якими здатен впоратися цей інструмент. Власне, ось чому він так потрібен меблевому бізнесу.
Які завдання меблевого бізнесу вирішує CRM система
CRM система для виробництва меблів вирішує чимало завдань. Вона призначена не тільки для комфортного управління та контролю бізнесу, але також і для зниження навантаження на менеджерів, скорочення кількості рутинних завдань та спрощення роботи всієї компанії. Ось основні завдання, які вирішує автоматизація меблевого магазину, що забезпечується CRM.
Зниження витрат на залучення нових клієнтів
Нерідко під час свого першого звернення до представників компанії, клієнти потребують консультації, і тут потрібен особливий, персоналізований підхід. Зокрема, менеджерам з продажу потрібно швидко усвідомити унікальні потреби конкретного клієнта та зуміти трансформувати їх у пропозицію, яку було б під силу реалізувати компанії. Використовуючи CRM для меблевого магазину, що дозволяє вести історію взаємодії з клієнтом, допомагає сформувати унікальну пропозицію для кожного клієнта згідно з його або її потребами, а також скласти воронку продажів, менеджери можуть значно знизити відсоток відмови від послуг меблевої компанії.
Збільшення конверсії з продажу
Власне, ця перевага випливає із попереднього пункту. За рахунок чітко спланованих алгоритмів дій, розумної організації робочих процесів, а також оптимізації якості обслуговування, CRM системи збільшують показники конверсії продажів. Клієнт "супроводжується" на кожному з етапів воронки продажів, також відстежується кожна його/її дія і, зрештою, відбувається оформлення замовлення.
Підвищення ефективності діяльності компанії завдяки налагодженню внутрішніх процесів
Завдяки впровадженню CRM системи, внутрішні процеси компанії спрощуються та покращуються. Тепер багато дій можна автоматизувати, а укладання угод стає набагато простішим завдяки зручному, оцифрованому документообігу. CRM система для меблевого виробництва дозволяє ефективно працювати із замовленнями, а також унеможливлює втрату важливих даних або виникнення помилок при розрахунках. За рахунок всебічного контролю кожної дії в ланцюжку – від звернення клієнта до оформлення замовлення та доставки товару – рівень обслуговування зростає, а витрати – знижуються та оптимізуються.
Аналіз ефективності роботи конструкторів та дизайнерів
Як зрозуміти, наскільки є затребуваними певні моделі меблів, запропонованих вашою компанією? Для цього, передусім, необхідно відстежити продажі і зрозуміти, як часто клієнти цікавляться конкретною моделлю. Завдяки збору такої інформації через CRM систему, можна ефективно оцінити роботу конструкторів та дизайнерів та зрозуміти, наскільки популярні певні товарні одиниці. Зрештою, це дозволяє оптимізувати виробництво та зменшує ризик застою продукції після її випуску.
Зниження числа управлінських помилок
CRM для меблевого бізнесу дозволяє контролювати організацію логістики, розрахунки закупівель сировини, роботу менеджерів, ефективність виробництва та багато іншого. Це суттєво спрощує ведення бізнесу та відкриває нові можливості для масштабування.
Необхідний функціонал CRM для меблевої компанії
Особливістю кастомної розробки є те, що команда розробників зможе реалізувати для вашого бізнесу практично будь-який функціонал. Але існує також і певний мінімальний список функцій, які повинні бути обов'язково присутніми у «правильній» CRM для меблевої компанії. Давайте розглянемо їх нижче більш детально.
- Клієнтська база
Клієнтська база – це впорядкований каталог з інформацією про клієнтів. Зазвичай ці дані розділені за категоріями. За наявності певних прав доступу, користувачі можуть розширювати список категорій, додавати фільтри і, в цілому, всіляко кастомізувати цей каталог.
- Картки клієнтів
Тут представлено повну інформацію про кожного клієнта – персональні дані, документи, а також все те, що описує історію взаємодії з вашою меблевою компанією. Розробка СRM для call-центру компанії в поєднанні з клієнтською базою може в рази спростити підтримку та покращити сервіс.
- Дані партнерів, посередників та контрагентів
Фактично це ще одна база даних, що містить інформацію про посередників, партнерів, постачальників та контрагентів, з якими співпрацює меблева компанія. Використання CRM для закупівель дозволяє оперативно зв'язуватися з потрібними особами, щоб виключити простої у своїх бізнес-процесах.
- Менеджер задач
Менеджер задач містить всі необхідні інструменти, які оптимізують призначення завдань окремим співробітникам компанії, а також дозволяють контролювати їхню ефективність та моніторити статус виконання.
- Ведення електронної документації
CRM система також повинна дозволяти переносити роботу з документами в цифрову площину. Для цього в ній повинні бути наявними інструменти для генерації звітів, рахунків, актів тощо.
- Календар
Ще однією корисною функцією є календар із можливістю планування роботи відділів та складання графіків для співробітників компанії. Завдяки цьому, ви не пропустите жодної важливої події з життя вашої компанії і зможете вибудовувати бізнес-стратегії на певні проміжки часу.
- Аналітика та планування
Крім іншого, ваша CRM повинна володіти потужним аналітичним та прогностичним функціоналом з можливостями візуалізації. Таким чином, це ПЗ асистуватиме вас у складанні планів продажів, розрахунку закупівлі сировини, і т.д.
- Інтеграція
Зазвичай, інтегрування CRM з деякими іншими програмними рішеннями з ІТ інфраструктури примножує ефективність кожного з цих продуктів за рахунок синхронізації даних, якими вони оперують.
Компанія WEZOM спеціалізується на розробці індивідуальних CRM для мебельного виробництва та впровадженні необхідного функціоналу. Крім базового набору функцій, що були описані вище, ми також можемо розробити унікальні інструменти для вирішення окремих завдань вашого бізнесу. Це дозволить вам отримати сильну конкурентну перевагу за рахунок використання сучасних цифрових інструментів для роботи з клієнтами.
Що краще вибрати: готове рішення чи індивідуальну розробку CRM?
Тепер ми пропонуємо вам розібратися, у яких випадках варто зупинитися на готовій CRM, а в яких – краще розглянути створення CRM для меблевого бізнесу з нуля. Зазначимо, що в кінцевому рахунку, останнє слово залишається за вами, і наведений нижче текст носить виключно рекомендаційний характер.
Коли має сенс розробляти власну CRM
Взагалі, до кастомної розробки вдається переважна більшість компаній зі складними бізнес-процесами. Справа в тому, що навіть незважаючи на високий рівень кастомізованості готових рішень, цієї характеристики найчастіше виявляється недостатньо для того, щоб забезпечити всебічне використання даних на всіх етапах взаємодії з клієнтами. Давайте розкриємо ширше причини звернення до індивідуальної розробки CRM.
- Унікалізація бізнес-процесів
Ми щойно позначили, що компанії зі складними бізнес-процесами частіш за все не можуть покрити всі свої потреби стандартними CRM системами. Дійсно, досить часто трапляється так, що через цю складність, на якомусь з етапів передача потрібних даних переривається, і їх доводиться вводити вручну, або переносити за допомогою сторонніх інструментів з іншого ПЗ. Це значно уповільнює бізнес-операції, а також підвищує ризик витоку/втрати даних та виникнення помилок.
- Потреба у постійному масштабуванні та підвищеній безпеці
Переважна більшість готових систем CRM заточена під потреби компанії конкретного масштабу і має серйозні обмеження на подальше масштабування. Таким чином, на якійсь із стадій свого розвитку, компанії доводиться займатися пошуками нової CRM і стикатися з супутніми незручностями у вигляді міграції, додаткових витрат, простоїв тощо. Що стосується безпеки даних, з готовими рішеннями (особливо тими, що поставляються на основі моделі SaaS) навряд чи можна гарантувати їхню абсолютну закритість для не-співробітників компанії. Тому, навіть незважаючи на передові алгоритми шифрування, якими можуть похвалитися провідні постачальники CRM систем, ви не зможете забезпечити 100% гарантію приватності ваших корпоративних даних – просто тому, що вони зберігатимуться на серверах цих постачальників.
- Довгострокова перспектива розвитку
Нарешті, деякі бізнес-ніші часто зазнають серйозних змін у споживчому попиті через раптові, складно прогнозовані тренди. У випадку з готовою CRM системою, ви так само раптово можете усвідомити, що вона більше не відповідає вашим потребам. У зв'язку з цим, куди більш раціональним підходом стане вибір на користь кастомної розробки.
Коли краще обирати готове рішення
У той же час, готові CRM іноді можуть стати єдиним життєздатним рішенням для компанії в її нинішньому статусі. Давайте розглянемо ці випадки детальніше.
- Обмежений бюджет
Важливо розуміти, що розробка CRM для меблевого бізнесу навіть у MVP версії вимагатиме від вас певних інвестицій. Тому, якщо ваш бюджет поки що не готовий до цього, є сенс підібрати оптимальний варіант серед готових рішень.
- Стислі терміни впровадження
Так само, розробка вимагає певного часу. Якщо терміни в 3-6 місяців (все залежить від складності потрібного вам рішення) є для вас критичними, і ви не можете чекати так довго, вам точно варто розпочати пошуки готової CRM системи.
- Відсутність необхідності масштабування
Якщо у вас невеликий (наприклад, сімейний) бізнес, який навряд чи масштабуватиметься найближчими роками, цілком імовірно, що функціоналу, запропонованого готовими програмними рішеннями, вам буде цілком достатньо.
Етапи розробки CRM для меблевої компанії
Команда WEZOM готова забезпечити автоматизацію робочих процесів у меблевому бізнесі через створення індивідуальної CRM. Нижче ми пропонуємо дізнатися, які саме етапи є компетенцією наших фахівців.
- Аналіз вимог та складання технічного завдання
Наша команда вивчає особливості вашого бізнесу, аналізує структуру вашої компанії та укладає з вами договір про нерозголошення даних. Після збору всієї необхідної інформації, ми формуємо план робіт, визначаємо інструменти розробки та складаємо технічне завдання.
- Дизайн та програмування
Дизайнери відповідають за зовнішній вигляд системи. Зокрема, їх завдання полягає в тому, щоб зробити інтерфейс зрозумілим, доступним і «знайомим» для кожного користувача. Ми хочемо, щоб співробітники почувалися комфортно навіть у перші рази використання CRM для меблевої компанії. Щодо програмістів, вони реалізують ідеї щодо функціоналу та втілюють в життя окремі елементи системи.
- Тестування та запуск
Під час розробки функціонал поступово перевіряється на працездатність. Також ми проводимо комплексне тестування після фінальної збірки проєкту. Особлива увага приділяється системам безпеки даних та перевірці навантаження. Якщо всі прохождення всіх тестів було успішним, ми допомагаємо впровадити CRM для меблевого виробництва в існуючу IT інфраструктуру вашої компанії. Для цього ми проводимо всі необхідні інтеграції, підключаємо послуги, а також навчаємо ваших співробітників користуватися функціоналом створеного рішення.
- Підтримка
Зрештою, ми надаємо гарантійну технічну підтримку. Також, за запитом, наші фахівці можуть допомогти вам розібратися з функціоналом в індивідуальному порядку та проконтролювати загальну працездатність системи.
По завершенні всіх цих етапів, ви отримуєте повністю готовий до роботи інструмент, який дозволить вам за лічені дні організувати та оптимізувати роботу вашого виробництва, покращити взаємодію з клієнтами, скоротити витрати, зробити ваш підхід до ведення бізнесу раціональнішим і, в цілому, вивести вашу організацію на принципово новий рівень.
Ваша система CRM не підведе вас. Ми гарантуємо якість наших продуктів, вчимо ваших співробітників, надаємо пострілізну підтримку.
Розробіть власну CRM для вашого меблевого бізнесу разом із WEZOM
Компанія WEZOM пропонує послуги кастомної розробки CRM для меблевого магазину. Нас обирають, бо:
-
У кожному окремому випадку ми підбираємо команду розробки в індивідуальному порядку;
-
Ми гарантуємо, що наші спеціалісти будуть зосереджені лише на вашому проєкті;
-
Ми реалізуємо тільки ті функції всередині системи, які принесуть вашому бізнесу користь і, тим самим, зберігаємо ваш бюджет;
-
Ми завжди приділяємо дизайну особливу увагу, щоб забезпечити зручність використання системи навіть для початкових користувачів ПК;
-
Ми прозорі у відносинах з нашими клієнтами і тому завжди складаємо докладні звіти про витрачені ресурси;
-
Ви можете контролювати кожен етап розробки системи самостійно, якщо відчуваєте в цьому необхідність;
-
Ми постійно підтримуватимемо з вами зв'язок, щоб своєчасно відповісти на всі ваші запитання та взяти до уваги побажання та виправлення;
-
Ми забезпечимо інтеграцію зі сторонніми програмними рішеннями, які вже використовує ваша компанія;
-
Ми створюємо масштабовані продукти, які будуть розвиватися та модернізуватися разом із вашим бізнесом.
Висновок
Зателефонуйте нам або приїжджайте до нашого офісу, щоб обговорити деталі вашого майбутнього проєкту. Ми відповімо на всі ваші запитання та допоможемо підібрати індивідуальне рішення, яке посилить конкурентоспроможність вашого бізнесу. Давайте разом започаткуємо цифрову трансформацію у вашій меблевій компанії!
FAQ
Чому меблевому бізнесу потрібна CRM система?
Будь-який бізнес, що регулярно взаємодіє з великою кількістю клієнтів, потребує CRM системи. Зокрема, впровадження такої системи автоматизує всі етапи взаємодії з клієнтами, консолідує їх персональні та пов'язані з продажами дані, а також допомагає менеджерам у їхньому плавному просуванні по етапах воронки продажів.
Як CRM система забезпечує прибутковість меблевого бізнесу?
За рахунок автоматизації операцій у відділі продажів, а найчастіше, і за його межами, CRM система прискорює їх виконання та знижує ризики помилок. Таким чином, компанії отримують можливість обробляти за фіксований проміжок часу більше клієнтських заявок і, тим самим, поступово збільшують свою прибутковість.
Як обрати команду CRM для меблевого бізнесу?
Основними критеріями успішного вибору команди, якій ви збираєтеся доручити створення CRM систем для меблевого бізнесу, є релевантний досвід, прийнятні рейти, а також налагодженість процесів взаємодії із замовником. Всі ці три критерії важливо проаналізувати при першому контакті з вашим потенційним підрядником, щоб ваша співпраця виявилася вдалою.