До обов'язків роботи кол-центру входить просування продукції, проведення рекламних кампаній, обслуговування клієнтів, сервісне обслуговування, технічна підтримка та інші завдання. Усі вони пов'язані зі спілкуванням із клієнтами. А там, де є клієнти, обов'язково потрібна система роботи з ними. CRM для call-центру – відмінне рішення, щоб автоматизувати багато процесів та покращити роботу компанії.
Чому call-центру потрібна система CRM?
CRM для кол-центру є необхідним інструментом, який дозволяє працювати з клієнтами та успішно здійснювати діяльність компанії. Це діджитал інструмент, який дозволяє автоматизувати багато рутинних завдань, вести базу клієнтів, правильно сегментувати її та розподіляти завдання між співробітниками.
Автоматизація кол-центру дозволяє збільшити обсяг продажів, прискорити роботу з клієнтом, підвищити якість обслуговування та ефективність роботи співробітників, збільшити тривалість розмови внаслідок побудови воронки спілкування, коректно розподілити завантаження операторів та оптимізувати вартість дзвінка.
Ще однією важливою перевагою є наявність інструментів аналітики та статистики. Збір даних у різних напрямках дозволяє отримувати детальнішу інформацію та підвищувати результативність спілкування з клієнтом. CRM система для кол-центру надає можливість формувати звіти, й на основі отриманих даних покращувати діяльність компанії.
Переваги у роботі з CRM
Чи варто впроваджувати CRM для call-центру? Щоб відповісти на це питання, необхідно оцінити переваги, що розкриваються перед компанією після впровадження. Ось основні з них:
- Підвищення лояльності клієнтів. Оскільки до кожного клієнта виробляється індивідуальний підхід, є можливість зберігати історію взаємодії, розробляти план спілкування та воронки продажів, лояльність користувачів зростає.
- Збільшення продажів. Відбувається внаслідок розробки чіткої стратегії дій, оцінки ефективності та отримання звітностей, ведення історії. Прискорюється робота з клієнтами, спрощується взаємодія, автоматизуються багато дій. Все це призводить до збільшення продажів.
- Оптимізація робочого часу операторів. Правильне розподілення навантаження на співробітника, сегментація бази даних мінімізують ймовірність перепрацювання та помилок. Інструменти створення робочих графіків дозволяють розуміти завантаженість кожного оператора та правильно розподіляти завдання.
- Посилення контролю над операторами. Розмови записуються, є можливість оцінити якість роботи, крім того, ведеться статистика та облік роботи. Тому CRM система для кол-центру дозволяє посилити контроль та зрозуміти, як можна покращити роботу співробітників, спростити її та зробити ефективнішою.
- Формування статистики. Звітності відкривають великі можливості бізнесу. Це потужний інструмент, що дозволяє зрозуміти реальну картину стану справ у компанії, відстежувати витрати та доходи, знаходити слабкі місця та усувати їх. Звітності допомагають розробляти план просування на основі минулих даних та прогнозувати поведінку ринку в майбутньому.
CRM для кол-центру значно спрощує роботу компанії та робить її комфортною, ефективною та успішною. Тому зростає не лише клієнтська база, а й можливості, відкриваються нові ринки та підвищується конкурентоспроможність.
Які інструменти та функції потрібні CRM системі для call-центру?
Існують різні рішення для кол-центрів, але найефективнішим є індивідуальна розробка програмного забезпечення. Це дозволить вирішувати конкретні завдання бізнесу та створювати інструменти під потреби з урахуванням особливостей. Простіше кажучи, компанія отримує те, що їй справді потрібно. Жодних зайвих компонентів, навантаженого інтерфейсу та непотрібних функцій. Лише те, що добре працює та просто виглядає. Проте є обов'язковий набір інструментів, який має містити система CRM для call-центру:
- реєстрація та запис дзвінків як вхідних, так і вихідних з можливістю зберігати їх та прослуховувати у майбутньому;
- ведення бази клієнтів та створення картки, де заносяться історія, всі розмови, документи та інша інформація, яка може знадобитися;
- інструменти раціонального розподілу завдань між операторами; відстеження завантаженості співробітника;
- створення звітностей щодо дзвінків, оцінка результативності розмови, обробка заявок;
- інструменти роботи з різними каналами зв'язку, починаючи від смс інформування, закінчуючи дзвінками, роботою з месенджерами та іншими інструментами;
- інструменти створення графіка роботи співробітників з можливістю автоматично вносити виправлення у разі зміни;
- контроль якості роботи працівників, оцінка завантаження, інструменти роботи з чергами.
Автоматизація кол-центру дозволить спростити багато завдань, контролювати діяльність співробітників та підвищувати ефективність. Знижується відсоток відмов, підвищується тривалість розмови та її ефективність, поповнюється та сегментується база клієнтів. CRM система для call центру є важливим інструментом, який може вивести компанію на новий рівень.
![](/storage/blog-forms/small/SJ537C30En2iR19be9IP7qRT6GFJUIFcfaRy1ore.png?v=1711528032)
Ваша система CRM не підведе вас. Ми гарантуємо якість наших продуктів, вчимо ваших співробітників, надаємо пострілізну підтримку.
Етапи індивідуальної розробки CRM для call-центру
У компанії Wezom ми пропонуємо індивідуальні рішення для кол-центрів, які дозволять вирішувати конкретні завдання бізнесу. Чому ми розробляємо унікальні CRM для call-центру? Річ у тому, що так ми можемо надати вашій компанії інструмент, якого не буде у конкурентів. Крім того, це дозволяє вийти за рамки традиційного підходу. Ми створюємо продукт у кілька етапів:
- Збір вимог. Проводимо консультації, обговорюємо проект, збираємо дані щодо конкурентів, вивчаємо специфіку вашого бізнесу. Це дозволяє зрозуміти, які потреби є у компанії, та які завдання має вирішувати CRM система для кол-центру.
- Створення прототипу та технічного завдання. На цьому етапі ми робимо попередній макет, спираючись на потреби. Наша мета – зробити інструмент зрозумілим, легким в освоєнні та ефективним. Продумуємо усі деталі. На основі макета складається технічне завдання спеціалістів.
- Створення дизайну. Дизайнери створюють окремі елементи та формують інтерфейс. Він має бути інтуїтивно зрозумілим, приємним. Ми використовуємо фірмові кольори компанії, розробляємо унікальний стиль.
- Розробка. Програмісти пишуть код і створюють CRM для кол-центру. Усі ідеї втілюються. Це не лише найдовший етап розробки, а й найвідповідальніший. У процесі створення перевіряється працездатність інструментів, проводиться тестування. Також перевіряється система безпеки.
- Впровадження. Наші спеціалісти впроваджують CRM для call-центру у ваш бізнес. Ми навчаємо співробітників користуватися інструментами, підключаємо всі функції, проводимо інтеграцію з сайтом та сторонніми програмами, здійснюємо всі налаштування.
- Технічна підтримка. Надаємо гарантійну підтримку, стежимо, щоб усе працювало, як треба, вносимо виправлення, якщо є потреба.
У такий спосіб відбувається автоматизація кол-центру за допомогою діджитал технологій. Процес впровадження не заважає бізнесу, не потрібно зупиняти робочі процеси, впровадження відбувається плавно та гармонійно.
Індивідуальна CRM система для call-центру від Wezom
Компанія Wezom пропонує послуги з розробки рішень для кол-центрів. Ми підбираємо індивідуальні рішення для вашого бізнесу та створюємо унікальні інструменти, що дозволяють автоматизувати процеси, покращити роботу з клієнтами, підвищити ефективність працівників. Зателефонуйте нам, щоб отримати детальну консультацію та дізнатися, як можна впровадити CRM у ваш бізнес. Нас обирають з наступних причин:
- ми відкрито працюємо, підписуємо всі документи, надаємо звіти, лише прозорі методи співпраці;
- індивідуально підбираємо команду розробників, які швидко реалізують проект;
- працюємо як із великими, так і з невеликими компаніями;
- надаємо всі фінансові звіти, ви сплачуєте лише за роботу, яка вказана в договорах, жодних сторонніх та таємних раптових платежів;
- всі правки, зміни цін обговорюються окремо та вносяться до договору;
- виділяємо менеджера, який завжди на зв'язку, готовий проконсультувати та відповісти на ваші запитання;
- ви можете контролювати процес розробки, демонструємо проміжні результати;
- допомагаємо впровадити рішення для кол-центрів у бізнес, навчаємо співробітників та ведемо до повного запуску.
Приходьте до нас на консультацію або зателефонуйте, щоб дізнатися, скільки коштує розробка CRM для кол-центру, що для цього потрібно, як довго буде розроблятися. Ми відповімо на всі питання та розробимо план впровадження. Давайте диджиталізувати ваш бізнес разом.