Особливість роботи магазину автозапчастин полягає у тому, що каталог містить велику кількість товарів. Необхідно швидко обробляти запит клієнта, розуміти, які є потреби й підбирати рішення. Робити це вручну незручно, довго та неефективно. Автоматизувати процеси, прискорити роботу, покращити якість обслуговування допомагає CRM для магазину автозапчастин. Інструмент допоможе краще працювати з клієнтами, виконувати докладну звітність, оптимізувати роботу компанії, скорочувати витрати та підвищувати прибутковість.
Які завдання вирішує впровадження CRM для магазину автозапчастин
Автоматизація магазину автозапчастин – головне завдання, яке вирішує CRM. Вона здатна перетворити багато завдань на автоматичні дії, а також спростити роботу співробітників, прискорити обслуговування клієнтів та покращити якість послуг. CRM для магазину автозапчастин вирішує дуже багато завдань, але основні наступні:
Ведення обліку на всіх рівнях діяльності магазину
Інструменти обліку дозволяють чітко розуміти стан справ компанії, відстежувати залишки товару на складі в режимі реального часу та надавати своєчасну інформацію клієнтам. Крім того, це інструмент для взаємодії із постачальниками. Коли товар починає закінчуватись, формуються автоматичні запити виробнику. Клієнти ж отримують інформування, коли товар, на який вони очікують, прибуває до магазину. Усі ці процеси відбуваються автоматично, потрібно лише контролювати їхнє виконання.
Взаємозв'язок між співробітниками шляхом формування завдань та контролю їх виконання
Ще одним головним завданням програми для магазину автозапчастин є контроль роботи співробітників. Інструмент дозволяє ставити завдання та відстежувати їх реалізацію. Завдяки чіткому розумінню, що потрібно зробити та протягом яких строків, зменшується ймовірність витрат, та зростає ефективність менеджменту. Співробітники розуміють, які завдання перед ними стоять, як досягти результату та виконують їх. Система дає можливість не лише контролювати роботу, а й відстежувати ефективність. Складається графік роботи, розраховуються бонуси та премії.
Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.
Сортування продукції за маркою та виробником, пошук аналогів
Компанії необхідна CRM, адже автозапчастини надаються від багатьох виробників, крім того, є аналоги та додаткові рішення. Як це все контролювати? Вести докладну систему обліку продукції та сортувати за маркою та виробником. Таким чином менеджер зможе оперативно підбирати рішення для клієнта та працювати з постачальниками.
Управління продажами, закупівлями, розрахунками
Програма для автоматизації магазину автозапчастин корисна тим, що може керувати продажами. Створюються воронки продажів, підбираються найефективніші методи роботи з клієнтом. Крім того, з'являється велика кількість інструментів для закупівель, підбору найкращих рішень серед виробників, оцінка ефективності продажу товару. Розрахунки дозволяють автоматично змінювати ціни, оскільки CRM для магазину автозапчастин інтегрується в сайт, то ціни будуть автоматично змінюватися і в ньому. Це значно знизить можливість помилок під час роботи з ціною й спростить роботу менеджера.
Історія надання послуг, проданих запчастин
Кожен клієнт має свою картку у CRM, автозапчастини, які він купував, зберігаються, як й історія взаємодії. У такий спосіб менеджер одразу розуміє, що пропонуватиме клієнту. Збільшується лояльність, підвищується швидкість обслуговування, покращується взаємодія із клієнтом. Це чудове рішення для додаткових продажів.
Підбір потрібних товарів через каталог автомобілем
Особливість програми для магазину автозапчастин полягає у тому, що є безліч інструментів підбору запчастин за фільтрами, у тому числі й за конкретною маркою автомобіля. Таким чином, навіть якщо клієнт не знає, що саме йому потрібно, достатньо сказати інформацію про своє авто, й менеджер зможе підібрати рішення. Це зручний інструмент як для співробітників, так і для клієнтів.
Функції CRM для магазину автозапчастин
Індивідуальна розробка системи обліку продажів автозапчастин вирішує безліч завдань завдяки впровадженню функцій. Вони можуть бути унікальними та створюються персонально під особливості бізнесу. Але є мінімальний набір інструментів, який обов'язково має бути впроваджений. Він виглядає наступним чином:
- бухгалтерський облік, що дозволяє контролювати фінансові потоки компанії та керувати доходами та витратами;
- база клієнтів, що дозволяє вести докладну історію взаємодії з кожним окремо;
- база контрагентів, посередників та постачальників, що розподіляється на категорії залежно від налаштувань;
- інструменти впровадження бонусних програм постійним клієнтам, розробка програми лояльності та персональних знижок;
- інструменти планування доставляння продукції від виробника до клієнта; розрахунки логістики; організація доставляння необхідного товару;
- інтеграція із сайтом, завдяки чому користувачі отримують своєчасну актуальну інформацію, а ведення сайту спрощується та автоматизується;
- звітності та розширена аналітика, що дає повну інформацію про справи компанії, що дозволяє оцінити ефективність роботи співробітників та розробити маркетингові стратегії.
Це мінімальний набір інструментів, який потрібно реалізовувати. Наші спеціалісти компанії Wezom створюють для вас персональні рішення. Ви отримуєте CRM для магазину автозапчастин з тим набором функцій, які потрібні вашому бізнесу.
Лише кастомна технологія зможе повною мірою закрити всі проблеми вашого бізнесу. Зверніться до наших експертів, щоб дізнатися більше.
Етапи розробки CRM
У WEZOM створення програми для магазину автозапчастин відбувається у кілька етапів. Це дозволяє робити найефективніший інструмент для вашого бізнесу, а ви зможете контролювати кожний етап. Розробка СRMвиглядає наступним чином:
- Аналіз та підбір вимог. Спочатку наші аналітики оцінюють загальний стан справ, вивчають особливості бізнесу, конкурентів, цільову аудиторію. Разом з вами ми розробляємо вимоги до CRM для магазину автозапчастин, які завдання має вирішувати програма. За підсумками даних складається технічне завдання.
- Підготовка дизайну. Наші дизайнери готують стильне рішення для оформлення інтерфейсу. Метою стає створити не просто яскравий та привабливий вигляд, а ще як зробити його функціональним, зручним у використанні та зрозумілим для кожного співробітника. Ми спираємося на фірмові кольори компанії, створюємо унікальний дизайн, який буде актуальним довгі роки.
- Розробка та тестування. Програмісти на основі дизайну та технічного завдання починають розробляти функціонал. Використовується оптимальний стек технологій, що дозволяє швидко та якісно реалізувати задумане. Робиться верстка програми, пишеться код. У процесі розробки всі функції тестуються. Також проводиться тестування щодо безпеки, навантаження, імітується поведінка користувача.
- Запуск та підтримка. Після успішних тестів CRM для магазину автозапчастин впроваджується у бізнес. Проводяться всі налаштування, робиться інтеграція із сайтом, підключаються сервіси. Ваші співробітники проходять навчання з використання системи, ми надаємо гарантійну технічну підтримку, допомагаємо розібратися у налаштуваннях.
У результаті ви отримуєте індивідуальне рішення для вашого бізнесу. Головна особливість, яку має програма для автоматизації магазину автозапчастин, – індивідуальні налаштування під конкретні вимоги. Тобто інструмент зроблений лише для вас й вирішує конкретні завдання вашої компанії. Це значно підвищує ефективність бізнесу.
На вартість розробки системи CRM впливає безліч факторів. Це комплексне рішення, яке розробляється спеціально для бізнесу. Тому основний критерій, що впливає ціну – функціонал.
Що впливає на вартість розробки системи CRM
На вартість розробки програми для магазину автозапчастин впливає багато факторів. Ми формуємо індивідуальну команду, залежно кількості учасників визначається ціна. Стек технологій, що використовується у розробці, також впливає на кінцеву вартість. Серед факторів є складність виконання завдання. Одні інструменти можна реалізувати за кілька тижнів або навіть днів, для інших знадобляться місяці. Усе визначається індивідуально.
Кількість інтеграцій, підключення до сайту, послуги обслуговування та технічної підтримки, додаткові послуги також впливають на ціну. Крім того, важливо якомога точніше скласти технічне завдання та визначитися, що саме ви хочете отримати. Внесення правок під час розробки потребує окремого часу та перероблення роботи, це також може вплинути на кінцеву вартість послуг.
Щоб докладніше дізнатися, скільки коштуватиме CRM для магазину автозапчастин, необхідно обговорити деталі. Ми пропонуємо вам приїхати на консультацію та отримати детальну інформацію.
Індивідуальна CRM система для магазину автозапчастин від Wezom
Компанія Wezom пропонує послуги з розробки програми для магазину автозапчастин. Контролюйте кожну дію в компанії, керуйте менеджерами, ставте завдання, відстежуйте роботу з клієнтами та покращуйте взаємодію всередині компанії. Ми розробляємо індивідуальні рішення для вашого бізнесу. Кожен етап ви можете відстежувати, ми надаємо докладні звіти, а менеджер завжди на зв'язку та відповість на ваші запитання.
Для вирішення вашого завдання збирається персональна команда фахівців, наша мета – якнайшвидше надати вам готовий інструмент. Ми ніколи не покидаємо клієнта на етапі запуску. Завжди допомагаємо впровадити розроблений інструмент та надаємо супровід, що дозволяє переконатися в ефективності розробки. Консультації, обговорення, внесення змін, гнучкість розробки дозволяють ефективно взаємодіяти з вами та досягати поставленої мети.
Давайте разом зробимо CRM для магазину автозапчастин. Приходьте до нас в офіс на консультацію або зателефонуйте нам, щоб дізнатися подробиці. Диджиталізація - це правильний шлях до розвитку компанії та зростання. Якщо ви тут, то ви вже на вірному шляху. Тепер залишилося реалізувати задумане, об'єднаймо сили та зробімо це.