Статистика в Інстаграм - докладно про корисний інструмент

Сергій Міщенко
Сергій Міщенко
Chief marketing officer
12.09.2023
12.09.2023
5.0
41877
12 хвилин
0

У 2022 році популярний додаток відзначає своє 12-річчя. За словами СЕО-фахівця компанії Адама Моссери, Instagram більше не є «квадратним додатком для обміну фотографіями». За останні роки сервіс серйозно трансформувався. Розвинулися його бізнес-функції, база користувача, алгоритми та технологічні можливості. Дані статистики свідчать, що 90% користувачів Мережі підписано хоча б одну компанію, тому розробка маркетингової стратегії в Instagram — це крок вперед. Як відомо, впровадження стратегічних планів неможливе без контролю за показниками розвитку облікового запису. Отже, статистика Instagram — це те, на що слід звернути особливу увагу. Про неї ми плануємо вам розповісти.

Статистика в Інстаграм

Чим може бути корисною статистика в Instagram?

Хочете оцінити успіх маркетингу в Instagram та оптимізувати пости для більшого ефекту? Щоб досягати цієї мети, в першу чергу використовується статистика Instagram акаунту. Збір даних та його подальший аналіз дозволяють відслідковувати прогрес, виявляти тенденції і докладніше оцінювати цільову аудиторію. Також можна отримати інформацію, які хештеги використовуються найчастіше, які фотографії викликають найбільшу взаємодію, коли їх краще публікувати.

Усі ці показники цінні, оскільки дають уявлення у тому, що робиться добре, що потрібно змінити. Крім того, вдасться порівняти свої результати із конкурентами.

Загальні переваги використання аналітики Instagram полягають у наступному:

  • є реальна можливість скоригувати свою стратегію і досягти успіху в просуванні. Дані про те, який тип контенту цінується вашою аудиторією, з яким вона краще вступає у взаємодію, допомагають оптимізувати кампанію та збільшити конверсію;

  • можна краще дізнатися про свою ЦА. Власнику облікового запису стають доступні дані про поле, вік, місцезнаходження, мову і т.д.

  • ефективно розподіляються ресурси та час. Статистика показує, який контент ЦА вважає цінним, а що особливо подобається і вимагає оновлення. Легко зрозуміти, куди направити свої зусилля;

  • стають зрозумілими закономірності розвитку бізнесу. Аналіз у Instagram використовують для порівняння показників у різні періоди. Це дозволяє побачити, що було зроблено під час піків.

Використання статистичних даних гарантує, що власник бізнесу не ризикує, коли вносить зміни до своєї стратегії, оскільки рішення ґрунтується на реальних показниках. Саме такий підхід використовують наші фахівці, коли пропонують скористатися послугою – просування в Instagram .

Чим може бути корисна статистика у Instagram

Як переглянути статистику в Інстаграм?

Ви можете побачити статистичні дані, якщо використовується бізнес-аккаунт. Щоб змінити налаштування та отримати доступ до аналітики, зробіть таке:

  • відкрийте свій профіль у додатку Instagram;

  • увійдіть на сторінку налаштувань;

Як подивитися статистику в Інстаграм

  • у пункті «Змінити тип облікового запису» виберіть варіант «Бізнес-акаунт»;

  • натисніть "Готово".

Крім того, можна об'єднати свої акаунти у Facebook та Instagram. Тоді стає доступним інструмент Meta Business Suite. Його використання дає можливість охопити більше людей та керувати оновленнями одночасно кількох облікових записів.

Професійна панель, де буде видно метрики, звідки запускаються промоакції, має такий вигляд:

Професійна панель, де буде видно метрики

З неї можна перейти до інших інструментів соціальної мережі, де працюють над брендуванням контенту, налаштовують онлайн магазин, створюють відео.

До статистики переходять через бічне меню.

Зазначимо ще один нюанс. Якщо ви хочете розкрутити персональний профіль та відстежувати свої результати, то зможете побачити лише показники залученості – кількість коментарів та позначок «Подобається». Інші дані не будуть доступні.

Які дані показує статистика Інстаграм облікового запису?

Тепер розглянемо детальніше, що нам покаже розділ статистики.

Загальна статистика профілю

На цій сторінці є кілька важливих розділів, де можна отримати інформацію про:

  • аудиторію, яка охоплена вашими публікаціями. Тут відображається кількість унікальних користувачів, які бачили пости, stories, відео, прямі ефіри та рекламні оголошення принаймні один раз;

  • акаунти, з якими взаємодіяли з вашою сторінкою (залучені). Взаємодії можуть включати лайки, збереження, коментарі, публікації та відповіді;

  • загальна кількість передплатників;

  • опублікований контент. У цьому розділі вказано загальну кількість постів, stories, відео, прямих трансляцій та рекламних акцій.

Адміністратор може вивчити статистику за тиждень, натиснувши «Останні 7 днів» у верхньому лівому кутку або за 30 днів.

Окреме питання - це настроювання реклами Інстаграм . Покрокова інструкція, як усе зробити, також є в нашому блозі.

Тепер давайте детальніше розглянемо окремі вкладки, щоб точно розібратися, як дивитись статистику в Інстаграмі.

Охоплені акаунти

У розділі «Охоплена аудиторія» показано скільки унікальних користувачів ознайомилося з контентом. Вони розділені за статусами, статями, віковими категоріями, країнами та містами. Також можна побачити кількість людей, кому показано рекламу.

"Охоплення контенту". У цьому розділі можна побачити, які типи повідомлень читаються масово. Спочатку показується графік із кількістю людей, які бачили публікації, stories, ролики, відео IGTV та живі відео. Внизу виділяються найбільш ефективні їх залежно від охоплення.

"Покази". Під показами розуміється кількість переглядів всіх повідомлень, включаючи повторні одними і тими самими користувачами.

Які дані показує статистика Інстаграм облікового запису

Взаємодія з контентом

Залучені облікові записи — це кількість користувачів, які взаємодіяли з контентом, а не просто дивилися його під час прокручування стрічки. У цій вкладці доступні різні метрики.

У розділі залученої аудиторії показано скільки унікальних користувачів лайкнуло, прокоментувало, зберегло, поділилося або відреагувало на опублікований контент. Зацікавлена аудиторія буде поділена за статусами передплатників, статей, віком, країнами та містами.

У блоці взаємодії з контентом відображається загальна кількість лайків, коментарів, збережень, репостів та реакцій. Потім це число розбивається з урахуванням постів. Можна побачити свої найефективніші повідомлення в кожній категорії.

Взаємодія з контентом

Активність передплатників та їхня демографія

Про активність профілю загалом дізнаються у відповідному розділі. Там буде видно, куди користувач переходить після відвідування сторінки. Ви побачите кількість натискань на сайт, на службову адресу, на кнопки виклику, на електронну пошту та ін. Щоб ці показники відображалися, всі кнопки мають бути налаштовані.

Залучайте натовпи підписників в Instagram!

Бажаєте збільшити свою аудиторію в Instagram? Наша ексклюзивна послуга допоможе вам залучити величезну кількість підписників із вашої цільової аудиторії. Заповніть форму прямо зараз і почніть розширювати свій бізнес у соціальних мережах!

На сторінці загальної кількості передплатників доступні дані про кількість користувачів, які стежать за вашими діями. Там можна переглянути підписки, відписки, розташування, вікові діапазони та підлогу.

Про те, як набрати передплатників в Інстаграмі та зацікавити їх, ми розповідали в іншій публікації.

Статистика опублікованого контенту

У бізнес-акаунті окремо можна переглянути реакції на кожну посаду. Для цього достатньо перейти до блоку опублікованого контенту. Вгорі сторінки буде показано публікації з найбільшим охопленням. Щоб дізнатися повнішу інформацію про конкретну посаду, переходять на неї і вибирають вкладку «Статистика».

Адміністратору буде видно дані про кількість взаємодій:

  • лайки;

  • коментарі;

  • ріпости;

  • збереження.

Також буде видно, скільки передплатників та непідписників переглянуло публікацію, з яких джерел на неї прийшли люди — із профілю, з головної сторінки, із «Цікавого», за хештегами.

Статистика опублікованого контенту

Stories

Щоб подивитися статистику з історій, потрібно діяти по-різному залежно від того, активна вона чи ні.

Варіант А. Якщо stories зараз активна. У такому разі потрібно:

  • перейти до свого профілю;

  • натиснути зображення профілю;

  • прокрутити stories вгору.

Одразу ж буде відкритий доступ до інформації про історію, включаючи реакції, переходи за посиланнями, переадресацію та багато іншого.

Варіант Б. Якщо термін дії stories вже минув, минуло понад 24 години, роблять так:

  • переходять у профіль;

  • натискають кнопку "Статистика" у верхній частині;

  • у розділі «Контент, яким ви поділилися» стосуються рядка історій, якими ви поділилися у минулому.

Stories

Далі можна вибрати stories, для якої ви бажаєте побачити статистику.

Прямі ефіри

І тут діємо аналогічно.

Варіант А. Переглядаємо статистику прямого ефіру, який щойно закінчився.

Натисніть «Перегляд статистики» відразу після перегляду відео. Тепер можна побачити кількість глядачів, позначок «Подобається», відмов, коментарів та інших взаємодій.

Варіант Б. Якщо відео транслювалося у прямому ефірі раніше, зробіть так:

  • перейдіть до свого профілю.

  • увійдіть до розділу зі статистикою;

  • у блоці «Контент, яким ви поділилися», торкніться рядка прямих трансляцій, якими ви поділилися раніше.

Відкриється вікно з даними про охоплення та залучення.

Що впливає на статистику інстаграм?

Отже, як дивитись статистику в Інстаграмі, ми з вами вже вивчили. Тепер пропонуємо кілька порад, присвячених тому, що зробити, щоб залучити нових користувачів на сторінку.

Якісний контент

Сьогодні багато хто стверджує, що глянсова досконалість виходить із моди, але поки що «серцем Instagram» є візуальний контент. Щоб бути оригінальним у цьому, згадайте, що користувачі найбільше цінують різноманітність та автентичність у висловленні своїх ідей.

Багато хто навіть радить не особливо редагувати фото, щоб вони виглядали природно. Не менш важливо дотримуватися візуально послідовної стрічки та брендування.

Подбайте про текст. Зробіть його коротким і точним, додайте емодзі (але не перестарайтеся!), не забудьте про хештеги.

Упорядкувати свою роботу та вийти на новий рівень допоможуть чітка стратегія та наші рекомендації, як створити контент-план для Інстаграм . Тоді публікації виходитимуть точно вчасно без форс-мажорів.

Що впливає на статистику інстаграм

Робота з аудиторією

Instagram переповнений посередніми повідомленнями від брендів, які забувають, що соціальна мережа має бути «платформою для візуального натхнення».

Зачаруйте свою аудиторію та налагодьте з нею взаємозв'язок. Для цього запускайте конкурси, відповідайте на коментарі, станьте оповідачем, який пропонує «мікроісторії» за допомогою підписів, відео, історій у Instagram та профілю. Активно ділитеся контентом користувача, який відповідає вашому бренду.

Коли люди відчувають емоційний зв'язок, вища ймовірність, що вони запам'ятають вашу компанію та розкажуть про неї друзям.

Конкурси – це ще один потужний інструмент залучення до Instagram. Вони привертають більше уваги, аніж звичайні публікації. Особливо популярним видом є giveaway. Користувачі беруть участь у конкурсі, стають передплатниками, ставлять позначки "Подобається", відзначають друзів. В обмін вони одержують подарунки. Якщо конкурс проведено добре, це може стати потужним стимулом для підвищення залученості та впізнаваності бренду.

Робота з аудиторією

Аналіз профілю у Instagram

Слідкуйте за статистикою та вивчіть «формулу» контенту, щоб підвищити рівень залученості до Instagram. Використовуйте отримані дані для подальшого відточування своєї маркетингової стратегії у цій популярній мережі. Завдяки регулярному моніторингу ви зможете досягти кращої впізнаваності власного бренду.

Які показники вважати хорошими

Отже, ми з вами розібралися, як подивитися статистику в Інстаграм, а тепер настав час оцінити, як працює ваш акаунт. Отримані цифри розкажуть вам багато, лише важливо їх правильно інтерпретувати. Про прогрес у розвитку свідчать такі результати:

  1. Охоплення контенту. У більшості випадків люди підписуються на сторінки, що сподобалися, але не завжди переглядають кожну публікацію. Вважається нормальним, якщо цей показник буде не менше ніж 30% від числа підписників. А про те, як подивитися охоплення в Інстаграм, ми вже розповіли. Для Reels ця цифра може бути набагато вищою, тому що люди частіше дивляться короткі цікаві відео.

  2. Динаміка зростання числа підписників. Для розвитку бізнес-акаунту бажано, щоб кількість нових підписників поступово збільшувалася. Мінімальний приріст для невеликих акаунтів — 5% щомісяця. Якщо виходить більше, то це ще краще.

  3. Число реакцій. Бажано, щоб показник був щонайменше 10% від охопленої аудиторії.

  4. Кількість коментарів. Практика показує, що це число буде ще меншим, ніж попередні. Але постарайтеся простимулювати своїх підписників, щоб цей показник був не менше ніж 5% від охоплених користувачів.

  5. Портрет ЦА. В ідеалі на вашу бізнес-сторінку має бути підписано щонайменше 60% аудиторії, на яку ви орієнтуєтеся насамперед. Наприклад, ваша ЦА — молоді люди до 24 років. Якщо ви побачите, що половині ваших підписників більше ніж 30 років, то, можливо, це знак того, що потрібно переглянути контент-стратегію акаунта.

Для тих, хто мав успішний особистий блог, статистика Інстаграм акаунта компанії може дещо насторожити через те, що показники на бізнес-сторінках іноді менші. Це пояснюється тим, що підписники частіше симпатизують іншим людям та краще реагують на пости на персональних сторінках.

А ось питання, збережуть чи репостнуть вашу публікацію, залежить від того, наскільки здивує читача ваш пост. Найчастіше користувачів залучають чеклісти, лайфхаки, гумористичні пости, приголомшливий чи ситуативний контент.

Як використовувати статистику в Instagram

Підбиваючи підсумки, ми хочемо ще раз підкреслити, що зараз мало знати, де подивитися статистику в Інстаграм, — потрібно чітко розуміти, як використовувати всі ці цифри та графіки в роботі.

Якщо ви ретельно збиратимете й відстежуватимете динаміку різних показників, то зможете покращити стратегію та підвищити ефективність вашої присутності в цій соціальній мережі.

Пропонуємо декілька варіантів щодо того, що можна виконати, маючи на руках статистичні дані вашого акаунта:

  1. Моніторинг основних показників. Оцініть, скільки переглядів в Інстаграмі. Якщо показник охоплення знижується, це може вказувати на зменшення активності аудиторії. Подумайте, як привабити нову. Аналізуйте залучення ЦА й робіть висновки про те, що саме більше подобається людям, що їх приваблює, підштовхує до реакцій.

  2. Аналіз публікацій. Переглядайте статистику посту в Інстаграм. Це допоможе визначити, які теми та формати публікацій найуспішніші. Вивчіть, які хештеги привертають більше уваги.

  3. Дослідження аудиторії. Враховуйте активність вашої ЦА при розміщенні постів і плануйте публікацію на той тимчасовий діапазон, коли люди краще та швидше реагують.

  4. Порівняння результатів. Кількість переглядів в Інстаграм, показники залучення, кількість лайків та інші метрики, зібрані в різний час і для різних типів контенту, покажуть вам, що саме люди краще сприймають. Так ви зможете виявити тенденції та відкоригувати контент-стратегію.

  5. Експерименти та покращення. Використовуйте статистику для проведення експериментів та відстежуйте, як вони впливають на показники. Наприклад, якщо раніше ви розміщували звичайні знімки з мобільного телефону, а потім вирішили найняти професійного фотографа, за допомогою статистичних даних ви зможете оцінити, наскільки ці витрати виправдані.

  6. Моніторинг конкурентів. Статистика підписників Інстаграм ваших суперників та інші показники – це цінна інформація про те, як розвивається ніша. Зібравши такі дані, ви можете визначити, які стратегії працюють у них, та вигідно підкреслити сильні сторони свого акаунта.

Як ми з вами переконалися, отримані цифри не мають залишатися лише у вигляді графіків та красивих діаграм. Необхідно, щоб ці дані працювали, отже, вдосконалюйте на їх основі свій акаунт.

Висновки

Профіль у Instagram часто порівнюють із підприємством, яке постійно росте та розвивається, створюючи все тісніші зв'язки зі своїми передплатниками. Якщо знати, як подивитися статистику Інстаграм, та вміти аналізувати отримані дані, можна покращити своє становище у цій популярній мережі. Якщо виникнуть труднощі із розробкою маркетингової стратегії просування в інтернеті, фахівці нашої компанії готові допомогти їх подолати.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 6
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.