Олександр Вострецов
Олександр Вострецов
Head of international SEO
12.01.2023

Особливості SEO-просування сайту в Німеччині

Олександр Вострецов
Олександр Вострецов
Head of international SEO
12.01.2023
12.01.2023
3.1
10948
5 хвилин
0

На практиці ми неодноразово стикалися з розкруткою вебресурсів у країнах Західної Європи. Окремо варто звернути увагу на просування сайтів у Німеччині. Це країна з дуже розвиненим ринком SEO-послуг та високою конкуренцією у видачі, але водночас тут є все для масштабування та розвитку бізнесу (якщо грати за правилами).

У цій публікації ми хочемо розповісти про ключові особливості пошукової оптимізації інтернет-ресурсів у Німеччині, про те, які інструменти краще використовувати, на що звернути увагу.

Як підготувати сайт до просування в Німеччині

Насамперед зверніть увагу на домен верхнього рівня. Жителі Німеччини вважають за краще використовувати локальну версію пошуковика — Google.de. Тому сайти, зареєстровані в доменній зоні .de, набувають перевагу в ранжуванні.

Не варто забувати і про географічне розташування хостингу, на якому розташований ваш сайт. Ми рекомендуємо користуватися послугами хостинг-провайдерів тієї країни, де ви хочете просуватися. Це дозволяє прискорити роботу ресурсу, оскільки час відповіді сервера буде мінімальним.

Ще один важливий аспект, від якого залежить просування сайту в Німеччині, — контент. Більшість населення вільно розмовляє англійською, але основна мова пошукових запитів все-таки німецька. Щоб створювати якісний контент, необхідно знайти автора чи редактора, який є носієм мови.

Попереджаємо: варіант із поверхневою вичиткою машинного перекладу текстів не спрацює. Це може сильно зашкодити поведінковим факторам.

Менталітет та деякі правові аспекти

Якщо в планах увійти в ділові відносини з німецькими підрядниками, наприклад, звернутися до послуг перекладачів, копірайтерів, які пишуть німецькою, розробників сайтів, то слід пам'ятати про граничну педантичність цієї нації. Щоб SEO-просування сайту в Берліні та інших регіонах цієї країни було успішним, варто заздалегідь подбати про оплату рахунків і дедлайни.

Також важливо пам'ятати про дотримання німецького законодавства, особливо щодо розміщення інформації в інтернеті. Зокрема на німецьких комерційних сайтах мають бути представлені такі сторінки:

  • Impressum. Тут потрібно вказати дані компанії, а також розмістити інформацію про авторів матеріалів або надати посилання на джерела, звідки вони були скопійовані;
  • AGB (Allgemeine Geschäftsbedingungen). У цьому розділі розміщено відомості про умови взаємодії між компанією та клієнтами;
  • Datenschutzerklärung. Це місце для інформування про безпекову політику організації.

Ці та інші службові розділи є важливими для німецьких користувачів. Також це сигнал для пошукових роботів, що свідчить про надійність ресурсу.

 

Пошукова система у Німеччині

Якщо на початку 2000-х років у Німеччині все ще використовувалася строката суміш різних пошукових систем, то зараз основною залишився Google. На сьогодні понад 90% всіх пошукових запитів у Німеччині виконуються через неї.

Найпопулярніші пошукові системи в Німеччині:

 

Зверніть увагу, що користувачі смартфонів у цій європейській країні більше віддають перевагу Google.

 

Інструменти для SEO просування в Німеччині

Для ефективного SEO у Німеччині існує майже нескінченна кількість безкоштовних та платних інструментів. Серед них популярністю користуються такі:

  • Ahrefs — інструмент для справжніх профі. Він добре підходить для вивчення ключових слів, з його допомогою можна зробити глибокий аналіз конкурентів;
  • Google Search Console — є абсолютно необхідним інструментом для кожного SEO-фахівця. Додатково будуть потрібні сервіси PageSpeed ​​Insights, який допоможе покращити час завантаження сайту, та Google Analytics, який покаже, як користувачі поводяться на сторінках вебресурсу;
  • Metrics Tools. Пропонує ряд важливих функцій для SEO-оптимізації — дослідження ключових слів, відстеження рейтингу, аналіз конкурентів та багато іншого;
  • OpenLinkProfiler — це безкоштовна альтернатива інструментам дослідження посилань. Сервіс показує, які зворотні посилання ведуть на сайт, які зі сторінок посилаються частіше;
  • Semrush — чудовий інструмент для фахівців, яким потрібен всебічний аналіз без вкладення великих грошей. Аналіз ранжування, зворотних посилань та конкурентів не є проблемою для цього сервісу;
  • Seorch — один із найповніших безкоштовних інструментів SEO. Він дуже ретельно аналізує сайт та чітко показує можливості для покращення;
  • SEO Review Tools — поєднує 38 безкоштовних SEO-інструментів. Від інструмента підказки ключових слів, перевірки зворотних посилань та авторитетності домену до генератора ідей контенту — тут ви знайдете все, що потрібно у повсякденній роботі.

Окремо звернемо увагу на німецькомовні сервіси, на яких базується SEO-просування в Німеччині:

  • Sistrix вражає унікальним набором функцій, але порівняно дорогий інструмент. Він поділений на модулі, які можна збирати окремо;
  • Ubersuggest, що пропонує безкоштовне дослідження ключових слів у німецькомовному регіоні. За допомогою цього сервісу можна також виділити альтернативні ключові запити;
  • Xovi, який поєднує безліч корисних функцій, — аналіз ключових слів, моніторинг, оптимізацію на сторінці та дослідження зворотних посилань.

Ми рекомендуємо заздалегідь визначитися, на яких аспектах SEO ви хочете зосередитися, і почати з безкоштовних інструментів SEO Review Tools, Seorch і Semrush.

 

Основні етапи просування німецьких сайтів

Послідовність етапів розкручування сайту в Німеччині стандартна, оскільки якість вебресурсу оцінюється за тими самими ознаками, що й у будь-якій іншій країні. Розглянемо докладніше:

  1. Передпроєктний аналіз. Необхідно вивчити нішу, в якій хочете просуватися (ЦА та конкурентів), а також провести комплексний аудит ресурсу. Ми можемо допомогти вам виконати SEO-аудит сайту.
  2. Збір семантичного ядра та робота над структурою. Важливо включити до СЯ максимум релевантних запитів середньої та низької частотності. Це дозволить якнайшвидше отримати перший органічний трафік за ключами з низькою конкуренцією.
  3. Технічна оптимізація. Включає стандартні роботи з настроювання індексації, перелінкування, видалення дублів, підвищення швидкості завантаження та ін.
  4. Створення контенту. Включає написання текстів німецькою як для самого сайту, так і для публікацій на зовнішніх майданчиках.
  5. Поліпшення юзабіліті — роботи з поліпшення інтерфейсу користувача, засновані на спліт-тестах і аналізі поведінкових факторів. Особливу увагу варто приділити зручності мобільних користувачів.
  6. Зовнішня оптимізація — органічне нарощування зовнішнього профілю посилання.

Корисний буде також Google Business, який надає користувачам мережі додаткову інформацію про компанію за межами сайту. Він допоможе при локальному просуванні геозалежних запитів.

Ми формуємо довгострокові відносини із клієнтом

Понад 90% клієнтів WEZOM продовжують з нами роботу на 2-й рік!

Збір семантичного ядра (СЯ)

На цьому етапі все робимо так, як для інших країн. За допомогою Kwfinder, Ahrefs та SemRush шукаємо основні ключі, звертаючи увагу на ті, за якими успішно ранжуються конкуренти.

Сформоване ядро ​​необхідно вичитати, для цього буде потрібна підтримка професійного німецькомовного нейтів-спікера. Будь-які стилістичні неточності, помилки, некоректні конструкції зіграють злий жарт з вашою подальшою роботою і стануть антирекламою. Тому поставтеся до цього етапу особливо ретельно, і тоді просування сайтів у Німеччині буде ефективним.

Зворотні посилання

Крім контенту, ще одна суттєва проблема, з якою стикаються SEO-фахівці, коли вони беруться за розкручування сайтів у Німеччині, — це придбання зворотних посилань. Для початку тут потрібно приготуватися до серйозних витрат, тому що вартість одного релевантного посилання може перевищувати 100 доларів. При цьому є ще такі нюанси:

  • бірж з німецьким контентом у всьому інтернеті дуже мало порівняно з англомовними або іншими європейськими мовами;
  • більшість бірж не надає списки для попереднього перегляду, тому висока ймовірність наосліп заплатити за посилання і отримати низьку віддачу від своїх інвестицій;
  • доводиться погоджуватися з кабальними умовами договору, сплатою всіх можливих податків та зборів тощо. Тут рідко обходишся без податкової декларації.

Наш досвід підказує, що дешевше, зручніше та вигідніше домовлятися безпосередньо з тематичними ресурсами щодо розміщення посилання. Можна спробувати вийти на тематичні форуми або огляди.

І нарешті, річ у тому, що німці люблять читати. Якісна інформація є благом для лояльності та сарафанного радіо. Якщо ви попрацюєте з носієм мови або хорошим редактором, розмістіть контент на сайті-донорі, форумі або в соціальних мережах, і ваші зусилля будуть винагороджені.

 

Реклама сайту у Німеччині

Щодо запуску контекстної реклами в Google у Німеччині теж є свої секрети, якими ми хочемо з вами поділитися:

  • використовуйте якісне семантичне ядро ​​та сконцентруйте свою роботу на низькочастотних запитах. В умовах високої конкуренції на ВЧ-ключі будуть надто високі ставки, тому можна спробувати вийти на ЦА через непрямі теми та супутні товари;
  • не ігноруйте підказки пошукових систем. Поради ґрунтуються на історії запитів користувача, тобто хтось вводив їх раніше;
  • можливо, прийміть рішення про призупинення показів контекстної реклами у неробочий час та у вихідні. Так ви заощадите свій бюджет;
  • коригуйте ставки вручну. Аналізуйте статистику та конверсію кожного оголошення. Збільшіть максимальну ціну за клік для ефективних оголошень та зменшіть її для неефективних;
  • не орієнтуйтесь на брендові запити. Добре оптимізований сайт і так буде показаний вгорі, так що, запустивши ще й рекламу, ви платитимете за клієнта, який вже прийшов до вас;
  • відстежуйте свій баланс. Сервіси контекстної реклами накладають штрафи на оголошення з підвищеною ціною за клік за оголошеннями.

Найголовніше, працюйте над конверсією та релевантністю реклами. Це знизить середню вартість ліда, і розкрутка сайтів у Німеччині досягне своєї мети. Звертайтеся до нашої агенції, і тоді SEO-оптимізація сайту не буде для вас проблемою.

Висновки

Вже понад 10 років ми займаємося SEO просуванням сайтів наших клієнтів та допомагаємо бізнесменам з різних країн та регіонів зайняти лідируючі позиції у пошуку. Залишіть заявку, і ми будемо раді надати вам кваліфіковану підтримку у розкручуванні вашого вебресурсу в Німеччині.

Як вам стаття?
3.1
Проголосувало: 10
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.