Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
07.07.2021

Кейс з просування Ютуб каналу ЯШКІНА

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
07.07.2021
07.07.2021
5.0
3161
0

Розкрутка проектів на платформі YouTube вимагає від виконавця вибору індивідуальної тактики, особливо в тому випадку, коли має бути просування у вузькоспеціалізованій тематиці. Ще одним проектом нашої команди став канал для мисливців. До нас звернувся власник мережі магазинів із завданням залучити більше передплатників. Результат – прихід понад 4000 нових людей. Про те, як нам вдалося його досягти, розповімо у цьому кейсі.

Інформація про проект

  • Клієнт : підприємець, який володіє мережею магазинів «Полювання»
  • Канал : ЯШКІНА
  • Тема : продаж зброї для полювання
  • Мета : залучення нових передплатників
  • Послуги: просування на платформі YouTube
  • Результат: прихід 4 162 осіб

Інформація про проект

Проблеми нашого клієнта

Власник магазину з торгівлі зброєю на полювання вирішив замовити відеорекламу з метою просування на ресурсі YouTube. Тематика дуже специфічна, до того ж заборонена, тому нам довелося зіткнутися з низкою проблем під час модерації та отримання перших переглядів (платних).

Проблеми нашого клієнта

Етапи реалізації завдання

Ми склали стратегію з 12 кроків, які дозволили отримати прихід більш ніж 4 000 передплатників:

  1. Аналіз основних конкурентів. Ми підібрали схожі канали, вивчили стратегію їх розкручування, що дало змогу точніше налаштувати таргет та зрозуміти переваги нашої аудиторії.
  2. Складання портрета ЦА.
  3. Налаштування РК. Отриману інформацію про ЦА ми кластеризували за групами, а вже на кожну з них налаштували таргет, а також ставку за перегляд, відкоригувавши її згідно із виділеним бюджетом. Щоб отримати найбільшу віддачу від РК, наші фахівці підібрали демографічні та соціальні параметри ЦА (стаття, вік, інтереси та ін.). Детальний підхід дозволив зробити рекламу максимально цільовою, спрямувати її лише зацікавлений сегмент відвідувачів.
  4. Контролює результати РК та вносить коригування. Наші фахівці моніторили ефективність реклами, виправляли слабкі місця, внаслідок чого вдалося досягти збільшення віддачі. Ми також варіювали ставку за перегляд, щоб оптимізувати бюджет. Таргет теж зазнав корекції, налаштовували геопозиції та інші параметри.
  5. А- та Б-тестування. Вивчення ефективності оголошень дозволило нам підібрати оптимальні рішення для того, щоб успішно пройти модерацію та отримати максимальний відгук від користувачів.
  6. Аудит каналу. Крім реклами, аналізу зазнав також актуальний стан ресурсу. На підставі результатів аудиту наші фахівці склали список рекомендацій щодо оптимізації каналу.

Етапи реалізації завдання – було

було

Етапи реалізації завдання – стало

стало

  1. Апеляції при відхиленні рекламних оголошень. Якщо при модерації отримували відмову, то ми оперативно надсилали прохання про відміну блокування.
  2. Обхід обмежень. Траплялося, що деякі ролики рекламувати було проблематично. Щоб вирішити це завдання, ми коригували параметри РК, перезапускали їх. Це допомагало пройти модерацію та обійти передбачені обмеження.
  3. Робота із саппортом Google Ads. Цей захід допоміг відновити функціонування реклами. Ми виходили на зв'язок з техпідтримкою та підбирали способи відновлення вилучених оголошень.
  4. Робота із ЦА. На цьому етапі проводився аналіз реакцій, завдяки чому вдавалося оперативно редагувати оголошення, щоб підвищити їхню результативність.
  5. Створення нових роликів рекламних кампаній. Наші спеціалісти запустили 12 відео у форматі Discovery.
  6. Тест нової аудиторії та роботи відеомаркетингу. Ці заходи допомогли повернути користувачів на канал, стимулювали їх до передплати.

Обсяг робіт був великим, але нам вдалося досягти поставленої мети. Про результати розповімо нижче.

Коментує експерт

Ключовою проблемою проекту були постійні блокування з боку системи. Це, у свою чергу, обумовлено специфікою тематики – зброя, яка відноситься до категорії заборонених Google Ads. Нам вдалося пройти обмеження за рахунок злагоджених дій та постійного звернення до техпідтримки. Усі підходи, використані для просування каналу, підбиралися з урахуванням минулого досвіду роботи над проектами зі складною тематикою. Зрештою ми запустили рекламні відео зі зброєю на всі основні ролики.

Колібабчук Дмитро

відеомаркетолог

Результати нашої роботи

За період роботи над просуванням каналу наша команда успішно досягла всіх поставлених цілей, головною з яких було збільшення передплатників. Багато рекламних відео набирали понад 40 000 переглядів:

Результати нашої роботи

За досить короткий період РК нам вдалося отримати 394 тис. переглядів та залучити 4162 передплатників за порівняно низькою вартістю:

Висновки щодо проекту та плани на майбутню співпрацю

Висновки щодо проекту та плани на майбутню співпрацю

Зараз клієнт вирішив пригальмувати свій проект з метою зміни концепції з оглядами зброї. У планах – перетворити канал на особистий блог, наповнивши його інтерв'ю із фахівцями. З усього цього можна припустити, що в майбутньому ми повернемось до співпраці для подальшого розкручування проекту, зможемо реалізувати нові стратегії та цікаві ідеї.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.