click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Огляд сервісу Serpstat: як формувати семантичне ядро

15578

Трохи передісторії

У свій час перед нашою компанією постала дилема: як раціоналізувати тимчасові витрати SEO-фахівців при виконанні рутинних завдань, а саме:

  • з формування та доповнення семантичного ядра (СЯ);
  • аналіз семантики конкурентів;
  • аналіз видимості сайту в пошукових системах.

І нам попався на очі сервіс Serpstat, який тоді ще називався Prodvigator. Незважаючи на те, що в той момент сервіс ще був зовсім новий, він уже мав унікальний функціонал, який дозволяв значно зменшити тимчасові витрати на виконання цілого ряду типізованих SEO-задач. Наші сеошники гідно оцінили цей сервіс, і він міцно увійшов до їхнього арсеналу SEO-інструментів.

Переваги сервісу Serpstat, які ми гідно оцінили

Плюси сервісу:

  1. Дуже зручний для аналізу семантики сайту, що просувається, а також сайтів-конкурентів у ніші, що дозволяє значно розширити семантичне ядро ​​ресурсу.
  2. Значно заощаджує час роботи SEO-фахівця, необхідний для формування семантики ресурсу.
  3. Дозволяє відстежувати зміну видимості веб-сайту в пошуковій видачі за ключовими запитами, а також зміну видимості порівняно з конкурентами.
  4. Виявляє проблемні місця на веб-ресурсі, що просувається (знаходить піддомени і нетематичні сторінки).
  5. Допомагає проводити ефективне перелінкування на сайті, що просувається (а також скласти анкор-лист для перелінкування).
  6. Аналізує рекламні оголошення бізнес-суперників.
  7. Аналізує масу посилань власного ресурсу або конкурента (динаміку зростання, посилаються домени , анкор-аркуш)
  8. Не має повних аналогів у Рунеті.
  9. Продуманий та зрозумілий інтерфейс.
  10. Постійне оновлення функціоналу для більш детального аналізу.

І ще один важливий плюс - демократична ціна.

До речі, про вартість. Сервіс надає широкий спектр тарифних планів. Підбирайте оптимальний варіант залежно від запланованого місячного обсягу роботи.

Вартість

Лайфхак: замовляти річну передплату вигідніше. Більше того, Serpstat постійно проводить акції, інформація про які надходить на пошту.

Ще один бонус – якісний та корисний блог. На нашу суб'єктивну думку, контент у ньому не поступається корисністю матеріалам на інших іменитих SEO-ресурсах.

Особливості

Також у блозі ви можете знайти інформацію про нові «фішки» сервісу, і як застосовувати на практиці. Рекомендуємо додати посилання в закладки.

А тепер трохи про недоліки

Серед мінусів:

  • не завжди актуальна інформація про позиції ключових запитів, а також про їх частотність;
  • у графіках видимості сайту за ключовими запитами немає можливості встановити часовий інтервал;
  • конкуренти можуть аналізувати наші ресурси, як і ми їх =);
  • аналіз у ПС Яндекс доступний лише по двох регіонах Росії (Москва та СПб).

Регіонів справді хотілося б більше, особливо для Яндекса, з яким ми працюємо частіше. На даний момент доступно лише три регіони (2 по РФ + 1 - Україна), але ми віримо, що найближчим часом їхня кількість зросте.

Недоліки

Але це все теорія, далі ми розповімо, як працювати з Serpstat на практиці.

Як використовувати Serpstat для аналізу семантики в тематичній ніші

Одна з основних переваг сервісу Serpstat.com – це можливість комплексного семантичного аналізу для

Отже, завдання: збір СЯ на serpstat.com для нового веб-ресурсу за тематикою «продаж меблів», регіон - Москва.

Крок 1: Загальний огляд семантики

Візьмемо ключове слово «меблі в Москві» та на головній сторінці сервісу введемо в поле пошуку з вибором регіону Москва (пошукова система Яндекс).

СЯ

Отримуємо сумарний звіт:

Звіт

У результатах звіту наведено загальну частотність фраз та конкуренцію в контекстній рекламі.

Вибираємо результат «Ключові фрази» і отримуємо список усіх ключових слів по даній ніші.

На виході ми отримуємо повний масив тематичних пошукових запитів, які просто необхідно розгрупувати, виходячи з запланованої структури сайту.

За допомогою фільтра відсортуйте непотрібні слова. Не включайте до СЯ абсолютно всі запити. Орієнтуйтеся на тематику ресурсу, що просувається, асортимент товарів або послуг.

Фрази

У сервісі є розділ «пошукових підказок», які доповнюють існуючий список ключових слів і прискорюють виконання завдання зі збору максимально широкої семантики майбутнього сайту.

Пошук підказок

 Крок 2: Семантичний аналіз конкурентів

Для чого взагалі збирати семантику із сайтів-суперників? Все просто. Наприклад, наша тематика «продаж меблів» –  висококонкурентна та вимагає якісного підбору СЯ. Основна мета – створити ресурс краще, ніж у конкурентів. Для цього необхідно їх аналізувати.

Вибравши рубрику «SEO-аналіз», розділ «Конкуренти», вивчаємо:

  • статистику за запитом «меблі в Москві»;
  • оцінюємо переваги конкурентів, по можливості, реалізовуємо та вдосконалюємо їх на власному ресурсі.

Конкуренти

Продовжуємо аналізувати семантику. Клацаємо на домен і отримуємо інформацію по всьому ядру конкурентів (фрази та релевантні сторінки, якими вони видно у видачі).

У результатах, крім ключових фраз на запит «меблі в Москві», будуть усі пошукові запити сайту в цілому.

Результати

Ця інформація якісно доповнює аналіз та показує, за якими запитами просувається конкуруючий ресурс, які позиції займає та ін.

Ми рекомендуємо відібрати зі списку 3-5 основних конкурентів, які максимально перетинаються з асортиментом вашого сайту. Зібрати всі ключі сайту та сформувати максимально повне СЯ.

Крок 3: Збір інформаційних запитів для комерційного сайту

Крім збору семантики для сторінок сайту, що просуваються, сервіс Serpstat ми використовуємо для формування інформаційного контенту. А саме актуальних статей, що базуються на пошукових запитах користувачів Інтернету.

Для збору інформаційних ключових запитів у вкладці «Пошукові підказки» вибираємо «Тільки питання».

Питання

Цей фільтр відображає питання, які задають відвідувачі при введенні конкретного ключовика, наприклад, «як купити меблі в Москві».

Переваги опції:

  1. Формує низку питань, відповівши на які, створюємо корисний контент.
  2. Дозволяє написати трафікогенеруючий матеріал, цінний для читачів.
  3. Відображає, які запити використовують конкуренти для контенту.

Алгоритм

Алгоритм дій такий:

  1. Клікаємо по модулю «Аналіз ключових фраз».
  2. Переходимо в «Пошукові підказки».
  3. Вибираємо «Тільки питання».
  4. Експортуємо весь список у зручному форматі.

Serpstat збирає і комерційне, і максимально широке інформаційне семантичне ядро, що включає ключові фрази конкурентів.

Інфо

Ми навели лише кілька прикладів використання Serpstat`а на практиці. Але, повірте, можливостей у нього набагато більше.

На закінчення

SEO-фахівці нашого агентства використовують Serpstat практично з першого дня його існування. Це дуже корисний, а найчастіше незамінний сервіс, який полегшує життя оптимізаторів, а саме:

  • спрощує процес аналізу семантики сайту та її розширення;
  • прискорює аналіз конкурентів у тематичній ніші.

Ми вважаємо, що цей сервіс просто має бути в арсеналі кожного SEO-фахівця. А недоліки, які ми згадували на початку огляду, розробники незабаром усунуть.

3.25/5
Корисність
Проголосували 4
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Один з найважливіших елементів на будь-якій продажній сторінці, в тексті листа або формі захоплення -…
Олексій Варламов
Олексій Варламов
Мобільний додаток для торгового центру є інструментом, який допомагає підвищити відвідуваність, впізнаваність, налагодити комунікацію з…
Wezom
Wezom
Будівельний бізнес потребує повного контролю. Розподіл завдань, відстеження фінансових звітів, контроль виконання робіт на об'єкті.…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?