Як продавати в Instagram

Вікторія
Вікторія
IT Sales Manager
4.8
09.09.2023
23346
0

На сьогоднішній день Instagram — це понад 2 мільярди активних користувачів на місяць і понад 500 мільйонів — на день. З простого онлайн-фотоальбому ця соцмережа перетворилася на справжній мультимедійний комбайн, медійну платформу та унікальний багато в чому торговий майданчик практично для будь-якого бізнесу.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Ми вже розповідали у своєму блозі, як відкрити інтернет-магазин в Instagram. І щоб не повторюватися, не будемо знову розписувати цей процес поетапно. Сьогодні наша основна тема — саме продаж в Інстаграм. Ми розповімо, які товари найкраще тут продаються, з чого розпочати ведення торгівлі, як збільшити конверсію та обійти ключові перешкоди. Стаття буде велика та вичерпна. Приємного читання!

Що добре продається в «Інстаграм»

Instagram — досить «всеїдний» майданчик, і продавати тут можна все, що не входить до списку забороненої продукції (про нього трохи згодом). Але найбільший попит традиційно мають товари з сильною візуальною складовою: одяг та аксесуари, косметика, прикраси, декор, різний хендмейд, техніка тощо. Тобто все, що можна ефектно показати на фото та відео.

Також дуже непогано продаються послуги перукарів, стилістів, тату-майстрів тощо. Знову ж таки — через візуальну складову. Трохи нижчим є попит на послуги психологів, бізнес-консультантів, фахівців з інвестицій тощо. Багато в чому через те, що аудиторія надто переситилася подібними послугами і бачить надмірно багато відповідної реклами.

До заборонених видів товарів у Instagram належать такі:

  • зброя та боєприпаси;

  • наркотичні речовини;

  • послуги з підроблення документів;

  • шахрайські програми та віруси;

  • засоби для стеження за людьми тощо.

На спеціальних умовах допускається реклама мікропозик та ліків, які відпускаються за рецептом. У деяких країнах (США та Китай) також заборонено публікувати особистий досвід використання товару, якщо цього досвіду насправді не було.

Зверніть увагу! Заборона на просування перерахованих груп товарів стосується не лише бізнес-сторінок, а й публікації у блогерів. Instagram все більш жорстко контролює це, тому спроби обійти обмеження і заборони загрожують блокуванням акаунта.

Чому варто продавати в «Інстаграм»

Якби нас попросили відповісти одним словом, варто продавати в Інстаграмі чи ні, ми б твердо відповіли: «Варто!». Однак якщо відповісти на це питання розгорнуто, то, крім очевидних переваг, є й не менш очевидні недоліки. А тому наполегливо радимо вам зважити всі за і проти.

Плюси та мінуси продажу товарів через «Інстаграм»

Почнемо, мабуть, із сильних сторін Instagram як торгового майданчика. Знаючи, що можна продавати в Інстаграм і як це робити правильно, можна отримати дійсно безліч переваг:

  • Можливість ефектно і наочно продемонструвати товар. Фото, відео, огляди, кейси застосування — все це дозволяє переконати потенційного покупця в актуальності вашої пропозиції. Звісно, ​​в інтернет-магазині все це теж можна зробити, але буде не так зручно та інтуїтивно.

  • Величезна популярність Інстаграма серед молодої, активної та, головне, платоспроможної аудиторії. Це люди віком 20-40 років, які активно користуються інтернетом і регулярно роблять тут покупки.

  • Досить дешева реклама. Йдеться, зрозуміло, про таргетинг, а не про рекламу у блогерів. У другому випадку вартість може бути дуже великою.

  • Велика кількість блогерів, з якими можна співпрацювати , — від мікроблогерів до мільйонників. Можна визначити того, чия вартість розміщення реклами буде для вас прийнятною.

За цими перевагами багато підприємців забувають про недоліки Інстаграма як майданчика. А вони є. До того ж для багатьох досить суттєві:

  • Профілі в Інстаграмі трохи знеособлені. У вас не так багато інструментів, щоб виділитися на тлі конкурентів: фото та опис профілю, хайлайти, фірмовий візуальний стиль у стрічці, Stories та Reels — все. Тобто ви не можете оформити акаунт так, щоб з першого погляду створити вау-ефект і привернути увагу користувача.

  • Instagram все ще не орієнтований на продаж. Якщо людина, наприклад, хоче купити новий смартфон, велосипед чи холодильник, вона, ймовірно, насамперед вирушить до Google, а не до Instagram. Соцмережа підходить для недорогих товарів, купівля яких часто спонтанна та імпульсивна. Власне, тому важливо знати, що добре продається в Інстаграм, а що ні.

  • Ефективне просування завжди пов'язане з фінансовими вкладеннями. Хочете швидко набрати аудиторію? Будьте готові вкладати гроші. Звичайно, розкрутка інтернет-магазину теж вимагає вкладень, але Інстаграм у цьому плані особливо «ненажерливий».

Останній пункт варто трохи доповнити. Проблема просування в Instagram ще й у тому, що як тільки ви припиняєте вкладати гроші, приплив аудиторії різко падає. Це не SEO-просування, де навіть після зупинки будь-яких робіт можна ще досить тривалий час отримувати стабільний трафік із пошукових систем. Немає грошей — немає нової аудиторії. Сарафанне радіо не береться до уваги, тому що в Інстаграмі воно не надто ефективне.

З чого почати продажі в «Інстаграм»

Уявімо, що ви ще не визначилися з нішею, в якій хочете працювати, і поки не знаєте, в якій хочете працювати. Тобто починаєте з нуля. У такому разі пропонуємо вам базовий план дій, якому настійно рекомендуємо слідувати.

Виберіть продукт та оцініть його конкурентів

По-перше, ви маєте продавати те, що вам дійсно цікаво, чим ви горите, про що ви можете детально та професійно розповісти аудиторії. Звичайно, ви можете почати співпрацювати з будь-яким інтернет-магазином за принципом дропшипінгу. Але чи цікава саме вам ця продукція? Чи зможете ви реально показати її цінність та актуальність? Якщо ні, то ви самі швидко вигорите, а хороших результатів так і не отримаєте.

По-друге, обов'язково аналізуйте конкурентів у ніші. Провести базовий аналіз нескладно. Можна скористатися пошуком за ключовими словами та хештегами безпосередньо в Інстаграм. Зазвичай пошуки не займають багато часу. Ваше завдання — не просто копіювати стратегію інших компаній та їх стиль ведення акаунта, а брати вдалі ідеї та підлаштовувати їх під себе. Так, це вимагає часу та зусиль, але копіювання — це прямий шлях до того, щоб завжди бути на другому місці. А вам це точно не потрібно.

Підготуйте профіль та його візуальне оформлення

Хоча Інстаграм і не дає вам великої свободи щодо оформлення та наповнення профілю, намагайтеся вичавити максимум з доступних інструментів:

  1. Завантажте яскраву аватарку — таку, яка добре запам’ятовується. Вона має легко «зчитуватися» з першого погляду. Добре підійде логотип компанії чи навіть її назва. Головне, щоб на зображенні не було безлічі дрібних елементів.

  2. Пропишіть усі контакти: номер телефону, Email, Viber, Telegram тощо. Не всім подобається Direct, пам'ятайте про це.

  3. У назві магазину напишіть ключове слово. В описі для привернення уваги додайте емодзі.

  4. Вкажіть головні переваги товару або вашої компанії.

  5. Додайте хайлайти з цінами, товарами, відгуками тощо.

  6. Дотримуйтесь єдиного візуального стилю в публікаціях, щоб ваша сторінка виглядала гармонійніше.

  7. Не пишіть надто довгі тексти під кожною публікацією. Іноді лаконічність — запорука успіху.

Ну і не забувайте, що ваш профіль аудиторію залучатиме лише в тому випадку, якщо публікація контенту буде постійною. Але це вже наш наступний пункт.

Складіть контент-план

Якщо у вас не буде контент-плану на 2–4 тижні вперед, ви регулярно стикатиметеся з нерозумінням, що публікувати далі. І будете розміщувати пости «для галочки», які не мають ні смислового навантаження, ні продаючої складової. Але це ще не найголовніше.

Контент-план дозволить вам дотримуватися балансу типів контенту: 30% продаючих публікацій і по 30–40% — розважальних та інформаційних. Підбираючи тип контенту, ґрунтуючись лише на «інтуїції», ви ризикуєте або перетворити свій аккаунт на «магазин на дивані», або взагалі виключити з нього складову.

До речі, рекомендуємо складати контент-план не лише для основних публікацій, але й для Stories. Прямі ефіри та Reels — аналогічно. Для останніх буде корисно робити попередні анонси, щоб залучити більше аудиторії і підігріти інтерес читачів.

Докладніше про всі тонкощі складання та використання контент-плану читайте у нашій статті «Як створити контент-план для Instagram».

Як підвищити конверсію в Інстаграмі

Якщо сторінка для продажу, незважаючи на всі зусилля, все ще не забезпечує бажаного рівня конверсії, є кілька варіантів це виправити. Немає гарантії, що вони спрацюють саме для вас, але щонайменше спробувати варто.

Залучайте натовпи підписників в Instagram!

Бажаєте збільшити свою аудиторію в Instagram? Наша ексклюзивна послуга допоможе вам залучити величезну кількість підписників із вашої цільової аудиторії. Заповніть форму прямо зараз і почніть розширювати свій бізнес у соціальних мережах!

Вивчіть товарну матрицю

Ви маємо точно знати, які товари у вас продаються добре, а які — гірше. Це дуже актуально, якщо ви плануєте запускати таргетовану рекламу або проводити акцію. Набагато більшого ефекту можна досягти, якщо робити акцент саме на затребуваних пропозиціях. Менш ходові товари при цьому можуть стати супутніми покупками.

Наприклад, ви продаєте bluetooth-навушники та силіконові захисні кейси для них. Ймовірно, саме навушники — ваш товар, що найбільше продається, на них і слід робити акцент. Аксесуари ваші покупці замовлять додатково. А рекламувати менш затребувані кейси та витрачати на це бюджет контрпродуктивно. Приклад досить грубий, але суть він добре передає.

Працюйте за «гарячими» аудиторіями

Продавати щось «гарячій» аудиторії (вашим підписникам) набагато простіше, ніж «холодним» користувачам. Багато брендів, прагнучи почати продавати в Інстаграм якнайефективніше, хочуть максимально охопити саме потенційних, «можливих» клієнтів, витрачають великі гроші на рекламу, забуваючи про ту аудиторію, яка в них уже є.

Це ми до того, що якісний контент, акції та конкурси для «своїх» підписників є дуже важливими. Ці люди за умовчанням більш схильні до покупки та сильніше довіряють вашому бренду. Не нехтуйте ними та їх інтересами.

Читайте також: Як набрати підписників в Інстаграмі.

Прив'яжіть акції інтернет-магазину до активності блогера

Є відмінний спосіб активніше продавати свій товар в Інстаграмі, прив’язавши свою роботу до активності блогера. Тобто йдеться не просто про запуск реклами, а про правильне «підстроювання» під ситуацію. Зараз пояснимо на прикладі:

  1. Блогер у своєму акаунті торкається певної проблеми і привертає до неї увагу. Візьмемо для прикладу ті ж навушники. Стара пара зламалася, і тепер потрібно вибрати нові BT-навушники.

  2. Інфлюенсер ділиться з аудиторією своїм вибором — навушниками, придбаними у вашому магазині. Він же говорить про переваги товару та на своєму прикладі демонструє кейси з використання.

  3. Ви запускаєте акцію на згаданий товар і цим даєте аудиторії ще один вагомий привід скористатися саме вашою пропозицією. Тобто буквально «дотискаєте» покупця!

Суть у тому, щоб зробити покупку максимально вигідною в очах аудиторії «тут і зараз». Потенційний покупець повинен побачити, що якщо прогавить момент, то через день, тиждень або місяць такого шансу вже не буде. Повірте, це працює!

Використовуйте ефективні соціальні мережі

Перед стартом варто також подумати, які ще соцмережі ви будете використовувати. І зрозуміти, чи є у цьому сенс. Багато компаній намагаються просуватися в усіх напрямках — в Instagram, Facebook, TikTok, Twitter і так далі. Вони витрачають на це багато часу і сил, а потім виявляється, що саме за допомогою Інстаграм відбувається понад 90% продажів. Чи є в такому разі сенс завантажувати SMM-фахівців додатковою контрпродуктивною роботою? Ні!

Настійно рекомендуємо постійно моніторити ефективність різних соцмереж та працювати саме з тими, що приносять результати. 

Як ще збільшити продажі в «Інстаграм»

Щоб реалізація товарів в Інстаграм йшов ще активніше, варто спробувати додаткові методи просування та підвищення зручності взаємодії аудиторії з вашим контентом. Якраз про це і йтиметься далі!

Таргетована реклама

Таргетована реклама — єдиний офіційний вид платного просування в Instagram, і ми рекомендуємо використовувати його. За допомогою вбудованих інструментів можна гнучко настроювати аудиторію для показів вашої реклами. Ви можете запустити таргет безпосередньо з Instagram або скористатися рекламним кабінетом Facebook. Перший варіант простіший і зрозуміліший, другий — більш гнучкий у налаштуванні.

Однією з головних переваг таргетованої реклами в Instagram є можливість самостійно визначати добовий бюджет. За бажання можна запустити просування навіть із бюджетом в $1. Багато охоплень ви, звичайно, не отримаєте, зате зможете краще розібратися, як працює таргетинг в принципі.

Продавайте через Stories

Коли в Інстаграм тільки з'явилися Stories, не всі взагалі розуміли, що це і навіщо. А сьогодні саме Сторіс приваблюють більше уваги аудиторії та мають більшу глибину перегляду, ніж публікації у стрічці. Багато користувачів, запускаючи Instagram, дивляться спочатку Stories, а вже потім — стрічку. Тому просування через Stories — це актуально!

Вічні Stories

У Instagram є вкрай зручна та корисна функція Highlights — вічні Stories, які відображаються на сторінці профілю. По суті, це альбоми ваших Історій, що дозволяють дуже зручно систематизувати контент, поділивши його на різні категорії: «Товари», «Відгуки», «Доставка та оплата», «Прайс» і таке інше.

Хайлайти дозволяють тримати все найважливіше «під рукою». Користувачі зможуть швидше знаходити всю потрібну та корисну інформацію у кілька тапів по екрану. І не потрібно скролити стрічку у пошуках інформації про ціни чи доставку. Дуже зручно!

Співпрацюйте з інфлюенсерами

Реклама через Інстаграм у співпраці з інфлюенсерами — це гарна можливість швидко охопити велику аудиторію. Але важливо враховувати, що реклама у блогерів може коштувати дуже дорого. Особливо якщо ми говоримо про мільйонників. Докладніше про співпрацю з інфлюенсерами ми ще розповімо трохи згодом.

Powerliking

Це досить нестандартний метод просування, суть якого в тому, що популярний акаунт лайкає вашу публікацію. Алгоритми Instagram працюють таким чином, що лайкнутий пост стає видимим для читачів самого інфлюенсера і потрапляє до рекомендацій. Це може привернути багато уваги до вашого акаунта.

Використовуйте каруселі

Карусель — це публікація з кількох фотографій (не більше 10). Відмінний варіант, якщо вам потрібно презентувати відразу кілька товарів чи послуг, розповівши про кожну з них. Проблема в тому, що текстова частина публікації під час перегортання каруселі залишається незмінною. Але опис товарів та послуг можна легко розмістити прямо на фотографіях. Радимо не використовувати багато тексту — лише найважливіше.

Блогери

Ми вже не раз розповідали, як рекламувати товари та як продавати в Інстаграм через блогерів. Це дійсно актуально, тому що сучасні користувачі значно більше довіряють улюбленим лідерам думок, ніж звичайній рекламі. Крім того, рекламний контент блогера допомагає краще візуалізувати можливість використання продукту .

Найскладніше при цьому знайти інфлюенсерів, чия аудиторія максимально збігається з вашою. Не дивіться лише на кількість підписників, інакше ризикуєте даремно витратити велику суму. Останнім часом взагалі набирає популярність тренд на рекламу у нано- та мікроблогерів з аудиторією від 1 000 до 10 000 підписників.

Можна трохи спростити собі завдання та використовувати спеціальні сервіси для аналізу аудиторії блогерів: trendHERO, Influence.co, SocialBlade та інші. Деякі з них надають базовий функціонал безкоштовно, інші — лише за гроші. Але зазвичай вкладення того варті.

Допоможемо досягти цільової аудиторії із таргетованою рекламою!

Бажаєте залучити ідеальних клієнтів до свого бізнесу? Наша команда готова допомогти вам із таргетованою рекламою, щоб ваше оголошення досягало саме тих, хто вас цікавить.

Що заважає вашим продажам

Правильно продавати в Інстаграм — це справжнє мистецтво. І тут дуже важливо не допускати поширених помилок, здатних сильно погіршити продажі та викликати в аудиторії лише негативні враження. Ось лише деякі з таких помилок:

  • Публікація виключно продаючих постів. Важливо: їх має бути не більше 30% від усього матеріалу, що публікується. Решта — розважальний та інформаційний контент. Підписники не повинні відчувати, що їм наполегливо впарюють якийсь продукт.

  • Ігнорувати коментарі під публікаціями. Комерційні акаунти, які практично не подають ознак життя, крім періодичних публікацій, не викликають особливої ​​довіри. Намагайтеся виявляти активність під своїми постами. Відповідайте на питання, розвивайте важливі для читачів теми, дякуйте за позитивні відгуки. Зробіть свій акаунт «живим»!

  • Не надавати у «шапці» всієї необхідної інформації. Постарайтеся вмістити тут все найважливіше: ціну товару, умови доставки та оплати, місцезнаходження вашого офісу та інше. Чим більше інформації ви надасте, тим менше однотипних питань отримуватимете в Direct і тим вищий шанс, що ваш товар куплять.

  • Відмовитися від додаткового просування. Instagram не просуватиме ваш комерційний акаунт просто так. А покладатися на просування за допомогою хештегів та геолокації особливо не варто. Якщо ви хочете почати продавати в Інстаграмі, будьте готові вкладати кошти в розкручування.

Ну і не забувайте про постійність. У вас має бути опрацьований контент-план мінімум на кілька тижнів наперед.

Висновки

Що ж, тепер ви краще розумієте, що продавати в Інстаграмі і як робити це правильно. У вас в руках справді потужний і майже безкоштовний інструмент, який у багатьох аспектах здатний замінити повноцінний інтернет-магазин. Або як мінімум — стати його добрим доповненням.

Якщо ж у вас немає часу та бажання розбиратися, як вести продаж в Інстаграм, фахівці компанії Wezom готові допомогти. Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та обговоріть деталі просування комерційного акаунта. Ми з радістю опрацюємо для вас індивідуальну стратегію та запропонуємо найбільш комфортні умови співпраці.

FAQ

Як продавати в Інстаграм?

Можна як з бізнес-профілю, так і з особистого акаунта. Але перший варіант дає більше можливостей та інструментів безпосередньо для продажів.

Що добре продається в Інстаграмі?

Найкраще в Інстаграмі продаються товари з сильною візуальною складовою: косметика, прикраси, хендмейд-продукція, гаджети та аксесуари, одяг та взуття, декор, товари для дому тощо.

Які товари найкраще продаються в Інстаграм?

Найбільш топові товари — це одяг, взуття, сумки, білизна, ювелірні вироби, косметика, парфумерія, дитячі товари, товари для дому, інше.

Як вам стаття?
4.8
Проголосувало: 28
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах