Особливість автобізнесу полягає в тому, що більшість клієнтів користуються послугами один чи два рази, не більше. Але як тоді підвищувати продажі? Як продавати тим клієнтам, які вже купували в автосалоні? Для цього потрібна автоматизація автосалону. Це дозволить розробляти стратегії продажу та підвищувати ефективність роботи компанії. CRM для автосалону дозволяє вести облік клієнтів, пропонувати персональні умови, побудувати воронку продажу та підвищити якість обслуговування.
Основні проблеми у роботі кожного автосалону
Незалежно від розмірів компанії, автосалони та автодилери стикаються зі схожими проблемами. CRM для автодилерів та салонів дозволяє розв'язувати ці проблеми завдяки впровадженню сучасних інструментів та використанню технологій. Проблеми в роботі автосалону виглядають так:
Втрата клієнтів та відсутність повторних продажів
Машина рідко купується після одного візиту до салону. Необхідно систематично працювати з потенційним клієнтом, знаходити персональний підхід та пропонувати вигідні йому умови. Але навіть у разі продажу такий клієнт нечасто повертається повторно. Все тому, що більшість менеджерів задовольняються разовим продажем й втрачають зв'язок із клієнтом.
Дані щодо клієнтів та автомобілів не систематизовані
Дуже погано, якщо менеджер не може отримати швидку інформацію щодо клієнта та дізнатися, яку машину він купував та в якій комплектації. Це позбавляє можливості пропонувати додаткові послуги, підвищувати рівень сервісу та обслуговування. А водночас й зберігати лояльність клієнта.
На вартість розробки системи CRM впливає безліч факторів. Це комплексне рішення, яке розробляється спеціально для бізнесу. Тому основний критерій, що впливає ціну – функціонал.
Немає чітко збудованого регламенту роботи
Воронка продаж має існувати в будь-якому бізнесі, але у випадку з автосалонами стандартні методи її побудови не спрацьовують. Основну роль відіграє персоналізація. Проте управління продажами автомобілів має бути систематизованим й залишатися повністю підконтрольним. У цьому допоможе CRM система, автодилер розумітиме чіткі дії, та знатиме, на якому етапі йдуть переговори та бачитиме подальші кроки.
Слабка аналітика бізнес-процесів
Висока конкуренція та утримання потенційного клієнта зобов'язують компанію відстежувати кожен бізнес-процес. Але в ручному режимі це практично неможливо. Автоматизація автосалону дозволяє розв'язувати цю проблему. Впровадження сучасних інструментів дозволить збирати реальні дані, статистику, проводити аналітику та робити прогнози.
Переваги впровадження CRM для автосалону
СРМ для автосалону має безліч переваг. Це потужний інструмент, який дозволяє контролювати бізнес, бачити всі процеси та керувати ними. Головні плюси впровадження CRM для автодилерів:
- Облік та контроль всієї клієнтської бази. Кожен клієнт заноситься до єдиної системи та має картку, де зберігаються персональні дані, а також історія взаємодії з компанією. Це дозволяє розробляти стратегію індивідуального підходу.
- Визначення популярності послуг. Завдяки CRM для автосалону можна оцінити важливість послуг, їх популярність та потрібність. Це дозволить налагодити та покращити бізнес-процеси та зрозуміти реальний попит.
- Можливість інтеграції з сайтом. Моментальне оновлення інформації на сайті, впровадження нових функцій, отримання вхідних дзвінків та звернень дозволить швидше реагувати та підвищувати якість обслуговування.
- Можливість відстежувати воронку продажів. Важливо не лише формувати саму воронку, а й відстежувати шлях її реалізації. Ви зможете зрозуміти, на якому етапі потенційний клієнт втрачається, або ж приймає рішення та здійснює покупки. Це дозволяє гнучкіше налаштовувати процеси продажів.
- Облік та контроль виконаних робіт. Оптимізація компанії завдяки оцінці ефективності співробітників дозволить розуміти цінність персоналу, розробляти індивідуальні бонуси та боротися з неефективністю.
- Облік продажів авто. За допомогою СРМ для автосалону легко контролювати продажі, збирати статистику, розуміти потреби цільової аудиторії та планувати подальші закупівлі.
Це далеко не всі переваги впровадження системи CRM, також автодилери отримують великий набір інструментів для підвищення рівня обслуговування, збільшення продажів та оптимізації роботи. Знижуються витрати, управління фірмою стає ефективнішим та послідовнішим.
Опції CRM
CRM для автосалону може виконувати багато функцій. У компанії Wezom такі системи створюються персонально під потреби кожного бізнесу. Саме тому ви отримуєте унікальний інструмент, якого немає у ваших конкурентів. Ми рекомендуємо реалізувати оптимальний набір функцій:
- єдина клієнтська база з можливістю сегментації та розподілу прав доступу;
- управління продажами, відстеження доходів та витрат, ведення угод в електронному форматі;
- ведення каталогу автомобілів, ваші клієнти завжди знатимуть, що є в наявності, що можна замовити окремо та отримають докладну інформацію;
- управління бізнес-процесами, інструменти для відстеження воронки, розробки покрокових планів;
- підвищення ефективності маркетингу; інструменти складання прогнозів продажів на основі зібраних даних; розробка маркетингових кампаній;
- управління сервісом, оцінка ефективності співробітників, використання інструментів для додаткових послуг;
- керування документообігом, ведення документації в електронному вигляді;
- звітність та аналітика, збір даних щодо ефективності співробітників, продажів, угод та інших процесів;
- інтеграція з IP-телефонією, підключення інших джерел зв'язку з клієнтами та партнерами.
Інші функції може вибрати автодилер, CRM налаштовується гнучко, можна реалізувати практично будь-яку ідею.
CRM-системи дозволяють сформувати єдину клієнтську базу компанії – безцінний інструмент для маркетингу та обслуговування клієнтів. Ми готові розповісти вам все про таку розробку!
Етапи розробки CRM для автосалону
У компанії WEZOM розробка CRM для автосалону здійснюється у кілька етапів. Кожен із них затверджується, ви можете контролювати всі процеси та спостерігати за проміжними результатами. Етапи виглядають наступним чином:
- Консультація з експертом. Необхідна для того, щоб зрозуміти завдання, потреби бізнесу, дізнатися про проблеми та розробити методи їх вирішення. За підсумками даних створюється стратегія реалізації продукту.
- Збирання вимог та підготовка технічного завдання. Ми аналізуємо конкурентів, вивчаємо їх методи продажу, оцінюємо дії цільової аудиторії, розуміємо її потреби та підбираємо методи їх реалізації. Ідея починає перетворюватися на детальний план, який оформляється документально. На цьому етапі ви вже розумітимете, що отримаєте у результаті.
- Дизайн та програмування. Фахівці приступають до технічної розробки СРМ для автосалону. Дизайнери розробляють інтерфейс, роблять застосунок приємним та зручним, а програмісти пишуть код та створюють робочий функціонал.
- Тестування та запуск. Проводяться тести, перевіряється працездатність, тестується безпека та навантаження. Ми впроваджуємо CRM для автодилерів у ваш бізнес, проводимо налаштування, інтеграцію, навчаємо співробітників використовувати новий інструмент.
- Підтримка. Надаємо технічну підтримку, проводимо консультації, допомагаємо розібратися у можливостях та функціоналі та стежимо за тим, щоб усе працювало, як треба.
Ви отримуєте потужний діджитал-інструмент для свого бізнесу, що дозволяє зробити управління продажами автомобілів простим та ефективним. Впровадження власної CRM дозволяє розширити можливості компанії, виділитися серед конкурентів та підвищити якість обслуговування.
CRM для автосалону від Wezom
Компанія Wezom пропонує вам унікальну розробку CRM для автодилерів та салонів. Ми реалізовуємо практично будь-які ідеї та створюємо ефективний інструмент управління бізнесом. Виділяємо особисту команду розробників, яка працюватиме лише над вашим проектом. Кожен етап роботи ви зможете контролювати, менеджер завжди залишається на зв'язку, консультує, відповідає на запитання.
Ми працюємо виключно відкрито та прозоро, укладаємо договори, жодних прихованих платежів чи несподіванок. Очікування завжди відповідають дійсності. Після розробки наші фахівці не покидають вас, а надають гарантійну підтримку, консультують та навчають користуватися інструментом.
Автоматизація автосалону дозволить вивести компанію на новий рівень. Зателефонуйте нам, щоб домовитися про зустріч та провести консультацію. Обговорімо ідею, підберемо рішення для вашого бізнесу. На зустрічі ми зможемо оцінити вартість роботи та строки реалізації. Диджиталізуймо ваш бізнес разом.