Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
14.10.2021

Як за рахунок SEO вдвічі збільшити потік покупців: кейс просуванні eVino

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
14.10.2021
14.10.2021
5.0
2096
0

Розкрутка ексклюзивної винотеки вимагала від нашої команди злагодженого професійного підходу. Ми домоглися збільшення потоку покупців з пошуку в 2 рази, покращили конверсію та вивели сайт eVino з топ-30 у топ-10 та топ-5 за багатьма пошуковими запитами.

Кейс просування винотеки eVino

Основна інформація

  • Назва : ексклюзивна винотека eVino
  • Вік домену : зареєстрований у 2010 році
  • Тематика бізнесу : продаж алкогольних напоїв
  • Цілі : підвищення конверсії
  • Послуга нашої компанії : SEO
  • Ніша : сезонний бізнес, пік активності припадає на 2 місяці на рік (грудень-січень)
  • Результати : пошуковий трафік зріс у 2 рази, покращилася конверсія.

EVino – це інтернет-магазин, який пропонує клієнтам елітні алкогольні напої. Асортимент винотеки включає продукцію найкращих світових торгових марок. Унікальність бізнесу та відмінність від супермаркетів полягає в наявності спеціальних складських та роздрібних приміщень, у яких створено комфортний мікроклімат за рахунок підтримки оптимальної температури та вологості. У таких умовах забезпечується збереження ексклюзивного алкоголю.

Основними пріоритетами у роботі компанії можна назвати:

  • дотримання законів щодо продажу спиртних напоїв;
  • програми лояльності для постійних клієнтів;
  • 100% гарантія якості товарів;
  • професійне складання асортименту.

Працює eVino безпосередньо з постачальниками, від чого мінімальна націнка. У середньому ціни цього інтернет-магазину нижчі від ринкової вартості на 5-20%.

До нас представники компанії звернулися, щоб збільшити свою присутність у мережі та підвищити конверсію. Виходячи з цілей клієнта, було вирішено розпочати пошукову оптимізацію інтернет-магазину.

Основна інформація

Специфіка проекту

При первинному порівнянні з ресурсами інших компаній ми з'ясували, що сайт eVino відстає за багатьма позиціями. Наприклад, конверсія інтернет-магазину була досить низькою. Нам потрібно було вивести сайт у топ, потіснивши інші ресурси з вагомим посиланням, хорошою відвідуваністю і високою видимістю ключів.

Основними цілями нашого клієнта було збільшення конверсії та трафіку з пошуку. Щоб їх досягти, ми розробили план поетапних дій, про який піде нижче.

Особливості нашої стратегії

Діяти ми вирішили через комплексний підхід. Серед основних робіт, які команда включила до стратегії, зазначимо:

  1. Аналіз сайтів конкурентів

Ми виділили які ресурси є основними суперниками в тематиці бізнесу клієнта. Потім вирішили відбудовувати бренд і покращити комерційні фактори сайту. Дані збирали за допомогою інструментів Ahrefs, WebArch, SerpStat, Spymetrics. Вони допомогли розібратися у видимості нашого веб-сайту пошуковими системами. Ще на цій стадії наші фахівці з'ясували позиції винотеки серед аналогічних майданчиків, орієнтуючись на профіль, показники відвідуваності та вік доменного імені.

  1. Створення нових сторінок по СЯ

Робота з семантикою була необхідною умовою збільшення пошукового трафіку, також ми врахували динаміку змін ключів від користувачів. На наступному етапі усунули дублі, і було ухвалено рішення відкоригувати структуру каталогу, що допомогло б зробити її більш логічною. Ще ми поступово розподілили ключі, щоб уникнути переспаму.

  1. Зовнішня оптимізація

Цей етап один з найбільш важливих у просуванні, оскільки якість посилання профілю впливає на позиції ресурсу в рейтингу пошукових систем. Порядок видачі будується з огляду на популярність веб-сайту на інших майданчиках.

Після складання стратегії необхідно було детально дослідити сайт eVino щодо недоробок, щоб у ході основних робіт не упустити важливі помилки з виду. Нижче розкриємо це питання детальніше.

Проблеми у сайті клієнта

Як ми й очікували, серед основних стоп-факторів, які заважали розвивати та просувати винотеку eVino, фігурували:

  • низька видимість деяких веб-сторінок у пошукових системах Google та Яндекс у порівнянні з конкурентами. У eVino у топ-20 було всього 0,78% ключів, а у суперників – 44,14, 35,5 та ін.;
  • слабкий посилальний профіль. Число доменних майданчиків, які посилалися на ресурс у eVino було найменшим;
  • низька відвідуваність.

Ці проблеми ще раз підтвердили правильність нашої стратегії щодо виведення ресурсу у топ. Розглянемо, які дії ми зробили для вирішення цих проблем.

Ключові роботи з проекту

Процес SEO просування сайту винотеки eVino складався з трьох ключових етапів:

Етап 1: Актуалізували структуру та зібрали семантику

При роботі з винотекою eVino ми підібрали відповідні ключі відповідно до семантики. Запити збирали за допомогою різних інструментів, використовували пошукові підказки, орієнтувалися на загальну видимість сайту та фрази основних конкурентів. Зібране СЯ ми об'єднали у групи за змістом (кластери), кожної з них призначили релевантні сторінки. Потім було підготовлено завдання авторам написання корисного унікального контенту.

Актуалізували структуру та зібрали семантику

Етап 2: Усунули помилки та покращили юзабіліті

Ці показники значно знижували видимість сайту. Щоб покращити ситуацію, ми провели роботи зі зменшення швидкості завантаження сторінок сайту, адаптували ресурс під мобільні девайси, усунули биті посилання. Для підвищення зручності користувачів ми переформували головне меню, змінили структуру та кілька сторінок перемістили до інших категорій.

Усунули помилки та покращили юзабіліті

Ще фахівці з нашої команди простежили, щоб усі зміни були відображені в оновленій карті веб-сайту (її ми згенерували у XML). Ці заходи допомогли підвищити видимість ресурсу.

Етап 3: Здійснили зовнішнє просування

Під час роботи над проектом ми проаналізували посилальну масу сайту. Врахували частоту використання розбавочних та точних анкорів, що відповідають тематиці сайту донорів та інших показників. Щоб її наростити, ми відібрали авторитетні релевантні майданчики та розмістили на них публікації.

Наші результати щодо проекту

Робота над сайтом eVino тривала рік. За цей час ми майже вдвічі збільшили приплив клієнтів із пошуку. Для порівняння: на момент запуску просування цей параметр становив приблизно 13 000 осіб/міс., а через рік – 26. Також ми підвищили конверсію. Кількість замовлень зросла до 161/міс. За цей час позицій ключів змінилися таким чином:

Наші результати щодо проекту

У процесі роботи було зазначено, що активність покупок має сезонний характер. За рахунок правильної стратегії ми змогли збільшити кількість візитів у цей період порівняно з торішніми показниками:

Ми змогли збільшити кількість візитів

Так виглядала динаміка трафіку із пошуку:

Так виглядала динаміка трафіку із пошуку

За період роботи зросла кількість веб-сторінок, що посилаються, посилальний профіль набрав вагу:

Зросла кількість веб-сторінок, що посилаються

Плани та висновки

Судячи з показників аналітики щодо завершення співпраці, з основним завданням проекту ми успішно впоралися: асортимент розширено, ефективну стратегію просування впроваджено та працює.

На поточний період проект eVino закритий, оскільки сталося злиття компанії з більшим партнером. У результаті створена нами структура цієї винотеки стала базою для іншого, сильнішого майданчика.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.