Керуючі компанії та ЖКГ – це структури, які потребують диджиталізації. Це дозволить змінити підхід до діяльності, покращити якість обслуговування клієнтів та своєчасно контролювати всі процеси. Крім того, CRM для керуючої компанії дозволить скоротити витрати на утримання підприємства шляхом підвищення ефективності взаємодії з мешканцями. Тому CRM для ЖКГ – це відмінне рішення як для зручності, так і для вигоди.
Навіщо CRM для керуючої компанії
Автоматизація у сфері ЖКГ – це важливий крок розвитку компанії та абсолютно новий підхід до комунікації з мешканцями. Зручний сервіс дозволяє вирішувати безліч завдань. Найбільша проблема - це відносини керуючої компанії та мешканців через складність встановлення належної комунікації. Мешканцю необхідно писати заяву, чекати, доки її розглянуть. Керівна компанія направляє спеціаліста, той виконує дослідження проблеми, складає звіт. Потім низка бюрократичних процедур, схвалення змін й лише потім виконання завдання.
Автоматизація керуючої компанії дозволить суттєво скоротити бюрократичні процедури. Мешканцю достатньо онлайн звернутися до компанії, менеджер розгляне заявку, направить на виконавця й ухвалить рішення. Головна мета CRM для ЖКГ – усунення бюрократичного навантаження.
Для керуючої компанії – це інструмент підвищення ефективності роботи та спрощення процесів. Там, де потрібні співробітники для вирішення певних завдань, впораються діджитал інструменти. Наприклад, інформування мешканців. Старий підхід - розміщення оголошень на під'їздах. Новий підхід – оповіщення через смартфони.
Впровадження СРМ для ЖКГ – це можливість скорочувати витрати на обслуговування, підвищувати якість, покращувати взаємодію з клієнтами та зберігати всю інформацію в єдиній системі. Якщо мешканцю потрібна довідка, то йому не потрібно шукати представника компанії та писати заяву. Достатньо завантажити її у вікні системи за лічені хвилини. Це один із прикладів, навіщо потрібна CRM для керуючої компанії.
Переваги інтеграції CRM для ЖКГ
Впровадження програми управління дозволить вирішити багато завдань. Інтеграція CRM для ЖКГ автоматизує рутинні процеси, оптимізує роботу працівників, покращить комунікацію із мешканцями. Все це сприятливо позначається на іміджі компанії, впізнаваності та лояльності клієнтів. Основні переваги, які надає інтеграція СРМ для ЖКГ:
Контроль якості
Керівні менеджери зможуть в режимі реального часу оцінювати роботу своїх співробітників, збирати відгуки, розуміти, які є переваги та недоліки у роботі та як усунути останні. Це дозволить у буквальному розумінні бути ближчим до користувачів, розуміти їх потреби та усвідомлювати дійсність у питаннях якості послуг.
Ведення звітності
Значна частина роботи керуючої компанії полягає у складанні звітів, веденні документації та роботі з паперами. Всю рутину можна спростити та замінити на електронну систему управління. Це дозволить мінімізувати втрату документів, скоротити помилки у заповненні та швидко отримувати необхідні папери в електронному вигляді.
Систематизація розширеної бази споживачів
Як правило, керуюча компанія має під своїм контролем кілька будинків. Єдина база клієнтів дозволить контролювати робочі процеси, вони сегментуються й розподіляються на потрібні сектора. CRM для керуючої компанії дозволяє вести як кожен сектор окремо, так і управляти всією базою. Наприклад, якщо потрібно надіслати одне повідомлення для всіх мешканців, або лише конкретного будинку, під'їзду, поверху чи навіть квартири.
Ваша система CRM не підведе вас. Ми гарантуємо якість наших продуктів, вчимо ваших співробітників, надаємо пострілізну підтримку.
Прийом платежів
Автоматизація прийому платежів дозволить знизити витрати мешканців завдяки зниженню комісії, полегшити способи оплати за послуги та водночас надавати квитанції, чеки та докладні звіти. Підключаються платіжні сервіси, завдяки яким користувач оплачує послугу зручним для нього способом.
Об'єднання різноспрямованих звернень
Незалежно від того, як користувач звернувся до ЖКГ або керуючої компанії, всі запити потрапляють до єдиної бази, завдяки якій вибудовується електронна черга, визначається ступінь важливості завдання, а менеджери та співробітники отримують завдання, які рівномірно розподіляються серед них. Завдяки цьому не буде проігноровано жодного виклику, співробітники не отримуватимуть перевантажень по роботі, й суттєво знизитьсяймовірність управлінських помилок.
Запобігання втраті даних
Завдяки веденню електронної бази мешканців, збереження документообігу та інших інструментів втрата даних практично неможлива. Під час розробки індивідуальної CRM для керуючої компанії ретельно продумується система захисту, робиться бекап даних з можливістю відновлення у разі пошкодження. Це запобігає будь-яким витокам та втраті інформації.
Функції CRM для керуючої компанії
Автоматизація керуючої компанії відбувається за допомогою впровадження CRM. Вона включає набір інструментів та функцій, які дозволяють вирішувати багато завдань, автоматизувати процеси, покращити взаємодію з мешканцями та повністю контролювати управління. Функціонал може бути різним, він залежить від потреб конкретної компанії. Оптимальний набір функцій CRM для ЖКГ має наступний вигляд:
- поля реєстрації звернення мешканців в онлайн режимі; можливість зробити дзвінок або написати повідомлення;
- інформування мешканців;
- контроль за виконанням робіт;
- складання графіка роботи спеціалістів, розподіл завдань між співробітниками;
- призначення майстрів на конкретні завдання;
- складання плану реалізації заявок, створення електронних черг;
- планування виконуваних робіт в особистому кабінеті;
- інструменти документообігу, обміну квитанціями, довідками, внесення шаблонних документів для заповнення;
- система розрахунків оплати за виконану роботу, складання звітностей;
- інтеграція платіжних систем, що дозволяє користувачам оплатити послуги зручним способом;
- розсилання повідомлень мешканцям з інформацією про заявку, вартість послуг, дату візиту майстра та іншу інформацію;
- особистий кабінет користувача з історією взаємодії з компанією, що управляє, інструментами подачі заявок, прикріпленими документами.
Звичайно, функціонал СРМ для ЖКГ може відрізнятись залежно від персональних вимог. У компанії Wezom ми розробляємо індивідуальні інструменти для вирішення бізнес-завдань. Ми можемо реалізувати практично будь-яку ідею, головне, щоб вона приносила користь вашому бізнесу.
Етапи розробки CRM
CRM для керуючої компанії у Wezom розробляється в кілька етапів. Вони виглядають наступним чином:
- Аналіз та підготовка технічного завдання. Фахівці проводять аналітику, визначають основні потреби бізнесу. Завдяки консультаціям разом із вашими представниками ми сформуємо чіткий план дій, складемо список вимог, яким має відповідати CRM для ЖКГ та підготуємо технічне завдання для фахівців.
- Дизайн та програмування . Програмісти підберуть оптимальний стек технологій, який дозволить створити інструменти автоматизації керуючої компанії. Програмісти почнуть розробляти код та створювати унікальні рішення для вашого бізнесу. Дизайнери розроблять інтерфейс, він буде приємний, зручний та простий в опануванні. Після дизайну робиться верстка та збирається готовий інструмент.
- Тестування та запуск. Під час розробки компоненти перевіряються на наявність помилок, редагуються та налаштовуються. Приділяється увага перевірці системи безпеки, а також очікуваним навантаженням. Після успішних тестів ми впроваджуємо CRM для ЖКГ у вашу компанію, навчаємо співробітників користуватися інструментами, проводимо всі налаштування та запускаємо.
- Підтримка. Після запуску ми вивантажуємо програму для користувачів, допомагаємо провести маркетингову кампанію з впровадження системи автоматизації у сфері ЖКГ, надаємо гарантійну технічну підтримку, консультуємо та контролюємо роботу інструменту.
Ви отримуєте готове рішення для свого бізнесу, яке допоможе спростити багато процесів та вивести компанію на новий рівень. Ви отримуєте відмінні конкурентні переваги, надання послуг буде якіснішим та правильнішим.
На вартість розробки системи CRM впливає безліч факторів. Це комплексне рішення, яке розробляється спеціально для бізнесу. Тому основний критерій, що впливає ціну – функціонал.
Як формується бюджет розробки CRM системи
Бюджет на розробку може різнитися залежно від багатьох факторів. Перший та основний – кількість функцій. Чим більше знадобиться інструментів для автоматизації керуючої компанії, тим довше буде розробка. Отже це вплине на вартість.
Також ціна залежить від кількості фахівців, які працюватимуть над проектом. Для деяких завдань достатньо одного дизайнера та кількох розробників, для інших потрібна ціла команда дизайнерів, розробників, які використовують різний стек технологій. Ми підбираємо оптимальні рішення, щоб створення CRM для ЖКГ не коштувало вашій компанії дорого.
Додаткові послуги впливають на кінцеву вартість продукту. Наповнення контентом, інтеграції зі сторонніми системами, підключення сайту, розробка програм, технічне обслуговування. На вартість можуть вплинути зміни, що вносяться під час створення. Саме тому важливо розуміти одразу, що має вийти у результаті.
Ми пропонуємо наступне рішення. Приїжджайте до нас в офіс або зателефонуйте, щоб призначити зустріч. Ми обговоримо всі деталі, зрозуміємо орієнтовні завдання та зможемо говорити про конкретні цифри. У такий спосіб ви дізнаєтеся, скільки коштує автоматизація у сфері ЖКГ за допомогою CRM.
Індивідуальна CRM для ЖКГ та керуючих компаній від Wezom
Компанія Wezom пропонує послуги розробки CRM для керуючої компанії та ЖКГ. Ми готуємо індивідуальні рішення, що дозволяють вирішувати конкретні завдання вашого бізнесу та вивести його на новий рівень. Підвищуйте якість обслуговування клієнтів, будьте в курсі подій, що відбуваються, контролюйте якість роботи співробітників, оцінюйте результати, ведіть єдину базу.
Ми розробляємо CRM у кілька етапів. Кожен етап ви контролюєте, менеджер завжди на зв'язку та відповідає на всі питання. Ми працюємо прозоро, жодних сторонніх чи непередбачуваних платежів, все прописується у договорі. Підписуємо договір про нерозголошення корпоративної інформації. Підбираємо індивідуально команду розробників, які зможуть реалізувати проект якнайшвидше. У результаті ви одержуєте готове рішення для свого бізнесу. Впроваджуємо лише потрібні функції та робимо інтерфейс зрозумілим та зручним.
Зателефонуйте нам або приїжджайте до офісу, щоб обговорити проект, оцінити терміни реалізації, вартість та інші особливості. Давайте разом зробимо вашу компанію потужною, сучасною та необхідною. Впроваджуйте CRM для керуючої компанії у свій бізнес та отримуйте конкурентні переваги.