Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
19.08.2021

CRM для транспортних компаній

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
19.08.2021
19.08.2021
3998
0

Сфера вантажоперевезень вважається однією з найскладніших у створенні бізнесу. Важливо зважити на логістику – розрахувати оптимальний маршрут, передбачити можливі складнощі, організувати спільну роботу багатьох відділів компанії. CRM система для транспортної компанії дозволяє автоматизувати рутинні процеси, спростити комунікацію та забезпечити комфортне керування заявками та замовленнями. Це інструмент, який виводить транспортну компанію на новий рівень.

Найчастіші проблеми у роботі транспортних компаній

Найчастіші проблеми у роботі транспортних компаній

Попри багатогранність бізнесу та унікальні особливості кожного підприємства, проблеми, як правило, у сфери спільні. CRM для транспортної компанії потрібно впроваджувати в тому випадку, якщо ви теж маєте наведені нижче складнощі та прагнете вирішити їх.

Швидкість роботи з оформлення заявок від клієнтів

Відсутність чіткого регламенту та алгоритму дій призводять до того, що менеджер не здатний фізично обробляти велику кількість заявок. Низька швидкість роботи обумовлена відсутністю чіткого порядку дій, які має виконувати менеджер. CRM для транспортних компаній дозволяє створити воронку продажів й не порушувати послідовність дій.

Великий відсоток втрати клієнтів та прибутку

Частина клієнтів втрачається через неможливість обробити заявку швидко. Ще частина – через незадовільну роботу. Але великий відсоток втрати клієнтів трапляється на етапі оформлення замовлення. Невраховані чи необумовлені моменти, неправильна логістика, несвоєчасна організація перевезення вантажу, помилки у роботі кур'єра чи менеджера. Як наслідок, клієнти не звертаються повторно та прибутковість падає.

Рекомендуємо почитати
Рентабельність CRM-системи

Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.

Докладніше

Менеджери виконують багато непотрібних дій

Багато дій менеджери виконують рутинно. Складання комерційних пропозицій, ручне розсилання повідомлень, ведення картки клієнта в таблицях або взагалі в блокноті. Тривалі етапи обговорення логістики із посередниками. Вважається, що близько 70% часу менеджер витрачає на оформлення замовлення. Цей час можна скоротити у 2-4 рази, якщо запровадити СРМ для транспортної компанії. Автоматизація заявок, зменшення рутинних процесів, електронне ведення клієнтів у єдиній базі, зручний документообіг, прямий зв'язок із виконавцями – це лише частина можливостей, що відкриваються перед компанією.

Відсутність історії про роботу з клієнтом

Інформація про клієнта – це цінний ресурс. Але деякі компанії чи ведуть записи вручну, чи взагалі таких не мають. Різні джерела легко втратити, а доступ до них не завжди буває під рукою. CRM система для транспортної компанії створює для кожного клієнта окрему картку, веде історію дзвінків, переговорів, збирає докупи всі замовлення, документи. Менеджер повністю контролює роботу з клієнтом та має доступ до інформації з будь-якої точки.

Слабка аналітика продажу або її відсутність

Аналітика продажів – дуже важливий інструмент, який показує ефективність роботи компанії. Важливо бачити все комплексно та розуміти сильні та слабкі сторони. CRM для транспортних компаній має великий набір аналітичних інструментів, що дозволяють оцінювати роботу кожного менеджера, відділу, відстежувати бізнес-процеси. Це один із великих недоглядів багатьох компаній. Важливо збирати всі дані та враховувати їх у стратегії розвитку компанії.

Правила вибору системи CRM

Правила вибору системи CRM

СРМ для транспортної компанії виконує безліч завдань. Тому важливо підібрати потрібний софт, який допоможе покращити бізнес. Ось кілька рекомендацій:

  • Зважайте на вартість. Іноді висока ціна не гарантує якості, ви сплачуєте за інструменти, які абсолютно не потрібні вашому бізнесу. Але й безплатні варіанти, як правило, мають критично обмежені можливості.
  • Функціональність - головна якість. Система має виконувати головну вимогу – вирішувати ваші бізнес-завдання. Отже, спочатку потрібно їх сформувати, а потім дивитися, чи CRM відповідає вашим запитам.
  • Звертайте увагу на системи безпеки. Буде неприємно, якщо база ваших клієнтів опиниться в мережі, або, ще страшніше, у конкурентів.
  • Визначте собі, що краще: хмарні рішення чи «коробки». Другий варіант краще захищений, має можливості масштабування, але й коштує набагато дорожче. Хмарні системи легші й швидше впроваджуються у бізнес.
  • Думайте про масштабування. Здавалося б, у компанії може бути все добре й немає потреби масштабуватись. Але що ви робитимете за рік-два?
  • Дивіться на інтерфейс. Наскільки зручним є CRM? Чи підходить вона вашим співробітникам, чи можуть розібратися з функціоналом? На ці запитання слід дати відповіді ще до вибору.

Найкращим рішенням є власна розробка CRM для транспортної компанії. Це коштуватиме дорожче, але в перспективі окупиться й буде набагато вигіднішим. Високий рівень безпеки, можливість впроваджувати нові інструменти, зробити систему під свій бізнес та вирішувати завдання будь-якої складності.

Що дає використання системи

Що дає використання системи

CRM система для транспортної компанії відкриває перед бізнесом великі можливості та значно розширює їх. Це сучасний інструмент, який персонально підлаштовується під потреби бізнесу та вирішує безліч завдань. Що дає CRM для бізнесу:

Сегментація клієнтів та кур'єрських служб

Усі клієнти, перевізники, посередники та виконавці потрапляють до єдиної бази, яка сегментується за категоріями. Менеджери отримують доступ до неї відповідно до призначених прав. Вся історія взаємодії зберігається, робота з клієнтами виходить на новий рівень.

Управління заявками та перевезеннями

Автоматизація оформлення заявок суттєво прискорює роботу менеджерів, організатор перевезень дозволяє швидко та чітко сформувати завдання значно зменшити ймовірність виникнення помилок. Обробляти заявки стало простіше, легше, швидше та безпечніше.

Регламент роботи для всього персоналу

Робота персоналу регламентується та організується відповідно до вибудуваної воронки продажів. Кожен співробітник знає свої завдання, а CRM для транспортної компанії нагадає, які завдання та коли потрібно виконати. Робота всіх відділів кооперується та контролюється.

Новий рівень роботи з клієнтами

CRM-системи дозволяють сформувати єдину клієнтську базу компанії – безцінний інструмент для маркетингу та обслуговування клієнтів. Ми готові розповісти вам все про таку розробку!

Спілкування з клієнтами та перевізниками в одному вікні

Усі заявки надходять до єдиної системи, незалежно від джерела трафіку – телефону, пошти, месенджерів чи інших способів оформлення заявки. Можливість вести діалоги у кількох вікнах дозволяють оперативно відповідати за запити та стикувати виконавців та замовників.

Управління маршрутами

Вибудовування логістики дозволяє оптимізувати маршрути, зменшити витрати, контролювати виконання замовлення на будь-якому етапі. Менеджер завжди знає, де знаходиться вантаж, як здійснюється маршрут, а система допомагає вести облік та керувати маршрутами.

Гнучка та ефективна аналітика

Збирається аналітика роботи з клієнтами. Оцінюється ефективність роботи всіх відділів, співробітників, ведеться фінансова звітність, аналізуються методи комунікації з клієнтами. Внаслідок аналітики можна не лише оцінювати поточний стан справ компанії, а й розробляти стратегії розвитку.

CRM система для транспортної компанії від Wezom

CRM система для транспортної компанії від Wezom

Компанія Wezom пропонує розробку СРМ для транспортної компанії. Наші спеціалісти проводять докладну аналітику вашого бізнесу, вивчають особливості, цільову аудиторію, бізнес-процеси. На основі отриманих даних ми разом з вами формуємо завдання, які має вирішувати CRM. Далі підбирається команда спеціалістів, які реалізують інструмент для вашого бізнесу. Особливості роботи з Wezom наступні:

  • ми індивідуально підбираємо команду розробників залежно від складності завдання;
  • дизайнери роблять особливий наголос на інтерфейс, він має бути простим, зрозумілим та доступним для кожного співробітника;
  • ми розробляємо інструменти будь-якої складності, навіть найфантастичніші ідеї, якщо вони допомагають вирішувати бізнес-завдання, ми можемо втілити їх у реальність;
  • спеціалісти навчають ваших співробітників користуватися системою;
  • перевіряємо, щоб усе досконало працювало, надаємо гарантійну технічну підтримку;
  • робимо CRM для транспортної компанії не просто додатковим інструментом, а системою, яка докорінно змінює підхід до роботи компанії.

Зателефонуйте нам або приїжджайте до офісу, щоб обговорити деталі та розробити персональну стратегію диджиталізації вашого бізнесу. Виводьте свою транспортну компанію на новий рівень разом із Wezom.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.