У страховому бізнесі взаємодія з клієнтом є основною складовою. Важливо не лише залучати нових клієнтів, а й утримувати постійних, стабільно підвищуючи якість обслуговування. CRM система для страхової компанії дозволяє покращити якість взаємодії із замовниками, відстежувати ефективність угод та пропонувати вигідні умови. Це інструмент для роботи з клієнтами, який необхідно впроваджувати до страхової компанії.
Навіщо потрібна CRM для страхової компанії?
Найчастіше користувач звертається за послугами страхового агента щорічно. Значну частину часу забирають бюрократичні процедури, такі як перевірка документів, підтвердження персональних даних, заповнення форм. А що якщо ці процеси можна автоматизувати? Роботу з клієнтом можна суттєво покращити, тому що страховий агент заздалегідь знатиме, що необхідно нагадати про себе у відповідний час, запропонувати певні умови та домогтися лояльності.
Все це дозволяє створити CRM для страхових агентів. Це програмне забезпечення, в якому зібрана база даних, за допомогою якого можна керувати продажами, збирати звіти та автоматизувати багато дій. Автоматизація страхової компанії дозволяє спростити процедуру оформлення угод, скоротити бюрократичні процеси до мінімуму, прискорити та покращити якість обслуговування, розширити спектр послуг. Діджитал-технології дозволяють повністю управляти страховим бізнесом, проводити маркетингові кампанії та збирати аналітику, яка сприяє зростанню.
Функції CRM для страхової компанії
Особливість індивідуальної розробки в тому, що можна створити будь-який функціонал та впровадити інструменти, що сприяють розвитку компанії. Це особливо важливо для певних ніш, таких як страховий бізнес. Оскільки рівень конкуренції тут високий, а на засадах роботи з клієнтом побудовано всю структуру бізнесу. Система CRM для страхової компанії має базові обов'язкові функції, які вона має виконувати. Розберімо основні.
Автоматизація бізнес-процесів
Багато бізнес-процесів діяльності страхової компанії можна вирішити за допомогою автоматизації. Наприклад, відстеження закінчення дії контракту, розрахунок прибутку роботи з клієнтом, складання індивідуальних пропозицій на основі зібраних даних та багато інших процесів, що відбуваються при взаємодії між компанією та клієнтом. Автоматизація страхових компаній дозволяє спростити взаємодію, зробити її ефективнішою та прискорити багато завдань.
Наприклад, наповнення документів. Можна щоразу запитувати дані у користувача, або внести їх до бази та налаштувати інструменти автозаповнення форм для швидкого переоформлення договору. Автоматизація страхових компаній дозволяє швидко обробляти запити та оперативно реагувати на будь-які зміни. Це інструмент, що надає гнучкості та швидкості.
Керування продажами
Страховому агенту важливо розуміти, які послуги краще продаються, що можна пропонувати клієнтам, як підбирати персональні умови. Інструменти продажів дозволяють керувати угодами, відстежувати кожен етап, виявляти слабкі місця та усувати їх, готувати оптимальні рішення для бізнесу та підбирати методи продажу. Угоди стають відкритими, прозорими та зрозумілими для обох сторін, а головне, підвищується їхня ефективність. CRM для страхових агентів – це інструмент комфортного, безпечного та ефективного продажу.
Ведення бази даних контактів
База даних страхової компанії – це «золото», оскільки більшість клієнтів – постійні. Важливо не просто мати цю базу, а й підтримувати її, вносити зміни, відстежувати етапи та історію взаємодії. Завдяки цьому робота з постійними клієнтами спрощується й стає набагато сильнішою. Ви можете пропонувати особливі умови внаслідок контролю історії взаємодії та розуміти, що вашому клієнту потрібно. Крім того, база даних сегментується, поділяється за категоріями, тому легко бачити загальну картину клієнтів та розуміти, які послуги їм пропонувати.
Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.
Інтеграція із сайтом компанії
У страхової компанії є сайт, а інтеграція дозволить об'єднати ресурси та зробити їхню роботу ефективною. Завдяки цьому звернення із сайту одразу надходитимуть до завдань у CRM для страхових агентів. Вони будуть розподілятися в залежності від звернення або завантаженості менеджера, всі джерела заявок, що входять, контролюються та відстежуються. Інтеграція дозволить оперативно вносити зміни та на сайті, наприклад, якщо змінилися тарифи чи умови співробітництва.
Автоматизація маркетингу
Маркетинг відіграє ключову роль для компаній, які займаються страховкою. Високий рівень конкуренції та особлива цільова аудиторія зобов'язують проводити якісний маркетинг. Але для цього потрібно розуміти всі процеси, бачити загальну картину та підвищити ефективність маркетингу. CRM система для страхової компанії має у наборі безліч інструментів для успішних маркетингових рішень, побудови ланцюжка продажу та визначення підходу до просування послуг.
Розширені звіти та аналітика
Збір звітів дозволяє розуміти, що насправді відбувається у компанії. Вони надаються у зручній формі, можна відстежувати ефективність відділів, окремих співробітників чи напрямків. Фінансові звіти дозволяють розуміти прибутковість компанії, виявляти слабкі сторони та знижувати витрати внаслідок оптимізації роботи. Аналітичні дані дозволяють створювати успішні маркетингові кампанії, проводити дослідження та впроваджувати нові послуги, які потрібні ринку. Аналітика та звітності дозволяють володіти ситуацією в компанії та керувати бізнесом.
Особливості індивідуальної CRM для страхових компаній
Можна вибрати готове рішення, але більшість компаній зупиняються на індивідуальній розробці. CRM система для страхової компанії, зроблена спеціально під бізнес, має наступні особливості:
- Розробляються індивідуальні інструменти, що дозволяють вирішувати конкретні завдання бізнесу. Це виводить компанію на новий рівень, що виділяє серед конкурентів.
- Підлаштовуються інструменти для роботи з клієнтами, спираючись на їх особливості та напрям страхування, що дає неймовірної гнучкості під час роботи.
- Високий рівень безпеки даних, оскільки розробляються спеціалізовані системи, що забезпечують безпеку даних компанії.
- Регулярне оновлення та обслуговування програмного забезпечення, не потрібно переживати, що відбудуться збої в роботі або дані будуть пошкоджені.
- Зовнішній вигляд програми робиться комфортним для користувачів, створюється знайомий інтерфейс, всі функції зовні будуть звичними та зрозумілими.
- Головна перевага – масштабованість. За необхідності CRM система для страхової компанії доповнюється новими інструментами, її робота не зупиняється. Також можна вимкнути зайві функції, легко змінити набір інструментів.
Це лише частина переваг, які надає індивідуальна CRM для страхових агентів. Вона обходиться дорожче на момент розробки, ніж готові рішення, але досить швидко окупається й в результаті стає набагато вигіднішою.
Лише кастомна технологія зможе повною мірою закрити всі проблеми вашого бізнесу. Зверніться до наших експертів, щоб дізнатися більше.
Етапи розробки CRM для страхових компаній
У компанії WEZOM розробка CRM для страхових агентів відбувається у кілька етапів. Кожен етап ви контролюєте та відстежуєте, а ми складаємо докладні звіти та показуємо проміжні результати. Етапи розробки виглядають так:
- Консалтинг. Проводиться низка консультацій, на яких ми разом з вами визначаємо цілі, завдання, вивчаємо особливості бізнесу, конкурентів, цільову аудиторію. На основі зібраних даних ми розуміємо, що треба робити далі.
- Технічне завдання. Складається чіткий план дій та оформляється технічне завдання, завдяки якому розробники розуміють, які інструменти робити та який стек технологій впроваджувати.
- Дизайн. Розробляється зовнішня частина CRM для страхових агентів, продумується інтерфейс, впроваджується фірмовий стиль. Наше завдання – зробити інструмент зручним та зрозумілим для сприйняття.
- Розробка. Програмісти пишуть код, створюють робочі блоки та модулі, збирають застосунок та втілюють задуми.
- Тестування. CRM система для страхової компанії перевіряється у режимі імітації реальних умов працездатності. Особлива увага приділяється перевірці навантаження та безпеки.
- Впровадження. Наші фахівці навчать ваших співробітників користуватися інструментом, ставлять його на сервери, інтегрують із сайтом та повністю впроваджують у бізнес. Ви отримуєте готове рішення.
- Підтримка. Надаємо гарантійну технічну підтримку, стежимо, щоб усе працювало. Додатково надаємо послуги постійної підтримки програмного забезпечення.
Автоматизація страхової компанії за допомогою CRM – це чудове рішення для вашого бізнесу. Використання нових інструментів не зупиняє роботу в компанії, а поступово автоматизує всі процеси.
CRM система для страхового бізнесу від Wezom
Ви можете зателефонувати нам до Wezom або приїхати на консультацію, щоб докладніше дізнатися, як проходить впровадження CRM у бізнес, як проводиться розробка, скільки це забере часу, що для цього потрібно та яка вартість. Ми розповімо вам, які завдання допоможе вирішити CRM для страхових агентів та як ви зможете випередити конкурентів.
Клієнти обирають нас, тому що ми працюємо прозоро, ви завжди знаєте, що й скільки коштує та за які послуги платите. Ми надаємо проміжні результати, робимо звіти, постійно на зв'язку та проводимо консультації. Наші комплексні послуги, ви отримаєте готове рішення для свого бізнесу. Зателефонуйте нам, щоб дізнатися подробиці та отримати якісне програмне забезпечення.