click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

CRM система для сервісного центру

1085

Сервісні центри орієнтовані обслуговування клієнтів. Внаслідок високого рівня конкуренції необхідно не лише залучати нових споживачів послуг, а й утримувати постійних замовників. Працювати з клієнтами допомагає CRM для сервісного центру. Це програмне забезпечення, що дозволяє автоматизувати, покращити взаємодію та налагодити робочі процеси всередині компанії.

Навіщо потрібна CRM у сервісному центрі?

Навіть якщо у вас невелике приміщення, де працює 1-2 майстри, система CRM для сервісного центру не буде зайвою. Адже вона дозволяє своєчасно обробляти замовлення, встановлювати порядок черги, спираючись на складність замовлення, стежити за виконанням, відстежувати ефективність та попит на послуги. Це далеко не всі причини, чому автоматизація сервісних центрів потрібна бізнесу. Ось ще кілька важливих причин:

  • Повна автоматизація. Починаючи з розрахунку вартості послуг, закінчуючи збором звітів та підготовки документації. CRM дозволяє спростити взаємодію з клієнтами та зняти бюрократичне навантаження зі співробітників. Більше не потрібно відповідати на запитання, скільки коштують послуги та заповнювати документи вручну. Все зробить програмне забезпечення.
  • Створення клієнтської бази. Ви точно знатимете всіх ваших клієнтів, зможете здійснювати облік, відстежувати кількість запитів, бачити історію роботи з конкретними користувачами. Крім того, можна розширювати спектр послуг та розробляти маркетингові плани, спираючись на отримані дані.
  • Робота зі зверненнями. CRM для сервісного центру дозволяє приймати заявки з будь-якої точки, не обов'язково йти до приміщення та особисто звертатися за послугами. Користувач може ознайомитися з вашими послугами зі свого смартфона, й з нього їх замовити. В особистому кабінеті можна оформити виїзд майстра, описати проблему, додати фото чи відео. Це значно спрощує комунікацію та робить роботу майстра ефективнішою. А клієнт отримує швидке та якісне обслуговування.
    Читайте також:
    Рентабельність CRM-системи
    Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.
    Докладніше
  • Робота із документацією. Програма автоматизації сервісного центру дозволяє працювати з документами та усунути бюрократичне навантаження на майстра. Складання рахунків, прикріплення гарантійних талонів, ведення складських документів дозволяє набагато швидше працювати з паперами та скоротити ймовірність помилок.
  • Фінансова діяльність. Облік фінансів – важлива складова бізнесу. CRM система для сервісного центру дозволяє створювати електронну звітність, вести касову книгу, працювати з електронними платежами, забезпечувати облік витрат та доходів компанії. Вона також розраховує зарплати, оцінює ефективність співробітників, допомагає виявити витрати та усунути їх.

Впровадження CRM у бізнес – це великий крок на шляху зростання компанії. Це програмне забезпечення дає можливість комфортно керувати бізнесом, контролювати багато процесів та автоматизувати завдання.

Функції CRM для сервісного центру

CRM система для сервісного центру може бути індивідуальною, але можна й обрати готове рішення. Другий варіант на початковому етапі коштує дешевше, але на тривалій дистанції вигідніша розробка унікальної CRM. Крім того, ви зможете отримати інструменти, які необхідні конкретно вашому бізнесу. У будь-якому випадку, незалежно від вибору, є набір обов'язкових функцій, які мають реалізовуватись у CRM системі для сервісного центру:

  • Управління продажами. Інструменти продажів дозволять користувачам онлайн замовляти послуги, а менеджеру контролювати їх та використовувати готові або індивідуально розроблені воронки.
  • Облік вхідних запитів. Незалежно від того, звідки саме надійшов запит. Це може бути пошта на сайті, мобільний дзвінок, форма на сайті, соціальні мережі та інші джерела. Всі запити сегментуються, що дозволяє оцінити ефективність кожного з них.
  • Ведення бази даних контактів. Всі контакти зберігаються, історія взаємодії з клієнтами – також. Це дозволяє оперативно змінювати воронку продажів з конкретним клієнтом, пропонувати персоналізовані послуги або впроваджувати програму лояльності.
  • Онлайн-статистика продажів. CRM система для сервісного центру надає статистику продажів, завдяки якій можна оцінити ефективність роботи співробітника, зрозуміти попит на послуги.
    Новий рівень роботи з клієнтами
    CRM-системи дозволяють сформувати єдину клієнтську базу компанії – безцінний інструмент для маркетингу та обслуговування клієнтів. Ми готові розповісти вам все про таку розробку!
    Обговорити проект
  • Облік робочого дня та розподіл завантаження персоналу. Зниження навантаження на менеджерів, розподіл роботи між майстрами, створення графіків роботи дозволить покращити ефективність менеджменту та управління персоналом.
  • Інтеграція з сайтом. CRM для сервісного центру підключається до готового сайту, збирає запити, оновлює інформацію. Змінилися ціни на послуги? Змініть їх на CRM, й вони автоматично зміняться на сайті.
  • Розширені звіти та аналітика. Докладні звіти дозволяють прогнозувати поведінку клієнтів, рухи у сфері роботи компанії, бачити рівень попиту, сильні та слабкі сторони. Це надає можливість проводити аналітику, розуміти свою цільову аудиторію та розробляти вектор розвитку сервісного центру.
  • Віддалений доступ через Інтернет. Навіть якщо майстер або менеджер не знаходяться за робочим кріслом, вони можуть виконувати свою роботу. Власник може контролювати весь бізнес зі смартфона, така гнучкість відкриває нові можливості.

Програма автоматизації сервісного центру дозволяє вивести компанію на новий рівень. Це інструмент, який дозволить взаємодіяти із клієнтом легко, а вести бізнес стає зручно.

Етапи розробки CRM для сервісного центру

Компанія Wezom пропонує послуги створення CRM для сервісного центру. Ми створюємо індивідуальні рішення, підлаштовуючись під потреби вашого бізнесу. Це дозволяє випередити конкурентів, впровадити абсолютно нові інструменти та зробити послуги унікальними та потрібними споживачам. Розробка CRM відбувається поетапно, у нашій компанії вони виглядають наступним чином:

  1. Аналіз. Ми проводимо аналітику бізнесу, вивчаємо конкурентів, вашу пропозицію та підбираємо способи диджиталізації компанії максимально ефективно.
  2. Прототип. На основі зібраних даних створюємо макет майбутньої CRM, продумуємо функціонал, зовнішній вигляд, особливості. Робимо прототип, над яким працюватимуть інші фахівці, створюємо технічне завдання.
  3. Дизайн. Дизайнери розробляють інтуїтивно зрозумілий та приємний інтерфейс, спираючись на фірмові кольори вашої компанії, роблять CRM сучасною та зручною.
  4. Розробка. Програмісти пишуть код, вибирають стек технологій, який потрібний у вашому випадку. Наша мета – якнайшвидше створити якісну CRM для сервісного центру та впровадити її у бізнес.
  5. Тестування. У процесі розробки кожна функція перевіряється на працездатність. Особлива увага приділяється безпеці даних та роботі з великими навантаженнями. Також перевіряється адаптивність та інші можливості.
  6. Впровадження. Після розробки CRM система для сервісного центру впроваджується у бізнес. Ваші співробітники проходять навчання, ми робимо всі налаштування, показуємо, як працювати із системою.
  7. Підтримка. Ми надаємо гарантійну підтримку, стежимо, щоб усе працювало.

Завдяки впровадженню CRM у бізнес ви зможете розширити свої можливості, залучити більше клієнтів, покращити роботу з ними, автоматизувати багато процесів, покращити роботу компанії. Індивідуальні рішення допоможуть створити унікальні інструменти, які будуть потрібні у вашому бізнесі.

CRM система для сервісного центру від Wezom

Наша компанія Wezom допоможе здійснити автоматизацію сервісних центрів за допомогою CRM. Ми впроваджуємо нові рішення, спрямовані на спрощення, покращення та прискорення роботи компанії. Ви можете бути впевнені у швидкості та безпеки розробки, тому що ми укладаємо договори, а ви контролюєте кожен етап та чітко знаєте, за що та скільки платите. Жодних таємних платежів, додаткових функцій та зайвих витрат.

Наші консультанти постійно на зв'язку та відповідають на всі запитання. Але й від вас знадобиться активна участь. Ми хочемо робити інструменти, які одразу приноситимуть бізнесу користь, а для цього нам потрібна й ваша допомога. Таким чином ми зможемо разом диджиталізувати ваш бізнес та впровадити CRM для сервісного центру. Зателефонуйте нам, щоб дізнатися деталі та отримати детальнішу інформацію.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

5/5
Корисність
Проголосували 1
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
У середовищі часто фігурує поняття органічного трафіку. Не всі клієнти розуміють, чому він так називається.…
Сергій Міщенко
Сергій Міщенко
Гайдлайн – це документ, в якому детально описаний бренд, а також інструкції та рекомендації щодо…
Wezom
Wezom
Декілька корисних порад, які допоможуть вам зайти на заборонені соцмережі та ресурси та зберегти бізнес…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?