Просування онлайн-магазину товарів для подорожей та дому вимагало комплексного підходу та креативу при складанні стратегії. Важливо було не лише випередити суперників-лідерів рейтингу, а й вивести сайт у топ. За період, поки велися роботи з просування, нам вдалося підвищити кількість транзакцій у 4 рази та у 6 – органічний трафік. Про те, як ми досягли таких результатів, розповімо нижче.
Основна інформація
-
Назва : Dorami
-
Вік домену : зареєстрований у 2018 р.
-
Тематика : онлайн-магазин товарів для подорожей та дому
-
Регіон : просування по всій території України
-
Цілі : підвищити продажі шляхом органічного трафіку
-
Послуга нашої компанії : SEO
-
Ніша : велика конкуренція за популярними категоріями
-
Результат: органічний трафік зріс у 6 разів, кількість транзакцій збільшилась у 4 рази
Dorami створили відносно нещодавно. Зараз каталог магазину містить різноманітні товари для подорожей, домашнього побуту, дітей, аксесуари для спорту. Ключовою відмінністю компанії є те, що вона пропонує потрібну продукцію високої якості за доступними цінами.
Однією з важливих переваг Dorami вважається й те, що вона забезпечує індивідуальний підхід до кожного покупця. У каталозі є детальні описи, статті, огляди з рекомендаціями щодо вибору та живі відгуки клієнтів.
Однак у своїй роботі власники онлайн-магазину зіткнулися із жорсткою конкуренцією. Важливо, що в основних суперників є вагома перевага – «старіші» домени з масою посилань, які вже ранжувалися пошуковими системами. Тому магазину Dorami дійсно було складно їх випередити, попри великий асортимент, доступні ціни та якісний сервіс. За допомогою вони звернулися до нас. Поставлене завдання – виконати SEO-просування та збільшити продаж шляхом залучення трафіку з органічного пошуку.
Нюанси сайту клієнта
Перша особливість – багато відповідностей із товарами конкурентів. Асортимент пріоритетних категорій в онлайн-магазині Dorami майже не відзначався оригінальністю. Але все одно з пошукового трафіку практично не йшли продажі. На момент старту робіт з просування найбільше заявок було отримано із платного пошуку.
Звернулися представники Dorami за допомогою у липні 2019 р. На той момент домену ресурсу було лише 1,5 року. Завдання, поставлені команді, – SEO та збільшення конверсії.
Особливості стратегії
Ми розуміли труднощі, з якими доведеться зіткнутися на шляху виведення молодого онлайн-магазину у топ. Мало бути протистояння серйозним суперникам, серед яких не лише сайти зі «старими» доменами, а й маркетплейси. Щоб досягти поставленої мети, ми вирішили проводити роботи за наступними напрямками:
- Первинна оптимізація сайту та аналіз основних суперників. На цій стадії було завдання знайти плюси та мінуси конкурентів, зібрати дані про структуру їх ресурсів, оцінити контент. Для подальшої роботи нам потрібно було дізнатися їх відвідуваність, кількість веб-сторінок, які індексувалися, кількість якісних донорів для розміщення статей.
- Розробка стратегії із закупівлі посилань. Без розміщення статей на сторонніх майданчиках не вдалося б зробити бренд впізнаванішим, збільшити трафік з пошуку. Конкуренти користуючись з того, що працюють на ринку довше, вже встигли сформувати масу посилань, яка допомагала в утриманні позицій у топі. Перед нами ж було завдання акуратно досягти їхнього рівня. Для цього була потрібна закупівля посилань на авторитетних майданчиках, щоб не допустити потрапляння сайту клієнта під фільтри.
- Аудит юзабіліті. Для сфери e-commerce досить значущим показником є зручність сайту, особливо якщо врахувати, що асортимент ресурсу клієнта дуже схожий на різноманітність продукції конкурентів. Тому важливо було розробити зручне юзабіліті, щоб користувачі могли швидко знаходити сторінки, оперативно здійснювати переходи та легко оформляти замовлення.
- Склали СЯ і створили нові посадкові сторінки. Проведений аналіз дав зрозуміти, що низький трафік із пошуку обумовлений ще й слабкою оптимізацією сторінок, проблемами із семантикою. Усунути їх ми вирішили шляхом розширення семантики, тим самим досягнувши покращення умов для ранжування сайту клієнта у видачі. Далі потрібно було створити нові сторінки та наповнити їх оптимізованим контентом.
Визначившись із фронтом робіт, ми вирішили детальніше проаналізувати сайт.
Виявлені проблеми
Перше, що ми з'ясували під час робіт із сайтом клієнта: невеликі показники органічного пошукового трафіку обумовлені помилками із семантикою. По суті можливості цього інструмента практично не були використані. Також серед інших проблем, які ми з'ясували на старті робіт з просування, зазначимо:
-
слабку оптимізацію веб-сторінок;
-
відставання від суперників за кількістю якісних донорів;
-
неопрацьоване юзабіліті.
Для їх вирішення ми склали стратегію з кількох операцій, спрямованих на розкручування сайту.
Виконані нами роботи
Етап 1: техаудит та усунення недоліків
Одні з перших питань, які ми вирішили – проблеми з технічною оптимізацією. Щоб їх усунути, ми підготували ТЗ для програмістів, за яким потрібно було виконати наступні роботи:
-
збільшити швидкість завантаження, у тому числі й у мобільній версії;
-
видалити биті сторінки та дублі;
-
оптимізувати систему фільтрів.
Після виконання цих завдань ми перейшли до наступних дій.
Етап 2: реалізація доробок за комерційними факторами та юзабіліті
Після проведеного аналізу суперників ми виявили низку проблем із сайтом клієнта у цьому напрямі. Щоб їх усунути, було виконано наступні роботи:
-
додані кнопки для зворотного зв'язку декількома способами (месенджери та телефон);
-
налаштовано повернення на початок сторінки;
-
вивели на головну сторінку розділи з акціями, популярними товарами та новинками.
Внаслідок цих дій нам вдалося зробити сайт привабливішим для відвідувачів, домогтися того, щоб люди більше часу проводили на сторінках ресурсу.
Етап 3: оптимізація профілю посилання
Перше, що ми зробили – наростили кількість сайтів-донорів. Під час закупівлі посилань ми віддавали перевагу лише авторитетним майданчикам з відповідною тематикою, орієнтуючись на їхній рейтинг у пошуку, показники індексації та інше.
Етап 4: робота з СЯ
Розширення структури сайту клієнта – важлива умова, яка допомогла покращити ранжування у пошукових системах та залучити ЦА. Під час робіт на даному етапі ми також запровадили сторінки фільтрів та налаштували їхнє просування. Додатково спеціалісти нашої команди виділили пріоритетні веб-сторінки категорій, створили ТЗ для авторів.
Коментує експерт:
Одним з перших та найважливіших завдань, яке виконали наші фахівці, стало вивчення пріоритетних категорій ресурсу та створення нових посадкових сторінок. Враховуючи також, що ми на додачу виконали роботу над технічним станом онлайн-магазину, юзабіліті та наростили масу посилань, ці заходи дозволили збільшити в кілька разів пошуковий трафік та кількість транзакцій.
А. Каспаров
спеціаліст SEO
Результати за цим проектом
На старті наших робіт з Dorami (липень 2019 р.) показники конверсії та відвідуваності були на наступному рівні: 64 транзакції та 2026 відвідувачів.
Після виконаних нами робіт, через 2 роки (липень 2021 р), вони зросли: відвідуваність – у 6 разів, а конверсія – у 4. Тобто клієнт у результаті отримав 272 транзакції та 12 075 відвідувачів із пошуку.
Додатково пропонуємо подивитись діаграму показників динаміки трафіку:
Висновки та плани
SEO-просування Dorami дозволило фахівцям продемонструвати на практиці свої вміння та здатність приймати гнучкі рішення для покращення ранжування досить молодого магазину. На поточний час роботи з розкрутки сайту активно продовжуються. Серед найближчих планів – створити нові сторінки для просування під середньо- та низькоконкурентні запити. Це дозволить нам додатково збільшити трафік з пошуку та кількість замовлень.