Успішність просування сайту в ніші із щільною конкуренцією у наш час безпосередньо залежить від досвіду та професіоналізму виконавця. Нашій команді вдалося продемонструвати на практиці свої вміння під час роботи з онлайн-магазином Bedroom. Загалом за 8 місяців трафік з 0 збільшився до 1200, конверсія зросла у 2 рази. Представляємо кейс, як нам вдалося досягти таких результатів.
Основна інформація
- Назва бренду : Bedroom
- Вік домену : зареєстровано у листопаді 2020
- Тематика бізнесу : продаж домашнього текстилю
- Регіон : всі області
- Цілі : приріст числа лідів та цільового трафіку, підвищення впізнаваності бренду
- Послуга : пошукове просування
- Ніша бізнесу : роздрібна торгівля, щільність конкуренції висока
- Наші результати : за 6 місяців трафік з 0 зріс до 1200, дохід клієнта до $1300
Мультибрендові магазини Bedroom на ринку України працюють уже 15 років. Вони є у Києві, Кривому Розі та Дніпрі. Жителі цих міст давно купують тут рушники, покривала, постільну білизну та приладдя, халати та інші товари. В асортименті магазинів представлена продукція популярних брендів, таких як Barine, Irya, Othello, Penelope, Beverly Hills Polo Club, Buldans, Karaca Home, доступна за оптимальними цінами.
Крім роздрібної торгівлі, власники Bedroom також активно вели гуртові продажі. На 2020 рік вони поставили собі нову мету - розвинути бізнес в інтернеті. Таке рішення було ухвалено на тлі загальнонаціонального локдауну та економічних прогнозів щодо перспектив розвитку брендів в умовах регіональних ринків.
Для запуску онлайн-магазину із продажу текстилю представники Bedroom звернулися до нашої компанії.
Завдання, які поставив клієнт
Попри загальний активний розвиток онлайн-бізнесу бренд Bedroom до 2020 року не мав свого комерційного сайту в інтернеті. Тому перед нами було поставлене завдання запустити його з нуля, принагідно надавши ще кілька послуг:
-
досягнути стабільного потоку пошукового трафіку;
-
збільшити продажі;
-
підвищити конверсію.
Крім цих робіт ще потрібно було підвищити впізнаваність Bedroom як бренду на ринку країни, що є важливою умовою для розвитку онлайн-підприємництва. Актуальна тенденція щодо збільшення продажу та завдання, позначені замовником, вимагали від нашої команди оперативності у прийнятті рішень.
Особливості стратегії
Над цим проектом ми працювали командою, до якої входили експерти з різних галузей онлайн-просування. Внаслідок різнобічного підходу та конструктивної взаємодії наших фахівців вдалося взяти до уваги багато параметрів та вивести сайт клієнта у топ позицій. Досягти результату вдалося завдяки виконанню наступних робіт:
- Технічний аудит та первинна оптимізація. Сучасне SEO обов'язково має включати цей етап. Він дозволив визначити поточний стан сайту, наявність технічних проблем, готовність до розкручування. Правильна індексація та стабільна робота онлайн-магазину можлива лише у випадку, якщо функціонування платформи добре налагоджено. Крім перерахованих операцій, ми оцінили коректність перелінкування, оптимізацію метатегів, якість контенту. У перспективі ці дії вплинули результати ранжування ресурсу.
- Упорядкування СЯ, створення нових сторінок, наповнення їх контентом. При збиранні ядра враховували не лише тематику сайту, запити ЦА, а й цілі замовника. Основним завданням було рівномірно розставити ключові фрази з усіх напрямків, створити сторінки й сформулювати завдання копірайтерам, щоб вони написали якісні тексти.
- Аудит посилань та розробка плану щодо їх нарощування. Нашими спеціалістами був сформований посилальний профіль з урахуванням актуальних вимог пошукових систем (підібрані авторитетні платформи-донори, використані різні типи посилань, публікації здійснювалися з плавною динамікою).
Всі перелічені дії позитивно позначилися на покращенні ранжування сайту.
Проблеми із сайтом клієнта
Перед запуском робіт з просування було важливо зрозуміти, наскільки ресурс готовий. Виявилося, що є низка технічних недоробок, які б могли стати перешкодою для просування:
-
неправильне настроювання базових атрибутів;
-
безліч битих веб-сторінок;
-
повільне завантаження на ноутбуках та мобільних девайсах;
-
проблеми та збої під час створення замовлень.
Крім цих проблем, також було потрібно розширення структури інтернет-магазину, додавання нових веб-сторінок та виконання зовнішньої оптимізації.
Роботи, виконані нашою командою
Для просування комерційного сайту Bedroom ми реалізували низку рішень. Докладніше розповімо нижче.
Крок 1: Усунення технічних проблем
Після перевірки за чек-листом експерти виявили низку помилок, які могли завадити просуванню. Щоб їх усунути, ми виконали наступні роботи:
-
налаштували атрибут canonical;
-
прибрали неробочі заслання;
-
виправили помилки в основних формах (замовлення, вході через Google або Facebook, заявку на зворотний дзвінок).
Крім цих дій, додали автогенеровану карту сайту (у форматі xml), завдяки чому підвищилася його видимість у пошукових системах.
Крок 2: Складання СЯ та розширення структури
Ми зібрали тематичні ключові запити, приклад яких наводимо нижче:
Далі було виконано роботи з розширенням структури. Ми додали сторінки фільтрів. Наприклад, крім виробника, тканини та кольору, ще рекомендували сортувати товар за низкою додаткових критеріїв:
-
тип застібки (для постільної білизни);
-
матеріал наповнення (подушки);
-
розмір та сезон (ковдри);
-
висота, жорсткість та інше (матраци).
Після виконання цих робіт ми пропрацювали метадані, додали посадкові сторінки та залили контент.
Крок 3: Закупівля посилань
На цій стадії спеціалісти компанії підібрали донорів. Там розміщували посилання (крауд та біржові).
При виборі звертали увагу на тематику (вона має бути близькою до ніші бізнесу клієнта), а також авторитет майданчика. Протягом усієї роботи ми моніторили стан маси посилань, щоб уникнути санкцій й бана від пошуковиків. Для цього використовували Google Search Console.
Коментує експерт:
Особливість сайту Bedroom у тому, що ніша бізнесу характеризується високою конкуренцією, а у клієнта при виході на ринок був нерозкручений сайт, комерційні показники якого дорівнювали практично нулю. За рахунок грамотної роботи спільно з менеджерами замовника та професіоналізму команди вдалося не лише вийти на прогнозований рівень розкручування, але навіть перевершити розрахунки за деякими параметрами.
Коломоєць Марина
Project Manager Department
Наші результати
Серед основних – приріст органічного трафіку.
На момент запуску робіт з просування (у грудні 2020) дані були наступними:
Після SEO у виконанні нашої команди на серпень 2021 року вони змінилися:
За підсумками кількість відвідувачів за місяць збільшилася на 703 особи (було 33, стало 739), користувачів – на 543 (з 30 до 573), а коефіцієнт конверсії зріс у 2 рази – 15,62 та 32,58 відповідно.
Багато ключів зі сформованого нами СЯ були виведені у топ видачі:
-
домашній текстиль – 16 (підйом на 85 пунктів);
-
красиві пледи – 18 (83);
-
постільна білизна Irya - 29 (на 72);
-
ковдру дитячу – 21 (на 65);
-
купити дитячі рушники – 32 (на 69).
Пропонуємо також оцінити показники загальної динаміки:
Посилання на майданчиках-донорах ми закуповували поступово (це також видно на графіку). За весь час, протягом якого велися роботи, кількість веб-сторінок, що посилаються, зросла. Цей чинник у перспективі має забезпечити гідний результат збільшення кількості переходів.
Висновки про виконану роботу
Внаслідок того, що проектом Bedroom ми займалися буквально зі старту, нам вдалося одразу усунути критичні проблеми, тим самим заклавши добрий потенціал для успішного розкручування. Також фахівці збільшили структуру і в рамках бюджету змогли досягти високої конверсії. Загалом робота над розкручуванням магазину Bedroom стала для нас ще одним досвідом просування у ніші із щільною конкуренцією, а клієнт отримав потік нових покупців та покращену впізнаваність бренду не лише на місцевому ринку, а й по всій Україні.