Залучення цільової аудиторії
У просуванні клінінгової компанії інтернет-маркетинг – це невіддільний та один з найефективніших інструментів. Завдяки інтернету пошук та залучення власної аудиторії спрощується у рази. Але щоб використовувати цей інструмент ефективно, важливо комплексно використовувати всі доступні канали трафіку.

Замовити просування клінінгової компанії
Просуванням клінінгових компаній необхідно займатися постійно, це складний та довготривалий процес, довіряти який слід надійним фахівцям. Ми маємо повне право вважати себе такими. Нам вдавалося ефективно працювати із найскладнішими проектами, допомагати локальним підприємствам успішно конкурувати зі справжніми гігантами ніші, робити з молодих компаній лідерів галузі. Тому ми впевнені, що зможемо допомогти.
Наші кейси
Ключові клієнти

Етапи просування
Просування клінінгових послуг складається з кількох основних етапів робіт, послідовність деяких з них може змінюватись залежно від специфіки підприємства та аудиторії. Розглянемо докладніше:
- Аналіз сайту. У будь-якому списку робіт він має бути на першому місці. За допомогою аналізу фахівці отримують відомості про стан сайту та формують перелік робіт з його оптимізації.
- Маркетингові дослідження. Збирання інформації про конкурентів та споживачів клінінгової компанії. Дозволяє сформувати довгострокову стратегію просування.
- Розширення семантичного ядра та структури. На сайт додається більше релевантних сторінок із ключами, за якими залучатимуться відвідувачі.
- Внутрішня оптимізація. Технічні доробки, покращення юзабіліті, а також контенту.
- Налаштування рекламних кампаній. Запуск контекстної реклами необхідний, якщо потрібно в стислі строки залучити ЦА на сайт.
- Просування в соцмережах. Постійна підтримка активності, а також залучення клієнтів з соціальних медіа.
- Зовнішня оптимізація. Органічне нарощування зовнішньої маси посилань.
До початку робіт з просування слід сформувати портрет цільової аудиторії, який дозволить виробити ефективні способи взаємодії.
Вартість послуги
Ціна на розкручування клінінгової компанії залежить від:
- особливостей аудиторії;
- регіону просування;
- рівня конкуренції;
- технічний стан сайту;
- віку домену.
Бюджет на просування сайту клінінгової компанії формується після того, як оптимізатори виконають комплексний аналіз ресурсу та ніші, в якій необхідно розкручувати сайт.
Тому, щоб дізнатися вартість просування, необхідний аудит. Ви можете звернутися до наших фахівців за консультацією або замовити розрахунок вартості, яку ми підготуємо для вас протягом одного робочого дня.

ваш бізнес!