З огляду на запроваджені в Європі нові правила GDPR та заборону на використання в деяких країнах Client ID, який зберігає персональні дані з Google Analytics, ми вирішили розробити хмарне SaaS-рішення для аналітики в реальному часі. Воно мало бути подібним до загальновідомих сервісів Roistat та OWOX, із можливістю використовувати User ID, що забезпечить належний рівень анонімності.
Для первинного аналізу базових можливостей нашого спеціального рішення ми провели відповідне дослідження. Воно дозволило нам отримати низку інсайтів:
- для SMM – 27,8%, + 15% потенційний тренд зростання;
- для email-маркетингу – 22,1%, + 4,5% потенційний тренд зростання;
- для SEM (Search Engine Marketing) – 19,5%, + 9,7% потенційний тренд зростання;
- для контент-маркетингу – 18.6% + 14.5% потенційний тренд зростання;
- для Web & Mobile аналітики – 24,8% + 7,2% потенційний тренд зростання;
Ключовим фактором конкурентоспроможності має стати комплексність створюваного продукту. Тобто, треба створити продукт, який матиме функціонал для веб-, SMM та мобільної аналітики, а також для аналітики рекламних кампаній та партнерських програм.
Наразі була розроблена MVP версія. У цій фазі кастомної розробки ми запланували наступний функціонал:
- Розподіл прав доступу по різновидах користувачів: для адміністратора та для менеджерів із доступом до індивідуальної аналітики та звітів;
- Адмін-панель зі звітами з Google Analytics (веб та мобайл);
- Інтеграція із Google Analytics задля звітності по рекламі, аудиторії та конверсіях;
- Інтеграція з AMO CRM.
В перший період роботи MVP вдалося скоротити маркетингові витрати на 12% за рахунок використання свого продукту,
замість роботи з коробковими сервісами аналітики за підписку.
В майбутньому, аби створити комплексне рішення, яке охопить усі аспекти диджитал-маркетингу, ми будемо збагачувати платформу додатковими можливостями. Зокрема: аналітикою для каналів соцмереж, для партнерських програм тощо.
ваш бізнес!