SaaS-рішення для наскрізної аналітики: кейс

SaaS-рішення для наскрізної аналітики: кейс
Software
Розробка платформи із наскрізною аналітикою для малого та середнього бізнесу, маркетингових агенцій та маркетологів
Клієнт
Передумови проекту

З огляду на запроваджені в Європі нові правила GDPR та заборону на використання в деяких країнах Client ID, який зберігає персональні дані з Google Analytics, ми вирішили розробити хмарне SaaS-рішення для аналітики в реальному часі. Воно мало бути подібним до загальновідомих сервісів Roistat та OWOX, із можливістю використовувати User ID, що забезпечить належний рівень анонімності.

Industry
eCommerce
Status
Завершений
Timeline
8 місяців
Використані послуги:
Попередня версія
Нова версія
Цілі і завдання
Що ми хотіли розробити?
01/
З огляду на середньорічний темп зростання галузі у 14.8%, слабку конкуренцію та великий попит, ми провели дослідження аби розробити продукт для наскрізної аналітики шляху користувача, який може конкурувати із Roistat та OWOX.
02/
З його допомогою користувачі зможуть окремо аналізувати канали конверсії та рівень попиту для кожного з них задля ефективного розподілу витрат.
03/
Аби забезпечити користувачів можливістю переглядати звіти, засновані на даних Google Analytics без зв`язки з поштовим обліковим записом, ми дозволили їм сформувати єдиний сервісний акаунт у нашому спеціальному рішенні.
04/
На додачу, завдяки нашому продукту користувачі матимуть змогу ділитися та налаштовувати доступ до аналітики для своїх команд безпосередньо в налаштуваннях маркетингової платформи.
Solution
Комплексне рішення для наскрізної аналітики
Аналіз даних

Для первинного аналізу базових можливостей нашого спеціального рішення ми провели відповідне дослідження. Воно дозволило нам отримати низку інсайтів:

  • для SMM – 27,8%, + 15% потенційний тренд зростання;
  • для email-маркетингу – 22,1%, + 4,5% потенційний тренд зростання;
  • для SEM (Search Engine Marketing) – 19,5%, + 9,7% потенційний тренд зростання;
  • для контент-маркетингу – 18.6% + 14.5% потенційний тренд зростання;
  • для Web & Mobile аналітики – 24,8% + 7,2% потенційний тренд зростання;
additional block vertical image 1
Секрет успіху

Ключовим фактором конкурентоспроможності має стати комплексність створюваного продукту. Тобто, треба створити продукт, який матиме функціонал для веб-, SMM та мобільної аналітики, а також для аналітики рекламних кампаній та партнерських програм. 

additional block vertical image 1
additional block base image 1
additional block base image 2
Result
На якому етапі ми зараз?

Наразі була розроблена MVP версія. У цій фазі кастомної розробки ми запланували наступний функціонал: 

  • Розподіл прав доступу по різновидах користувачів: для адміністратора та для менеджерів із доступом до індивідуальної аналітики та звітів;
  • Адмін-панель зі звітами з Google Analytics (веб та мобайл);
  • Інтеграція із Google Analytics задля звітності по рекламі, аудиторії та конверсіях;
  • Інтеграція з AMO CRM.

В перший період роботи MVP вдалося скоротити маркетингові витрати на 12% за рахунок використання свого продукту,
замість роботи з коробковими сервісами аналітики за підписку.

В майбутньому, аби створити комплексне рішення, яке охопить усі аспекти диджитал-маркетингу, ми будемо збагачувати платформу додатковими можливостями. Зокрема: аналітикою для каналів соцмереж, для партнерських програм тощо. 

Team
Читайте подробиці у нашому блозі
Якщо ви маєте намір діяти, ми готові допомогти!
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.