З огляду на запроваджені в Європі нові правила GDPR та заборону на використання в деяких країнах Client ID, який зберігає персональні дані з Google Analytics, ми вирішили розробити хмарне SaaS-рішення для аналітики в реальному часі. Воно мало бути подібним до загальновідомих сервісів Roistat та OWOX, із можливістю використовувати User ID, що забезпечить належний рівень анонімності.
![Попередня версія](/storage/cases/big/yemkivrqWcMWPCAfl7BpbEEUAWGAWgaH4QsnYiSP.png?v=1704972595)
![Нова версія](/storage/cases/big/bqqW37KfL2pZxNRXBNfESNNVDuqtaXML4aogN4Pi.png?v=1704972596)
![vertical image 1](/storage/cases/big/dK3rcUPk7XluwLGKYSa9UVuKaEA1FdgaW55ToYjE.png?v=1699885830)
![solution vertical image 1](/storage/cases/big/nZPXiV17LJa2SwpR1hEowQGKbP3GJV7HBImrOWFX.png?v=1699885831)
Для первинного аналізу базових можливостей нашого спеціального рішення ми провели відповідне дослідження. Воно дозволило нам отримати низку інсайтів:
- для SMM – 27,8%, + 15% потенційний тренд зростання;
- для email-маркетингу – 22,1%, + 4,5% потенційний тренд зростання;
- для SEM (Search Engine Marketing) – 19,5%, + 9,7% потенційний тренд зростання;
- для контент-маркетингу – 18.6% + 14.5% потенційний тренд зростання;
- для Web & Mobile аналітики – 24,8% + 7,2% потенційний тренд зростання;
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/UPwa7CfUyr7dccXwlQy40mAyEkyzYzNKH43ny6wd.png?v=1699886069)
Ключовим фактором конкурентоспроможності має стати комплексність створюваного продукту. Тобто, треба створити продукт, який матиме функціонал для веб-, SMM та мобільної аналітики, а також для аналітики рекламних кампаній та партнерських програм.
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/jqVoVzm0ixrQRwA55E56ON2qM26cXVXtAX6Vthxv.png?v=1699886070)
![additional block base image 1](/storage/cases/big/gp9yC5cNMUwtetNvp9B0tlBDwMicxQhy77NnjxfD.png?v=1699886072)
![additional block base image 2](/storage/cases/big/Mq84gt6nRNK0IwDHzjzPBvMk5SSHJlpy7uAlhE6p.png?v=1699886072)
Наразі була розроблена MVP версія. У цій фазі кастомної розробки ми запланували наступний функціонал:
- Розподіл прав доступу по різновидах користувачів: для адміністратора та для менеджерів із доступом до індивідуальної аналітики та звітів;
- Адмін-панель зі звітами з Google Analytics (веб та мобайл);
- Інтеграція із Google Analytics задля звітності по рекламі, аудиторії та конверсіях;
- Інтеграція з AMO CRM.
В перший період роботи MVP вдалося скоротити маркетингові витрати на 12% за рахунок використання свого продукту,
замість роботи з коробковими сервісами аналітики за підписку.
В майбутньому, аби створити комплексне рішення, яке охопить усі аспекти диджитал-маркетингу, ми будемо збагачувати платформу додатковими можливостями. Зокрема: аналітикою для каналів соцмереж, для партнерських програм тощо.
![Трансформуємо ваш бізнес!](/images/transform-business/bg.png)
ваш бізнес!