Розробка SaaS-рішення для наскрізної аналітики

Вікторія
Вікторія
IT Sales Manager
15.08.2023
3543
0

Ніша комплексних софтверних рішень для цифрового маркетингу усе ще відносно вільна, але попит на такі продукти неухильно зростає. Ці два фактори підштовхнули нас до розробки спеціального хмарного SaaS-рішення для моніторингу даних з Google Analytics в реальному часі. Чи вдалося нам впоратися із цим завданням? Розповімо нижче. 

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Передісторія та завдання

Впровадження нових правил GDPR у Європі та оновлення загальноприйнятих політик безпеки цифрових даних призвели до заборони в деяких країнах Client ID, який використовувався для зберігання користувацьких даних з Google Analytics. 

Разработка SaaS-решения для сквозной аналитики

Саме тому ми вирішили розробити хмарне SaaS-рішення для аналітики в реальному часі, яке б допомогло користувачам окремо аналізувати канали конверсії. Загалом така платформа має надавати функціонал популярних сервісів, таких як Roistat and OWOX, але подекуди перевершувати їхні можливості. Замість Client ID ми вирішили інтегрувати User ID, аби забезпечити нашим клієнтам відповідний рівень конфіденційності, відповідно до нових вимог захисту персональних даних. 

Що ми отримали на етапі аналізу даних?

Перш ніж братися за реалізацію нашого спеціалізованого рішення та обирати оптимальний набір його можливостей, ми провели ретельний аналіз ринкового попиту на відповідні продукти для диджитал-маркетингу. І отримали такі висновки: 

  • для SMM – 27,8%, + 15% потенціал зростання;

  • для email-маркетингу – 22,1%, + 4,5% потенціал зростання;

  • для SEM (Search Engine Marketing) – 19,5%, + 9,7% потенціал зростання;

  • для контент-маркетингу – 18.6% + 14.5% потенціал зростання;

  • для Web & Mobile аналітики – 24,8% + 7,2% потенціал зростання;

Аби посісти міцну конкурентну позицію на міжнародному ринку, ми мали б створити комплексне рішення, яке могло б одночасно охопити усі ці напрямки диджитал-маркетингу. Так ми зупинилися на створенні рішення для веб- та мобайл-аналітики, SMM-аналітики, а також аналітики для рекламних кампаній та партнерських програм. 

Що ми побачили при тестуванні розробки на аудиторії потенційних клієнтів?

Аби правильно презентувати наш продукт перед його цільовою аудиторією, ми попередньо розробили унікальні профілі клієнтів. Дослідження дозволило визначити три групи потенційних користувачів: 

  • малий та середній бізнес;

  • рекламні агенції;

  • незалежні маркетологи. 

З огляду на географічне розташування наших потенційних клієнтів, основні частки ринку належали наступним країнам:

  • США - 38,5%;

  • Велика Британія - 11,8%;

  • Індія - 5,6%;

  • Франція - 3,81%;

  • Канада - 3,26%;

  • інші країни – 40,5%.

З'ясувалось, що наша найбільш платоспроможна аудиторія сконцентрована у США, Канаді, Австралії та Великій Британії, що також спростило позиціювання продукту для потенційних клієнтів.

Загалом наше дослідження проводилось в декілька етапів, у дев'яти вузькоспеціалізованих областях. Вони охоплювали, серед іншого, мануальне тестування та дослідження користувацького фідбеку на продукти. Після цього ми провели 27 інтерв'ю з представниками нашої цільової аудиторії, аби дізнатися, на що вони розраховують, та які аспекти нашого продукту забезпечать йому конкурентну перевагу на тлі наявних аналогів. 

Дослідження завершилось аналізом цінових пропозицій, який дозволив встановити розумну ціну на нашу платформу для наскрізної аналітики, у порівнянні з іншими готовими SaaS-рішеннями у сфері диджитал-маркетингу. 

Який MVP ми хочемо розробити?

А тепер пропонуємо вам оцінити функціонал, який планується реалізувати у нашому продукті. 

Адмін-панель

Адміністративна панель нашого веб-рішення для наскрізної аналітики має отримати два головних різновиди користувачів: 

  • супер-адміністратор;

  • менеджери з обмеженим доступом (тобто з доступом до окремих ресурсів, типів аналітики та звітів).

Надалі ми плануємо розширити ролі користувачів, але двох названих вище цілком вистачить для успішного запуску MVP.

Ми також перейняли принципи адміністрування з Google Analytics. Наразі розглядається можливість обмеження підключених облікових записів електронної пошти. 

Стосовно можливостей користувацького акаунту – вони дозволять клієнтам нашого рішення централізовано моніторити усі їхні ресурси (веб-сайти та додатки). Ми також вирішили надати можливість спільного доступу до одного ресурсу як для окремого користувача, так і для групи. 

Створення SAAS-систем

Розробка SAAS систем дозволяє компаніям швидко запускати проекти, не витрачаючись на розробку власного софту. Це дозволяє випередити конкурентів та посісти провідні позиції на ринку.

Після цього ми планували реалізувати налаштування переглядів. Тобто, звіти, які зможуть побачити лише певні менеджери. Як приклад, це можуть бути звіти щодо SEO, SMM, реклами та партнерських програм, аналітики конверсії, продукту тощо. 

Звітність

Звітність у нашому рішенні буде базуватись на каналах, а дані будуть надходити з Google Analytics та AMO. Це дозволить користувачам окремо аналізувати канали конверсій, включно з такими полями: 

  • ресурс (веб-сайт чи додаток, доданий супер-адміном);

  • період (від одної дати до іншої);

  • канал;

  • кошторис;

  • конверсія від замовлень до продажів;

  • продажі;

  • конверсія у продажі;

  • Середній чек, що базується на вартості заявки від AMO.

Крім того, поговорімо про звітність щодо каналів для окремо взятого ліда. Тут будуть доступні дані для таких полів:

  • User ID з Google Analytics;

  • посилання на ліда в AMO; 

  • статус пропозиції;

  • вартість;

  • канал;

І ще скажемо кілька слів про звітність щодо трафіку. Вона може базуватися на органічному трафіку (і буде різною для кожної сторінки), результатах для e-commerce (і також буде унікальною для кожної сторінки) й деяких інших завданнях. 

Звіти з інтеграцією у рекламні кампанії Google заслуговують окремої уваги: вони будуть формуватись на основі географічної локації відвідувачів і матимуть можливість додатково фільтрувати трафік. 

І нарешті, поговорімо про загальну звітність. Вона може формуватись як одразу для всіх проектів, що підключені до акаунту, так і під окремі завдання. 

Частота оновлення даних у сервісі

Оскільки наш продукт має надавати надзвичайно актуальні дані, вони будуть оновлюватися регулярно, раз на годину.

Висновок

Наразі наш продукт перебуває на етапі розробки MVP-версії. Це рішення для веб-аналітики, яке допоможе користувачам ефективно розподіляти витрати на цифровий маркетинг. Надалі ми плануємо розширювати функціонал платформи відповідно до усіх визначених вище планів. Ми також забезпечимо її можливостями, потреба в яких розкриється на етапі користувацького тестування.

Подібні рішення мають величезний потенціал. Приміром, для деяких наших клієнтів ми вже створили SaaS ERP-системи , з якими можна інтегрувати цей продукт для наскрізної аналітики. Якщо вас цікавлять подібні можливості, ви опинились на цій сторінці недарма. Залишайте заявку на консультацію з нашими менеджерами просто зараз.

Вікторія
Про автора
Вікторія
IT Sales Manager
Досвід роботи 6 років
Експерт з IT-продуктів, допомагає потенційним клієнтам WEZOM підібрати оптимальні платформи і технології для вирішення завдань бізнесу.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах