Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
30.08.2023

Як залучити трафік на сайт: дієві способи та методи залучення трафіку

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
30.08.2023
30.08.2023
2452
12 хвилин
1

Ви вкотре знову ставите собі питання, як залучити трафік на сайт? Так, ця проблема дійсно хвилює багатьох. В умовах високої конкуренції та «правил гри» пошукових алгоритмів, які постійно змінюються, доводиться докладати максимум зусиль, щоб вас помітили. Ми хочемо запропонувати декілька дієвих стратегій, які допоможуть вам вирішити це питання та збільшити кількість відвідувачів сайту.

Навіщо потрібно залучати трафік на сайт

Відвідуваність сайту є важливою з багатьох причин. Погодьтеся, чим більше людей зайде на ваш вебресурс, тим більше у вас буде шансів зацікавити їх товаром.

Хороший трафік — це нові можливості, які бізнес може використати, щоб справити враження на людей, залучити потенційних клієнтів, розповісти про свій бренд та сформувати довіру. Все це зрештою допоможе продати продукт чи послугу.

Збільшення трафіку на сайт означає не лише зростання прибутку. Це перший крок на шляху до масштабування бізнесу, розширення лінійки продуктів та розробки більшої кількості послуг.

Що таке трафік на сайт і яким він буває

Говорячи простою мовою, трафік вебресурсу — це кількість відвідувачів за певний період. Коли користувач заходить на сайт, це реєструється в системі, і всі посилання, за якими він переходить, теж відстежуються. Ці показники підсумовуються та дають уявлення про популярність тих чи інших сторінок. 

Канали, за якими переходять користувачі, називаються типами трафіку. Серед них виділяють такі:

  1. Органічний, або пошуковий. Золотий стандарт трафіку. Це кількість відвідувачів, які переходять на вебресурс після введення ключового слова або фрази в Google. Такий метод дуже цінний, тому що приводить цільову аудиторію, яка вже зацікавлена ​​в тому, що ви пропонуєте.

  2. Прямий, або цільовий. Користувачі вводять URL-адресу безпосередньо в браузер або відкривають сторінку з закладок.

  3. Реферальний. Люди заходять на сторінку після натискання на посилання на іншому сайті.

  4. Трафік із соцмереж. Це стосується відвідувачів, які переходять на вебресурс після натискання на повідомлення в соціальній мережі. Ви можете досліджувати дані про кліки та взаємодії.

  5. Платний (рекламний). Користувачі переходять на сайт через оголошення з Google Ads або з інших платформ.

  6. Поштовий. Відвідувачі клікають на посилання з листа, отриманого електронною поштою. Для запуску таких розсилок використовуються програми для email-маркетингу.

Ідеально, коли використовуються різні канали залучення користувачів. Про те, як запустити трафік на сайт, ми розповімо далі.

Залучення трафіку за допомогою SEO та контент-маркетингу

Як ви могли помітити, ми вже сказали про те, що органічний трафік є найрезультативнішим для просування сайту. Поліпшенню його відвідуваності найбільше сприяють SEO та контент-маркетинг. Ці способи залучення трафіку однаково важливі, оскільки вони працюють разом. Стратегія SEO покращує видимість сайту в пошуковій видачі, а контент-маркетинг залучає цільову аудиторію.

Наприклад, компанія, що займається продажем мобільних телефонів, може просувати свої послуги, використовуючи стратегію контентної оптимізації сайту, щоб давати людям корисну інформацію про новинки в індустрії та залучати трафік на сайт. Паралельно компанія застосовуватиме SEO-стратегію: досліджуватиме ключові запити, покращуватиме дизайн, оптимізуватиме метатеги, розміщуватиме зовнішні посилання. Все це дозволить підвищити рейтинг сайту в пошукових системах та збільшить шанси на те, що він перебуватиме на перших позиціях у видачі Google.

За даними Up Inc., перший результат органічного пошуку має в 10 разів більше шансів отримати клік із середнім показником CTR 27,6%, а результат №1 у Google отримує 34% органічного трафіку. Отже, коли сторінка з'являється у верхній частині Google, це призводить до більшої залученості, а також до підвищення конверсії та зростання продажів.

Єдиний недолік SEO та контент-маркетингу полягає в тому, що вони розраховані на довгострокову перспективу. Тобто не варто чекати результату через 2–3 тижні роботи. Повинно пройти щонайменше три місяці, щоб на сайт пішов додатковий трафік; але якщо поєднувати ці стратегії з запуском реклами чи іншими способами просування, то досягти мети можна буде швидше.

Як за допомогою сервісів Google нагнати трафік на сайт

Якщо ви хочете швидше направити трафік на сайт, то варто вивчити можливості сервісів Google. І ми впевнені: результат вас порадує, до того ж більшість цих інструментів можна використовувати безплатно.

Google My Business — пріоритет у локальній видачі

Це відмінний сервіс для залучення клієнтів, що знаходяться неподалік вашого офісу або салону. Google My Business виводить дані про розташування компанії на новий рівень. Пошукова система індексує контент, який ви представляєте, ранжує вище ваш вебресурс у локальній видачі пошуку Google, відображає компанію на Google Картах.

Розглянемо, як це працює на прикладі користувача, який шукає велосипед у Києві. Йому буде показаний список із трьох компаній, які мають найкращий рейтинг на Google Картах. Можна дізнатися все про компанію з профілю Google My Business, який відкривається у вікні, що спливає, і перейти на сайт. Це дозволить вам знайти нового зацікавленого клієнта та вирішити питання, як нагнати відвідувачів на сайт.

Інші інструменти Google

Пошуковий гігант також пропонує застосування інших інструментів, які прямо чи опосередковано допомагають отримати трафік на сайт. Зокрема, це такі послуги:

  • YouTube. З його допомогою легко розмістити відеоконтент для просування товарів чи послуг;
  • Gmail. Цей поштовий сервіс допоможе налаштувати email-розсилки з посиланнями-переходами на сайт;
  • Google Analytics. Система дозволяє відстежувати та аналізувати трафік на вебресурсі. Це дасть інформацію про те, які стратегії працюють найкраще, а що потребує покращень;
  • Google Search Console. Підключіть сайт до цього сервісу, і ви будете регулярно отримувати відомості про стан індексації вебресурсу, помилки, пошукові запити та багато іншого.

Ці інструменти допоможуть досягти своєї мети та працювати над підвищенням відвідуваності сайту.

Залучення трафіку на сайт за допомогою рейтингів, відгуків та акселераторів

На популярних інтернет-ресурсах, присвячених різноманітним тематикам, часто можна зустріти добірки сайтів та компаній, що пропонують ті чи інші послуги. Наприклад, є профільний ресурс для програмістів — https://dou.ua/, гід по найкращих закладах Києва — https://cf.ua/ та безліч інших подібних майданчиків. Щоб залучити трафік на сайт, потрібно пошукати платформи, які відповідають сфері вашої діяльності, та обговорити з редакторами можливість включення компанії до такого списку. Варто зауважити: щоб вас згадували на відвідуваних та авторитетних ресурсах, часто потрібна оплата. Однак інвестиції будуть виправдані, оскільки рейтинги зберігають свою актуальність упродовж тривалого часу. Іноді, якщо товари або послуги відповідають тематиці платформи, можна розраховувати на безплатне розміщення.

Не менш важливо постаратися, щоб ваш сайт регулярно згадувався на майданчиках із відгуками. Це цінний інструмент для просування, збільшення посилальної маси, залучення трафіку та створення позитивного іміджу бренду. Але хочемо нагадати, що одне з останніх оновлень Google спрямоване на боротьбу з фейковими відгуками. Пошукові алгоритми ідентифікують фальшивий контент та знижують рейтинг сайтів, на які вони ведуть. Ефективніший метод — стимулювати клієнтів до публікації реальних відгуків, пропонуючи їм за це знижки та бонуси.

Ще одним потенційним джерелом трафіку є бізнес-акселератори — організації, які підтримують новачків. Якщо ваш проєкт дійсно є перспективним і представляє цінність для користувачів, акселератори можуть виділити його з групи інших і допомогти з просуванням. Але потрапляють до числа обраних дуже мало ресурсів. Тому сподівайтеся на себе та вчіться, як залучити трафік на свій сайт.

Соціальні мережі як спосіб просування сайту

Соціальні мережі є одними з найпопулярніших безплатних маркетингових інструментів, з їхньою допомогою залучення трафіку на вебресурс піде швидше. Популярні платформи (Facebook, Instagram, X (Twitter) та інші) дозволяють створити навколо себе спільноту людей, які підтримують вас емоційно та будуть залучені до вашої діяльності. Ви можете вставити посилання на сайт в опис профілю або додавати їх на конкретні сторінки в окремі публікації. Отже, якщо ви публікуватимете контент, яким можна поділитися, ви перетворите своїх підписників у соціальних мережах на відвідувачів сайту та збільшите його відвідуваність.

Створення корисного контенту для соціальних мереж — це не найскладніше завдання, як може здатися спочатку. Погодьтеся, ви експерт у своїй справі, вам залишається лише цікаво розповісти про свої товари або послуги, їхні особливості та переваги цільової аудиторії.

Сучасний PR в онлайн-ЗМІ та ведення зовнішніх блогів

Вихід публікацій у ЗМІ — це хороший спосіб розповісти про роботу своєї компанії широкому колу людей. На відміну від традиційного PR, зосередженого на приверненні уваги до бренду, події чи продукту, сучасний PR передбачає побудову взаємовигідних відносин із потенційними клієнтами, впливовими особами, лідерами думок. Він включає декілька типів контенту:

  • нотатки чи згадування на новинних онлайн-ресурсах. Наприклад, журналіст цитує вас як експерта у вашій галузі;
  • інформаційне інтерв'ю. Це чудовий спосіб продемонструвати авторитетність у своїй сфері діяльності;
  • статті на різну тематику. Приводом для публікації та, відповідно, її основною темою можуть стати розповіді про захід, який проводить компанія, історія одного зі співробітників, цікавий кейс тощо;
  • подкасти. Очікується, що до 2024 року кількість слухачів подкастів перевищить 100 млн осіб. На відміну від інтерв'ю для онлайн-видань, перевага такого методу просування полягає в тому, що люди дізнаються про вас, слухаючи ваш голос, а не читаючи ваші ідеї, які були відфільтровані та інтерпретовані ЗМІ.

Весь цей контент дає можливість створювати посилання та покращувати ранжування сайту. Також ви можете укласти договір із редактором тематичного онлайн-майданчика та вести зовнішній блог, у якому будете ділитися корисною інформацією з аудиторією. Розміщуючи посилання на сайт на різних ресурсах, ви збільшите відвідуваність свого онлайн-проєкту. І тоді питання, як нагнати трафік на сайт, буде для вас не настільки актуальним.

Email-розсилки для підвищення трафіку

Регулярне розсилання електронних листів та просування пропозицій електронною поштою — добрий спосіб залишатися на зв'язку зі своєю аудиторією. Надайте людям корисну інформацію та розміщуйте посилання на сторінки сайту, де цільова аудиторія може дізнатися більше про ваші пропозиції. Але при цьому переконайтеся, що ви не надто нав'язливо закидаєте своїх читачів листами, інакше потенційні клієнти відмовляться від розсилки.

Крім того, старанно продумуйте теми ваших послань. Це дуже впливає на те, чи відкриє користувач пошту. Пам'ятайте, що, якщо ваші електронні листи ніколи не відкриваються, вони не зможуть забезпечити трафік на сайт.

Як залучити трафік за допомогою реклами

Безплатні методи залучення трафіку на сайт, про які ми говорили в попередньому розділі, дуже дієві та ефективні, але вони розраховані на тривалу роботу. Якщо ви хочете отримати результат якомога швидше, скористайтеся платним просуванням. Читайте про це далі.

Пошукова реклама

Запустивши контекстну рекламу через Google Ads, ви досягнете того, щоб сайт відображався у верхній частині результатів пошуку за певними ключовими словами. Принцип рекламування простий: коли користувач вводить запит, Google переглядає всі облікові записи, що беруть участь у торгах за цими ключовими словами, а потім відображає та ранжує результати відповідно до якості та релевантності реклами.

Платні результати пошуку відображаються першими, у верхній частині сторінки. Цей тип впливу — чудовий спосіб збільшити трафік на сайт внаслідок залучення зацікавлених відвідувачів. Крім того, ви платите лише тоді, коли хтось клікає на оголошення.

Реклама в соцмережах та КМС

Цей метод просування допоможе відобразити оголошення в стрічці в соціальних мережах: Facebook, Instagram, YouTube та на інших платформах. При запуску реклами можна вказати тип аудиторії з урахуванням психографічних даних.

Медійна реклама — фірмові банери, які розміщуються на релевантних сайтах. Якщо ви займаєтеся фітнесом і ваша реклама з'являється на вебсторінці, присвяченій спортивному спорядженню, вона швидше за все приверне релевантний трафік на ваш сайт.

Ретаргетингова реклама показується на сайтах чи в соціальних мережах. Можна налаштувати її демонстрацію людям, які вже одного разу відвідали ваш інтернет-ресурс і, отже, з більшою ймовірністю повернуться.

Платне просування в ЗМІ та на інших майданчиках

Ми вже писали про користь публікацій у ЗМІ в мережі Інтернет. Тепер хочемо запропонувати вам алгоритм дій щодо розміщення посилань на зовнішніх ресурсах:

  1. Складіть список тематичних ресурсів зі схожою аудиторією.

  2. Обговоріть варіанти співробітництва та вартість розміщення публікацій.

  3. Підготуйте ТЗ для написання текстів з урахуванням вимог платформи.

  4. Погодьте терміни публікації та здійсніть оплату.

Цей спосіб просування зробить ваш проєкт помітнішим для широкої аудиторії.

Реклама в інфлюєнсерів

Лідери думок також можуть допомогти підвищити довіру до вашого бренду та залучити нову аудиторію.

Пропонуємо вам питання, які варто поставити собі під час пошуку інфлюєнсера для роботи:

  1. Чи підходить він для вашого бренду?

  2. Які показники залучення сторінок лідера думок? В ідеалі це 2–3%, з декількома коментарями до кожного з повідомлень.

Знайти блогерів можна на спеціальних платформах: Influicity, Moonio та аналогічних. Але співпраця з ними може виявитися досить дорогим задоволенням. Тому уважно складіть договір, щоб врахувати всі нюанси.

Підбиваємо підсумки: що ще допоможе залучити трафік

Способи залучення трафіку на сайт не обмежуються тими, про які ми розповіли. Вам варто пам'ятати, що інтернет-просування постійно розвивається, з'являються нові варіанти роботи з користувачами. Насамкінець ми хочемо нагадати, що вам треба більше уваги приділяти якості роботи свого сайту, швидкості завантаження окремих сторінок, сучасному дизайну, оптимізації під мобільні пристрої, внутрішній перелінковці. Все це допоможе не лише привести нових користувачів на сайт, а й утримати їх на сторінках вебресурсу.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(1)
С
Сергій
07.09.2023
Найкращий спосіб залучити трафік - це замовити просування сайту в якоїсь надійної компанії. Я, наприклад, замовляв розробку сайту для свого бізнесу, а також його просування в https://www.adspace-marketing.com/sozdanye-sajtov-2/ і залишився дуже задоволений. Всім рекомендую
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.