click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Тизерна реклама

3207

«Щоб схуднути на 9 кілограмів за 7 днів, їжте на сніданок…». Знайомий текст? Велика можливість, що ви стикалися з подібними оголошеннями на різних сайтах. Це не що інше, як тизерна реклама. Слово «тизер» прийшло у вітчизняний маркетинг із Заходу. Дієслово tease у перекладі з англійської означає «дражнити». Це слово добре визначає вплив даного рекламного прийому. Своїми провокаційними заголовками та картинками оголошення викликають у читачів цікавість, інтерес, а часом навіть шок та огиду. Але це працює, причому дуже непогано.

що таке тизерна реклама

Що таке тизерна реклама?

Це оголошення, що залучають користувачів кричущими фото, заголовками, що інтригують. Не варто плутати рекламу з контекстної. Другий інструмент – платні оголошення. Вони запускаються лише через рекламний кабінет Ads Manager. Тизерна реклама в «Гугле» із застосуванням певного текстового креативу також можлива. Вона проходить модерацію, має відповідати вимогам пошукової системи. Вартість тизерної реклами доступна, хоча за загальною ефективністю вона трохи програє.

Як працює тизерна реклама?

Є платформи-посередники між рекламодавцем та власником веб-ресурсу. Мережа закуповує місця на сайтах, де показує оголошення. «Навіщо взагалі потрібні посередники?» - Запитайте ви. Тизерні мережі полегшують пошук сайтів для рекламодавців, допомагають підвищити охоплення аудиторії. Така співпраця вигідна та зручна для кожного з учасників.

Зразкова схема роботи буде виглядати так:

  1. Власник сайту звертається до мережі. Він пропонує місця для опублікування банерів на своїх сторінках.
  2. Мережа обирає тему ресурсу. Сайт додається до бази.
  3. Рекламодавець звертається до мережі, після чого вона розсилає його оголошення тематичними майданчиками (все залежить від заданих налаштувань).
  4. Користувач натискає на банер та переходить на сторінку. У результаті з рахунку рекламодавця списуються кошти.

Оплата здійснюється в основному за кліки, але деякі тізерні рекламні мережі працюють за моделлю «за покази» або «за дії». Докладніше розглянемо трохи нижче.

Що продавати через тізерні мережі?

Тизери підходять для різних завдань. В основному це:

  • розкрутка бренду та товарів;
  • генерація лідів;
  • визначення лояльності ЦА до нового продукту;
  • повідомлення про акції та розпродажі;
  • залучення трафіку на ресурс.

У Росії тизерну рекламу використовують, як правило, для просування БАДів, «чарівних» пігулок від усіх недуг, товарів 18+ та іншої подібної продукції, яка не проходить модерацію в контексті та соцмережах.

Види тизерної реклами

Найчастіша класифікація стосується формату контенту. Розрізняють такі види рекламних тизерів:

  1. Класичний варіант . Це всім відомі картинки з заголовками, що чіпляють, і текстами.
  2. Банери . Є невеликими анімаційними картинками. Тизерна банерна реклама іноді виглядає цікавішою за класичну, приваблює більше відвідувачів.
  3. Відеоролики . З'являються при перегляді фільмів, серіалів, при спробі зупинити рекламу або перемотати користувача перекидає на сайт рекламодавця.
  4. Месенджери . Рекламні оголошення імітують діалогові вікна відомих соціальних мереж та месенджерів. Виринають у нижньому лівому кутку, видають характерні звуки майданчиків, які імітують.
  5. Новинки . Тематичні тизери, що ведуть до неповного матеріалу. Коли ви натискаєте "Читати", потрапляєте на ресурс рекламодавця.

Види тизерної реклами

Можна також розглянути різновиди рекламної реклами в залежності від способу оплати:

  • за покази (CPM) . Ця модель передбачає тариф за 1000 демонстрацій оголошення. Наприклад, якщо все коштує 3 долари, гроші спишуться після досягнення тисячі переглядів. Не має значення, чи кликають по рекламі;
  • за кліки (CPC) . Це найпопулярніший спосіб оплати. З рахунку списується сума за кожне натискання користувача на оголошення;
  • за дію (СРА) . Рекламодавець оплачує лише те, що обумовлено із власником сайту. Під діями маються на увазі підписка, заповнення заявки, купівля товару та ін.;
  • за лід (CPL) . Тут також передбачається оплата за дію (заповнення даних).

Зазвичай у випадку тизерної реклами використовують оплату за кліки. Потрібно тестувати різні варіанти, щоб визначити найефективніші.

Плюси та мінуси тизерної реклами

Прояснимо, чому варто використовувати такий маркетинговий інструмент, і відзначимо, у чому його слабкі сторони.

Переваги тизерної реклами

Рекламодавці нерідко застосовують інструмент для розкручування товарів та бренду, залучення трафіку на ресурс, генерування продажів. Вся справа у непоганих перевагах реклами:

  1. Низька ціна . Запуск тизера обійдеться вам набагато дешевше контексту через невисоку конкуренцію і слабкий націлювання.
  2. Швидкість запуску . Щоб зробити тизерне оголошення, вам знадобиться лише цікава картинка, клікабельний заголовок, невеликий опис і заклик до дії. На розміщення реклами йде кілька хвилин.
  3. Хороша клікабельність . Тизерна реклама – це інструмент-магніт. Вона привертає себе увагу, викликаючи цікавість, інтерес. Люди проходять по оголошення з метою дізнатися, що буде далі. Це є актуальним для реклами з елементами недомовленості.
  4. Широке охоплення аудиторії . Тизери з'являються на новинних, розважальних порталах, куди стабільно приходить трафік. Отже, частина цих людей може перейти і за вашим оголошенням.

За рахунок цих плюсів тизерна реклама в інтернеті досі утримується на плаву, хоча розвиваються соцмережі та інші сучасні канали.

Недоліки тизерної реклами

А тепер ложка дьогтю:

  • неякісний трафік. Так, на ресурс прийде багато людей, але більшість їх зовсім не з вашої цільової аудиторії. Отже, можливість продажів низька;
  • блокувальники оголошень. Якщо людина встановила собі таке розширення, вона не побачить тизерну рекламу;
  • заїждженість формату. Вигадати щось справді оригінальне непросто, тому всі тизери схожі один на одного. Якщо ви виявите креативність, то незабаром інші рекламодавці скопіюють ідею.

Але не все так погано. Тизерна реклама для сайту приносить велику користь. При тій умові, звичайно, інструмент використовується грамотно.

Плюси та мінуси тизерної реклами

Приклади тизерної реклами

Для наочності кілька прикладів рекламних оголошень.

Приклади тизерної реклами

У цьому віджеті розміщено одночасно 4 рекламні оголошення. Видно зображення, заголовки, але текст не відображається.

Варіант тизерної реклами з двома оголошеннями у блоці

Ще один варіант тизерної реклами із двома оголошеннями в блоці.

Великий блок одразу з кількома оголошеннями

Тут ми бачимо великий блок одразу з кількома оголошеннями.

Ефективний тизерний креатив

У тизера три основні складові: зображення, заголовок та опис. Саме їх ретельно опрацьовуйте перед запуском реклами.

Приваблива картинка

Яскрава картинка підвищує можливість переходу за посиланням. Вибирайте таке зображення, яке виділиться на тлі інших у блоці. Велика ймовірність, що ваш креатив буде опублікований поряд з іншими у цій же тематиці, тому не завадить пройтися конкурентам.

Не забувайте про технічні вимоги. Вибирайте чіткі, якісні зображення, які не порушуватимуть авторських прав. Відмінний варіант - користуватися матеріалами з фотостоків або робити картинки.

Який чіпляє заголовок і текст

Що одразу потрапляє на очі? Звісно, заголовок. Зробіть його таким, від якого моментально захочеться перейти на сайт. Тут є нюанс: хоча «жовті» заголовки привертають увагу, вони можуть зіпсувати репутацію. Пам'ятайте про це.

У цільовому тексті використовуйте слова-тригери, які пояснюватимуть читачам суть пропозиції: акція, розпродаж, обмежена кількість товару тощо. Вкажіть переваги продукту, його особливості, що дозволяють вирішити проблему потенційного клієнта.

Текст та заголовок обов'язково робіть з упором на ЦА. Універсальні тизери навряд чи залучать багато клієнтів.

Особливості налаштування тизерної реклами

Запуск кампанії починається з вибору мережі для оголошень. Під час реєстрації уточнюйте, що ви рекламодавець. Обов'язково вказуйте реальний e-mail.

Процеси налаштування тизерної реклами різняться залежно від вибраної мережі, але загальні дії однакові:

  1. Підключаєте ресурс та створюєте РК.
  2. Задаєте параметри ЦА, якою показуватимуться банери.
  3. Налаштовуєте чорний та білий списки майданчиків, де демонструватимуться тизери.
  4. Задаєте ліміти видатків бюджету на добу чи всю кампанію.
  5. Виставляєте ціну за клік (бажано рекомендовану або трохи вище, щоб ЦА частіше бачила банери, внаслідок чого вдасться швидко сформувати статистику).

Загалом реклама в торгових тизерних мережах налаштовується просто. Це найдоступніший за ціною метод просування. Наприклад, при оплаті за кліки вартість переходу становить від кількох копійок до 15 рублів. А ось у тому ж «Яндекс.Директі» ціни досягають 100 рублів і більше. Банерна реклама ще дорожча.

Принципи вибору тизерної мережі для розміщення банерів

Місце публікації вашого тизера багато в чому впливає ефективність реклами. При виборі мережі орієнтуйтеся на такі поради:

  1. Вивчіть дані про цільову аудиторію тизерної мережі (стаття, вік, місце проживання).
  2. Переконайтеся, що обмежень щодо рекламування ваших товарів чи послуг немає.
  3. Визначте налаштування націлювання, які будуть актуальні для цілей вашої РК. Перевірте, чи є вони у мережі.
  4. Порівняйте майданчики за встановленими мінімальними ставками.

Ще проаналізуйте обсяг мобільного трафіку, якщо більша частка вашої аудиторії відноситься до цього сегменту.

Висновки

Тизерна реклама – це такі оголошення, які інтригують, дражнять користувачів. У нашій країні її зазвичай використовують для просування сумнівних товарів, а ось у Європі вона стала стандартним маркетинговим інструментом. Якісний тизер має привабливу картинку, яскравий заголовок, інформативний текст. Хоча ефективність такої реклами менша, ніж контекстної, її все одно варто додати до арсеналу своїх рекламних інструментів. Важливо лише підійти відповідально до розробки концепції оголошень та правильно розрахувати бюджет.

faq тизерна реклама

FAQ

Що таке тизер?

Це рекламне повідомлення, що складається з картинки, що привертає увагу, лаконічного інтригуючого заголовка і описи. Тизерна реклама пробуджує цікавість, мотивує клікнути на засланні.

Які є види тизерної реклами?

В інтернет-маркетингу розрізняють два види тизерів: одномоментні та довгострокові. Перший тип реклами найпопулярніший просування товарів. Людина бачить банер, клацає і переходить на сайт, потім робить покупку і йде.

Довгостроковими форматами користуються ті, кому необхідно просунути новий продукт на ринку. Тобто спочатку потрібно ознайомити з ним ЦА, створивши інтригу. Після розігріву аудиторії можна розкривати суть. Подібним способом користуються в кіноіндустрії, коли випускають трейлери.

Чим відрізняється контекстна реклама від тизерної?

Контекст дорожчий за тизер. Але кліки по контекстним оголошенням цільові, ніж по тизерним. Отже, вища ймовірність досягнення поставленого завдання.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

4/5
Корисність
Проголосували 4
Як вам стаття?
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Навіщо магазини так спантеличуються подачею товарів? Цей манекен з сумкою з останньої колекції Prada, нова…
Wezom
Wezom
CRM для магазину автозапчастин допомагає автоматизувати процеси, прискорити роботу та покращити якість обслуговування. Інструмент допоможе…
Wezom
Wezom
Магазин в "Інстаграм" - ідеальна платформа для продажу. Мінімум вкладень, максимум аудиторії, яка готова годинами…
Галина Назарова
Галина Назарова
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?