Як за рахунок таргетингу підняти продажі в 1,4 раза: кейс реклами у військовий час

1.5
20.10.2022
3177
0

Чи запускати бізнес у воєнний час? Чи вкладати гроші в рекламу та чи окупиться розкрутка в соцмережах? Ці питання турбують зараз кожного власника бізнесу. Ми ж впевнено відповідаємо: так, запускати свою справу варто, і воєнний час не перешкода для його розвитку. Про це свідчать і результати клієнтів, просуванням яких займалася наша команда. Ми не тільки вийшли на рівень довоєнних показників, а й змогли їх перевищити в 1,5 раза. Нижче розповімо, як нам вдалося цього досягти.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Завдання клієнта

Багато компаній у період дії воєнного стану вирішили скоротити свої витрати на рекламу. У перший місяць такий підхід себе виправдав, оскільки спостерігався спад попиту майже у всіх нішах. Але поступово покупці почали повертатися, і деякі бізнеси прийняли рішення про відновлення роботи. До їх числа належить і наш клієнт – власник інтернет-магазину одягу.

Робота в цій ніші бізнесу вимагає високої клієнтоорієнтованості. Важливо не тільки оперативно відповідати на запити, а й супроводжувати на етапі вибору товару, консультувати та допомагати.

Загалом у воєнний час в ніші склалася певна тенденція – попит на речі для дорослих знизився, але при цьому залишається стабільним на дитячий одяг і комфортні повсякденні моделі з патріотичними принтами. Тому при запуску бізнесу першочерговим завданням було повідомити цільову аудиторію про наявність в асортименті таких товарів.

Одним із підхожих варіантів налагодження комунікації зі споживачами у наявних умовах є запуск таргетингу. Соцмережі – це один із найефективніших каналів трафіку, чим наша команда й вирішила скористатися для відродження бізнесу клієнта.

Складання стратегії з запуску таргету у воєнний час

Досвід у сфері інтернет-маркетингу дозволяє нам стверджувати, що зараз склався вдалий момент для запуску таргету. Таке переконання обумовлене низкою причин:

  1. Різке зниження конкуренції (тому що багато власників поставили розкрутку або бізнес загалом на паузу).
  2. Високий попит серед споживачів.
  3. Зниження ціни за клік на фоні зменшення конкуренції.

Іншими словами, зараз цілком реально отримати хороший результат від таргетингу за менших вкладень.

 

План з підвищення ефективності реклами

Щоб досягти результату в нетипових умовах, які зараз склалися, ми перш за все вирішили провести аналіз ситуації та скласти низку тактичних кроків. Щоб досягти поставленої мети, наша команда вирішила опрацьовувати кілька напрямків відразу.

Складання структури РК

Просування у воєнний час супроводжується ризиками. Щоб їх знизити, потрібно було логічно й чітко скласти структуру кампаній. Це дало нам можливість тестувати креативи та вести роботу з різними групами ЦА, вивчати показники й оперативно вносити корективи в план просування.

Для складання структури РК ми сегментували таргет-набори з урахуванням низки маркерів:

  • наявної бази клієнтів;
  • «теплих» клієнтів;
  • «нових» інтересів ЦА;
  • поведінкових факторів;
  • look-alike-відвідувачів різних порядків.

Детальна деталізація допомогла виявити неефективні підходи та провести роботу над їхньою оптимізацією.

Аналіз ЦА

Цей етап в умовах воєнного часу дуже важливий. Потрібно розуміти, як змінилися пріоритети у клієнтів. Крім того, деякі з покупців змінили місце свого проживання, і загалом у споживачів зараз інші інтереси та переваги в одязі. Тому запускати таргет із тими самими налаштуваннями, які були до війни, не можна. Після детального вивчення пріоритетів клієнтів ми вирішили поділити аудиторію на сегменти з урахуванням потреб.

Складання креативів і текстів для РК

Враховуючи воєнний час, перед фахівцями стояло завдання продемонструвати споживачам позицію компанії клієнта щодо ситуації в країні, подбати про те, щоб контент був корисним й інформативним. Робота в цій ніші бізнесу передбачала використання в товарах патріотичних акцентів, пропонування сезонних речей, знижок. Ще потрібно підкреслити й той факт, що в асортименті магазину представлений одяг українських виробників.

Рішення нашої команди

Для того, щоб досягти поставлених цілей, ми вирішили виконати низку робіт.

Змінили структуру РК й аудиторії

Після аналізу ЦА наші фахівці буквально повністю перебрали та зібрали аудиторії проєкту. Ми виділили такі пріоритети:

  • базу покупців і ЦА зі схожими потребами;
  • інтереси клієнтів (тип одягу, сезонність, бренди);
  • взаємодія з профілями в Instagram і Facebook.

Усе це допомогло нам в роботі з інших напрямків.

Запустили та протестували різні РК

Робота в ніші бізнесу «Текстиль» в нинішній час відзначається тим, що потрібні особливі креативи в розробленні рекламних кампаній. Ми пробували різні формати й типи оголошень. Найкращі показники конверсії були в «каруселі» каталогу, а клікабельності (CTR) – у добірки з заголовним відео.

Ще наші фахівці запустили рекламну кампанію для категорій чоловічої спідньої білизни та футболок із патріотичними принтами для Європи. Але низькі показники конверсії дали зрозуміти, що ці товари поки нерентабельні, і РК зупинили.

Стабільні показники продемонструвала інша кампанія – «Трафік на профіль». У ній нам вдалося вийти на стабільні показники частоти звернень в Instagram.

Результати та плани на просування у воєнний час

Щоб розуміти, чого ми досягли, наведемо наочний приклад. Ніша бізнесу «Текстиль» – одна з тих, яка й у воєнний час продовжує працювати. В ході аналізу ми отримали дані, які підтвердили, що й зараз у ній можна добре розвиватися. Показник прибутковості реклами в ній і статистика за квітень зросли в 1,5 раза в порівнянні з довоєнним періодом, а кількість купівель – в 1,4 раза.

У майбутньому в планах нашої команди – перевірити нові ключі за інтересами, масштабувати бюджет на денні покази в найуспішніших групах оголошень і зменшити його в тих, де параметри гірше. Також вирішили в окрему групу виділяти людей, які додають товари до кошика, і протестувати запуск ремаркетингу.

 

Щодо сумнівів, чи варто налаштовувати таргетинг у воєнний час і чи буде він окупатися, відповідь у нас однозначна: звичайно, варто! По-перше, попит підвищується, по-друге, розвиток бізнесу зараз і відрахування податків у казну, донатів на ЗСУ – важливий фактор, що наближає нашу перемогу та допомагає підтримувати економіку країни.

Як вам стаття?
1.5
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах