Makeit.io: ми допомогли створити сервіс для безпечного продажу фото та рендерів

Вікторія
Вікторія
IT Sales Manager
5.0
19.10.2022
2076
0

До нас звернулися цікавий клієнт зі США - команда, що займається 3D-моделюванням та рендерингом для індустрії нерухомості. Спочатку компанія потребувала рішення для безпечного трансферу результатів своєї роботи клієнтам, і ми зробили його. Але це був лише початок, адже нова платформа має всі шанси змінити правила гри на ринку візуального контенту.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Наш клієнт

Послуги Virtual Staging користуються шаленою популярністю в Штатах. Йдеться про використання 3D-графіки для презентації об’єктів нерухомості, яка допомагає брокерам, агентствам та девелоперам розв’язувати проблеми маркетингу. Навіщо показувати покупцям чи орендарям голі стіни, коли графіка дає змогу візуалізувати для нерухомості будь-який інтер’єр?

Наш клієнт досягнув успіху в створенні таких візуальних презентацій. Його команда може узяти фото порожньої кімнати та «обставити» її тривимірними предметами інтер’єру, досягнувши фотореалізму. Бізнес швидко розвивався та залучав нових клієнтів, але паралельно з цим наростали й проблеми.

Чого хотів клієнт

У креативній сфері склалося щось на кшталт неписаного правила: компанії-виробники контенту та фрілансери працюють за пост-оплатою. Спочатку вони показують клієнту готову роботу, а вдячний клієнт переказує гроші. І в основному це працює, проте за такого підходу виконавець роботи бере на себе всі ризики. Деякі клієнти платять виконавцям не вчасно, а деякі, отримавши результат, забувають заплатити зовсім.

Як правило, йдеться про невеликі роботи та невеликі суми. Найчастіше виконавці просто ігнорують ситуацію та переходять до наступного замовлення. Але клієнт у певний момент зрозумів, що зазнає істотних збитків на таких замовленнях. Адже в середньому 15–20 % робіт студії залишаються неоплаченими, йдеться про марну втрату десятків годин роботи. За найскромнішими оцінками, компанія щорічно втрачала на неоплачених рахунках понад сотню тисяч доларів.

Ця проблема не нова й супроводжує агенції та фрілансерів десятиліттями. Наші клієнти з власного досвіду знали, що простого рішення тут немає, тому вирішили створити його самі. Так народилася концепція сервісу Makeit.io — простої та безпечної системи обміну файлами на платній основі.

Раніше для передачі файлів наші клієнти користувалися відомими файлообмінними системами на кшталт WeTransfer та Dropbox. Вони зручні, але можливості прив’язати передачу файлів до оплати рахунку в таких сервісах немає.

Мета розроблення на старті була дуже простою: створення веб-сервісу з функціоналом платної передачі файлів.

  • У першій фазі ми створювали MVP, де виконавець роботи міг завантажити свої картинки на сервер, а замовник міг заздалегідь ознайомитися з ними в урізаній якості, оплатити їх та завантажити.

  • Платформа мала працювати з будь-якого браузера, без проблем інтегруватися з будь-якими платіжними засобами та забезпечувати швидке та надійне завантаження/вивантаження файлів.

  • У разі успіху цей невеликий інструмент можна було б перетворити на сервіс безпечного продажу контенту для креативного бізнесу.

Клієнт прийшов до нас із чітким баченням проекту та механіки його роботи. У команди навіть був свій дизайнер, який сам змалював прототипи та візуал. Наша роль тут полягала в консультаціях та в реалізації технічної частини.

Надалі ми не зупинилися на стартовому MVP і зробили набагато комплексніший продукт, але про це розповімо трохи нижче.

Стек технологій

Щоби забезпечити платформі простоту та універсальність, ми вирішили реалізувати її у вигляді SPA, односторінкового додатку. Основою проекту для нього став фреймворк React JS, використовувався також Laravel.

Для роботи з даними ми звернулися до Amazon web service, він забезпечив відповідну надійність та швидкість.

Як ми побудували роботу

Хоча в клієнта вже була детальна концепція сервісу, на попередньому етапі ми провели з ним кілька брейнштормів, де обговорювали низку механік майбутньої платформи.

Дизайнер клієнта зробив під проект прототипи з чудовим візуалом, але наші фахівці дали йому важливі рекомендації щодо UX — у деяких екранах не дотримувалася логіка побудови інтерфейсів. Коли суть проекту відполірували, можна було братися за технічну частину розроблення, за верстку та бекенд.

Розроблення загалом йшло стабільно: ми налагодили роботу з SCRUM і рухалися спринтами з невеликим випередженням графіка. На створення MVP у команди пішло трохи більше чотирьох місяців.

Як велася комунікація та звітність

Наш клієнт підійшов до проекту зі стартаперським натхненням, тож був залучений до розроблення з головою. Здавалося, овнери продукту отримують щире задоволення від процесу, бажаючи довести до досконалості кожну кнопку. Усі значні рішення, механіки та функціонал розробники завжди могли обговорити з ними.

Наші клієнти завжди мають доступ до таск-трекінгу команди розроблення та розуміють статус розв’язуваних завдань. Крім того, команда окремо презентувала результати щодо кожного спринту. Технічні фахівці та тимліди могли відповісти на будь-які питання, оцінити ті чи інші припущення клієнта, запропонувати нові фічі.

Що ми розробили

Наразі розроблення умовно можна поділити на два етапи: спочатку запуск MVP з ключовим функціоналом, а потім і реліз сильнішого продукту, який ми називаємо Makeit 2.0.

Ключовий функціонал сервісу — платний трансфер файлів. Як він працює на практиці? Механіка така:

  • Творець зображення завантажує його в систему, виставляє йому вартість.
  • Система генерує для покупця спеціальне посилання на завантаження.
  • Покупець переходить за посиланням, і бачить там потрібне зображення — воно демонструється йому в урізаній якості та з ватермарками.
  • Якщо покупця все влаштовує, він тисне кнопку «сплатити», і здійснює оплату через будь-який інтегрований платіжний сервіс.
  • Після оплати система дає покупцю посилання на завантаження зображення у вихідному вигляді — без ватермарків, у високій роздільній здатності.

Усе це працює як з одним файлом, так і з кількома. Спочатку клієнт зробив цей механізм для себе, але нині він також має намір перетворити його на масовий сервіс. Платформа має залучити аналогічні компанії та фрілансерів, які хочуть безпечно продавати свій контент.

Тому практично відразу після успішного запуску MVP команда розпочала роботу над новою версією продукту.

«Друга» версія MakeIt не просто дає механізм для платного трансферу файлів, а й надає партнерам платформи весь супутній сервіс. Фактично вона є спрощеною CRM-системою, де контент-мейкери можуть керувати своїми цифровими продажами. Для таких користувачів реалізували низку фіч:

  • база даних по компаніям/клієнтам та фільтри для них;
  • можливість експортувати дані з усіх трансферів (наприклад, у форматі таблиць excel);
  • інтеграція зі сторонніми хмарними сховищами (Google Drive, Dropbox);
  • Можливість завантажити всі свої трансфери єдиним архівом.

У нову версію продукту також увійшли маса невеликих доробок UX, можливості для керування електронними таблицями та безліч інших зручностей для кінцевих користувачів.

Складнощі розроблення

Проблеми на проекті виникли на етапі інтеграції в платформу сторонніх сервісів.

Якщо спочатку платформа підтримувала просте завантаження файлів із провідника на комп’ютері, то надалі до джерел завантаження додалися Google Drive та Dropbox. Важливо було не просто об’єднати джерела, але зробити це об’єднання швидким, зручним та безшовним. Команда доклала значних зусиль до опрацювання процесу завантаження/вивантаження файлів: як побудувати зручну для користувача черговість файлів? Що робити, якщо один або кілька файлів було замінено або видалено?

Проблеми виникли з API сховища Google Drive. Як з’ясувалося, офіційна документація до нього на момент розроблення застаріла й розробникам потрібно було знайти актуальну інформацію для роботи.

Дещо інша ситуація склалася з інтеграцією необхідних клієнту платіжних сервісів. Платформа передбачає тристоронню модель взаємодії між продавцем файлу, його покупцем та платформою. І якщо в популярному Stripe такий функціонал уже реалізований, то в PayPall перебуває на етапі бета-тесту. Його реалізація зараз потребує тісної комунікації з представниками сервісу. Але все це швидше адміністративні та бюрократичні складнощі, а не технічні. Усіх їх буде вирішено.

Підсумки розроблення

Нам вдалося повністю реалізувати ідею клієнта щодо створення простої та швидкої системи платного трансферу файлів, яка допомагає креативникам мінімізувати фінансові ризики.

Реліз нової версії Makeit.io відбувся зовсім недавно — на сьогодні це красива та зручна платформа для безпечного продажу візуального контенту, вона приваблює фотографів, художників, дизайнерів та 3D-моделістів.

У клієнта вже є стратегічне бачення нової версії продукту: він може еволюціонувати в SaaS-платформу, де облікові записи для компаній або незалежних фрілансерів будуть продаватися за передплатою. І ми з радістю допоможемо їм втілити це бачення в життя — йдеться про сервіс, який може раз і назавжди змінити життя фрілансерів на краще.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах