У службі доставляння їжі є головне завдання – забезпечити комунікацію між компанією та клієнтом. Усередині компанії відбувається багато робочих процесів, зокрема, організація логістики кур'єрів, оформлення замовлень, розподіл завдань. CRM система для доставляння їжі дозволяє упорядкувати завдання, оптимізувати роботу співробітників та покращити комунікацію з клієнтами.
Для чого CRM для служби доставляння їжі?
Високий рівень конкуренції та потреби клієнтів, що постійно збільшуються, зобов'язують компанію з доставляння їжі розробляти нові підходи до бізнесу, маркетингові стратегії та унікальні рішення, що допомагають захоплювати інтерес користувачів. CRM для доставляння їжі дозволяє спростити багато процесів та звести організацію роботи до простих дій. Але головне – забезпечують конкурентну перевагу.
Вартість підтримки компанії значно зростає на тлі високої конкуренції. Система доставляння їжі дозволяє скоротити витрати з допомогою організації маршруту, раціоналізації дій, зниження ймовірності помилок та підвищення швидкості обслуговування. У результаті фірма за менших витрат ресурсів здатна видавати більший результат. Саме для цього в першу чергу потрібна система автоматизації доставляння їжі.
Переваги CRM для доставляння їжі
Чи можна обійтися без діджитал-інструментів у цій сфері діяльності? Цілком, але тоді компанія втрачає конкурентні переваги та можливості, які відкриваються перед нею у разі впровадження CRM для служби доставляння їжі. Це потужний інструмент, що дозволяє вирішувати багато завдань. Переваги впровадження цієї технології наступні:
- Підвищення лояльності клієнтів та зростання бази. Завдяки веденню бази даних користувачів, складання докладної історії взаємодії компанії із замовником можна вибудовувати комунікацію, спрощувати роботу та покращувати якість обслуговування. Наприклад, не потрібно щоразу запитувати ім'я чи адресу доставляння. Швидкість обслуговування значно збільшується, так само як ефективність, лояльність зростає, а база поступово поповнюється.
- Зростання продажів. Автоматизація доставляння їжі дозволяє надавати послуги ефективніше та якісніше. Це призводить до зростання продажів та збільшення можливостей компанії.
- Зниження витрат на рекламу та маркетинг. Компанії з доставляння їжі співпрацюють із великими мережами. Клієнту залишається лише вибрати постачальника. Для цього потрібна реклама та просування послуг. Але CRM для служби доставляння їжі дозволяє робити рекламні кампанії ефективнішими, знижувати витрати та збільшувати конверсію.
- Автоматизація документообігу. Робота з документами з'їдає значну частину часу. Оформлення електронних документів прискорить процеси, дозволить уникнути помилок та непорозуміння, усуне ризик втрати чеків, кошторисів та іншої документації.
- Отримання важливої інформації. Ваші користувачі завжди знатимуть про зміни, кур'єри моментально отримуватимуть інформацію про зміну маршруту, зміну умов роботи та інші дані. Швидка комунікація підтримує актуальність.
- Полегшення роботи менеджера з продажу. Частину навантаження з менеджерів буде знято, оскільки CRM система для доставляння їжі автоматизує багато процесів, наприклад, автоматичне замовлення в ресторані, виставлення рахунку, побудова маршруту та інші завдання. Дзвінки раціонально розподіляються серед менеджерів, тому робота стає простішою та ефективнішою.
- Зростання ефективності планування. Завдяки інструментам звітностей та аналітиці, система доставляння їжі здатна створювати плани та прогнозувати подальший розвиток компанії.
- Складання реальних фінансових прогнозів. Фінансові звіти дозволяють бачити реальну картину та розуміти, куди рухається компанія. Є можливість оцінити ризики, передбачити поведінку клієнтів, побачити слабкі місця та втрати грошей, усунути витрати.
- Покращення мотивації персоналу. Завдяки розрахунку індивідуальних бонусів, розробці програми лояльності для співробітників, впровадженню інструментів заохочення та преміювання мотивація персоналу зростає, а ефективність роботи покращується.
- Зведення людського чинника до мінімуму. Більшість помилок в організації роботи відбувається через припущення помилки. CRM для доставляння їжі мінімізує ризики, автоматично виконує всі розрахунки та спрощує рутинні завдання.
- Покращення показників якості обслуговування. Зростає швидкість обробки замовлення, зменшуються помилки, пропонуються нові функції та умови, що призводить до зростання якості обслуговування. Це саме те, що потрібне вашим клієнтам.
- Ефективний розподіл часу. Правильні розрахунки доставляння, розподіл обов'язків між кур'єрами, складання робочих графіків, автоматична перебудова процесів логістики у разі зміни даних дозволяють ефективно управляти часом, який для служби доставляння йде лише на користь.
Це основні переваги, які надає розробка CRM для доставляння їжі. Потужний діджитал-функціонал потрібен з метою покращення управління компанією та підвищення якості роботи з клієнтами. Система автоматизації доставляння їжі стане не лише помічником у створенні бізнесу, а й необхідним компонентом робочих процесів.
Необхідні функції CRM
Функціонал CRM для служби доставляння їжі може відрізнятися залежно від потреб бізнесу. Компанія Wezom розробляє індивідуальні інструменти, що дозволяють вирішувати чіткі завдання вашого бізнесу, працювати під вашими критеріями та вимогами. Але існує оптимальний набір функцій, який має бути реалізований:
- можливість оформити замовлення в онлайн режимі за допомогою дзвінка або заповнення форми;
- швидкий доступ до меню, щоб одразу зробити замовлення з особистого кабінету або програми;
- моментальний розрахунок вартості замовлення з урахуванням послуг доставляння кур'єром;
- інструменти заповнення особистих даних;
- інформація в реальному часі про зміну статусу замовлення, наприклад, якщо воно перебуває в обробці, кур'єр вже везе його або замовлення скасовано;
- інформація про кур'єра, який доставляє замовлення;
- інформація про приблизний час прибуття замовлення до клієнта;
- навігаційна картка для кур'єра з можливістю контактувати з клієнтом;
- інструменти зв'язку з менеджером, що дозволяють взаємодіяти як клієнту, так і кур'єру.
Функцій може бути набагато більше. Все залежить від ваших запитів та потреб, система автоматизації доставляння їжі має гнучкі налаштування та створюється індивідуально під вимоги бізнесу.
Ваша система CRM не підведе вас. Ми гарантуємо якість наших продуктів, вчимо ваших співробітників, надаємо пострілізну підтримку.
Етапи розробки CRM для компанії з доставляння їжі
У Wezom система доставляння їжі розробляється у кілька етапів. Вони виглядають наступним чином:
- Формування технічного завдання. Ми вивчаємо особливості бізнесу, ваші потреби, потреби ваших клієнтів та конкурентів. На основі даних складаємо план робіт та технічне завдання для фахівців.
- Дизайн та розробка. Готується візуальна частина програми, продумується як графічний стиль, так і розміщення компонентів. CRM для служби доставляння має бути зрозумілою для всіх користувачів. Робиться верстка системи, програмісти підбирають стек технологій та пишуть код.
- Тестування та запуск. Кожна функція перевіряється на працездатність, тестується система безпеки, перевіряються навантаження та робота у різних режимах. Завдання – створити повну імітацію діяльності клієнта та пройти весь ланцюжок. Після успішних тестів ми допомагаємо запустити CRM для служби доставляння їжі та впровадити її у бізнес. Навчаємо ваших співробітників, робимо всі налаштування, інтегруємо послуги.
- Технічна підтримка. Ми не покидаємо вас після розробки. Наші фахівці надають технічну підтримку компанії, стежать, щоб усе працювало, та допомагають розібратися із системою управління.
Ви отримуєте готове рішення, яке впроваджується у ваш бізнес. Залишається лише почати користуватися системою автоматизації доставляння їжі та отримувати конкурентні переваги. Зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі та провести консультацію щодо впровадження CRM системи для доставляння їжі до вашого бізнесу.
Індивідуальна CRM система для доставляння їжі від Wezom
Компанія Wezom пропонує індивідуальну розробку CRM для доставляння їжі. Ми готуємо персональне рішення з унікальним набором інструментів, зроблених спеціально для вашого бізнесу. Нас обирають, оскільки:
- впроваджуємо лише ті інструменти та функції, які потрібні вашому бізнесу, нічого зайвого;
- робимо продукт, який можна масштабувати;
- створюємо зрозумілий та актуальний дизайн, він зручний у використанні, з ним розбереться кожен співробітник;
- проводимо консультації та навчання щодо використання системи автоматизації доставляння їжі, розповідаємо та показуємо, як користуватися технологією;
- підбираємо індивідуальну команду розробників та фахівців, які швидко та ефективно вирішать завдання;
- працюємо відкрито та прозоро, ви можете контролювати кожен етап розробки, менеджер відповість на ваші запитання та пояснить, які процеси відбуваються;
- підписуємо договори кожному етапі, складаємо документ про нерозголошення конфіденційної інформації;
- детально продумуємо систему безпеки даних;
- допомагаємо впровадити інструмент у бізнес, надаємо гарантійну технічну підтримку та супровід, доки ви повністю не опануєте інструмент.
Зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі або приїжджайте до офісу на консультацію. Ми зрозуміємо які завдання ви ставите, що хочете отримати в результаті. Після консультацій та обговорення ми зможемо предметніше говорити про терміни реалізації та вартість розробки. Підберемо оптимальний стек технологій та впровадимо CRM для доставляння їжі у ваш бізнес. Диджиталізуймо вашу компанію та виведемо її на новий рівень.