Як перевірити статистику відвідуваності сайту свого, чужого

3.4
04.09.2023
25132
0

Один із головних показників ефективності будь-якого комерційного сайту — це високий відсоток конверсій. Тобто співвідношення кількості користувачів, які здійснили цільову дію, і загального числа відвідувачів. А щоб дізнатися це співвідношення, якраз і необхідний аналіз відвідуваності сайту.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Сьогодні йтиметься саме про те, як аналізувати відвідуваність, які інструменти для цього можна використовувати та що робити з отриманими результатами.

Якщо з цими публікаціями ви вже ознайомилися, можете переходити до подальшого читання.

Статистика посещений сайта

Чому важливо перевіряти відвідуваність сайту?

Аналіз відвідуваності сайтів допомагає отримати відповіді відразу на кілька важливих питань:

  1. Який відсоток ЦА відвідує ваш вебресурс з огляду на загальний обсяг трафіку?
  2. Які джерела трафіку генерують найбільше конверсій на сайті?
  3. Скільки часу відвідувачі проводять на сайті та яка глибина перегляду сторінок?
  4. Які елементи сайту або методи просування варто відкоригувати та вдосконалити, щоб збільшити трафік і кількість конверсій?

Якщо ви не будете аналізувати відвідуваність вебресурсу, то просто не отримаєте об'єктивної інформації про його ефективність. А значить, будь-які дії з просування та розкручування будуть виконуватися фактично наосліп.

Очевидно, що найпростіший і найефективніший спосіб дізнатися відвідуваність сайту — звернутися до досвідчених фахівців, які проведуть комплексний аналіз і нададуть вичерпні звіти. Але у разі бажання ви можете самостійно проаналізувати власний сайт і навіть сайти конкурентів, використовуючи спеціальні сервіси. Про них — далі!

Як перевірити відвідуваність сайту?

Почему важно проверять посещаемость сайта

Існує безліч інструментів і онлайн-сервісів, за допомогою яких ви можете без залучення фахівця отримати вичерпну аналітичну інформацію відвідуваності. Причому деякі з них доступні абсолютно безплатно. Для вашої зручності ми поділили список на кілька категорій. В описі вказаний основний функціонал того чи іншого сервісу, а також вартість його використання, якщо йдеться про платні інструменти.

Лічильники відвідуваності

Такі лічильники інтегруються на сайт для відстеження статистики. У деяких випадках, як, наприклад, у Google Аналітиці, ці лічильники приховані, а інформація з них доступна тільки власнику ресурсу. В інших випадках вони розміщуються прямо на сторінці сайту (зазвичай на головній) і доступні всім відвідувачам.

Зазвичай, клікнувши на лічильник, можна побачити додаткову інформацію про трафік. Зверніть увагу, що в такому випадку ця інформація буде доступна й вашим конкурентам. Загалом відкриті лічильники останнім часом практично не використовуються.

Google Analytics

Google Analytics

Якщо вам потрібна вичерпна й детальна статистика відвідуваності сайту, то Google Аналітика — один із головних інструментів для її отримання. Це безплатна (якщо вам не потрібна розширена версія) платформа вебаналітики, за допомогою якої можна отримати максимум корисної інформації:

  • яка відвідуваність у сайту прямо зараз і яка її динаміка в різні проміжки часу;
  • з яких каналів приходить найбільше трафіку, а з яких його майже немає;
  • хто основна ЦА вебресурсу. Можна уточнити географію, вік, стать і багато іншого;
  • як відвідувачі поводяться на сайті: які сторінки найчастіше переглядають, наскільки глибоко, скільки часу проводять на вашому майданчику, інше.

Google Analytics пропонує близько вісімдесяти найрізноманітніших звітів і близько п'ятисот різних параметрів і показників. Крім того, аналітика легко інтегрується з іншими продуктами Google, як-от Ads, Data Studio та Search Console.

Оцінка відвідуваності сайту Google Analytics — це хороший вибір, якщо вам потрібен безплатний, функціональний, зрозумілий інструмент. Загалом він здатний замінити собою багато альтернативних сервісів, зокрема платних. Рекомендуємо!

Інструменти для оцінки вебтрафіку

Serpstat

Serpstat

Зручний умовно безплатний сервіс для оцінки вебтрафіку, підбору ключових фраз, а також для аналізу конкурентів. З його допомогою можна оцінити потенційний трафік із Google, провести порівняння доменів за ключовими запитами, позиціями, видимістю у видачі, інше. Також ви можете визначити найефективніші джерела трафіку, проаналізувати посилання й позиції, виконати аудит сайту, перевірити рекламні оголошення та багато іншого.

Користувачам Serpstat доступні понад тридцять різних інструментів, яких для базового аналізу вебтрафіку більш ніж достатньо.

Зверніть увагу! Serpstat можна використовувати безплатно, але з обмеженням 10 запитів на добу. Платна підписка — від $69 на місяць (часто проводяться акції та знижки).

SEMrush

SEMrush

Доволі функціональна платформа для комплексного інтернет-маркетингу. Доступна безплатна версія, але вона сильно обмежена за функціоналом. Мінімальна вартість тарифу Pro — $119,95.

За допомогою SEMrush можна проводити комплексний аналіз будь-якого сайту (зокрема, сайту конкурента), вивчати динаміку відвідувачів, візитів, тривалості сеансу, глибини переглядів, відсотка відмов і багато іншого. Також ви можете зручно порівнювати кілька різних доменів за обсягами трафіку, рівнем залученості, часткою користувачів мобільних і десктопних пристроїв. Можна вивчати джерела трафіку, прогнозувати бюджет на просування, визначати основні параметри цільової аудиторії, моніторити позиції та багато іншого.

SEMrush предоставляет более пятидесяти различных инструментов и отчетов

SEMrush надає понад п'ятдесят різних інструментів і звітів. Але в нього є особливість — що більше у сайту трафіку, то точніші результати. Тому для нового вебресурсу з невеликою кількістю відвідувачів цей сервіс ми все ж не рекомендуємо. Та й ціна Pro-акаунта все-таки досить висока як для особистого використання.

SE Ranking

SE Ranking

Зручний інструмент для перевірки відвідуваності сайту, а також для аналізу сайтів конкурентів щодо SEO та PPC. За допомогою нього можна аналізувати відвідуваність вебресурсу, порівнювати показники з конкурентами, моніторити зворотні посилання, перевіряти окремі сторінки з погляду SEO, розробляти план просування сайту й багато іншого.

Сервіс платний, а вартість починається з $39 на місяць залежно від вибраного тарифного плану.

Приємна особливість SE Ranking — майданчик активно підтримує Україну в поточній війні, заборонив використання сервісу для російських користувачів і ділиться інформацією про те, як можна допомогти Україні в умовах, що склалися. За словами представників ресурсу, в команді SE Ranking працює багато українців.

SpyFu

SpyFu

SpyFu дозволяє аналізувати відвідування сайту, показники SEO та PPC, порівнювати результати аналізу за різні періоди, працювати зі зворотними посиланнями, працювати з необмеженою кількістю проєктів за ключовими словами й доменами, отримувати вичерпну індивідуальну звітність і багато іншого.

Сервіс платний. Місячна вартість базового тарифного плану за умови оплати на рік — $33, а у разі щомісячної оплати — $39. Також доступні тарифи Pro та Team, але їхня вартість відчутно вища.

Сервіси для перегляду статистики сайту

Alexa

Alexa

Колись одна з найпопулярніших платформ, яка збирала статистику відвідуваності різних сайтів. Компанія Alexa була заснована в 1996 році та чверть століття надавала більшість своїх аналітичних послуг безплатно.

На жаль, 1 травня 2022 року робота Alexa.com була припинена. Відповідна інформація міститься на головній сторінці сайту. Тому сьогодні використовувати можливості сервісу не вийде. Проте ми залишили цей пункт у статті, щоб повідомити вас, що Alexa більше недоступна.

SimilarWeb

SimilarWeb

Один із найбільших гравців на ринку сервісів статистики та прямий конкурент Alexa. А після закриття останнього SimilarWeb стає провідним сервісом у цьому сегменті.

За допомогою SimilarWeb можна отримати вичерпну статистику відвідувань вебресурсу, аналізувати частку мобільного й десктопного трафіку, бачити його розподіл за країнами, а також за різними каналами, як-от прямі переходи, електронна пошта, реферальні посилання, соціальні мережі, пошук, банерна реклама та багато іншого.

С помощью SimilarWeb можно получить исчерпывающую статистику

Цікаво, що базовий функціонал SimilarWeb доступний безплатно. Якщо ж вам потрібні більш вичерпні та комплексні аналітичні дані, можна скористатися платною преміуманалітикою. Вартість доступу до всіх інструментів обговорюється індивідуально з представником компанії. Форма зворотного зв'язку є на офіційному сайті SimilarWeb.

Lucky Orange

Lucky Orange — це в деякому сенсі нішевий сервіс вебаналітики, заточений переважно під інтернет-магазини. У його інструментарії варто виділити записи відвідувань, теплові карти, аналітику форм, фірмовий чат із відвідувачами сайту, аналітику в режимі реального часу, підготовку звітів, аналіз воронки продажів, інше.

Lucky Orange

Lucky Orange допомагає детально проаналізувати поведінку відвідувачів вебсайту. Наприклад, визначити, на яких елементах сторінок вони концентрують найбільше уваги, а які їх, навпаки, відштовхують: погані фотографії або описи, некоректна адаптивність тощо.

Lucky Orange надає 7-денний пробний доступ до сервісу для всіх нових користувачів. Вартість подальшого використання обговорюється індивідуально з клієнтом і залежить від його потреб та сценаріїв використання сервісу.

RDS Bar

RDS Bar

Це не окремий сервіс, а онлайн-SEO-плагін, доступний у вигляді розширення для веббраузерів. З його допомогою можна швидко аналізувати показники відвідуваності сайту, SEO-показники, а також отримати безліч додаткової корисної інформації: вік сайту, IP-адресу домену, доменне ім'я, ім'я хостера, CMS-движок, розмір сторінки, час завантаження, внутрішні та зовнішні посилання, наявність файлу robots.txt і багато іншого.

Одна з головних переваг RDS Bar — розширення абсолютно безплатне й має відкритий вихідний код. Але звертаємо вашу увагу, що плагін не оновлювався з осені 2020 року, і, схоже, що розробники не поспішають з наступним оновленням. Проте RDS Bar продовжує функціонувати без нарікань.

Як дізнатися відвідуваність сайту конкурента?

  1. Вивчіть лічильники відвідуваності, розміщені безпосередньо на вебресурсах конкурентів. Вони хоч і не дають вичерпної інформації, але допоможуть дізнатися базовий мінімум.

    Как узнать посещаемость сайта конкурента

  1. Використовуйте сервіси для аналізу відвідуваності сторонніх сайтів:
  • SimilarWeb — доступна безплатна версія з фільтром за однією країною;
  • SE Ranking — вартість базового тарифу від $39;
  • Semrush — вартість починається з €39 на місяць.

У будь-якому разі варто розуміти, що отримати настільки ж вичерпні дані про чужий сайт, як про власний, неможливо. Але як мінімум базову інформацію про відвідуваність вебресурсів конкурентів ви повинні знати.

Що робити з отриманими даними?

Что делать с полученными данными

Отже, статистика відвідуваності сайту у вас «на руках». Що робити далі та як використовувати наявну інформацію на свою користь? Тут насправді маса варіантів, які безпосередньо залежать від того, які результати ви отримали. Ми можемо дати лише загальні рекомендації:

  1. Використовуйте отримані дані для конкурентного аналізу. Отримавши інформацію про відвідуваність власного ресурсу й ресурсів конкурентів, буде легше об'єктивно проаналізувати чужі сайти в тому самому сегменті — вивчити посадкові сторінки, розділи, особливості дизайну, продукти, що просуваються, інше. У такий спосіб ви зможете використовувати вдалі рішення конкурентів і не повторити їх помилок. Плюс буде легше відштовхуватися від конкурентів і зробити вашу пропозицію унікальною.
  2. Оцініть ваше місце в ніші. Вебаналітика допоможе об'єктивно зрозуміти, перебуваєте ви на рівні з конкурентами, випереджаєте або відстаєте від них за деякими пунктами.
  3. Аналітичні дані інших сайтів використовуйте для розміщення та запуску реклами. Це дозволить точніше працювати саме з вашою цільовою аудиторією.

Ну і, звичайно, аналітика допоможе виявити головні проблеми та недоробки саме на вашому сайті, щоб усунути їх, збільшити обсяги трафіку і кількість конверсій.

Висновки

Що ж, тепер ви знаєте, як провести аналіз відвідуваності сайту та що робити з отриманою інформацією. Як бачите, це порівняно нескладний процес, і, розібравшись в інструментах, можна отримати досить багато об'єктивних даних.

Якщо трафік і кількість конверсій дійсно на високому рівні, значить, ви все робите правильно. Якщо ж ви бачите, що результати незадовільні, є привід звернутися до фахівців, які виявлять наявні проблеми та в мінімальні терміни їх усунуть. Рекомендуємо звертатися до компанії Wezom. Ми до ваших послуг у будь-який час!

Як вам стаття?
3.4
Проголосувало: 10
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах