Не секрет, що на YouTube сьогодні можна добре заробляти, що робить сервіс популярним серед приватних блогерів, так і власників бізнесу. Ресурс доступний кожному, тому актуальний для багатьох сфер і напрямів підприємницької діяльності. Головне – навчитися з ним працювати. У цій статті розповімо, як створити канал на YouTube та що потрібно робити для його монетизації. Покрокова інструкція допоможе правильно зорієнтуватися навіть тим, хто раніше не стикався з таким завданням.
Навіщо бізнесу канал YouTube
У сучасному світі для розвитку успішної підприємницької діяльності в Інтернеті важливо залучити якомога більше користувачів і зробити свій бренд популярним. Одним з найперспективніших інструментів, який допоможе реалізувати це завдання, є платформа YouTube.
Створення каналу на цьому сервісі дозволить залучити трафік на сайт компанії, зробити її відомою на ринку, покращити конверсію та підвищити продажі. Про те, чому варто звернути увагу на цю платформу, розкажемо нижче.
Переваги та можливості YouTube-каналу
Насамперед варто відзначити доступність. Як ми писали вище, сервіс підходить для будь-якого виду бізнесу. Створити канал можна безкоштовно, і займає ця процедура всього 5-10 хвилин часу. До інших переваг використання YouTube для розвитку бізнесу в мережі варто віднести:
- ефективність . Відео краще і легше сприймається цільовою аудиторією, оскільки дивитися ролики простіше та цікавіше, ніж читати книги чи статті. Крім того, на YouTube зосереджена багатомільйонна аудиторія користувачів, що дозволяє отримати велику притоку трафіку на сайт;
- безліч вільних ніш . Незважаючи на популярність YouTube знайти якісний контент на певні теми буває непросто, завдяки чому відкриваються широкі можливості для розвитку свого каналу;
- перспектива додаткового доходу . Блог можна монетизувати. Серед маркетологів актуальна закупівля послуги реклами Ютуб на популярних каналах, тому, розкрутивши свій канал, можна «продавати» місце для банерів та контекстних відео.
Ведення облікового запису на цій платформі також сприяє збільшенню кількості переходів на сайт і підвищує лояльність користувачів. Через прямі ефіри, інформаційні ролики можна ефективно налагоджувати контакт із ЦА, тим самим підвищуючи довіру до бренду.
Канал на YouTube дозволяє також знаходити нових покупців за допомогою внутрішньої рекомендаційної системи відеохостингу та отримувати віддачу протягом тривалого періоду. Відео можуть демонструватися до року і більше, що у кілька разів перевищує тривалість стандартних рекламних кампаній.
Зазначимо і простоту процесу реєстрації на сервісі. Щоб створити канал на Ютубі, не потрібні якісь спеціальні навички, впоратися із завданням зможе навіть новачок.
Як зареєструвати обліковий запис на YouTube
Перед створенням каналу на сервісі необхідно пройти процедуру авторизації. Зробити це можна на основній сторінці, клацнувши на кнопку «Увійти» у верхньому правому кутку, після чого відкривається меню з пропозицією створити обліковий запис.
Зареєструватись на Ютубі можна через обліковий запис Google, що спростить завдання. Але багато фахівців радять створювати новий обліковий запис. Це допоможе уникнути підтягування рекомендацій щодо переглянутих роликів. У перспективі так буде зручніше та безпечніше надавати доступ стороннім фахівцям для ведення будь-яких справ, наприклад, якщо знадобиться послуга просування Ютуб.
Під час реєстрації необхідно ввести номер телефону та підтвердити свою згоду з вимогами політики конфіденційності.
Як створити канал на YouTube
Зареєструвавши обліковий запис на сервісі, можна приступати до основного завдання. Нижче ми детально розповімо, як створити канал на YouTube, які етапи включає ця процедура. Нічого складного у цій задачі немає, але важливо послідовно виконати кілька процесів.
Створення YouTube-каналу
На першому етапі потрібно зайти в сам сервіс і натиснути на відповідну кнопку:
Далі потрібно ввести назву та завершити процедуру створення.
Вибираємо назву каналу
Це другий обов'язковий крок. Розбираючись, як створити канал, треба подумати над його назвою. Наприклад, можна використовувати ім'я бренду, якщо передбачається ведення корпоративного облікового запису. Якщо ж планується розвивати особистий блог, канал на YouTube можна назвати ім'ям і прізвищем. Однак необхідно вибрати легкий для запам'ятовування та написання варіант.
Підійде як назва і найбільш популярна фраза з пошукових запитів. Важливо простежити, щоб це ім'я було вільним. Записати його можна як на латиниці, так і на кирилиці.
У цьому перший етап завершено. Поздоровляємо, у вас вдалося успішно створити канал на Ютубі. Рухаємось далі.
Як налаштувати канал на YouTube
На цьому етапі потрібно заповнити профіль. Налаштування каналу включає виконання декількох процесів.
Аватарка
Не варто її залишати дефаултною, краще змінити на щось більш оригінальне та пізнаване. Щоб виконати це завдання, потрібно навести курсор на іконку людини і натиснути на олівець. Далі з'явиться віконце «Змінити значок», яким можна перейти в Google+. Тут потрібно завантажити фотографію (вона і стане аватаром).
Можна також використовувати логотип або значок бренду, якщо потрібно налаштувати канал YouTube для компанії. Важливо, щоб фото було гарної якості, адже по ньому вас дізнаватимуться користувачі.
Шапка каналу
На цьому етапі потрібно красиво оформити сторінку. Для цього потрібно натиснути кнопку «Додати оформлення».
Картинка для таких цілей підійде будь-яка. Це може бути також фотографія – особиста або з галереї Yutuba. Оптимальний розмір вибраного зображення має становити 2048х1152 пікс.
Важливо відзначити, що шапка, на відміну аватарки, займає багато місця на екрані, тому потрібно візуально виділити її основну ідею. Акцент можна поставити на:
- інформативність;
- експертність;
- унікальність.
Ці властивості допоможуть виділити канал, зробити його таким, що запам'ятовується.
Вигляд сторінки
На даній стадії потрібно вибрати, яке планується оформлення стартової сторінки, чи виглядатиме вона однаково для тих, хто вже підписався, і користувачів, які поки не стали фоловерами, та ін.
Налаштування задаються через меню (позначено шестернею) поряд із кнопкою «Підписатися». Потрібно увімкнути «Огляд». Це необхідно, щоб на каналі відображалися потрібні вкладки: відеоролики, плейлисти, головна та ін.
Опис
Складається воно у розділі «Про канал». Рекомендується додати спеціально створену для каналу електронну пошту (куди надходитимуть комерційні пропозиції), посилання на веб-ресурс або профіль у соцмережах. Максимально можна прикріпити 5 посилань.
В описі також варто розмістити текст. Важливо, щоб він був унікальним та якісним, корисним, містив ключові фрази, які допоможуть у пошуковому просуванні.
Логотип
Щоб його додати, потрібно знову натиснути на шестерню, після чого вибрати «Розширені налаштування». Далі потрібно зайти до розділу «Фірмовий стиль», натиснути «Додати логотип».
Використовувати для оформлення найкраще фото у PNG-форматі. Потім потрібно вибрати, коли логотип буде демонструватися: перед, протягом всього відео або після основної інформації в кінці.
Тепер, щоб повноцінно створити канал, запустити його на платформі YouTube, потрібне підтвердження. Можна зробити це за допомогою SMS.
Як залити перший відео на канал
Ролики є ключовим елементом, без якого неможливо залучити користувачів. Тому після того, як вдалося створити канал, слід заливати на нього контент, тобто відео. Зробити це нескладно: у правому кутку зверху потрібно натиснути на стрілочку, після чого вибрати ролик на ПК і завантажити. Поки цей процес триває, потрібно підібрати відповідну назву, зробити опис та теги.
Важливо враховувати, що довжина заголовка не повинна перевищувати 100 знаків разом із пробілами та емодзи. На початку назви краще написати ключові слова та хештеги, оскільки нерідко на сторінці з підписками заголовки відображаються не повністю, а приблизно наполовину.
Потім будуть потрібні більш детальні налаштування. У розділі меню для цього слід встановити галочки навпроти потрібного пункту: відкрити або закрити можливість коментування, заборонити або надати доступ до даних статистики переглядів, підібрати категорії для роликів, встановити обмеження за віком та ін.
Після налаштування потрібно натиснути на «Опублікувати».
Важливо, що у цьому робота з роликами не закінчується. Тепер потрібна оптимізація відео для YouTube , для чого необхідно виконати аналіз статистики. Ці дані допоможуть зрозуміти, який формат роликів цікавить користувачів, які помилки спостерігаються під час створення контенту та типу ЦА, на яку він призначений.
Статистика каналу та відео
Після публікації кількох відео Ютуб-канал починає набирати популярності. На нього заходитимуть нові користувачі, збільшиться кількість передплатників, якісь із відео сподобаються публіці, інші – не дуже, через що виникне необхідність контролю статистики. Зробити це можна у своєму обліковому записі за допомогою інструмента YouTube Analytics.
Потрібно відкрити розділ статистики на основній сторінці, натиснувши кнопку:
У цьому розділі є такі дані:
- статистика за період часу (день/тиждень/місяць та ін.);
- загальний час, витрачений на перегляди;
- кількість переглядів;
- лайки та дизлайки, коментарі;
- регіони країни, де відео найчастіше переглядають;
- тип майданчиків, із яких запускався канал;
- демографічні показники ЦА та ін.
Детальне вивчення статистики з Ютуб-каналу допоможе визначити формат роликів, які більшою мірою цікавлять фоловерів, помилки, допущені під час їх створення. Ці дані дозволять точніше дізнатися, який контент потрібний аудиторії блогера.
Як створити другий канал на Ютубі
Сьогодні нерідко буває, що компанія просуває послуги або продукцію для різних типів ЦА. У такому разі підходи до формування контенту для різних категорій відрізняються. Поєднати їх на одному каналі неможливо, тим більше, що це буде неефективно, у зв'язку з чим виникає потреба завести ще один.
Як створити другий канал на Ютубі? Насправді це нескладно, не знадобиться навіть окремий обліковий запис. Потрібно на головній сторінці відкрити меню "Налаштування", після чого з'явиться доступ до функцій. Далі потрібно буде вибрати "Створення нового каналу".
Висновки
Підсумовуючи, відзначимо, що сьогодні Ютуб – це майданчик, що стрімко розвивається, що дозволяє залучати клієнтів і популяризувати свій бренд.
Однак, щоб використати всі можливості платформи та почати на ній заробляти, важливо замовити послуги просування. Як доказ можемо навести приклад розкручування каналу MIKE BOREYKO , коли блогер отримав 700 000 переглядів своїх відео з тренуваннями. Замовити їх можна у нашому агентстві. У нас є досвід у просуванні як корпоративних, так і особистих облікових записів, тому зможемо підібрати ефективну стратегію в кожному індивідуальному випадку.