У сьогоднішньому кейсі ми розповімо, як повернути трафік сайту з продажу програмного забезпечення з трьома мовними версіями та забезпечити ресурсу стабільне зростання відвідуваності.
Це дуже цікавий кейс про просування сайту вузької тематики, в якому ви зможете дізнатись щось нове для себе.
Історія сайту
На момент просування сайт не був новим, мав низькі показники трафіку та слабкий профіль посилань. Але це була скоріше перевага ніж недолік для подальшого просування сайту.
До початку просування добовий трафік сайту складав 7 відвідувачів та продовжував падати. Проблема полягала в тому, що сайт не ранжувався на основні запити, сторінки погано індексувалися, відповідно трафік стабільно знижувався.
Дані по сайту:
Тематика: ПЗ для компаній та приватних осіб
Початок робіт: березень 2017
Вік домену: 9+ років
Посилання профіль: 1 219 зворотних посилань, (135 унікальних доменів)
Внутрішня оптимізація: нижча за середню
Якість контенту: частково неунікальний
Відвідування: 6 відвідувачів на добу
Регіон: Німеччина, Великобританія, США
Завдання по проекту полягало в наступному:
- збільшити трафік на сайт із пошукових систем до максимальних показників
- оптимізувати індексацію
- підвищити конверсію
Робота з проекту
Перше, що було зроблено - це seo-аудит ресурсу. Ми дослідили нішу, проаналізували конкурентів, провели аналіз сайту, семантики пошукових запитів та визначили методи досягнення мети.
Після аналізу веб-ресурсу виявили багато слабких місць у внутрішній оптимізації. Наступним кроком було складання детального плану щодо доопрацювань на сайті, виходячи з виявлених проблем.
Основні проблеми сайту:
- доступність сторінок через тимчасовий 302 редирект
- наявність дублів мета тегів
- не відображався фавікон
- швидкість завантаження сторінок була дуже низькою
- був присутній неунікальний контент
- була дуже слабка внутрішня перелінковка
- не були оформлені "хлібні крихти"
Також було виявлено багато інших негативних факторів, що впливають на ранжування сайту в результатах пошукової видачі.
Стратегія покращення посилального профілю:
Провівши детальний аналіз сайтів-конкурентів, було визначено варіанти отримання зворотних посилань на сайт. Основними джерелами бек-лінків стали:
- гест-пости
- форуми
- тематичні сайти
Використовуючи спеціальні сервіси, ми визначили домени-донори за різними критеріями, надсилали запити на розміщення чи придбання посилань. В результаті до бази були додані тематичні сайти, блоги, форуми.
Згодом авторитет сайту підвищився. Пошукові системи почали краще індексувати сайт та підвищувати його позиції у пошуковій видачі. Посилковий профіль став різноманітнішим, що безумовно є позитивним фактором.
Робота з контентом
Для гарантованого збільшення трафіку при зборі семантичного ядра сайту основну увагу було приділено низькочастотним та середньочастотним запитам. Семантичне ядро збиралося під кожну країну, що дозволило охопити максимальну кількість пошукових запитів, які приваблюють великий відсоток трафіку.
Джерелами послужили:
- аналітика, яка вже присутня на сайті
- топ сайти конкурентів
- semrush
- бази ключових слів
Приклади запитів:
Ми суттєво розширили семантику сайту, оптимізували мета-теги, позбулися дублів та низькоякісного контенту.
Також у цей період ресурс активно наповнювався унікальним контентом, що позитивно вплинуло на індексацію сайту. Копірайтери були тісно знайомі з тематикою сайту і змогли без проблем скласти якісні тексти, що продають.
Результати просування
Бюджет на просування:
800 євро на місяць
Період просування:
8 місяців
Показники трафіку на момент, коли сайт надійшов на оптимізацію:
На момент завершення робіт з просування сайту картина Google Analytics наступна:
Висновок:
Як видно за графіками, результат досить хороший з огляду на стан сайту, в якому він поступив на просування. На даний момент відвідуваність сайту складає:
- 86% пошукових систем
- 4% прямі переходи на сайт
- 6% реферальний трафік
- 4% переходи із соціальних мереж
Наразі сайт активно розвивається та набирає обертів.
Окрему подяку ми висловлюємо власнику ресурсу. Клієнт прислухався до наших рекомендацій, проводив необхідні зміни та був зацікавлений у досягненні результатів. Пріоритетом для нього насамперед була якість, а не швидкість та кількість виконаних робіт.
У роботі над проектом ми набули корисного досвіду, який ми застосовуємо сьогодні у оптимізації багатьох інших сайтів.