Як якісно змінити структуру сайту без втрат трафіку

10.01.2018
5.0
7187
0

Тематика: Проектування/виготовлення ШМБ

Регіон: Україна

Виконані роботи

Ні для кого не секрет, що опрацювання юзабіліті сайту дозволяє утримати на ньому відвідувачів. Ми визначили, які дії позитивно вплинуть на поведінкові фактори та підвищать результати просування сайту.

У нашому випадку сайт прийшов із застарілим дизайном. Ми узгодили з клієнтом:

  • зміну дизайну;
  • доопрацювання сайту, тобто додавання на нього максимальної кількості корисної інформації для відвідувачів.

Так виглядав початок головної сторінки сайту, коли він щойно прийшов до нас:

Главная страница

А так головна сторінка стала виглядати після редизайну:

Главная страница после редизайна

Зовнішній вигляд сторінки послуг перед початком роботи над нею:

Услуги

Зовнішній вигляд після редизайну:

Услуги после редизайна

У ході розробки нового дизайну намагалися зробити головну сторінку максимально інформативною, тому розмістили на ній корисні для потенційного клієнта блоки.

Також додали досягнення компанії, представлені у графічному вигляді.

Достижения

Додали всі можливі форми захоплення:

  1. Зворотній зв'язок;
  2. заявка на прорахунок;
  3. Запит цін.

Все це надало клієнту більше вибору та можливостей для якнайшвидшого отримання необхідної інформації.

Информация 1

Информация 2

Информация 3

Зрозуміло, що не обійшли стороною і послуги, що надаються.

Предоставляемые услуги

А також продукцію, що виготовляється.

Продукция

На головній сторінці сайту розмістили основні етапи роботи та їх короткий опис.

Этапы работы

Вказали, які основні типи будівель компанія може запропонувати для виробництва.

Типы зданий

Для підвищення рівня довіри потенційних клієнтів розмістили блоки із відгуками

Отзывы

Та фото виконаних робіт.

Выполненные работы

Структура та СЯ

Паралельно з новим дизайном було зібрано та розширено структуру сайту. Наприклад:

Структура сайта

Далі сформували семантичне ядро (СЯ), запити для якого збиралися з різних джерел (Яндекс Wordstat, Google Adwords, пошукові підказки, загальна видимість сайту за даними з Яндекс.Метрики, а також фрази конкурентів).

Провели роботи з сортування та угруповання семантичного ядра сайту. Ключові слова розподілені за своїми смисловими групами, для кожної групи запитів призначено відповідну релевантну посадкову сторінку.

Наприклад:

Ключевые слова

Наразі продовжуємо наповнювати розділи сайту унікальним контентом, а також складати та прописувати метатеги (title, description, keywords) та h1.

Зовнішня оптимізація

Проаналізували зовнішню посилальну масу (кількість сторінок, що посилаються, знижувалася) і розробили стратегію її нарощування за допомогою крауд-посилань.

В результаті кількість зовнішніх сторінок, що посилаються, почала зростати.

Рост страниц

Технічна оптимізація

Також провели роботи з технічної оптимізації. Наприклад:

  • у блоці з новинами, що тягнеться на всіх сторінках, прописали атрибут rel="nofollow" дублюючим посиланням з фото новини, кнопки "Читати детальніше" та "Всі новини";
  • закрили блок із новинами, який тягнеться на всіх сторінках, тегом ;
  • дублюючим посиланням у підвалі прописали атрибут rel="nofollow";
  • дублюючим посиланням у шапці прописали атрибут rel="nofollow";
  • на сторінках пагінації (у новинах, відгуках та наших об'єктах) додали приписку у тайтлі зі сторінкою пагінації;
  • на сторінках пагінації (у новинах, відгуках та наших об'єктах) впровадили атрибути next та prev - /;
  • на сторінках пагінації (у новинах, відгуках та наших об'єктах), починаючи з другої, у вихідному коді вповісили: ;
  • налаштували в альбомах розділу "Наші об'єкти" автоформування alt та title для картинок за формулою [назва + фото№];
  • у карті сайту прибрали зайві сторінки;
  • встановили глобальний захист від копіювання тексту по всьому сайту;
  • замінили 302-гі редиректи на 301-ші;
  • зробили автоформування тегів title та alt для картинок;
  • створили мікророзмітку під розділ новини, відгуки;
  • прописали цілі для кнопок

Пошуковий трафік

Як видно з представленого графіка, спостерігається позитивна динаміка щодо трафіку з пошукових систем. В останній місяць невелика просідання пов'язана з тим, що клієнт без нашого відома підкоригував деякі тексти на сайті.

Положительная динамика

Для клієнта пріоритетним напрямком є «Виготовлення ШМБ» (будівель, що швидко монтуються). Практично за всіма запитами цієї групи ми вийшли у ТОП-10. Робота над сайтом продовжується.

ТОП-10

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.