Тематика: Проектування/виготовлення ШМБ
Регіон: Україна
Виконані роботи
Ні для кого не секрет, що опрацювання юзабіліті сайту дозволяє утримати на ньому відвідувачів. Ми визначили, які дії позитивно вплинуть на поведінкові фактори та підвищать результати просування сайту.
У нашому випадку сайт прийшов із застарілим дизайном. Ми узгодили з клієнтом:
- зміну дизайну;
- доопрацювання сайту, тобто додавання на нього максимальної кількості корисної інформації для відвідувачів.
Так виглядав початок головної сторінки сайту, коли він щойно прийшов до нас:
А так головна сторінка стала виглядати після редизайну:
Зовнішній вигляд сторінки послуг перед початком роботи над нею:
Зовнішній вигляд після редизайну:
У ході розробки нового дизайну намагалися зробити головну сторінку максимально інформативною, тому розмістили на ній корисні для потенційного клієнта блоки.
Також додали досягнення компанії, представлені у графічному вигляді.
Додали всі можливі форми захоплення:
- Зворотній зв'язок;
- заявка на прорахунок;
- Запит цін.
Все це надало клієнту більше вибору та можливостей для якнайшвидшого отримання необхідної інформації.
Зрозуміло, що не обійшли стороною і послуги, що надаються.
А також продукцію, що виготовляється.
На головній сторінці сайту розмістили основні етапи роботи та їх короткий опис.
Вказали, які основні типи будівель компанія може запропонувати для виробництва.
Для підвищення рівня довіри потенційних клієнтів розмістили блоки із відгуками
Та фото виконаних робіт.
Структура та СЯ
Паралельно з новим дизайном було зібрано та розширено структуру сайту. Наприклад:
Далі сформували семантичне ядро (СЯ), запити для якого збиралися з різних джерел (Яндекс Wordstat, Google Adwords, пошукові підказки, загальна видимість сайту за даними з Яндекс.Метрики, а також фрази конкурентів).
Провели роботи з сортування та угруповання семантичного ядра сайту. Ключові слова розподілені за своїми смисловими групами, для кожної групи запитів призначено відповідну релевантну посадкову сторінку.
Наприклад:
Наразі продовжуємо наповнювати розділи сайту унікальним контентом, а також складати та прописувати метатеги (title, description, keywords) та h1.
Зовнішня оптимізація
Проаналізували зовнішню посилальну масу (кількість сторінок, що посилаються, знижувалася) і розробили стратегію її нарощування за допомогою крауд-посилань.
В результаті кількість зовнішніх сторінок, що посилаються, почала зростати.
Технічна оптимізація
Також провели роботи з технічної оптимізації. Наприклад:
- у блоці з новинами, що тягнеться на всіх сторінках, прописали атрибут rel="nofollow" дублюючим посиланням з фото новини, кнопки "Читати детальніше" та "Всі новини";
- закрили блок із новинами, який тягнеться на всіх сторінках, тегом ;
- дублюючим посиланням у підвалі прописали атрибут rel="nofollow";
- дублюючим посиланням у шапці прописали атрибут rel="nofollow";
- на сторінках пагінації (у новинах, відгуках та наших об'єктах) додали приписку у тайтлі зі сторінкою пагінації;
- на сторінках пагінації (у новинах, відгуках та наших об'єктах) впровадили атрибути next та prev - /;
- на сторінках пагінації (у новинах, відгуках та наших об'єктах), починаючи з другої, у вихідному коді вповісили: ;
- налаштували в альбомах розділу "Наші об'єкти" автоформування alt та title для картинок за формулою [назва + фото№];
- у карті сайту прибрали зайві сторінки;
- встановили глобальний захист від копіювання тексту по всьому сайту;
- замінили 302-гі редиректи на 301-ші;
- зробили автоформування тегів title та alt для картинок;
- створили мікророзмітку під розділ новини, відгуки;
- прописали цілі для кнопок
Пошуковий трафік
Як видно з представленого графіка, спостерігається позитивна динаміка щодо трафіку з пошукових систем. В останній місяць невелика просідання пов'язана з тим, що клієнт без нашого відома підкоригував деякі тексти на сайті.
Для клієнта пріоритетним напрямком є «Виготовлення ШМБ» (будівель, що швидко монтуються). Практично за всіма запитами цієї групи ми вийшли у ТОП-10. Робота над сайтом продовжується.