Як вивести інтернет-магазин у ТОП

25.12.2017
5.0
6502
0

Початкові дані

Тематика сайту: Міжкімнатні та вхідні двері.

Трафік на сайті до старту роботи над проектом: в середньому 150 сеансів на добу.

Трафик до старта проекта

Зворотні посилання

Обратные ссылки

Позиції сайту: сайт мав дуже мало топових позицій.

Позиции сайта

Індекс сторінок: сайт був проіндексований.

Регіон: м. Київ та Дніпро, Україна,

Внутрішня оптимізація: первинна оптимізація проводилась із нуля. Також сайту потрібний редизайн.

Контент: був відсутній.

Ціль за проектом:

За 6 місяців зайняти ТОПові позиції з ВЧ та СЧ запитів.

Виконані роботи:

  1. Робота із семантичним ядром сайту.
  2. Робота із метатегами.
  3. Робота над контентом
  4. Зовнішня оптимізація.
  5. Технічна оптимізація.
  6. Внутрішня перелінковка.

Роботи із семантичним ядром сайту. Ми вивчили характер та особливості виду діяльності, проаналізували ТОПових бізнес-конкурентів, сформували та розширили структуру сайту. Також додали близько 100 нових категорій.

Після цих етапів сформували семантичне ядро. Запити збиралися з різних джерел:

  • Яндекс Wordstat;
  • Google Adwords;
  • пошукові підказки;
  • дані з Яндекс Метрики;
  • фрази конкурентів.

Роботи із метатегами на сайті. Після формування семантичного ядра склали і внесли метатеги Title, Descriptions, Keywords, H1 на всі сторінки, що просуваються.

Роботи над контентом Спочатку проаналізували сторінки ресурсу, що просувається, і промоніторували конкурентів у ТОП-10. У такий спосіб визначили потрібну кількість ключових запитів, а також обсяг тексту для однієї сторінки.

На підставі цих даних підготували технічне завдання копірайтерам – написати оптимізовані тексти для сторінок, що просуваються.

Також на ресурсі створили та оптимізували нові розділи, провели їхню переіндексацію.

Підготовлені тексти разом із тематичними фотографіями від замовника розмістили на сайті.

Зовнішня оптимізація, нарощування посилальної маси за допомогою крауд-маркетингу та сервісу linkparty.ru проходив у кілька етапів:

  • аудит посилального профілю;
  • підготовка списку для крауд-маркетингу;
  • складання стратегії нарощування маси посилань;
  • запуск крауд-маркетингу у сервісі linkparty.ru.
  • закупівля трастових посилань із цільовою аудиторією (по 5 шт. на місяць).

Технічна оптимізація сайту Для оцінки загального стану, а також виявлення всіх слабких сторін оптимізації провели технічний аудит сайту. Також налаштували редиректи та сформували robots.txt та sitemap.xml – всі додали до Вебместер.

Крім цього, склали список зауважень та помилок оптимізації, а також технічне завдання програмістам.

Розподіл ваги на сайті, внутрішня перелінковка. Спершу провели розрахунок ваги внутрішніх сторінок на сайті. А потім розробили схему перелінкування та впровадили її на сайт.

Після проведеного редизайну показники покращали:

Відмови: Глибина перегляду: Час на сайті:

Було - 20% Було - 4,15 Було - 3:34

Стало – 18,2 % Стало – 4,82 Стало – 4:15

Результати за проектом

Комплекс проведених робіт дав свій результат: вже на 3 місяці почали зростати позиції.

Позиції

Через 2 місяці роботи позиції показали дуже хороше зростання:

Позиции через 2 месяца

Динаміка зростання запитів

На початку просування:

Запитів у ТОП по Яндекс (Київ):

Запитів у ТОП по Яндекс (Дніпро):

ТОП 3 - 5 (0%)

ТОП 3 - 51 (4%)

ТОП 10 – 44 (4%)

ТОП 10 – 197 (17%)

ТОП 30 – 111 (10%)

ТОП 30 – 450 (39%)

Запитів у ТОП по Google (Київ):

Запитів у ТОП по Google (Дніпро):

ТОП 3 - 25 (2%)

ТОП 3 - 25 (2%)

ТОП 10 – 79 (7%)

ТОП 10 – 77 (7%)

ТОП 30 - 241 (21%)

ТОП 30 - 240 (21%)

Через 6 місяців просування:

Запитів у ТОП по Яндекс (Київ):

Запитів у ТОП по Яндекс (Дніпро):

ТОП 3 - 266 (25%) разом +25%

ТОП 3 - 693 (65%) разом +61%

ТОП 10 - 564 (53%) разом +49%

ТОП 10 - 919 (86%) разом +69%

ТОП 30 - 844 (79%) разом +69%

ТОП 30 - 1024 (96%) разом +57%

Запитів у ТОП по Google (Київ):

Запитів у ТОП по Google (Дніпро):

ТОП 3 - 108 (10%) разом +8%

ТОП 3 - 137 (13%) разом +11%

ТОП 10 - 307 (29%) разом +22%

ТОП 10 - 323 (30%) разом +23%

ТОП 30 - 722 (68%) разом +47%

ТОП 30 - 728 (68%) разом +47%

Динамика роста

Трафік. За 3 місяці роботи трафік збільшився майже вдвічі. Невеликий спад припав на новорічні свята. Але після лютого динаміка зростання поновилася.

Трафик увеличился почти в 2 раза

Профіль посилань. Посилальна маса також значно зросла. Про це говорять дані щодо Ahrefs.

Ссылочный профиль

Підсумок

При роботі над проектом наголос зробили на закупівлі трастових посилань з цільовою аудиторією та активний крауд-маркетинг. Саме це і принесло основне зростання трафіку та просування по позиціях. Сприяли цьому і грамотно опрацьована структура, привабливість сайту та технічна частина.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.