Запускаючи контекстну рекламу, ви, напевно, сподіваєтеся отримати прибуток, збільшити кількість лідів, наростити трафік або досягти будь-яких інших цілей. Але, зі свого боку, алгоритми Google заточені на те, щоб визначити, наскільки ваше оголошення може бути важливим для аудиторії. Для вираження цього у балах існує показник якості. У поєднанні з величиною ставки за клік саме цей параметр є основою визначення успішності кампанії загалом.
Показник якості в Google Рекламі — що це?
Показник якості Google Ads (Quality Score) — це параметр, що вимірюється в балах за шкалою від 1 до 10, який визначає загальну релевантність вашої реклами для аудиторії. Аналогічно тому, як сторінки сайту в органічному пошуку ранжуються перед тим, як потрапити на сторінку результатів, платні рекламні оголошення також ранжуються. І, відповідно, ті з них, які мають вищу оцінку, мають більше шансів перемогти в аукціоні. Однак це не все. Якщо ваше оголошення високо оцінене системою, це допомагає:
-
знизити вартість кліка (CPC);
-
підвищити позиції повідомлень у порівнянні з конкурентами;
-
отримати доступ до розширень в оголошеннях.
І навпаки, низький показник якості AdWords стане причиною того, що оголошення буде виключено з показу, збільшиться CPC і буде заблоковано розширення.
У Google називають цю оцінку «сигнальним індикатором для реклами» і порівнюють її з сигнальною лампочкою для водія. Він показує вам, що щось не так з вашим оголошенням або сайтом, але ви зможете їх покращити.
Які параметри впливають на якість?
Дізнатися про те, який QS оголошення, можна вже в системі. Але щоб досягти успішності кампанії та постаратися збільшити цей показник, необхідно розуміти суть питання та розібратися, які параметри впливають на показник якості. Існують три основні фактори, без яких неможливо сподіватися на результативність кампанії:
- Стан цільової сторінки
Сторінка, зазначена у посиланні в рекламі, повинна давати користувачам всю необхідну інформацію та підкреслювати вигоди товару чи послуги. По суті, посадкова сторінка і саме оголошення — це лише етапи на єдиному шляху користувача.
2. Релевантність самого оголошення
Текст в оголошенні повинен не лише привертати увагу, а й бути релевантним стосовно запитів користувачів. Наприклад, якщо в тексті оголошення згадується про «ремонт побутової техніки», а на сайті йдеться лише про її продаж, то таке оголошення явно не відповідає очікуванням та потребам людини.
3. Ймовірна клікабельність
Клікабельність, також відома як CTR (Click-Through Rate), є співвідношенням між кількістю натискань на оголошення і числом його показів. Алгоритми Google Ads розраховують ймовірність того, що користувачі перейдуть за посиланням, ґрунтуючись на попередній ефективності та очікуваній релевантності. Хороша клікабельність сприяє покращенню оцінки якості. Навпаки, якщо оголошення майже не викликає кліків, Quality Score знижуватиметься.
Крім цих, можуть враховуватися менш значущі фактори — ефективність реклами у вибраному географічному розташуванні або вид пристрою (оцінка якості може відрізнятися для десктопної або мобільної версії).
Як налаштувати відображення показників якості запитів?
У кампаніях пошукової мережі Google кожен запит має свій показник якості, але, щоправда, він спочатку прихований. Щоб додати стовпець із цими данимиу свій акаунт Google Реклами, виконайте такі дії:
- Перейдіть до розділу «Ключові слова» у вашому акаунті та виберіть ключі, якість яких ви хочете оцінити.
- У вкладці «Стовпці» натисніть «Змінити стовпці».
3. Далі в новому розділі натисніть на опцію «Показник якості» зі списку доступних стовпців.
4. Виберіть конкретні показники, які вам потрібні.
5. Натисніть «Застосувати», щоб зберегти налаштування.
Розібравшись, як подивитися показник якості в акаунті, ви зможете дослідити їхню історію. Вивчення динаміки допоможе працювати над збільшенням цих важливих параметрів.
Який показник якості можна вважати оптимальним?
Як уже згадувалося, основною метою запуску контекстної реклами є її ефективність, а, своєю чергою, на неї впливає оцінка якості оголошень. Проте досягти максимального рівня у 10 балів дещо складно.
Щоб визначити оптимальний показник QS у Google, пропонуємо скористатися такою шкалою:
-
від 1 до 3. Пошукові запити абсолютно не відповідають рекламній пропозиції та цільовій сторінці. У цьому випадку рекламодавцеві потрібно серйозно коригувати налаштування рекламної кампанії, можливо навіть виконати перегляд семантичного ядра.
-
від 4 до 6. Кампанія залучає кілька кліків, але їх вартість порівняно висока. У такому випадку слід продовжувати роботу над збільшенням відповідності оголошення та запитів користувачів.
-
7. Це середній результат, який вказує на те, що бізнес-аккаунт в порядку, але є потенціал для зниження вартості кліків.
-
8–10. Ці результати вважаються відмінними і свідчать про професіоналізм фахівців, які займаються налаштуванням рекламної кампанії, та їхнє глибоке розуміння роботи системи.
Отримана інформація із GA стане основою для вашої подальшої роботи.
Чому потрібно працювати над підвищенням показника якості Google Ads?
Існує кілька основних причин, чому все-таки варто попрацювати у цьому напрямі. До них відносяться:
- Зниження ціни кліку
Для розрахунку рейтингу об'яви множать показник якості оголошення на ціну за клік. Проста математика нам підкаже, що якщо підвищити перший множник, можна досягти зменшення другого (вартості кліка). І розмірковуємо далі — зниження вартості кліку призводить до збільшення прибутку та результативності рекламної кампанії.
2. Можливість встановити точніші ставки
Маючи історично високий QS, ви можете використати його у своїй роботі. Тобто вам можна буде встановлювати точніший розмір ставки і менше витрачати час і сили на її коригування.
3. Поліпшення позиції оголошення
Якщо покращуватиметься якість оголошення в Google рекламі, з часом ви помітите, що збільшується середній рейтинг оголошення.
4. Доступ до додаткових розширень
Розширення — це спеціальні функції, за допомогою яких можна виділити рекламні оголошення в результатах пошуку. Існує кілька популярних типів розширень — місцезнаходження, контактна інформація, рейтинг продавця та додаткові посилання на різні сторінки сайту. Деякі з них можуть бути автоматично додані системою, а деякі вимагають налаштування. Щоб отримати доступ до них, потрібно працювати над підвищенням QS.
Чи можна покращити якість Google Ads?
Пропонуємо до вашої уваги кілька напрямків, над якими рекомендуємо попрацювати, щоб покращити показник якості у Google Adwords.
Клікабельність оголошення
Однією з умов запуску контекстної реклами є стислість і ємність основного повідомлення. Це пов’язано з обмеженнями за обсягом. У стандартному оголошенні можна використовувати лише 30 символів для заголовка та 90 символів для основного тексту.
Незважаючи на такі обмеження, ви можете вмістити у повідомлення всі необхідні елементи, дотримуючись простих правил:
-
виділіть конкурентні переваги, продемонструйте, чим ваша реклама вирізняється серед інших;
-
проінформуйте про поточні акції, спеціальні пропозиції, бонуси та переваги замовлення у вас (якщо вони реально актуальні);
-
додайте заклики до дії, наприклад, «Замовте» або «Виберіть» тощо, щоб стимулювати користувачів до виконання цільових дій.
Крім того, рекомендується ретельно обробляти використовувані ключові запити і за необхідності проводити тестування результатів.
Якість оголошення
Під якістю оголошення зазвичай мається на увазі саме його релевантність, тобто відповідність до пошукового запиту. Працюючи в цьому напрямку, подумайте, чим ви відрізняєтесь від конкурентів. Ваше УТП — унікальна цінність, яку ви пропонуєте клієнтам, яку вони більше ніде не зможуть отримати.
Також постарайтеся зосередитись на перевагах, а не тільки на функціях продукту. Покажіть своїй аудиторії, як ваш товар чи послуга можуть вирішити проблеми людей, виконати їхні бажання чи покращити їхнє життя.
Вибрані ключові слова є основою вашої рекламної стратегії. Вони повинні точно відбивати пошукові наміри цільової аудиторії. Наприклад, компанія, що продає спортивне взуття, виграє від використання конкретних ключових слів, наприклад, кросівки для марафонів, а не загального терміну, наприклад, «взуття».
І пам'ятайте, що кожне з ваших оголошень має звертатися безпосередньо до певного сегмента аудиторії. Наприклад, якщо ви рекламуєте продукт, який подобається і підліткам, і дорослим, розгляньте можливість запуску окремої кампанії кожної групи.
Якість посадкової сторінки
Щоб забезпечити безперервну та приємну взаємодію з користувачем, зміст вашої цільової сторінки повинен відповідати меседжу самого оголошення. Ця послідовність включає мову, тон, візуальні ефекти, загальний дизайн і навіть «відчуття» сторінки.
Узгодження рекламного повідомлення з вмістом цільової сторінки гарантує, що користувачі знайдуть те, чого вони очікують.
Якщо ви вирішуєте для себе завдання, як підвищити якість цільової сторінки, зверніть увагу на такі фактори:
-
Оптимізація дизайну та макета. Чистий, візуально привабливий дизайн допомагає користувачеві переміщатися по сторінці і підводить його до бажаної дії. Дайте вашому вмісту «простір для дихання» і зробіть сторінку легкою для навігації. Виділіть найважливіші елементи вашої сторінки і направте на них погляд користувача.
-
Мобільна адаптація. На мобільні телефони доводиться 58,33% інтернет-трафіку у всьому світі. Посадкова сторінка повинна відображатися правильно і на ній повинно бути легко орієнтуватися на всіх пристроях та розмірах екрану.
-
Швидкість завантаження. Повільна сторінка дратує користувачів та змушує їх залишати сайт. Щоб підвищити швидкість завантаження сторінок, виконайте їх оптимізацію, що включає зменшення розміру зображень, використання кешування браузера та мережі доставки контенту (CDN). Регулярно тестуйте сторінки за допомогою PageSpeed Insights.
Непрофесійно думати, що оцінка якості оголошень залежить лише від нього самого. На практиці цільові сторінки можуть дуже впливати на QS.
Підбиваючи підсумки
Ми сподіваємося, що ми вас переконали в тому, що для оптимізації рекламних кампаній слід стежити за тим, який показник якості оголошення Adwords. Використовуючи наші поради, ви зможете підняти цей параметр на кілька балів. Однак якщо після всіх вжитих дій ви не побачите очікуваного результату, то є сенс звернутися за допомогою до досвідчених фахівців.