Твердження «Якщо ви збудуєте бізнес в інтернеті, покупці вас самі знайдуть», можливо, колись було істинним, але сьогодні, в епоху інформаційного вибуху, для залучення клієнтів потрібно щось більше, ніж просто створення гарного магазину. Дійсно, важливо вибрати платформу електронної комерції, яка працюватиме. Але як ви збираєтесь залучати нових клієнтів? Як плануєте переконати їх зробити покупку у вас, а не конкурентів? Чи допоможе збільшити продажі вищий рейтинг ресурсу в пошукових системах?
Бізнес на Shopify можна побудувати із зручними для SEO функціями, але рекомендується постаратися зробити набагато більше, щоб покращити ранжування сайту. У цьому посібнику ми пропонуємо 7 ключових кроків, які допоможуть освоїти SEO для магазину на Shopify за кордоном та зайняти лідируючі позиції у пошуку.
Крок 1. Оптимізуйте структуру сайту Shopify
Для успішного SEO просування дуже важливо те, як контент організований на сторінці. Коли покупці швидко і легко знаходять те, що шукають, вони зазвичай проводять багато часу на сайті і переглядають більше вкладок, що підвищує рейтинг ресурсу в пошуковій системі.
Щоб цього досягти потрібно максимально спростити навігацію. Не перестарайтеся з категоріями та підкатегоріями. Логічна структура полегшує сканування пошуковими алгоритмами та ранжування запропонованої продукції.
Оптимізована для SEO структура сайту за кордоном виглядає так:
За схемою видно, що продукти знаходяться всього в парі кліків від домашньої сторінки, що дозволяє покупцям легко і швидко знаходити те, що вони шукають, а пошуковим системам сканувати сайт.
На Shopify дуже просто організувати свій контент, використовуючи одну із схем:
Пам'ятайте, що сайт має бути побудований насамперед для клієнтів.
На додаток до сторінок продуктів та категорій необхідно буде додати на свій сайт розділи «Про нас» та «Контакти». Вони дозволяють покупцям і пошуковим системам переконатися, що ресурс заслуговує на довіру.
І, нарешті, додайте вікно пошуку на стартову сторінку. Чи допоможе це з SEO? Чи не безпосередньо, але дозволить відвідувачам знайти те, що вони шукають. Це є важливою частиною оптимізації в електронній комерції, щоб власник ресурсу зміг більше заробляти на вже наявному трафіку.
Крок 2. Налагодьте взаємодію користувачам
Тепер давайте розглянемо, як покращити взаємодію з користувачем на сайті, що також допоможе піднятися вище у результатах пошуку.
Збільште швидкість вашого сайту
Швидкість – це доступність для користувача. Коли на інтернет-ресурсі легко орієнтуватися і все рухається швидко, відвідувачі не мають причин для розчарування. Це означає, що вони проводитимуть більше часу на сайті.
Щоб зробити магазин на Shopify швидше, виконайте таке:
- застосуйте швидку тему, зручну для мобільних пристроїв;
- використовуйте оптимізовані зображення меншого розміру;
- видаліть усі додатки, які не надто потрібні;
- уникайте застосування повзунків.
Використовуйте адаптивний дизайн
Адаптивний дизайн означає, що ваш магазин на Shopify буде чудово виглядати на настільних комп'ютерах, планшетах та смартфонах. Важливо перевірити, як сайт працює на мобільних пристроях, оскільки користувачі все частіше купують зі своїх телефонів.
Адаптивні теми можуть значно допомогти взаємодії з користувачем та довше утримувати відвідувачів на сайті. Оскільки Google розглядає час перебування на сторінці як маркер її цінності, наявність розділів, у яких легко орієнтуватись, може покращити рейтинг ресурсу загалом. У свою чергу, підвищення рейтингу та зручність використання призводять до повторних відвідувань та збільшення конверсії. Це і є метою електронної комерції.
Крок 3. Підберіть точні ключові запити
Жоден посібник з Shopify SEO не буде повним без порад з дослідження ключових слів - основи успіху в SEO.
Як знайти точні ключові запити, щоб залучити відвідувачів до свого магазину? Найкраще почати не з інструментів, а скласти список як мінімум із п'яти основних тем, що хвилюють ваших споживачів і тісно пов'язані з продуктом.
Поставте себе місце своїх клієнтів. Які пошукові запити ви використовували б, щоб знайти пропоновані товари?
Можна виконати таке:
- уявити, який ваш покупець та які його очікування;
- зібрати інформацію про споживача на форумах та сервісах новин, пов'язаних з вашими продуктами;
- переглянути хештеги в соціальних мережах на тему;
- звернути увагу на заголовки, метаописи та альтернативний текст для зображень, що застосовуються на сайтах конкурентів.
Після цього скористайтеся спеціальними інструментами дослідження ключових слів, щоб розширити отриманий список.
Крок 4. Оптимізуйте сторінки товарів для Shopify
На цьому етапі необхідно мати список ключових слів і розробити логічну структуру сайту. Наступний крок – оптимізація сторінок магазину за допомогою ключів.
Почніть з найпопулярніших розділів. Швидше за все, це буде домашня сторінка, основні колекції та категорії продуктів, що найбільше продаються. Це ті розділи, які мають кращі конверсії та є найбільш прибутковими.
Трохи згодом вибирають категорії для подальшого просування. Це можуть бути сторінки продуктів:
- які викликали найбільший попит до запуску магазину;
- пов'язані з ключовими словами, які найчастіше шукали (> 10 000 запитів на місяць).
Тепер, коли ви визначилися, що саме плануєте просувати насамперед, давайте вирішимо, як можна назвати сторінки на всьому сайті.
Як оптимізувати теги заголовків для категорій
Найкраще використовувати ключові слова послідовно, як у цьому прикладі:
Як оптимізувати заголовок та метаопис для продуктів
Потрібно написати кілька заголовків та описів для продуктів та категорій. Ви можете зробити маркетингову копію з веб-сайтів постачальників, але ваші клієнти будуть вдячні за оригінальний контент.
Підібрані ключові слова повинні вписуватися в текст. Якщо вони звучать незграбно або їх складно включити до контенту, варто переглянути запити.
Альтернативний текст для зображень також можна оптимізувати для SEO, але він має виглядати природно.
Мрієте збільшити трафік та продажі у вашому Shopify-магазині за кордоном? Наші експерти SEO на Shopify допоможуть вам оптимізувати ваш магазин для міжнародних ринків.
Крок 5. Створіть посилання на свій магазин
Зворотні посилання використовують пошукові системи, щоб визначити, як користувачі оцінюють ваш магазин за кордоном. Це стратегія зовнішньої оптимізації, яка формує його авторитетність та надійність.
Пропонуємо кілька порад, як отримати такі посилання:
- від постачальника/виробника . Якщо ви продаєте товари, виготовлені або надані відомими компаніями, у них можуть бути умови, згідно з якими авторизовані роздрібні торговці мають право отримати посилання. Напишіть їм, щоб запитати, чи будуть вони посилатися на ваш магазин;
- думки впливових осіб . Зверніться до лідерів своєї галузі та авторитетних людей для проведення зустрічей, інтерв'ю, щоб згенерувати посилання та новий контент;
- згадки . Ваш магазин вже може бути згаданий на деяких ресурсах без посилання. Щоб знайти ці згадки, варто скористатися веб-сайтом hosting.com. Потім надішліть електронний лист із проханням вказати посилання на ваш сайт;
- непрацюючі посилання . Пошук нефункціонуючих посилань на продукти та послуги вимагатиме невеликої дослідницької роботи. Як тільки вони будуть знайдені, зверніться до власника сайту, на якому відображається посилання, що не працює, і попросіть відновити його. Оскільки биті посилання можуть зашкодити SEO, це взаємовигідне рішення для обох сторін; вони відновлюють нефункціонуючу, а ви отримуєте зворотне посилання.
Для підвищення рейтингу свого магазину можна використовувати інші стратегії.
Крок 6. Підвищіть свій рейтинг за допомогою контент-маркетингу
Тепер, коли у вас є все необхідне, поговоримо про контент-маркетинг. Корисний зміст – це причина, через яку люди заходять на сайт. Як у власника комерційного ресурсу, у вас може виникнути спокуса заощадити на контенті або ви вирішите, що мінімального опису продуктів достатньо.
Практика показує, що проект буде успішнішим, якщо ви витратите час на створення оригінального контенту. Питання, що писати, може бути складним, але з цим розібратися необхідно. Складіть список всього, про що можуть запитати клієнти, або сформулюйте питання, на які, на вашу думку, користувачі захочуть отримати відповіді.
Контент - це можливість для покупців краще дізнатися про ваш бренд, цінності. Ці тексти не мають комерційної мети, але в той же час є одним із найпростіших способів підвищити рейтинг за ключовими словами та отримати зворотні посилання.
Крок 7. Використовуйте найкращі програми та інструменти Shopify для SEO
У цьому розділі ми розглянемо інструменти та програми Shopify, які використовуються для підвищення рейтингу сайту за кордоном.
Plugin SEO
Багатомовний інструмент, який постійно оновлюється зі зміною пошукових систем. З його допомогою можна автоматично перевіряти сайт магазину та налаштувати отримання повідомлень про проблеми електронною поштою
Ця програма Shopify дозволяє ідентифікувати недоліки SEO, які варто виправити, допомагаючи заощадити час та гроші, покращуючи просування. Воно забезпечує автоматичну регулярну перевірку заголовків сторінок, метаописів, швидкості, контенту, структури статей та багато іншого, щоб переконатися, що сайт максимально оптимізований.
Smart SEO
Цей сервіс дозволяє скоротити час, що витрачається на оптимізацію сайту. Він усуває необхідність вручну вводити метатеги чи альтернативні теги. Надає структуровані дані в Google та інші пошукові системи для покращення результатів пошуку.
За допомогою Smart SEO можна легко створювати відповідні метатеги для сторінок продуктів, колекцій, блогів та статей у магазині Shopify, а також альтернативні теги для зображень продуктів без необхідності редагувати вручну. Крім того, програма передає інформацію про сайт пошуковим системам, використовуючи дані у форматі JSON-LD, вже структуровані відповідно до вимог пошукових систем.
SEO Image Optimizer
З цією програмою можна збільшити відвідуваність з пошуку картинок Google, швидко та легко оптимізувати зображення. Для використання знання в області кодування не потрібні.
Як правило, зображення краще продають продукцію, тому важливо, щоб їх було багато на сайті. Звичайно, якісні картинки можуть споживати велику кількість ресурсів, у зв'язку з чим вам обов'язково потрібно використовувати оптимізатор зображень, подібний до цього, щоб тримати на висоті швидкість вашого сайту.
Yoast
За допомогою цього інструменту легко перевірити всі сторінки та повідомлення, отримати рекомендації щодо покращення просування. Можна відредагувати кілька сторінок одним клацанням миші. Yoast завжди оновлюється для нових алгоритмів Google.
З ним можна швидко оптимізувати сайт за допомогою вибраних ключових слів.
SEMRush
Цей сервіс допоможе побачити найпопулярніші ключові слова конкурентів, дізнатися, за якими запитами вони ранжуються, які сторінки отримують найбільше пошукового трафіку.
За допомогою SEMRush нескладно знайти пропущені та недостатньо використовувані ключові слова, які можна застосовувати для збільшення трафіку і конверсії.
OptinMonster
OptinMonster допомагає оптимізувати магазин на Shopify, щоб заробляти більше грошей на вже наявному трафіку, не завдаючи шкоди вашому SEO. Декілька цифр:
- Salt Strong збільшив конверсію на 185% у разі підвищення SEO-трафіку;
- Skates.co.uk отримував прибуток 2000 фунтів стерлінгів на день з кампаніями OptinMonster;
- White River покращила продажі на 35% з моменту встановлення OptinMonster.
OptinMonster інтегрується з усіма основними сервісами електронного маркетингу.
Уважно пропрацювавши кожен із семи кроків у цьому посібнику з Shopify SEO, ви швидко підніметеся в рейтингу результатів пошуку.