Розкрутка та просування сторінки у Facebook: інструкція з прикладами

4.1
27.03.2023
15750
1

Аудиторія Facebook налічує понад два мільярди активних користувачів. І це вже не просто соціальна мережа, а один із найпотужніших маркетингових інструментів, доступних сьогодні.Просування сторінки у Facebook дозволяє збільшити свою присутність в інтернеті й охопити ширшу аудиторію. Соцмережа має широкий набір інструментів для ефективної реклами товарів і послуг. Але, як і в будь-якої розкрутки, вона має багато нюансів, про які ми розповімо далі.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Для чого просувати бізнес у Facebook

У разі правильної стратегії та підходу просування у Фейсбук може стати ефективним і при цьому досить економним способом досягнення ваших маркетингових цілей.

 

Загалом розкрутка Facebook розв’язує такі завдання:

  • залучення трафіку до інтернет-магазину або на вебсайт;
  • підвищення впізнаваності бренду;
  • покращення взаємодії з аудиторією;
  • підвищення лояльності клієнтів.

Просуваючи свій бізнес або особистий бренд, ви можете налаштувати рекламу на цільову аудиторію й таким способом працювати тільки з клієнтами, які будуть справді зацікавлені у ваших товарах або послугах. І завдяки цьому збільшувати свій прибуток.

Кому підходить просування у Facebook

У Фейсбуці можна рекламувати все що завгодно: починаючи від бренду та закінчуючи заходом. Платформа пропонує як приватним особам, так і великим компаніям безліч інструментів для досягнення цілей.

 

До найпоширеніших видів реклами у Facebook належать:

  1. Бізнес-сторінки. Ви можете створити профіль у Фейсбуці для просування свого бренду та спілкування з клієнтами.
  2. Продукція. Якщо ви продаєте товари, то розкрутка Facebook допоможе розповісти про ваші товари й послуги та залучити трафік на ваш сайт або в інтернет-магазин.
  3. Заходи. Якщо ви проводите івент, Фейсбук може стати чудовою платформою для його просування. Ви можете створити сторінку заходу та використовувати платну рекламу, щоб охопити ширшу аудиторію та стимулювати продаж квитків.
  4. Пости. Якщо у вас є конкретна публікація, яку ви хочете просунути, ви можете збільшити її видимість за допомогою розкрутки. І таким способом отримати більше лайків, коментарів і реакцій.

Але, звичайно ж, існують обмеження щодо тематики рекламованих продуктів. Наприклад, не можна просувати фінансові піраміди, еротичний контент, тютюнові вироби. Детальніше дізнатися про обмеження ви зможете у правилах рекламної діяльності соцмережі.

Чи може бізнес використовувати особистий акаунт для просування у Фейсбуці?

Ні. І це не варто робити з низки причин. По-перше, згідно з правилами Facebook, особисті акаунти не повинні використовуватися в комерційних цілях. Якщо ж ви проігноруєте це правило, то з великою ймовірністю ваша сторінка буде видалена. По-друге, особисті профілі не мають тих самих функцій та інструментів, що й бізнес-акаунти. А по-третє, використання особистого облікового запису може стати на заваді у створенні сильної ідентичності бренду. Тому успішне просування у Facebook можливе лише за умови створення окремого бізнес-акаунту.

А якщо просувати групу?

 

Безумовно, групи у Facebook — це відмінний інструмент взаємодії з однодумцями. Але для просування вони не підходять з таких причин:

  • обмежене охоплення. Більшість груп орієнтовані на невелику аудиторію. І, крім того, їх ніяк не індексують пошукові системи;
  • менший контроль за контентом. Навіть за наявності модерації не завжди вдається відстежити все, що публікується у групі. І якийсь контент може негативно позначитися на репутації бренду та просуванні загалом;
  • обмежені можливості реклами. Просувати групу складніше з тієї ж причини, що й особисту сторінку, — недоступне налаштування таргетованої реклами;
  • низька залученість. Тому реклама часто отримує лише незначне реагування;
  • відсутність аналітики та статистики. Без цих інструментів оцінити якість просування дуже складно.

З огляду на це, якщо ви хочете охопити ширшу аудиторію та розкрутити свій бізнес, краще зосередитися на створенні публічної сторінки, або, іншими словами, бізнес-акаунту.

Що таке бізнес-сторінка?

 

Публічну сторінку може зареєструвати будь-яка компанія. Вона показується в пошуковій видачі Facebook, і підписатися на неї може будь-хто. Використовується для демонстрації товарів та послуг, їхньої популяризації, розкручування бренду й інших бізнес-завдань.

Основна перевага публічної сторінки полягає в тому, що тут можна налаштувати таргетовану рекламу, під’єднати потрібні застосунки та сервіси, поставити кнопки заклику до дії. Крім цього, можна додати вкладку, де показуватимуться популярні товари, відгуки, вакансії та інше. Ділимося докладною інструкцією зі створення сторінки.

Як створити бізнес-сторінку

Це нескладний процес. Для початку увійдіть у свій особистий обліковий запис у Фейсбук. Натисніть на плюс у правому верхньому кутку екрана, а потім — на «Створення сторінки». Виберіть тип сторінки, яку потрібно створити. Далі потрібно вказати назву, вибрати категорію та ввести опис. Після цього натискайте «Створити».

Вибираємо аватар й обкладинку

Переходимо до оформлення. Це важливий критерій у просуванні, тому потрібно приділити особливу увагу зображенню профілю й обкладинці. Аватар — це зазвичай логотип компанії. Також можна використовувати зображення продукції. Обкладинку можна додавати у форматі фото та відео.

Встановлюємо шаблон

Facebook пропонує готові рішення — шаблони. Знайти їх можна в розділі «Налаштування сторінки». Щоб побачити їх, потрібно вибрати режим редагування. У разі потреби до шаблону можна вносити зміни.

 

Заповнюємо інформацію на сторінці

Користувач з перших секунд повинен розуміти, де він опинився. Тому важливо вказати все про вашу компанію, починаючи від назви та закінчуючи годинами роботи. Обов'язково заповнюйте всі поля — потрібно, щоб користувач міг самостійно знайти відповіді на всі запитання, що його цікавлять.

 

 

Прив'язуємо акаунт Instagram

Виконавши це, ви зможете розміщувати контент на двох платформах і завдяки цьому залучати ще більше потенційних клієнтів. Наприклад, ви можете поділитися своїми Instagram-постами на сторінці у Facebook або використовувати Фейсбук для просування свого Інстаграм-акаунту.

Прописуємо теги

Використовуйте хештеги, щоб збільшити охоплення. Для найкращого результату ми рекомендуємо чергувати високо- та низькочастотні теги. І треба стежити за тим, щоб вони відповідали змісту посту.

Який контент публікувати?

Контент — це те, без чого не обходиться просування у Facebook. Щоб залучити підписників і потенційних клієнтів, можна використовувати кілька типів матеріалів у соцмережі:

  1. Пости, що складаються виключно з тексту. Вони можуть бути використані для того, щоб ділитися новинами, проводити опитування, обговорювати ситуацію тощо.
  2. Зображення. Найчастіше їх застосовують для демонстрації своїх товарів і послуг, а також просування подій.
  3. Відео. Їх також можна використовувати, щоб продемонструвати свій товар, експертність тощо. При цьому можна не лише публікувати записані раніше відео, а й вести прямі трансляції.
  4. Опитування й анкетування. Вони допоможуть визначити інтереси ваших клієнтів та зрозуміти, чого насправді вони хочуть.
  5. Конкурси. Це цікавий спосіб взаємодії з аудиторією, який дає час заохочувати активних підписників і водночас залучити нових.

Щоб підтримувати інтерес людей до бренду, ми рекомендуємо використовувати якнайбільше видів контенту. А щоб він працював на вас, не забувайте про контент-стратегію. Простими словами — це детальний план створення та розміщення матеріалів.

Як створити ефективну контент-стратегію для просування у Фейсбук?

 

У цьому вам допоможуть декілька порад:

  • визначте свою цільову аудиторію й адаптуйте ваш контент під її вподобання;
  • поставте цілі. З'ясуйте, навіщо вам потрібне просування Facebook сторінки. Наприклад, підвищити впізнаваність бренду або залучити якомога більше потенційних клієнтів;
  • вибирайте правильні формати контенту. Публікуйте те, що найкраще підходить для вашої аудиторії та поставлених цілей;
  • складіть календар публікацій. Враховуйте, у який час ваші підписники найактивніші, і регулярно викладайте пости в цей період;
  • створюйте цікавий контент. Він має бути захопливим, інформативним і цінним для вашої аудиторії. Використовуйте візуальні ефекти, переконливі заголовки та чіткі заклики до дії, що привертають увагу, щоб стимулювати залучення.

І обов'язково аналізуйте й оптимізуйте вашу контент-стратегію. Використовуйте інструменти аналітики, щоб зрозуміти, що працює, а що ні, та вносити відповідні корективи.

Навіщо потрібен контент-план?

Розкрутка сторінки на Facebook обов'язково проводиться з використанням контент-плану. Це свого роду календар публікацій, які мають вийти протягом певного періоду.

 

 

Використовуючи його, ви зможете:

  • забезпечити регулярну публікацію контенту, який ваша аудиторія визнає цікавим, актуальним і цінним;
  • розміщувати контент за послідовним графіком, не турбуючись про те, що ідеї будуть спадати на думку в останню хвилину;
  • створювати контент, який відповідає вашим цілям, а також інтересам і вподобанням ЦА, та підтримує вашу загальну маркетингову стратегію.

Усе це дозволить вам підвищити залученість та встановити тісніший зв'язок зі своїми підписниками. Але як зрозуміти, чим вони цікавляться? Будемо розбиратися.

Як з'ясувати, що цікаво вашій ЦА?

Щоб отримати відповідь на це запитання, ви можете використовувати Facebook Insights — це вбудований інструмент аналітики, який надає інформацію про демографічні характеристики, інтереси та поведінку вашої аудиторії. Він допоможе вам зрозуміти, з якими типами контенту взаємодіють ваші підписники та які теми їх цікавлять. Також багато інформації можна отримати, проводячи опитування й анкетування. Завдяки їм ви також зможете дізнатися, які теми цікавлять ваших підписників, якому типу контенту вони віддають перевагу та що вони хотіли б бачити частіше.

 

Крім цього, радимо звертати увагу на коментарі та повідомлення, які ви отримуєте від своєї аудиторії. Люди можуть ставити запитання, робити пропозиції або ділитися своєю думкою про ваш контент. Проаналізувавши цей зворотний зв'язок, ви отримаєте уявлення про інтереси вашої ЦА. Також краще зрозуміти ваших підписників вам допоможе аналіз ваших конкурентів. Подивіться, що вони публікують та який контент отримує найбільшу кількість лайків і коментарів.

Як розробити унікальний контент?

Розібравшись, що цікавить ваших підписників, давайте їм те, що можна отримати лише у вашому профілі. І тоді розкрутка сторінки у Facebook швидко принесе результат.

Використовуйте різні типи контенту для підтримки інтересу. І не забувайте про користувальницькі матеріали — попросіть ваших підписників поділитися своїми історіями або фотографіями, пов'язаними з вашим брендом або продуктом. Це допоможе вам привернути увагу вашої аудиторії та привести ще більше користувачів на вашу сторінку. А щоб збільшити залучення, будьте активними на сторінці, регулярно публікуйте пости, відповідайте на повідомлення та коментарі, реагуйте на відгуки.

 

Способи розповсюдження контенту

Навіть якісний контент досить часто потребує додаткової реклами, щоб його побачили. Зробити це можна кількома способами.

Публікуйте пости в інших пабліках

Обмінюйтеся контентом і займайтеся взаємним піаром з адміністраторами публічних сторінок, які схожі на вашу тематику. Викладаючи матеріали в інших пабліках, ви зможете залучити людей, що зацікавилися, у ваш профіль. І обов'язково відповідайте на запитання коментаторів інших сторінок вашої тематики.

Залучайте фахівців

Співпрацюйте з експертами в ніші, лідерами думок. Це підвищить довіру користувачів до вас. Як показує практика, коли блогер рекомендує товар або послугу, його підписники з більшою ймовірністю довіряють його думці, ніж традиційним методам реклами.

Розповсюджуйте публікації на особистих сторінках

Позначте людей за допомогою символу @, щоб пост з'являвся у їхній стрічці, а також у стрічці їхніх друзів. Але враховуйте налаштування приватності: деякі користувачі вмикають повну заборону на позначки. Тому, перш ніж відмічати когось, краще повідомити його про свій намір.

Як взаємодіяти з підписниками?

Щоб аудиторії було цікаво на вашій сторінці, з нею необхідно грамотно та регулярно взаємодіяти. Як саме? Розповідаємо.

 

  1. Якщо хтось коментує ваш пост, обов’язково відповідайте йому.
  2. Заохочуйте своїх підписників ставити запитання та давайте відповіді на них у режимі реального часу.
  3. Відповідайте на повідомлення в Messenger, не ігноруйте запитання підписників і завжди намагайтеся розв’язати їхню проблему.
  4. Діліться власним контентом, наприклад фотографіями або відгуками. Це покаже вашій аудиторії, що ви цінуєте її підтримку та помічаєте її внесок у розвиток вашого бренду.
  5. Проводьте конкурси та розіграші, заохочуйте активних підписників.
  6. Розміщуйте опитування, щоб краще зрозуміти переваги й інтереси вашої цільової аудиторії та відповідно адаптувати свій контент.

І пам'ятайте, що головне у спілкуванні з вашими підписниками на Facebook — бути ввічливими та чуйними. Покажіть їм, що ви цінуєте їхню думку та прагнете вибудувати комунікацію.

Корисні поради щодо просування у Facebook

Щоб ви змогли ефективно просувати свій акаунт, ми зібрали для вас декілька корисних і дієвих порад.

Розмістіть посилання на бізнес-сторінку в різних джерелах

 

Діліться посиланнями на профіль Facebook на своєму сайті, у підписі електронної пошти й інших каналах соціальних мереж, щоб підвищити видимість своєї сторінки та залучити більше підписників. Але не займайтеся спамом. Лінки потрібно залишати дозовано, і бажано на сторінках, які належать вам. І обов'язково давайте мотивацію перейти за посиланням — використовуйте цікаві заголовки, розміщуйте уривок тексту тощо.

Попросіть підписатися людей із вашого кола спілкування

Поділіться своїм профілем із друзями, родиною та колегами. Попросіть їх поставити лайк і стежити за вашою сторінкою, а також поділитися нею у своїх соцмережах. Також можна запросити людей із контактів електронної пошти.

Налаштуйте чат-бота

Використовуйте чат-бота, щоб спілкуватися зі своєю аудиторією в режимі реального часу та надавати їй корисну інформацію про ваші продукти або послуги. Наприклад, можна налаштувати програму так, щоб за допомогою неї можна було бронювати час відвідування.

Залучайте користувачів

Щоб люди не просто підписувалися на вашу сторінку, але й були активними на ній, залучайте їх за допомогою таких оригінальних підходів.

Вебінари

Проводьте вебінари, щоб продемонструвати свою компетентність. Це допоможе вам завоювати довіру та залучити нових підписників з-поміж тих, хто вже записався на захід.

Live-трансляції

 

Використовуйте Facebook Live для запуску онлайн-трансляцій та встановлення тіснішого контакту з аудиторією. Відповідайте на запитання, проводьте екскурсії «за лаштунки» вашого бізнесу, демонструйте продукцію. Такий підхід допоможе вам підтримувати комунікацію зі своїми підписниками та формувати лояльну аудиторію.

Користуйтеся перевагами взаємопіару

 

Щоб просування компанії у Фейсбуці було ще ефективнішим, співпрацюйте з іншими брендами або впливовими особами у вашій галузі. Ви зможете рекламувати контент один одного та збільшувати охоплення аудиторії. Орієнтуйтеся на сторінки, які мають приблизно стільки ж підписників, скільки ви.

Завжди складайте контент-план

Він допоможе вам упорядкувати ідеї та скласти графік публікацій. Завдяки йому ви зможете регулярно публікувати контент і таким способом підтримувати активність аудиторії та зберігати свою сильну присутність у мережі.

Дотримуйтеся вимог до оформлення контенту

Facebook висуває особливі вимоги до зображень і відео.

Фотографії мають бути завантажені у форматі .jpg, .png, .bmp, .gif, .tiff або .ico.

Максимальний розмір файлу зображення — 15 МБ, а для відео — 10 ГБ. Співвідношення сторін для фото — від 1,91:1 до 4:5, а для роликів — від 9:16 до 16:9.

Відео у Facebook може бути довжиною до 240 хвилин.

Фотографії повинні бути не менше ніж 720 пікселів по короткій стороні. Відео — з роздільною здатністю не менше ніж 1080 пікселів.

Окрім цього, зображення та ролики мають відповідати стандартам спільноти Facebook. Заборонено розміщувати матеріали з оголеною натурою, насильством тощо. І ще фотографії та відео не повинні порушувати чиїсь авторські права.

Підіймайте пости

 

Розміщуйте свої публікації в той час, коли ваша аудиторія найчастіше знаходиться в мережі. Це підвищить можливість того, що ваш контент буде помічений. Також розкрутка Фейсбук сторінки буде ефективнішою, якщо ви будете використовувати функцію «Підіймати публікацію». Це допоможе вам охопити більше людей та підвищити залученість до вашого контенту.

Коментуйте чужі пости

Коли ви коментуєте публікації інших користувачів, ваше ім'я та фотографія профілю видні іншим людям, які переглядають цей пост. Це допоможе підвищити вашу впізнаваність у Facebook та потенційно залучити нових підписників на вашу сторінку.

Використовуйте піксель ретаргетингу

Піксель ретаргетингу – це невеликий фрагмент коду, який розміщується на сайті та використовується в рекламних кампаніях в інтернеті для відстеження відвідувачів і доставки їм цільової реклами на основі їхніх попередніх дій на ресурсі. Використовуйте такий інструмент, щоб показувати оголошення людям, які вже виявили інтерес до вашої сторінки.

Запускайте Фейсбук-рекламу

 

Facebook дозволяє максимально точно налаштувати рекламу так, щоб залучити користувачів, що з більшою ймовірністю зацікавляться вашим профілем. Додавши посилання на свій сайт в оголошення, ви можете спонукати людей відвідати ваш ресурс, дізнатися більше про ваші товари або послуги та здійснити покупку.

Аналітика

Регулярно аналізуйте статистику вашої сторінки. Це допоможе вам виявити тенденції в поведінці ваших підписників, і завдяки цьому ви зможете створювати більш цільовий та ефективний контент. Наприклад, якщо ви помітили, що ваша аудиторія краще реагує на відеоролики, ви зможете спрямувати свої зусилля на створення саме такого типу контенту.

 

Також аналіз статистики сторінки Facebook допоможе оптимізувати рекламні кампанії. Проаналізувавши, які оголошення працюють добре, а які ні, ви зможете скоригувати налаштування таргетингу для підвищення ефективності просування.

У чому плюси просування Фейсбук-сторінки

 

Грамотна розкрутка Facebook сторінки дозволить вам отримати такі переваги:

  • збільшити охоплення завдяки наявним підписникам. Фейсбук налічує понад 2,8 мільярда активних користувачів, і просування допоможе охопити ширшу аудиторію;
  • покращити залученість. А збільшення числа лайків, коментарів і підписників дозволить підвищити видимість вашої сторінки та загалом посилити її авторитет на платформі;
  • покращити впізнаваність бренду. Сильна присутність у соціальній мережі допоможе людям запам'ятати ваш бренд.

І ще один значний плюс просування сторінки Facebook — можливість прорекламувати її з мінімальними вкладеннями. Користувачі можуть самі встановлювати бюджет для своїх кампаній та налаштовувати таргетинг так, щоб гроші не йшли на показ оголошень нецільовій аудиторії.

Використовуючи інструменти Facebook, ви зможете направляти рекламу на людей, які зацікавляться вашим брендом.

Висновок

Сподіваємося, що наша стаття допомогла вам розібратися, що таке просування бізнесу у Фейсбуці та як грамотно його виконувати. Звичайно, щоб отримати бажаний результат, доведеться докласти чимало зусиль. Але віримо, що наші поради допоможуть вам у цій непростій справі. А якщо у вас виникне потреба у професійному просуванні сторінки, експерти нашої компанії завжди прийдуть вам на допомогу.

FAQ

Як розкрутити Facebook-сторінку?

Одним із найбільш результативних способів розкрутки вважається таргетована реклама. Щоб запустити кампанію, потрібно використовувати Ads Manager або Business Manager. Якщо ви створюєте рекламу вперше, радимо робити це в кабінеті Ads Manager, тому що він має простіший і зрозуміліший функціонал.

Як створювати оголошення у Фейсбуці?

Для старту кампанії в рекламному кабінеті натискаємо кнопку «Створити». Далі вибираємо мету, якої ми хочемо досягти. Це можуть бути ліди, конверсія, впізнаваність. Після цього називаємо кампанію та переходимо до налаштування. Для цього клацаємо на «Налаштувати рекламний акаунт» і заповнюємо всі наявні поля. Далі потрібно вибрати ЦА, місце, де розміщуватиметься ваша реклама, а також місце, куди користувачі будуть перенаправлятися з неї. Після цього потрібно грамотно розподілити бюджет і вибрати тип оголошення.

Як просувати групу у Facebook?

Почніть із розроблення контент-стратегії та контент-плану. Це допоможе вам викладати матеріали, які залучатимуть вашу ЦА, збирати багато лайків і коментарів. Після цього можна безпосередньо займатися просуванням із використанням різних методів. Як показує практика, хороші результати приносить таргетована реклама. Використовуючи її, можна швидко й ефективно розкрутити свою групу у Фейсбуці, маючи навіть невеликий бюджет.

Як вам стаття?
4.1
Проголосувало: 20
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(1)
Т
Тетяна
13.02.2024
Допоможіть просунути групу у Фейсбуці.Жіночий та Дитячий Одяг
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах