Реклама в TikTok: види й особливості

5.0
23.12.2022
8410
0

Сьогодні рекламне просування бренду вже буде неповним, якщо компанія не має свого акаунту в TikTok. Тікток — чудовий рекламний канал для брендів, які бачать своїх клієнтів серед активної молодої аудиторії. Цікавий креативний контент, розміщений в акаунті, допоможе залучити інтернет-користувачів і продати більше продукції.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

У цій публікації ми вам розповімо про те, як запускати рекламу в Тік Ток, як використовувати цю популярну соціальну мережу для просування свого бренду. Але при цьому хочемо нагадати, що TikTok тимчасово вимкнув функцію запуску рекламних кампаній на території України у зв'язку з військовими діями, які ведуться в нашій країні. Ми впевнені, що наша перемога в повномасштабній війні вже зовсім близько, і українським компаніям потрібно буде розповідати про свої пропозиції, зокрема й за допомогою коротких відео в Тіктоці.

 

Особливості майданчика

Для початку хочемо підкреслити, що TikTok останнім часом набирає обертів і вже вийшов на третє місце за охопленням аудиторії після Facebook й Instagram. За даними на жовтень 2022 року, цю платформу щомісяця відвідують понад мільярд дорослих у віці від 18 років. TikTok тепер має найвищий середній час, який витрачають користувачі на перегляд соцмереж.

 

З такими винятковими показниками легко зрозуміти, чому навколо Тіктока піднялося стільки галасу в маркетинговій індустрії. Фахівці зазначають, що справжня «магія» TikTok полягає у його особливому контексті використання й особливо у його креативних можливостях. Тож, щоб отримати найкращі результати на цій платформі, зосередьтеся на творчості та переконайтеся, що ви пропонуєте справді цікавий контент.

TikTok дозволяє користувачам знімати короткі відеоролики в різноманітних жанрах, серед яких — жарти, розіграші, фрагменти пісень, трюки та інше. Багато відомих брендів уже спробували зробити рекламу в Тік Ток. Висновок один — такий формат ідеально підходить для брендів B2C, які хочуть продемонструвати креативний підхід своїй ЦА. Але для компаній, що працюють у сфері B2B, налаштувати рекламу в Тік Ток й отримати конкурентні переваги ще складно.

У TikTok доступно багато типів реклами, тому кожен рекламодавець може вибрати той, який йому найбільше підходить. Є реклама у стрічці, в топі, Brand takeover ads, просування за допомогою хештегів. Про те, як створити рекламу в Тік Ток, ми розповімо далі.

Специфіка аудиторії

Безсумнівно, завдяки своєму формату TikTok — це платформа переважно для молодих людей. Зверніть увагу, що для аудиторії 13-17 років за відвідуваністю вона займає друге місце після YouTube і її вибирають 67% користувачів.

Крім тінейджерів, цю соціальну платформу часто переглядають люди з вікової групи до 35 років. Уподобання, за даними на квітень 2022 року, розподіляються так:

 

Старт роботи — створення рекламного кабінету

Реєстрацію в рекламному кабінеті починають зі створення логіна в TikTok Ads Manager. Перед цим вибирають тип акаунту — індивідуальний або бізнес. Перший підходить для просування персонального бренду. Другий — для рекламування послуг компанії.

Для реєстрації в соціальній мережі потрібно буде заповнити віконця з адресою електронної пошти (на яку прийде код підтвердження) і номером телефону.

Потім необхідно погодитися з умовами Тік Ток Ads і натиснути «Зареєструватися».

 

На наступному кроці виберіть країну зі спадного списку та вкажіть, для яких цілей ви збираєтеся використовувати обліковий запис.

 

Якщо ви працюєте в бізнес-акаунті, то вам буде потрібно заповнити деякі дані про своє підприємство. Зокрема, потрібно вказати таку інформацію:

  • назва країни, у якій зареєстрована компанія;
  • часовий пояс, де знаходиться бізнес;
  • назва акаунту. Бажано, щоб вона збігалася з офіційним найменуванням компанії або була з ним тісно пов'язана;
  • валюта, у якій ви збираєтеся оплачувати рекламну кампанію.

 

Для завершення налаштування нового облікового запису TikTok вам необхідно на панелі керування перейти в розділ «Інформація про обліковий запис» і внести такі дані:

  • URL сайту компанії у вигляді https://www.tiktok.com/. Інший формат не пройде перевірку системою. Також сайт повинен бути активним, містити контактну інформацію та мати відношення до продукту, що просувається;
  • поштовий індекс й адреса, де зареєстрована компанія.

Останнім кроком на цьому етапі є вибір способу оплати, який може бути ручним або автоматичним (другий варіант ще не повністю доступний у всіх країнах).

Рекламний акаунт Тік Ток буде доступний для роботи через 24 години після заповнення даних.

Перший етап — створення рекламної кампанії

Перше, що потрібно зробити, якщо ви вирішили купити рекламу в Тік Тоці, — це увійти в TikTok Ads Manager, вибрати вкладку «Кампанія» й натиснути кнопку «Створити».

Далі буде запропоновано:

  • вибрати мету кампанії;
  • встановити бюджет;
  • налаштувати кампанію.

Розберемося з усім за порядком.

 

Говорячи про цілі рекламних кампаній, хочемо нагадати, що, як і для будь-якого іншого каналу комунікації з клієнтами, таргетована реклама в Тік Ток може допомогти:

  • повідомити про існування бренду, підвищити обізнаність споживачів. Тоді варто вибирати мету «Охоплення»;
  • привернути увагу до компанії / бренду / пропонованих послуг. У цій категорії в рекламному кабінеті Тікток доступні кілька варіантів цілей. Власникам сайтів, які бажають залучити нових відвідувачів, варто вибрати мету кампанії «Трафік», розробникам мобільних додатків — «Встановлення додатків», а якщо ви хочете звернути увагу споживачів на новий продукт — «Перегляди відео»;
  • збільшити конверсію. У цій категорії доступна однойменна мета — «Конверсія на сайт».

Наступний крок — налаштування назви кампанії та вибір бюджету — це сума, яку ви готові витратити на показ своїх оголошень. Як тільки ви досягнете максимуму, демонстрація реклами припиниться. Налаштування бюджету допомагає стежити за маркетинговими витратами, контролювати час показу й результативність. Система пропонує вибрати один із трьох варіантів розрахування витрат:

  • без обмежень. У такому разі не буде жодних обмежень на показ реклами на рівні кампанії, правда, можна буде обмежити витрати для груп оголошень. Про це розповімо далі;
  • бюджет на весь термін дії. Вказується максимальна сума на кампанію. Після її досягнення реклама в Тік Ток зупиняється;
  • щоденний бюджет. Демонстрація оголошень обмежена певною сумою на день.

В налаштуваннях ви можете зустріти ще один пункт — A/B-тестування. Воно дозволяє порівняти, наскільки ефективно працює рекламна платформа Тік Ток і різні варіанти кампанії. Наприклад, якщо ви включите слайдер в позиції «Змінна», ви побачите розрахування того, як різні аудиторії відреагують на креатив. Це вам допоможе точніше вказати налаштування кампанії.

Другий етап — створення групи оголошень

Кожна реклама в Tik Tok може мати кілька груп оголошень. Це полегшує оптимізацію та вимірювання ефективності. Розберімося, як створити групу оголошень в TikTok Ads Manager. Увесь процес складається з таких послідовних кроків:

  • вибір місця розміщення реклами;
  • заповнення даних про групу оголошень;
  • налаштування цільової аудиторії;
  • вказання бюджету та графіка показу;
  • вибір мети оптимізації та методу призначення ставок.

Як вибрати місце розміщення

Цей етап досить важливий, оскільки він визначає, де буде показуватися реклама — в TikTok або на його партнерських платформах. Якщо ви тільки починаєте працювати з просуванням у цій соцмережі, вибирайте «Автоматичне розміщення». Так алгоритми TikTok будуть стежити за розміщенням оголошень і досягненням максимального охоплення.

 

На сьогодні реклама в Тік Ток доступна для показу на таких платформах:

  • сам TikTok — демонстрація можлива тільки всередині соціальної мережі;
  • додатки, що працюють здебільшого на східному ринку, — TopBuzz, BuzzVideo, Helo (націлені на пошук курйозних відео), News Republic і BaBe (новинна тематика);
  • сервіс для розміщення рекламних роликів всередині мобільних додатків — Pangle (до речі, уже доступний на українському ринку).

Також можна налаштувати показ оголошень в іншій країні. Наприклад, ваш акаунт може бути зареєстрований у Польщі, а ви можете вибрати показ для жителів Іспанії. Але при цьому завжди потрібно уточнювати, чи доступне налаштування реклами в Тік Ток у тій країні, де ви плануєте просування. Це можна зробити за допомогою регулярно оновлюваного списку місць розміщення реклами.

Коротко про додаткові налаштування оголошень

Далі в розділі Ad Details необхідно заповнити таку інформацію:

  1. Тип просування. В залежності від мети рекламної кампанії можна вибрати або встановлення програми, або просування сайту.
  2. Показуване ім'я. У цій графі вказується назва бренду або продукту, що просувається, яка буде показана в описі.
  3. Зображення профілю. Цей елемент також буде демонструватися разом з оголошенням.
  4. Категорія. Постарайтеся знайти в випадному списку ту, яка найточніше описує вашу кампанію. Так ви отримаєте максимальну віддачу від моделі оптимізації реклами.
  5. Рекламні теги. Додайте до 20 слів для опису свого продукту. Алгоритми TikTok використовуватимуть їх як ключові слова, щоб зіставити оголошення й уподобання цільової аудиторії.
  6. Коментарі користувачів. Якщо ви не хочете, щоб люди могли коментувати ваші оголошення, вимкніть цей параметр.
  7. Завантаження відео. Якщо цей параметр вимкнений, користувачі не зможуть качати відеорекламу.

Як налаштувати аудиторії для показу реклами

TikTok рекламний кабінет пропонує кілька варіантів створення або виключення користувальницьких аудиторій для демонстрації реклами. Крім того, на етапі запуску кампанії надається можливість звузити аудиторію за демографічними характеристиками, наприклад віком, статтю, інтересами та параметрами пристрою.

1. Таргетинг у TikTok

Розглянемо ці налаштування детальніше.

Починають роботу з вкладки «Демографічні дані». На ній система запропонує вказати інформацію про:

  • країну показу реклами;
  • стать користувачів. Тут можна встановити показ тільки для чоловічої або тільки для жіночої аудиторії. Доступний варіант «Без обмежень»;
  • вік. Система запропонує варіанти — 13-17, 18-24, 25-34, 45-54, 55+ років або без обмежень;
  • мова користувача. Можна вибрати одну або теж не обмежувати цей параметр.

 

На наступній вкладці зі списку можна вибрати категорії й підкатегорії інтересів ваших потенційних клієнтів. Тут ми рекомендуємо вивчити список дуже детально, для того щоб реклама в Тік Тоці була ефективною.

І ще одна вкладка дозволяє вказати точніше параметри пристроїв, з яких користувачі переглядають контент. Наприклад, для просування мобільних застосунків актуально вказати тип операційної системи для смартфона. Платформа дозволяє налаштувати різні групи оголошень для власників різних гаджетів.

2. Користувальницькі аудиторії

Якщо ви тільки плануєте під’єднати рекламу в Тік Ток, то вам потрібно створити нову аудиторію в розділі «Бібліотека». Там відкриється вікно, і треба зробити вибір варіанту:

  • трафік вебсайту. Це стандартний варіант, доступний після встановлення пікселя на сайті та створення спеціальних списків для подальшого ретаргетингу;
  • залученість. У цьому випадку можна сформувати сегменти аудиторій на основі взаємодії користувача TikTok з обліковим записом бренду;
  • активність у застосунку. У такий спосіб можна створити налаштовувані сегменти на основі певних подій, що відбуваються в застосунку компанії;
  • файл клієнта. Якщо ви вибираєте цей варіант, то вам заздалегідь потрібно підготувати список потенційних клієнтів, яким буде показуватися реклама в Тік Тоці.

Практика показує, що робота з завантаженими списками споживачів дає високу результативність, оскільки ці люди вже взаємодіють із вашим брендом, а значить, у них уже є почуття довіри.

 

3. Аудиторії Look-a-like

Якщо ви будете запускати рекламу повторно, то можна створити нові аудиторії, які за своїми параметрами схожі на створені раніше. Наприклад, сюди можуть бути додані ті, хто вже купив продукт або має схожі інтереси, але не був охоплений раніше. Отже, дійте так:

  1. У розділі «Бібліотека» на панелі навігації виберіть вкладку «Аудиторія».
  2. Натисніть «Створити аудиторію» й далі виберіть «Створити схожу аудиторію». Нагадуємо, що ця функція доступна тільки на основі вже наявної, «доступної» користувальницької аудиторії.
  3. Відкоригуйте налаштування (наприклад, місце розташування, місце розміщення реклами тощо).
  4. Підтвердьте свої дії та створіть аудиторію Look-a-like.

І ще кілька важливих деталей. По-перше, для оброблення запиту системі знадобиться час. Тому перед запуском рекламної кампанії доведеться чекати 40-60 хвилин. По-друге, на відміну від інших соціальних мереж, в TikTok система автоматично не оновлює дані про схожі аудиторії. Отже, це доведеться робити вручну приблизно раз на місяць.

Бюджет і час показу

Після того, як уже налаштований таргет у Тік Тоці для рекламних оголошень, прийшов час встановити бюджет і графік показу.

На вкладці «Бюджет і планування» необхідно зазначити такі параметри:

  1. Бюджет. Вам доведеться встановити щоденні витрати не менше ніж 20 доларів США, незалежно від того, виберете ви варіант оплати на день або на весь термін дії.
  2. Розклад. TikTok дозволяє встановити час початку й закінчення реклами, встановити діапазон дат або час від часу запускати показ, після того як внесені всі налаштування.
  3. Dayparting. За допомогою цієї опції є можливість вибрати певні періоди часу протягом дня для показу реклами. Ви можете пройти дуже вузький шлях всього за пів години та до 24 годин. Якщо ви виберете «Весь день», оголошення будуть показуватися протягом доби, а у варіанті «Вибрати конкретний час» показ буде обмежений цим періодом в межах запланованої кампанії.

 

Оптимізація та керування ставками

Реклама Тік Ток акаунту може досягти високої результативності завдяки вибору параметрів ставок й оптимізації.

Для початку вам слід визначитися з метою оптимізації. В одних випадках вона буде вибрана автоматично, в інших — з'явиться можливість оптимізувати конверсії, кліки або охоплення. Також Тікток дозволяє активувати розумну оптимізацію, що покращує результати показів.

Крім того, в процесі запуску рекламної кампанії треба налаштувати:

  • стратегію призначення ставок. На стартовому етапі можна вибирати стандартний режим, який забезпечує суворий контроль ціни за результат;
  • ставки. На цьому етапі встановіть, скільки ви готові платити за клік, конверсію або тисячу показів, і алгоритм TikTok буде показувати рекламу відповідно;
  • тип доставки. У разі вибору стандартної рекламний бюджет буде витрачатися рівномірно протягом запланованого часу. Але у разі прискореної доставки він буде витрачений максимально швидко.

Для аналізу витрат ви можете запустити по одному оголошенню з кожної групи, вивчити показники та відкоригувати ставки.

Далі пропонуємо розглянути варіанти оплати за показ оголошень в Тіктоці.

CPC — Cost per Click

Перевага цієї системи оплати за рекламу в TikTok полягає в тому, що рекламодавець може сам регулювати витрати й домогтися більшої ефективності. Алгоритми розраховують, хто з користувачів найімовірніше клацне на рекламне оголошення, і показують його таким людям. Цю модель оплати найкраще використовувати для цілей «Трафік на сайт», «Просування програми», «Конверсії».

oCPC — Optimized Cost per Click

Цей варіант орієнтований на підвищення конверсії. Як і в попередній моделі, оголошення будуть показуватися тим, кого система вважатиме не тільки зацікавленим у рекламованих продуктах, але й готовим зробити цільову дію. Для рекламодавця цей варіант вигідний тим, що він оплачує тільки переходи за кліками.

Для налаштування цієї моделі оплати спочатку потрібно вибрати варіант «Оптимізація конверсії на етапі навчання» (Optimize conversion at learning phase) і задати вартість кліка. Коли буде пройдений етап машинного навчання, система оптимізує отримані дані, і рекламодавець зможе вийти на очікувану конверсію.

CPM — Cost per Mille / Thousand Impressions

Це більш стандартна система показів, принцип якої ми вже зустрічали в налаштуваннях реклами в інших соціальних мережах. У разі вибору цієї моделі ставка — це сума, яка буде списана з рахунку за 1000 показів. Оголошення будуть показані максимальному числу користувачів в межах рекламного бюджету. Найкраще використовувати для мети «Охоплення».

CPV — Cost per Thousand Views

У разі використання цієї моделі йдеться про демонстрацію відео. Усе інше аналогічне з попереднім способом оплати. Використовується для мети «Перегляд відео».

Третій етап — створення рекламних оголошень

Тепер, коли вже налаштовані кампанія та група оголошень, настав час створити рекламні креативи в TikTok, які ви будете показувати своїй цільовій аудиторії. Це може бути зображення або відео. Не забудьте включити текст і сильний заклик до дії.

 

Розгляньмо деталі процесу створення рекламного креативу в TikTok.

Крок 1. Додайте креатив

Почніть з вибору формату реклами (зображення або відео). Реклама в Тік Тоці підтримує тільки відеоформат. Зображення доступні для розміщення в застосунках новинної стрічки TikTok. Ви можете завантажити файли зі свого комп'ютера, вибрати їх із бібліотеки Тіктока, створити нове відео, використовуючи шаблон або Smart Video.

Крок 2. Виберіть обкладинку

Після завантаження відео вам потрібно вибрати обкладинку, натиснувши «Налаштувати мініатюри відео». В залежності від довжини відео TikTok покаже до 8 кадрів на вибір. У вас також є можливість завантажити власну обкладинку.

Крок 3. Попередній перегляд оголошення

Тепер, коли у вас є набір рекламних оголошень, настав час поглянути на них. Попередній перегляд не залежить від пристрою; фактична реклама буде скоригована з огляду на налаштування користувача й умови мережі. TikTok рекомендує попередньо дивитися оголошення на іншому девайсі, щоб краще зрозуміти, як вони будуть виглядати

Крок 4. Введіть назву оголошення

Назвіть своє оголошення так, щоб його було легко ідентифікувати. Це ім'я призначене для внутрішнього ознайомлення, тому глядачі його не побачать.

Крок 5. Введіть текст оголошення

Введіть текст, який буде показуватися над вашим оголошенням. TikTok підтримує від 12 до 100 символів (з розділовими знаками та пробілами). Ви не можете використовувати смайлики або хештеги. Якщо текст занадто довгий, він може показуватися неправильно на певних екранах, тому обов'язково перегляньте його.

Наступний етап — заповнення інформації про компанію

Це етап дуже важливий для запуску рекламної кампанії. Вам знадобиться ввести юридичну інформацію про свою організацію, дані платника податків, контактну інформацію, банківські реквізити та ін. Усе це необхідно для формування рахунку за послуги рекламування, відправки квитанцій. Якщо ви пройдете верифікацію, то зможете взяти участь у програмі TikTok Back to Business.

Що таке Spark Ads

TikTok уже заслужив репутацію платформи, яка заохочує технологічні інновації в маркетингу. Нещодавно був запущений формат Spark Ads, який дозволяє брендам зростати, використовуючи реальні зв'язки через спільноту. Це робиться шляхом обміну релевантним і нативним контентом. Найкраще працює цей формат у взаємодії з інфлюенсерами.

Оголошення Spark Ads призначені для стимулювання спілкування та взаємодії між творцями, брендами й користувачами.

 

 

Як створити Spark Ads у TikTok

TikTok Spark Ads — це поєднання оригінальної реклами й органічного контенту, наданого Тіктоком. Щоб запустити ці оголошення, творці повинні дати дозвіл на використання своїх постів у рекламних кампаніях.

Щоб підготувати відео, можете скористатися трьома шляхами.

Варіант 1. Творець повинен вибрати ролик, який він готовий дозволити бренду просувати. Надаючи доступ, в застосунку потрібно згенерувати код відео, яким можна поділитися з рекламодавцями, щоб вони могли використовувати контент.

Варіант 2. Знайдіть творця контенту на торговельному майданчику Creator Marketplace, який надає TikTok. Якщо ваш бренд співпрацює безпосередньо з автором, ви можете пропустити крок створення коду та синхронізувати його звичайні публікації безпосередньо з TikTok Ads Manager, щоб рекламувати їх як Spark Ads.

Варіант 3. Виберіть органічну публікацію з профілю вашого бренду для просування за допомогою Spark Ads і перетворіть її на рекламу. Після імпорту відео в TikTok Ads Manager ви можете конвертувати звичайні публікації на Spark Ads.

Далі потрібно створити кампанію й налаштувати групу оголошень, вибравши формат Spark Ads. У розділі «Завантажити креативи» натисніть «Вибрати публікації з бібліотеки». Також бажано додати кнопку CTA та цільову сторінку, на яку ви хочете направити користувачів. Після цього завершіть створення оголошення й натисніть «Надіслати».

 

Аналітика реклами в TikTok

Після запуску реклами починається ще один важливий етап — моніторинг, аналітика та коригування налаштувань. Звіти про запущені рекламні кампанії, результати просування груп оголошень доступні в аналітичному розділі «Інформаційна панель». Також корисно відстежувати UTM-мітки, що показують кількість і джерела переходів на сайт.

Висновки

Популярність TikTok із кожним роком продовжує зростати, і абсолютно немає передумов до того, що ситуація зміниться докорінно. Платформа пропонує безліч рекламних можливостей і може зв'язати вас з абсолютно новою аудиторією. Вам не можна ігнорувати її силу. Усе, що потрібно зробити, — це озброїтися інформацією про те, як налаштувати рекламну кампанію, креативними відео, а потім спробувати збільшити свої продажі за допомогою TikTok.

FAQ

Як зробити рекламу в Тік Ток?

Щоб запустити рекламу на цій платформі, потрібно створити обліковий запис TikTok Ads. Далі в рекламному кабінеті вибирають мету кампанії, встановлюють бюджет, уточнюють місце розміщення й налаштовують таргетинг на ЦА. Платформа надає можливість проконтролювати витрати та трафік.

Скільки коштує розмістити рекламу в Тік Ток?

Ціна рекламного просування в Тіктоці залежить від типу просування та вибраної моделі оплати. TikTok Ads пропонує такі способи оплати — за кліки, оптимізовані кліки, за 1000 переглядів відео або показів. Мінімальний денний бюджет стартує з 20 доларів.

Як працює Тік Ток реклама?

На сьогодні доступні декілька форматів реклами — TopView (відео до 1 хвилини, запускається при відкритті програми), Brand Takeover (банер, що з'являється при вході в додаток), In-feed Ads (ролик від 5 до 60 секунд, спливна реклама у стрічці).

Що не можна рекламувати в Тік Ток?

До списку заборонених товарів для рекламного просування включені алкогольна продукція, наркотики, усі види продуктів для куріння, шкідливі програми. Також у цій соціальній мережі заборонені політична реклама й інші види агітації.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 5
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах