Зміст
- Дані щодо проєкту.
- Завдання та цілі клієнта.
- Стратегія команди.
- Рішення, яке ми реалізували.
- Коментує експерт.
- Висновки та плани.
У кейсі ми розповімо про просування агрокомпанії в соцмережах та про досягнуті результати. Відразу зазначимо, що очікування клієнта ми виправдали. Наша команда змогла підвищити показники охоплення публікацій у Facebook на 110%, а також залучити нових підписників до Instagram, забезпечити збільшення залученості.
Дані про проєкт
Компанія клієнта: «Агро Експерт», @agro__expert
Тематичний бізнес: товари та послуги у сфері с/г
Вік профілю: 1 рік
Цілі: підвищити впізнаваність компанії
Послуги: SMM
Результати: приріст числа підписників за 1 рік: Instagram – 1 214, Facebook – 4 802
«Агро Експерт» – це компанія, яка займається постачанням оригінальних пестицидів та високопродуктивного посівного матеріалу від вітчизняних та закордонних виробників. Також в асортименті є великий вибір добрив та регуляторів росту.
Сьогодні «Агро Експерт» вважається амбасадором одразу кількох відомих брендів агроіндустрії (наприклад, SilagePro, VITAZYME). Щорічно портфель цієї компанії розширюється. Так, з 2019-го вона займалася продажем ґрунтообробної техніки, обладнання для приготування робочих сумішей та комплексів для обробки посівного матеріалу. У 2020-му розпочала спільну з Yara Digital роботу над розповсюдженням цифрових інновацій.
Представники компанії ухвалили рішення щодо розвитку присутності бренду в соцмережах. Попри те, що «Агро Експерт» працює в основному у сфері В2В, власники розуміють, що в цифрову епоху дуже важливо розвивати різні канали комунікації та підвищувати впізнаваність серед користувачів. З цим вони й прийшли до нас.
Завдання та цілі клієнта
Клієнт звернувся до нас із бажанням підвищити впізнаваність бренду в соцмережах. Ця умова є важливою для того, щоб компанія залишалася помітною, виділялася серед конкурентів. Просування в Instagram і Facebook для «Агро Експерт» мало важливе значення, тому що в останній рік зазначається підвищення ділової активності на цих платформах.
Також у соцмережах зручніше будувати взаємодію з ЦА, дізнаватися про інтереси потенційних клієнтів.
Крім перерахованих завдань, були позначені й додаткові, зокрема, вони стосувалися збільшення переходів на вебсайт, що забезпечує підвищення кількості заявок.
Стратегія команди
З метою досягнення поставлених клієнтом завдань ми вирішили скласти детальний план робіт. До нього увійшли 5 основних пунктів.
Візуальне оформлення
Вирішили використовувати корпоративні елементи: логотип і колір. У соцмережах дуже важливо приділити увагу розкладці в стрічці, шаблонам для постів, Reels, сторіс. Потрібно дотримуватись повторюваності цих елементів, щоб забезпечити впізнаваність бренду серед користувачів.
Аналіз компаній-конкурентів в Instagram
Раніше бренд замовника не був представлений на цій платформі. Тому, перед тим як створювати профіль, ми вирішили вивчити конкурентів, зрозуміти їхні принципи організації взаємодії з ЦА.
Робота над рубрикатором
Одним із ключових правил просування в Instagram та Facebook є регулярність публікацій. Щоб уникнути одноманітності та з метою пропозиції користувачам пізнавального та розважального контенту, ми вирішили ввести рубрики. Так нам вдалося досягти системності й балансу між різними темами.
Тестування контенту кількох форматів
Такий захід допоміг уникнути одноманітності. Крім того, нам потрібно ближче познайомитися з ЦА клієнта, дізнатися її інтереси. Досягти таких цілей також можна через тестування контенту різних форматів.
Застосування технік підвищення залучення
Цей параметр є основним показником ефективності роботи. Щоб його підвищити, ми вирішили випробувати кілька способів залучення.
Рішення, яке ми реалізували
Для реалізації стратегії ми виконали три етапи робіт.
Перший: створили та оформили профіль в Instagram
Акаунта на цій платформі у клієнта не було. Ми створили його з нуля й відразу почали оформляти в єдиному стилі, щоб досягти візуальної гармонії. Наші фахівці промалювали хайлайтс, вибрали фірмовий шрифт та шаблони для рубрик. Ще ми підібрали та прописали ключі в шапці та імені акаунта, що сприяє більш легкому та швидкому пошуку профілю.
Другий: підібрали різний формат контенту
Ми прийняли рішення про чергування постів у стрічці, Reels та сторіс. Для цього створені шаблони. Вони допомагають формувати контент різних типів: відео, карусель, фото. Також по черзі публікували короткі пости та лонгріди, відстежували охоплення.
Публікації в сторіс випускали з прив'язкою до теми, за якою був написаний новий пост. Для оформлення також застосовували корпоративні елементи, що допомагало дотримуватись фірмового стилю, у результаті підвищилася впізнаваність бренду серед користувачів.
Одним із рішень було запропонувати клієнту випробувати Reels. Експеримент показав, що такий формат відео дуже популярний серед відвідувачів. Ще ми працювали над запитами та коментарями, відповідали в повідомленнях та під публікаціями.
Третій: оформили сторінку у Facebook
На цій платформі профіль компанії клієнта був і раніше. Завдання нашої команди полягало в тому, щоб оформити його в корпоративному стилі. Ми промалювали нову актуальну обкладинку, впровадили шрифт, рубрикатор. Крім того, приділили увагу опрацюванню біографії та заповнили розділ з інформацією про бренд.
У Facebook ми також вдалися до методу кроспостингу постів з Ig з адаптацією текстів та хештегів. Але стилістику візуала залишили такою ж, щоб досягти підвищення впізнаваності.
Коментує експерт
Під час роботи над проєктом «Агро Експерт» ми ще раз переконалися у важливості рубрикатора. Цей спосіб дозволяє ділити пости за темами й контент загалом на види. З застосуванням рубрикатора вдалося не тільки досягти гармонійності в публікаціях, але й ефективніше розподіляти ресурси на рекламу, відстежувати відгуки.
Наша команда приділила час тому, щоб створити єдиний стиль акаунтів. У результаті нам вдалося підвищити впізнаваність бренду.
Також були зроблені висновки про те, наскільки важливим є моніторинг акаунтів конкурентів, збір аналітики профілю замовника. Детальна інформація допомогла відстежити переваги ЦА, визначити, які публікації викликають більше відгуків, завдяки чому можна було коригувати стратегію.
Тетяна Папенчак, керівник SMM
Висновки про виконану роботу
Публікація якісного та різноманітного контенту в Instagram дозволила досягти наступних показників:
Наголошуємо на тому, що за період роботи нашої команди кількість підписників зросла більше ніж на 1 200 осіб.
Запуск таргету ми здійснювали через акаунт на Facebook. Результати такі:
Загалом показники ефективності нашої роботи на обох платформах такі:
Підсумовуючи, зазначимо, що контент-просування у Facebook та Instagram компанії клієнта «Агро Експерт» вийшло результативним. Наша команда досягла підвищення впізнаваності бренду, а також залучила нових підписників.