Як підняти щомісячний трафік на 120% за рахунок SEO: кейс просування Christina Cosmetic

15.12.2022
1671
5 хвилин
0

Просування в ніші з високою конкуренцією потребує не лише знання правил SEO, а й досвіду, креативності. Наша команда продемонструвала професіоналізм, досягнувши вражаючих показників щомісячного органічного трафіку на рівні 110–120% для бренду професійної косметики Christina Cosmetic. У результаті ми вийшли на 129 564 перегляди/міс.

 

Основна інформація про клієнта

Компанія: Крістіна Косметик

Ціль: підвищити потік трафіку з пошуку

Ніша: продаж ізраїльської професійної косметики

Послуги нашої компанії: SEO

Регіон розкручування: Україна

Результати: щомісячні переходи з пошуку — понад 75 000, кількість кліків за 6 місяців — 324 000, середні показники CTR — 6,4%

Косметика Christina — це ізраїльський бренд, відомий у всьому світі. Продукція компанії має бездоганну репутацію, користується попитом серед професійних косметологів і доступна звичайним клієнтам. Продаються товари в онлайн-магазині Christina Cosmetics і доступні для замовлення у багатьох країнах, включаючи Україну.

При створенні продукції власники компанії наголошують на її якості. Тому при розробці використовується найкраща сировина, у тому числі натуральні природні компоненти та інноваційні технології, а формули та склади підбираються відомими вченими та досвідченими косметологами.

Відрізняється бренд і ставленням до клієнтів. Christina Cosmetics пропонує високий рівень сервісу та зручні умови для замовників:

  • просту систему прийомів замовлень через сайт;
  • швидку доставку у всі регіони країни;
  • безкоштовні онлайн-консультації від професійних косметологів.

CHRISTINA дає можливість кожній жінці, незалежно від віку, стати ще гарнішою, допомагає вирішити естетичні проблеми за рахунок правильного догляду за шкірою із застосуванням якісної косметики. Про ефективність продукції бренду говорить і той факт, що 2021 року він став лауреатом національної премії «Вибір Країни». Її присуджують лише найкращим товарам та компаніям України.

До нас представники Christina Cosmetics звернулися із завданням підвищити впізнаваність бренду, щоб зробити продукцію ще більш популярною та підвищити продажі.

 

Основні проблеми нашого клієнта

Головна мета, поставлена ​​перед командою, — перетворити роботу онлайн-магазину з хаотичної на впорядковану та чітку. За даними попереднього аналізу ніші бізнесу замовника, ми зрозуміли, що протягом останніх 6 місяців перед зверненням до нас намітилася тенденція зниження кількості візитів на вебсайт. Ще ми виявили низку інших проблем:

  • недостатня видимість сайту клієнта в пошуку;
  • технічні проблеми та помилки;
  • відсутність індексації на багатьох посадкових вебсторінках;
  • слабкий посилальний профіль.

Проаналізувавши дані, ми зрозуміли, що ключовим завданням SEO-просування онлайн-магазину Christina Cosmetics стало підвищення показників видимості в результаті видачі та збільшення потоку органічного трафіку.

Стратегія нашої команди

Ми вирішили опрацювати 4 основні напрямки.

Аналіз ніші

На цьому етапі ми мали вивчити конкурентів, яких досить багато в цій сфері бізнесу. На руку було те, що продукція клієнта за якістю та доступністю була на порядок вищою. Але ми визначили, що вебсайт для продажу вимагав серйозної роботи. Основним завданням для фахівців нашої команди було визначити основні категорії товарів для просування, враховуючи сезонність попиту, а також зробити аналіз комерційної складової проєкту та дослідити ресурс щодо санкцій від пошуковиків. Ці дані дозволили нам перейти до створення стратегії розкручування та з'ясування точного показника KPI.

Розробка стратегії

Цей етап теж важливий, оскільки досягти результату з SEO можна лише за умови наявності чіткого плану. Від нас вимагалося скласти технічне завдання щодо усунення недоробок, розробити та впровадити контент-стратегію та виконати зовнішню оптимізацію інтернет-магазину.

Роботи з внутрішньої оптимізації

Саме внутрішня оптимізація є однією з ключових складових процесу SEO. Нам було важливо налаштувати сайт на чітку роботу та високу швидкість завантаження десктопної та мобільної версії. З метою підвищення параметрів ранжування потрібно було провести роботи над мікророзміткою, налаштуванням XML-картки ресурсу, що автогенерується, видалити дублі, усунути інші технічні помилки та проблеми. До важливих завдань на цьому етапі ми також віднесли аналіз показників usability та наповнення сторінок новим, унікальним та корисним контентом.

Роботи із зовнішньої оптимізації

З метою досягнення потрібного результату на цьому етапі необхідно було провести закупівлю посилань на інших майданчиках. Стояло завдання обрати авторитетні та якісні ресурси-донори, а також створити інформативні та цікаві тексти, адже їх читають не лише роботи пошукових систем, а й відвідувачі сайтів. Такий підхід забезпечив поступове нарощування посилань, що призвело до зростання позицій у видачі результатів пошуку.

 

Слабкі місця та проблеми клієнта

Перед початком робіт над інтернет-магазином Christina Cosmetics ми виявили такі негативні фактори:

  • на великій кількості сторінок не було індексації;
  • трафік за брендовими ключами переважав над цільовим. Через це не виходило зайняти провідні позиції в даній сфері бізнесу (продаж професійної косметики);
  • мобільна версія магазину довго завантажувалася;
  • багато зовнішніх посилань типу nofollow. Вони ніякої користі для ранжування не приносили;
  • відсутність ключів у ТОП-3 Google.

Ці проблеми, а також інші, виявлені в ході аналізу, нам і потрібно було вирішити.

Рішення команди

Над досягненням поставленої мети вирішили працювати послідовно. Усього нашою командою було виконано 3 етапи робіт.

Перший: виконання технічної оптимізації

На початковому етапі робіт фахівці нашої команди зайнялися оптимізацією метатегів на вебсторінках (розбили за пріоритетами) та роботою над загальними шаблонами. Також ми створили автогенеровану XML-карту вебсайту, що дозволило додавати нові сторінки та одразу їх включати до списку.

Ще наша команда провела низку інших технічних робіт, підключила сервіси для збирання аналітичних даних та налаштувала Google Search Console.

Другий: використання контент-плану

Далі було виведення сайту клієнта на високі позиції в пошуковій видачі за ВЧ-запитами. Фахівці нашої команди провели роботу над збиранням семантичного ядра, кластеризацією ключів та розподілом їх на сторінках у порядку пріоритету.

Основа концепції проєкту передбачає активну роботу з блогом, в якому публікувалися інформаційні статті з рекомендаціями щодо догляду та пропонувалися рішення для різних косметологічних недосконалостей. Ми відслідковували якість цих публікацій, додали до них блок релевантної продукції від Christina.

Ще було проведено роботу над перевіркою юзабіліті, усуненням недоліків.

Третій: зовнішня оптимізація

Серед завдань, над якими працювала наша команда у цьому напрямку, зазначимо такі:

  • пошук та закупівлю вічних посилань високої якості (press-releases);
  • пошук платформ, написання коментарів (crowd-marketing).

Майданчики-донори ми вибирали за показниками трафіку, теми та стану їхнього посилального профілю. Досягнуті нами результати вказують, що обрана стратегія виправдала себе.

Коментує експерт:

«Характерною особливістю даного проєкту стала робота щодо чітких KPI. Тобто наша команда отримувала оплату за свою працю лише після збільшення потоку органічного трафіку та зростання конверсії. Ці умови задовольнили клієнта. Як результат, нам вдалося продемонструвати якісну внутрішню та зовнішню оптимізацію ресурсу. Обидві сторони залишились у виграші. Також за рахунок грамотної стратегії та виявленої скрупульозності при її впровадженні стало зрозуміло, що успішне SEO можливе виключно за чіткого планування роботи».

Синявський А., Head of Performance Marketing

Досягнуті результати

Над проєктом Christina Cosmetics ми працювали 3 роки. За цей період наша команда досягла хорошого результату в покращенні видимості вебсайту в ніші з високою конкуренцією, яка характерна для продажу професійної косметики.

Відчутно підвищилася загальна кількість замовлень та кількість кліків. Для наочності пропонуємо графік, який відображає результати за 6 місяців роботи над сайтом Christina Cosmetics:

 

Ще ми відзначили щомісячне зростання трафіку на рівні 110–120%:

 

Наприклад, лише за період із січня до кінця травня 2021 р. перегляди зросли у 4,5 р., а кількість відвідувачів сайту — у 2,5 р.

Аналогічна регулярність спостерігалася і щодо зростання кількості запитів до ТОП-30 та ТОП-10. Наприклад, у травні 2021 р. до 90% запитів, з якими ми працювали, увійшли до ТОП-30, 75% — до ТОП-10.

Висновки та плани

Після 3 років успішної роботи з SEO-просування сайту Christina Cosmetics клієнт взяв паузу. Але зараз співпраця відновилася. Клієнт ухвалив рішення щодо створення нового сучасного вебсайту з українською версією. Наша команда займається супроводом розробки та запуску проєкту, плануванням грамотного «переїзду» та відновлення позицій із подальшим просуванням ресурсу для виведення у ТОП видачі пошукових результатів.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.