Реклама магазину одягу: як залучати клієнтів та підвищити продажі

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
19.01.2022
19.01.2022
4.3
13783
0

На запит «інтернет-магазин одягу в Україні» з'являється понад 30 млн відповідей.

інтернет магазин одягу.

Це говорить про те, що ніша є висококонкурентною. Боротися у ній за увагу клієнтів складно. Але це можливо, якщо використовувати якнайбільше рекламних каналів.

Дізнаємося про те, яка реклама для магазину одягу ефективна. Ознайомимося також із каналами та засобами, які поступово відживають своє. Все є і з прикладами.

Способи залучення клієнтів у магазин одягу

Усі методи можна об'єднати у великі групи:

  1. Онлайн-реклама . Це вся реклама в інтернеті: контекстна, медійна, таргетована і т. д. Інструмент ідеально працює для просування онлайн-магазинів, але і для офлайн-крапок його нагоді.
  2. Зовнішня реклама . Будь-які вивіски, листівки, буклети, штендери, які зустрічаються нам на кожному шляху. Для інтернет-магазинів зовнішня реклама може виявитися не дуже ефективною, а ось офлайн-точкам вона зіграє на руку.

Можна рекламуватись на телебаченні, радіо. Але чи буде у цьому сенс?

Далі ми розберемо кожен канал докладніше та відповімо на це запитання.

Інтернет-реклама магазину одягу

В онлайні зараз майже так само безліч інструментів, як і в офлайні. Майже всі вони підійдуть для просування магазину одягу. Ми розглянемо ті, які можна використовувати окремо та в комплексі.

Контекстна реклама (PPC)

Це об'ємне поняття включає багато видів та форматів онлайн-реклами. Оголошення спливають у відповідь на дії користувача: введення запиту до адресного поля, перегляд певних товарів на сайтах, читання тематичних статей. Певною мірою контекстна реклама переслідує, нагадуючи про бажаний товар і мотивуючи купити його.

Для рекламування магазину одягу можна використовувати пошукову рекламу. Вона з'являється у результатах видачі у відповідь на запит користувача:

Інтернет-реклама магазину одягу

Нижче йде органічна видача, і до PPC вона не має відношення.

Пошукова реклама використовується як великими магазинами, і дрібними. На скріншоті видно відомі назви: LeBoutique – інтернет-магазин одягу, ROZETKA – найбільший онлайн-агрегатор. За місця доведеться серйозно боротися, тож ставки будуть високі.

Оголошення можна розміщувати у КМС (контекстно-медійна мережа). В Яндексі вона називається РСЯ (рекламна мережа Яндекса). Реклама інтернет-магазину одягу відображатиметься на партнерських ресурсах.

Контекстна реклама (PPC)

Приклад реклами у КМС

Плюси контекстної реклами:

  • моментальна віддача . Відразу після запуску кампанії відбуваються переходи на сайт;
  • тонка настройка націлювання. Можна створювати окремі сегменти ЦА, підвищуючи ефективність об'яв;
  • зручність аналітики . Доступно детальне відстеження метриків ефективності, обчислення рентабельності кампанії.

Одяг не входить до категорії заборонених для реклами товарів. Якщо це не продукція 18+, звісно.

Соціальні мережі та таргетована реклама (SMM)

Це один із найкращих виборів для рекламування магазину одягу. Особливо Instagram. Формат соцмережі має на увазі акцент на фото та відео. У випадку з одягом це важливо, тому що користувачі спочатку хочуть ретельно розглянути товар з усіх ракурсів, а потім читають характеристики і опис.

Є пара порад щодо ведення профілю інтернет-магазину одягу в Instagram:

  1. Вивчіть конкурентів і дізнайтеся, чим цікавиться аудиторія . Постарайтеся зробити обліковий запис ексклюзивним: з індивідуальним оформленням, специфічним стилем, особистими добірками луків.
  2. Залучайте користувачів до спільного створення контенту . Можна давати знижки за селфі в купленому вбранні, влаштовувати конкурси на найкраще фото в одязі бренду та ін.
  3. Працюйте із блогерами. Частина їх аудиторії може підписатися на вас . Оплата за такої співпраці буває не тільки грошовою. Запропонуйте рекламувати магазин в обмін на брендові речі, наприклад.
  4. Підтримуйте зворотний зв'язок зі своїми передплатниками . Дякуйте за відгуки, правильно відпрацьовуйте негатив. Обліковий запис повинен бути живим, щоб залишатися цікавим для людей.

Декілька прикладів профілів інтернет-магазинів одягу:

Соціальні мережі та таргетована реклама (SMM)

У соціальних мережах ще є таргетована реклама. Вона схожа на КМС. Доступні різні формати оголошень: текстові, текстово-графічні, анімація тощо. Налаштування націлювання дозволяють точно вказати цільову аудиторію, щоб показувати рекламу максимально зацікавленим людям.

Плюси таргетованої реклами:

  • точкове підвищення продажів необхідних категорій товарів;
  • збільшення числа передплатників;
  • можливість контролювати бюджет реклами;
  • простий вимір активності користувачів та результативності кампаній.

Плюси таргетованої реклами

Приклад таргетованої реклами в Інстаграмі

Медійна реклама на YouTube

Великий відеохостинг допоможе залучити солідну кількість покупців. Люди люблять дивитися ролики! Ідей для медійної реклами може бути море:

  • добірка образів до певних подій;
  • навчальні ролики по поєднанню відтінків у гардеробі;
  • актуальні тренди і т.д.

Мінус медійної реклами – складність розробки відеоконтенту. Без послуг спеціаліста не обійтись.

Google Shopping

Товарні оголошення - це маст-хев. Така реклама для магазину одягу тільки набирає обертів в Україні, тому не набридла покупцям.

Рекламні оголошення показуються безпосередньо у видачі пошуку. На відміну від PPC, тут не просто посилання, а фото товару з найменуванням, ціною, рейтингом та назвою магазину. Наочно та зручно.

Так виглядає стандартна реклама магазину жіночого одягу:

Google Shopping

До товарних оголошень належать і ті, що знаходяться у розділі «Покупки».

Плюси Google Shopping

Плюси Google Shopping:

  • релевантність оголошень запитам людей;
  • оплата лише за клік з реклами, що дає змогу грамотно розподіляти бюджет;
  • швидкий старт торгівлі;
  • наочність інформації із зазначенням основних відомостей щодо картки товару.

Така реклама одягу в інтернеті підійде і стартапам, і більш просунутим магазинам. Основне - правильно виконати налаштування та запустити.

Online-карти та місцеві інфопортали

Варіант для офлайн-бізнесу, зосереджений у певній місцевості. Людям буде простіше знайти магазин одягу. Зареєструйтесь у Google Картах та Яндекс Картах. Це безкоштовно. Можна вказувати графік роботи магазину, контакти. Відвідувачі можуть писати свої відгуки, а ви налагоджуватимете з ними комунікації.

Online-карти та місцеві інфопортали

Присутність у міських інформаційних порталах – це ще один спосіб підвищити впізнаваність серед місцевих. Люди нерідко відвідують такі майданчики для вибору магазину, який влаштує їх за розташуванням, графіком роботи, цінами тощо.

Прайс-агрегатори та маркетплейси

Це гігантські майданчики, де зібрано пропозиції від сотень онлайн-магазинів. Принцип чимось нагадує ринок. Він один, а наметів різних продавців – величезна кількість.

Оскільки ніша одягу конкурентна, агрегатори вже давно й міцно зайняли високі позиції в пошуковій видачі. Боротися з ними новачкам неможливо, так що залишається піти на перемир'я і розміститися на такому веб-сайті.

Реєстрація на маркетплейсах дає стартапам безліч переваг:

  • не доведеться витрачати багато грошей на розвиток та різні рекламні канали. На майданчиках є команди, які займаються просуванням;
  • Потрібно підтвердити, що магазин справжній. Це плюс до авторитету;
  • трафік завжди є, причому великий. Затребуваний товар продати буде простіше.

Є й ложка дьогтю у цьому каналі. Доведеться зіткнутися з жорстким демпінгом цін, дотримуватися правил агрегатора. Будь-які зміни у розцінках, поява спеціальних пропозицій потрібно узгодити з адміністрацією. Не вдасться налаштовувати ремаркетинг, поштові та SMS-розсилки.

Однак варіант чудово підійде стартапам, націленим на стрімкий зліт.

В Україні найбільшими маркетплейсами залишаються Rozetka, Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua. Усі вони підійдуть тим, кому потрібна реклама інтернет-магазину одягу.

Приклади оголошень на маркетплейсах:

Прайс-агрегатори та маркетплейси

Приклади оголошень на маркетплейсах

Оголошення на маркетплейсі

Масова E-mail та SMS-розсилка

Старе добре розсилання все ще працює. Через неї можна швидко розповісти покупцям про нові надходження, акції та спеціальні пропозиції у вашому магазині одягу. Розсилку також використовують для того, щоб повідомляти про транзакційні операції: стан замовлення, оплата і т.д.

Масова E-mail та SMS-розсилка

Плюс інструмента – присутність ремаркетингу. Можна спробувати повернути людину, яка дивилася товар, додала його в «Кошик», але поки не купила.

Ремаркетинг

Оголошення на сайтах оголошень та форумах

Коли на просування немає бюджету, то це є вихід. Реєструєтеся на дошках оголошень та розміщуєте свою рекламу. Продаж одягу для дівчаток OLX.ua, IZI.ua, RIA.ua. Це універсальні майданчики, де продається практично все.

На OLX.ua знає все про рекламу!

Оголошення на сайтах оголошень та форумах

На майданчику додають багато вживаних товарів, причому часто. Ваше оголошення стрімко сповзатиме вниз у міру додавання нових, тому доведеться приділяти рекламі багато часу.

Сайт

Один із найдорожчих і водночас дієвих способів підвищення продажів. На старті вам доведеться пристойно вкластися, зате потім буде хороша віддача від сайту.

Але для цього потрібно зробити магазин цікавим та привабливим для людей. Ось кілька порад з цього приводу:

  • розширюйте асортименти, щоб закрити потреби різних сегментів ЦА;
  • працюйте над зручністю (юзабіліті сайту). Дайте людям можливість легко орієнтуватися на головній, у каталогах та фільтрах;
  • додайте блок зі знижками та акціями, регулярно його оновлюйте. Це підвищує зацікавленість та лояльність покупців;
  • опрацьовуйте картки товару (якісні фото, опис, характеристики, розмірна сітка тощо);
  • забезпечте різні способи доставки та оплати.

Сайт

Вдалий приклад інтернет-магазину. Є розбивка товару за категоріями, окремий розділ з усіма акціями, виведений блок із спеціальною пропозицією на сьогоднішній день. Існують також кнопки для зв'язку з менеджерами. Дизайн мінімалістичний, лаконічний, непомітний. Усі з урахуванням трендів.

SEO-оптимізація

Без чого не буде продажу? Без покупців. Щоб на сайт приходили, потрібно розмістити його на видному місці. Точніше вивести на високі позиції в пошуковій системі.

Із цим і допомагає SEO-оптимізація. Пророблений сайт з'являтиметься в результатах видачі на запит відвідувача («інтернет-магазин одягу», «купити жіночий одяг» тощо). Це забезпечить стабільний та, головне, безкоштовний трафік.

Ось як виглядає органічна видача:

SEO-оптимізація

Потрапити на високі позиції непросто, тому пошукове просування магазину одягу краще доручити фахівцям.

Реклама на телебаченні

Це вибір великих та вже відомих магазинів. Навряд стартап отримає багато відгуків, якщо запустить рекламу на телебаченні. Крім того, не всім новачкам це під силу через дуже високу ціну такого рекламного каналу. Витрати просто не окупляться.

Як компроміс можна розглянути інші варіанти оголошень на ТБ: рядок, що біжить, короткий ролик на місцевому каналі. Це непогане рішення, щоб заявити про себе та підвищити впізнаваність бренду.

Зовнішня реклама магазину одягу

Класика жанру. Зовнішня реклама з'явилася набагато раніше за інтернет, але працює «на ура» до цього дня. Для магазинів одягу підійдуть практично всі доступні формати:

  1. Вивіски . Яскраві, яскраві. Така реклама впадає у вічі і добре працює на широку цільову аудиторію. Вивіски особливо потрібні новачкам на ринку, які хочуть заявити про себе.
  2. Банери . Ця зовнішня реклама для магазину одягу особливо доречна, коли потрібно повідомити про відкриття, розповісти про нові акції та знижки. Банери показують широке охоплення ЦА, але добре працюють лише за умови цікавого оформлення. Втратитись серед десятків інших конструкцій дуже легко.
  3. Штендери . Конструкції встановлюються на вулиці (зазвичай прямо поруч із магазином). На них вказують потрібну інформацію (про відкриття, знижки, нові надходження тощо). Штендери виявляються у людей практично під ногами, тому їх легко помітити.
  4. Оголошення в ліфтах . Хороше рішення для місцевого бізнесу. Умова ефективності реклами - вказівка реальної вигоди. Не просто «Приходьте на відкриття магазину Носки», а «Тільки завтра: знижка кожному третьому покупцю в магазині Носки».
  5. Дисконтні карти . Продумайте вигідну для клієнтів програму лояльності. Наприклад, це може бути накопичувальна карта з бонусами, які потім можна витратити на покупки у магазині. Або знижкова картка, що діє при замовленні на мінімальну суму.
  6. Сарафанне радіо . З вас – приємне обслуговування, з покупців – позитивна думка. Людям подобається ділитися зі знайомими місцями, де реально гарні ціни та асортимент.
  7. Листівки . Замовляйте у друкарні друк барвистих листівок та розповсюджуйте їх поштою за допомогою промоутерів. Поліграфія підходить для різноманітної реклами.
  8. Візитки . Тут чудово працює мінімалізм. Візитка - це не те місце, де потрібний довгий текст для реклами одягу. Достатньо вказати контакти, посилання в соцмережах, логотип та назву. Вітається також УТП. До речі, поширювати візитки можна поштою, вручати покупцям особисто.
  9. Фірмові пакети . Цей прийом використовують багато брендових магазинів. Логотип або назва на пакеті зробить вам "ходячу" рекламу.

Не забувайте підходити до питання креативно. Якщо це реклама магазину жіночого одягу, орієнтуйтеся на інтереси та переваги цієї категорії покупців. Намагайтеся знаходити нові ідеї, а не просто копіювати конкурентів.

Привернемо увагу до вашого магазину одягу!

Бажаєте залучити більше покупців та збільшити продажі у своєму магазині одягу? Наша команда експертів з реклами готова розробити ефективну рекламну кампанію для вашого бізнесу.

Яка реклама інтернет-магазину одягу не працює?

Скоріше, проблема стоїть у окупності. Працюватиме реклама магазину одягу, але недостатньо рентабельно.

Ось ці «слабкі» канали:

  • радіо, газети та журнали - у ролі повноцінного способу розкрутки не підійдуть;
  • білборди та ролики на ТБ — працюють, але обійдуться надто дорого;
  • реклама громадським транспортом — малоефективна на продаж, але невелику впізнаваність принесе.

Сюди віднесемо місцеві інформаційні сайти та Google Maps. Реєструватися можна і потрібно, але незабаром вам просуватимуть платні місця.

Скільки коштує реклама магазину в інтернеті?

Питання, яке не має чіткої відповіді. Все залежить від багатьох факторів:

  • географія роботи магазину - місто, регіон чи вся країна;
  • кількість і тип рекламних каналів — одні коштують дорожче, інші обійдуться дешевше;
  • розмір та технічний стан сайту - важливо, якщо потрібно просувати інтернет-магазин.

Підсумкову ціну можна зрозуміти лише після того, як на руках буде зразкова стратегія просування. Якщо вона вийде справді гарною, то будь-які вкладення в рекламу обов'язково окупляться.

Висновок

Рекламувати магазин одягу у потоці конкурентів дуже складно. Вам потрібно мати потужний УТП, гідний асортимент, якісний сайт, якщо плануєте просуватися в інтернеті. Використовувати бажано не один, а одразу кілька каналів. Це дозволить наводити клієнтів із різних джерел, коригуючи бюджет та ефективність.

Самостійно братися за рекламу – це не найкраще рішення. Чекати на диво тут не варто. Краще доручити завдання професіоналам, які знають, як рекламувати магазин жіночого одягу, залучати клієнтів до чоловічого та ефективно продавати дитячі товари.

Як вам стаття?
4.3
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.