Тематика проекту: український виробник одягу із трикотажу
Майданчики для просування: Facebook/Instagram
Тривалість роботи (у кейсі): 3 місяці
Рекламний бюджет: 1100 $
Середній чек покупки у роздріб – 700 грн.
Середній чек покупки оптом (від 5 од.) – 300 грн. за одиницю
KPI: максимальна кількість продажів вартістю не більше $2⠀
МЕТА ПРОЕКТУ
- Залучення цільової аудиторії на сторінку
- Збільшення кількості продажів із сайту
- Впізнаваність бренду
- Генерація лідів
ПРОБЛЕМИ ПРОЕКТУ НА СТАРТІ
- Неадаптивна версія веб- сайту для мобільних пристроїв
- Сайт, що не продає, відсутність зручної навігації на сайті
ЗАВДАННЯ
1. Розробка стратегії, складання майнд-карти
2. Встановлення пікселя та кодів події фейсбук на сайт
3. Тестування та запуск таргетованої реклами
4. Збір аудиторії. Налаштування ретаргетингу
Рішення:
-
рекламна кампанія у форматі лід-форми (люди залишають заявку у Facebook для збирання потових покупців;
-
рекламна кампанія з метою залучити трафік на товари окремо з використанням кільцевих оголошень;
-
рекламна кампанія на підвищення конверсії з використанням ретаргетингу.
ХІД РОБОТ:
1. Налаштування пікселя Facebook.
2. Запуск першої кампанії, тестування об'яв.
3. Спліт-тестування аудиторій.
4. Повноцінний запуск реклами.
5. Налаштування ретаргетингу.
Приклади ефективних оголошень
Результат:
-
+2000 цільових передплатників, вартість одного передплатника - 0.05 $;
-
2740 переходів на сайт, вартість переходу - 0.02 $;
-
380 продажів товарів, вартість продажу - 1.29 $;
-
70 заповнених форм на отримання каталогу, ціна за форму - 0.63$.
Висновок:
За підсумками перших запусків, з'ясували, що найкраще працюють оголошення з форматом кільцеві та слайд-шоу. Націлювання налаштовували на кожну категорію одягу окремо. Після збору аудиторії, налаштували ретаргетинг, за винятком тих, хто вже здійснив покупки. Надалі запускали ознайомлювальні відео з брендом для підвищення впізнаваності та залучення до публікації. Збирали людей, які переглянули відео та запускали на них кампанії з вигідними пропозиціями, акціями.