Кейс з просування інтернет-магазину жіночого одягу

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
3.0
21.05.2018
22568
0

Тематика проекту: український виробник одягу із трикотажу

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Майданчики для просування: Facebook/Instagram

Тривалість роботи (у кейсі): 3 місяці

Рекламний бюджет: 1100 $

Середній чек покупки у роздріб – 700 грн.

Середній чек покупки оптом (від 5 од.) – 300 грн. за одиницю

KPI: максимальна кількість продажів вартістю не більше $2⠀

МЕТА ПРОЕКТУ

  1. Залучення цільової аудиторії на сторінку
  2. Збільшення кількості продажів із сайту
  3. Впізнаваність бренду
  4. Генерація лідів

ПРОБЛЕМИ ПРОЕКТУ НА СТАРТІ

  1. Неадаптивна версія веб- сайту для мобільних пристроїв
  2. Сайт, що не продає, відсутність зручної навігації на сайті

ЗАВДАННЯ

1. Розробка стратегії, складання майнд-карти

2. Встановлення пікселя та кодів події фейсбук на сайт

3. Тестування та запуск таргетованої реклами

4. Збір аудиторії. Налаштування ретаргетингу

Рішення:

  • рекламна кампанія у форматі лід-форми (люди залишають заявку у Facebook для збирання потових покупців;

  • рекламна кампанія з метою залучити трафік на товари окремо з використанням кільцевих оголошень;

  • рекламна кампанія на підвищення конверсії з використанням ретаргетингу.

ХІД РОБОТ:

1. Налаштування пікселя Facebook.

2. Запуск першої кампанії, тестування об'яв.

3. Спліт-тестування аудиторій.

4. Повноцінний запуск реклами.

5. Налаштування ретаргетингу.

Приклади ефективних оголошень

Результат:

  • +2000 цільових передплатників, вартість одного передплатника - 0.05 $;

  • 2740 переходів на сайт, вартість переходу - 0.02 $;

  • 380 продажів товарів, вартість продажу - 1.29 $;

  • 70 заповнених форм на отримання каталогу, ціна за форму - 0.63$.

Висновок:

За підсумками перших запусків, з'ясували, що найкраще працюють оголошення з форматом кільцеві та слайд-шоу. Націлювання налаштовували на кожну категорію одягу окремо. Після збору аудиторії, налаштували ретаргетинг, за винятком тих, хто вже здійснив покупки. Надалі запускали ознайомлювальні відео з брендом для підвищення впізнаваності та залучення до публікації. Збирали людей, які переглянули відео та запускали на них кампанії з вигідними пропозиціями, акціями.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
3.0
Проголосувало: 16
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах