Реклама магазину меблів: секрети просування, робочі методи та приклади

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
21.08.2023
21.08.2023
3.5
16141
11 хвилин
0

Як розкрутити меблевий магазин у 2021 році? Чи потрібна офлайн-магазину реклама в інтернеті? Як продати диван, який не можна торкнутися? Чи актуально платити за банери та роздавати листівки, чи це вже пережиток минулого? Розбираємось у статті.

Як розкрутити меблевий магазин

Як розкрутити меблевий магазин

Подальші рекомендації підійдуть для продажу як онлайн, так і в офлайн-форматі.

Меблі належать до дорогих покупок, її беруть на 10 років вперед. Перш ніж вирішити замовлення, клієнту потрібно: 1) час, 2) вигода і 3) тактильні відчуття. Усі три фактори можна обіграти за допомогою реклами:

  • час . Поки людина вибирає, де і який диван їй купити, не дайте їй забути про своє існування. Клієнт може ухвалювати рішення 6-12 місяців, і навіть якщо йому колись придивилася софа на вашому сайті, за півроку вона могла вилетіти в нього з голови. Періодично нагадуйте йому себе за допомогою рекламних щитів, контекстної реклами, email-розсилок або акційних пропозицій;
  • вигода . Як правило, покупець бере меблі на багато років вперед, тут немає місця імпульсивним рішенням - йому важливо розуміти, що саме він отримає. І не лише про ціну. Потрібен робочий рекламний текст, який докладно опише всі вигоди клієнта: добротну фурнітуру, безкоштовну доставку, гарантії, ортопедичні сидіння тощо;
  • тактильні відчуття . Меблі - одна з небагатьох ніш, в яких клієнтам перед покупкою все ще важливо торкнутися товару. Для бізнесу з офлайн-магазином чи шоурумом проблема вирішується легко. Як бути інтернет-магазинам? Тут кілька варіантів: найняти професійних копірайтерів, які зможуть передавати відчуття текстом, брати участь у тематичних виставках із зразками, співпрацювати з новобудовами. Але краще у перспективі таки виділити бюджет на відкриття шоуруму.

Меблева реклама має відповідати потребам цільової аудиторії магазину. А оскільки дивани купують різні люди, їх треба умовно згрупувати за окремими цільовими аудиторіями.

Цільова аудиторія меблевого магазину

Цільова аудиторія меблевого магазину

Усіх покупців меблів можна розділити на такі категорії:

  • клієнти, яким предмети побуту необхідні особистого користування;
  • дизайнери інтер'єрів;
  • комерційні покупці - офіси, готелі, новобудови;
  • державні та муніципальні організації.

Найчастіше меблі купують жінки 25-45 років, сімейні, з дітьми. Їм важливо надати можливість купувати на виплат. Важливі фактори — наявність власного житла та достаток середній або вищий за середній. В орендоване житло і при невеликому доході найчастіше купують старі меблі.

Характеристика клієнтів залежить від торгової пропозиції: елітні італійські кухні з масиву куплять люди з високим достатком, виконання меблів на замовлення виберуть покупці, які цінують індивідуальність та витрачають гроші на речі, виготовлені з душею.

Як залучити дизайнерів інтер'єрів

Як привабити дизайнерів інтер'єрів? Ці люди обирають бізнес-партнерів за двома принципами: маржа та сервіс. Використовуючи ваші меблі в проекті, вони мають залишитися у плюсі. Дизайнери інтер'єрів цінують зручність сервісу: ергономічний формат підбору в брошурі, швидке виконання, можливість великих продажів.

Щодо комерційних та державних покупців, їм важливі ціна, серійність виробництва та оптові поставки. Зовнішній вигляд також відіграє роль, але не є вирішальним. Зрештою навіть найексклюзивніші готелі орієнтуються на ціну та швидкість продажу.

Офлайн-реклама меблевого магазину

Чи потрібні у 2021 році щити та вивіски? Давайте розумітися.

Світ продажів іде в онлайн. У середньому людина стикається з 80 рекламними інтернет-оголошення на день. З них запам'ятає щонайбільше три. Як потрапити до числа обраних? Згідно з опитуванням, користувачі частіше звертають увагу на рекламу бренду, якщо вони вже десь бачили його назву. У цьому допомагає офлайн-реклама: вивіска або банер, повз які людина щодня їде на роботу, дозволить запам'ятати йому бренд.

Не обійтися без щитів та листівок офлайн-магазинам. Їхня цільова аудиторія — місцеві жителі. Можливо, навіть мешканці конкретного району, якщо це місто-мільйонник. Якою має бути офлайн-реклама магазину меблів? Розбираємось далі.

Друкована реклама

Листівки, брошури, каталоги, буклети — найробітніші друковані матеріали для продажу. Використовуються з такою метою:

  • залучення покупців, які мешкають поблизу;
  • відкриття нового магазину;
  • збільшення клієнтської бази.

При виборі друкованої реклами слід відштовхуватися від цільової аудиторії. Листівки магазину елітних меблів не потраплять до потенційних покупців, якщо роздавати їх біля метро, а багатосторінкові кольорові каталоги виявляться нерентабельними для розкручування економ-сектора.

Плюси: найнижча вартість.

Мінуси: практично немає можливості вручати друковані матеріали виключно цільовій аудиторії.

Друкована реклама меблів

Ефективна реклама меблів на радіо

Кожен п'ятий українець слухає радіо. За допомогою короткого аудіоролика на місцевій або всеукраїнській радіоточці можна сповістити широку публіку про відкриття магазину, акцію та розпродаж.

Плюси: широке охоплення аудиторії, відносно низька вартість, при необхідності скоригувати аудіоряд легше, ніж переробляти відеоролик.

Мінуси: немає картинки, яка є критично важливою для реклами меблевого магазину; немає можливості персоналізувати меседж.

Бажаєте потужну рекламу для вашого меблевого магазину?

Наші експерти з реклами допоможуть вам розробити якісну рекламну кампанію, яка залучить більше клієнтів та збільшить продажі у вашому меблевому магазині.

Реклама меблів на ТБ

TV-ролики здатні у найкоротший термін принести компанії популярність, проте для невеликих меблевих магазинів вони нерентабельні. Як компроміс можна розглянути розкрутку бізнесу на місцевому ТБ.

Плюси: 10 балів до репутації компанії, широке охоплення публіки, розташування покупців.

Мінуси: дорого, немає можливості персоналізувати рекламу.

Зовнішня реклама меблевого магазину

Це один із найбільш запам'ятовуваних інструментів реклами для офлайн-бізнесу. Оптимальна локація – жваве місце поряд із магазином. Але щоб реклама меблевого магазину спрацювала, треба, щоб картинка та посил кидалися в очі й легко запам'ятовувались. Тому метод потребує професіоналізму зі сторони креаторів. 

Зовнішня реклама меблевого магазину

Плюси: висока ефективність, широке охоплення потенційних клієнтів.

Мінуси: немає персоналізації , зображення має бути справді незабутнім.

Реклама меблів в інтернеті

Оскільки цільова аудиторія бізнесу меблів представлена переважно молодими поколіннями, то з ймовірністю вони шукатимуть варіанти в інтернеті. Навіть ті, хто спочатку не налаштований на покупку онлайн, вивчає інформацію про те, як вибрати потрібний предмет побуту та яка модель органічно впишеться у дизайн кімнати. Тому реклама меблевого салону в мережі — один із найправильніших способів залучити трафік на сайт. Але завдання онлайн-реклами — здалеку підвести потенційного клієнта до покупки. Починаючи від корисної інформації та закінчуючи демонстрацією вигод та продажем.

Розкрутка меблевого сайту

Сайт — особа будь-якої успішної компанії у 2021 році. Його мало створити — необхідно ще зробити так, щоб на нього приходили клієнти. Для цього сайт має бути на першій сторінці пошукової видачі, оптимально – у ТОП-3.

Як це виглядає практично? Користувач гугліт «купити кутовий диван» та відкриває 5–10 посилань з першої сторінки видачі. На цьому більшість зупиняється, тому важливо підвести свій сайт якомога ближче до ТОП-3. Це складний та багатоетапний процес, яким займаються SEO-фахівці. Все починається з технічних доробок сайту та комплексної стратегії просування на 3–6 місяців уперед, а закінчується щоденним надходженням клієнтів.

Розкрутка меблевого сайту

Меблі – одна з найбільш висококонкурентних ніш в інтернеті. Чим більше гравців у галузі, тим складніше потрапити на першу сторінку видачі – найвигідніші місця давно та міцно зайняті сайтами з багаторічним упором на маркетинг. Але це не означає, що реклама магазину меблів сьогодні не принесе плоди. Підкорити ТОП-3 у ніші можливо, якщо замовити просування інтернет-магазину меблів у професійної та досвідченої команди Wezom.

Просування меблів у соцмережах

Instagram та Facebook - додаткові канали залучення аудиторії. Кроме того, на этих платформах сосредоточена огромная аудитория. Відповідно, і реклама меблевої компанії отримає великий відгук. Постійно спілкуючись із передплатниками, демонструючи товар та викладаючи особисті історії, ви отримуєте базу теплих клієнтів. Це такі передплатники, які навряд чи куплять зараз. Але вони вже запам'ятали ваш бренд, і коли їм знадобляться меблі, з великою ймовірністю зайдуть подивитися на ваш асортимент.

Просування вимагає грамотної та безперервної роботи. Тут важливо все: націлення, оформлення постів, професійна обробка фото, комплекс інструментів із залучення передплатників та продажу. Щоб бізнес-обліковий запис приніс позитивний результат, варто довірити його ведення професійному SMM-фахівцю.

Просування меблів у соцмережах

Контекстна реклама меблів

Це оголошення, які за певну плату піднімаються вгору по видачі їх користувач бачить першими.

Також контекстна реклама для меблевого магазину може розташовуватись на сайтах-партнерах Google.Ads. Це один із найефективніших способів просування рекламного бізнесу: перші клієнти приходять одразу після запуску. Але є нюанс — контекстна реклама для меблів діє рівно доти, доки вона увімкнена. Цей спосіб використовують головним чином той період, поки сайт планомірно просувається з допомогою SEO. Через 6–12 місяців, коли розкрутка почне давати свої плоди, контекстну рекламу можна буде відключити.

Контекстна реклама меблів

Креативна реклама меблів на YouTube

Реклама меблів в інтернеті — основний спосб залучення клієнтів. Але важливо вибирати платформи з активною відвідуваністю. Такою є Ютуб. 80% українців регулярно дивляться YouTube. Серед них є й ваша цільова аудиторія. На каналі меблевого інтернет-магазину можна публікувати ролики з демонстрацією товарів, інструкції зі збирання, варіантами виконання та розміщення предметів ужитку в різних дизайнах інтер'єру.

Продають тексти для реклами меблів

Меблі – це покупка на довгі роки. Клієнт має бути впевненим, що вона підійде йому за всіма параметрами. Як це задіяти у тексті? Дати якнайбільше вичерпної інформації про товар:

  • технічні характеристики;
  • опис переваг, властивих цій моделі (ортопедичні сидіння, простота складання, італійська фурнітура, просочення для зносостійкості, вологостійкість тощо);
  • гарантія;
  • варіанти виконання;
  • вигода. Ціни на 15% дешевші, ніж у конкурентів? Розпродаєте залишки торішньої колекції з шаленої знижки? Ваш диван прослужить щонайменше 20 років? Всі ці факти повинен містити рекламний текст для меблевого магазину ;
  • заклик до дії. Мабуть, головний елемент будь-якого тексту, що продає, — прямо попросити читача зробити те, чого від нього чекають: купити, замовити, запросити каталог, залишити номер телефону.

Текст повинен відповідати на всі питання, які може поставити потенційний покупець. Крім того, що продає контент, на сайті мають бути статті інформаційного характеру — вони сформують навколо бренду ауру експертності та залучать користувачів, які не готові зробити замовлення прямо зараз, але вже шукають необхідну інформацію.

Як писати тексти для реклами меблів?

Продавець повинен викликати довіру, бути унікальним і корисним. У статтях важливо відбудуватися від конкурентів. Текст для реклами меблів потрібно формувати навколо УТП — унікальної торгової пропозиції, розробленої під конкретний бізнес. Це може бути, наприклад, безкоштовна доставка, просте складання, подарунок при замовленні від певної суми, індивідуальне різьблення по дереву.

Текст, що продає, повинен ґрунтуватися на ключових принципах маркетингу. Тому варто довірити його написання професійним копірайтерам.

Приклади реклами меблевого магазину

Можна довго розповідати про просування, але який з цього зиск, якщо немає наочних пруфів? Точніше зрозуміти, як працюють перераховані нами методи, допоможе приклад реклами меблевого магазину. Ми підібрали декілька варіантів, у яких реалізовані основні інструменти стратегії розкручування, про які згадувалося вище. Отже, кілька ефективних прикладів реклами меблів:

Приклади реклами меблевого магазину

Чудова реклама меблевої компанії. У невеликому блоці виробник вмістив солідну порцію інформації, що продає. Тут і УТП (безкоштовний 3D-проект), і можливість кредиту та гарантія. Гра на ціні – обіцянка зробити знижку тим, хто знайде комплект дешевше.

Ефективні приклади реклами меблів

Тут - УТП, можливість розстрочки та 5 переваг покупки на головній сторінці сайту. Це перше, що бачить користувач, заходячи до інтернет-магазину.

Приклад реклами меблевого магазину - УТП

Приклад банер на сайті. УТП + приваблива картинка демонструє УТП

Висновки

Меблі необхідно рекламувати, виходячи з комплексної Marketing-стратегії продажів, у якій кожен канал трафіку посилює вплив іншого. Усі вони мають бути об'єднані однією метою, унікальною торговою пропозицією з відбудовою від конкурентів. Меблева реклама передбачає роботу за умов жорсткої конкуренції, тому вимагає багатоетапного просування. Команда Wezom спеціалізується на розкрутці складних бізнесів – за допомогою різноманітних технік продажів ми просуваємо сайт навіть там, де конкуренти давно і міцно зайняли верхні позиції.

Як вам стаття?
3.5
Проголосувало: 13
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.