Реклама інтернет-магазину

Синявський Антон
Синявський Антон
Head of performance marketing
5.0
21.02.2023
11982
0

Через постійне зростання конкуренції у сфері e-commerce важливо безперервно освоювати та задіяти нові канали для залучення покупців на сайт. На щастя, в інтернеті є багато корисних інструментів для збільшення клієнтів.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

У цій статті ми хочемо розповісти про основні методи реклами, доступні інтернет-магазину. Постараємося об'єктивно висвітлити ключові особливості, переваги та недоліки кожного з перерахованих інструментів.

Як рекламувати інтернет-магазин?

Нині це не проблема. В інтернеті практично така ж безліч інструментів реклами, як і офлайн. Якщо на вулицях ми бачимо білборди, вивіски, листівки, у мережі зустрічаються контекстні оголошення, банери та інше. Інші навіть не помітні оку, як SEO. З його допомогою серйозно проробляють сам інтернет-магазин, а в результаті користувач несвідомо «ведеться» на рекламу та виконує цільову дію: купує, залишає заявки, підписується на розсилку та інше.

Таким чином, просувати інтернет-магазин можна різноманітними методами, причому комплексом інструментів, так і окремими рішеннями.

А поки що розглянемо основні способи розкручування інтернет магазину. Що зможе привести на ваш сайт реальних покупців та клієнтів?

Як рекламувати інтернет-магазин

Контекстна реклама для просування інтернет-магазину

Це об'ємне поняття, що включає безліч видів та форматів інтернет-реклами. Вона демонструється користувачеві відповідно до тих матеріалів, які він переглядає в Інтернеті (в контексті веб-сторінки).

Вужче та популярніше значення терміна «контекстна реклама» – перелік платних рекламних інструментів, які надають пошукові системи власникам сайтів. За принципом дії ці інструменти дуже схожі.

Ключові особливості контекстної реклами :

  1. Оплата за отриманий результат – перехід по оголошення.
  2. Висока швидкість віддачі. Покази оголошень починаються відразу після запуску кампанії.
  3. Можливість вибрати цільову групу користувачів для взаємодії.
  4. Легке відстеження ключових метрик ефективності та визначення рентабельності.
  5. Сприйняття оголошень інтернет-користувачами як реклами, через що часто ті схильні до ефекту банерної сліпоти.

Також слід зазначити, що пошукова реклама доступна не кожному за виду товарів. Пошуковці обмежують можливість просування фармацевтичних препаратів, медичних товарів, алкоголю та тютюнових виробів, зброї, товарів 18+, а також різноманітної нелегальної продукції.

Контекстну рекламу для онлайн магазину поділяють на три види:

  • пошукова;
  • реклама у КМС;
  • ретаргетинг.

Докладніше про кожен із них ми поговоримо далі.

Пошукова реклама

Напевно, ви не раз помічали в результатах пошуку оголошення з написом «реклама», які розміщувалися на самому початку сторінки видачі. Це і є пошукова реклама. Налаштувати покази в Google можна за допомогою сервісу Google Ads.

Виглядає пошукова реклама так:

Пошукова реклама

Покази у пошуку відбуваються за вибраними запитами, що дозволяє залучати лише зацікавлений трафік. Наприклад, користувач вводить у пошук «купити мікрохвильову піч (Місто)», першою серед результатів бачить посилання на відповідну сторінку вашого інтернет-магазину побутової техніки.

При налаштуванні пошукової рекламної кампанії варто врахувати чимало тонкощів. Наприклад, типи запитів, які користувачі вводять. Найбільш цінний трафік ви зможете отримувати за комерційними запитами. Вони містять слова: "купити", "замовити", "ціна", "вартість" та ін., що виражають явний намір здійснити покупку. Але й конкуренція за комерційними ключами вища.

При налаштуванні показів варто виключити мінус-слова, які наводять нецільовий трафік (БУ, своїми руками тощо). Пропрацюйте також запити, за якими ви маєте високі позиції в органічному пошуку. По них ви і так отримуєте трафік, а реклама буде просто конкурувати з оголошенням в органіці, марно витрачаючи бюджет.

Ціна переходу одного користувача у пошуковій рекламі залежить від наступних факторів:

  • ставки конкурентів - чим більшу ставку запропонували конкуренти, тим дорожче клік;
  • релевантності сторінки, куди веде оголошення, пошуковому запиту;
  • регіональності - у кожного міста різний рівень конкуренції. Якщо ви бажаєте рекламувати товари по всій країні, варто створити окремі кампанії для регіонів. Це допоможе раціональніше розподіляти бюджет;
  • вартості товарів — що вищий чек продукції, то більшу ставку готові заплатити конкуренти за її рекламування.

Пошукова реклама має низку переваг. Серед них варто виділити такі:

  • дозволяє безпосередньо залучати покупців, оскільки у пошукового трафіку високий рівень залученості;
  • вимагає мінімум часу для підготовки оголошень.

Крім того, вона має високу CTR, якщо порівнювати з іншими типами контекстної реклами.

Недоліки пошукової реклами:

  • доступний лише текстовий формат об'яв;
  • потрібен постійний моніторинг та налаштування, оскільки ставки конкурентів безперервно змінюються;
  • у висококонкурентних нішах найчастіше низька рентабельність.

Цей інструмент є найпопулярнішим серед усіх видів контекстної реклами.

Google Shopping

В останні роки цей інструмент використовується все частіше. Реклама магазину за допомогою сервісу Google Shopping передбачає показ конкретних товарних оголошень прямо у пошуковій видачі (відразу під рядком), на сторінці «Покупки», на платформі Youtube і навіть у мобільних додатках.

Ось як виглядає стандартний блок із товарними оголошеннями:

Google Shopping

Що стосується переваг Google Shopping, вони такі:

  1. Релевантність пошуковим запитом . Реклама магазину показується користувачам, які цікавилися таким товаром. Тому вона сприймається лояльно і не дратує.
  2. Списання суми за перехід . Ціна за клік дозволяє витрачати бюджет лише на користувачів, які переходять за оголошенням. Якщо грамотно налаштувати всі параметри, можливість порожнього зливу грошей мінімальна.
  3. Швидкий початок торгівлі . Вже одразу після запуску кампанії оголошення починають наводити клієнтів. Так як розкрутити інтернет-магазин за допомогою того ж способу швидко не вдасться, завдяки Google Shopping ви зможете приводити клієнтів до отримання ефекту від пошукової оптимізації.
  4. Наочність інформації . При налаштуванні торгових кампаній вивантажуються фото товару, ціни, назва та інші важливі відомості, які користувач бере до уваги під час вибору продукту. Тобто ви надаєте йому максимум інформації, щоб він зважився на покупку.

Завдяки цьому інструменту на сайт приходять зацікавлені користувачі.

Декілька недоліків у Google Shopping все-таки є:

  • необхідно приділити увагу мінус-словам, щоб відсікти нецільовий трафік;
  • Перед запуском важливо ретельно підготувати сайт, зареєструватись у сервісі Google Merchant Center для налаштування оголошень, створити фід для вивантаження товарних позицій.

У будь-якому випадку цей інструмент можна впевнено додати до найкращих способів просування інтернет магазину.

Медійна та банерна реклама

КМС Google — це мережа інтернет-ресурсів, сервісів та мобільних програм, де ви можете налаштувати покази реклами інтернет-магазину. На відміну від пошукової реклами, такий інструмент просування передбачає ширший вибір форматів оголошень:

  • текстові;
  • графічні;
  • текстово-графічні;
  • відеоролики;
  • мультимедійні.

В даному вигляді реклами доступні два способи налаштування показів на власну ЦА: за заданими критеріями (вік, регіон проживання, підлога і т. д.), а також типами майданчиків, де оголошення розміщуватимуться.

За допомогою оголошень у КМС ви можете:

  • ознайомити цільову аудиторію із товаром;
  • отримувати прямі продажі, рекламуючи товари;
  • підвищувати впізнаваність інтернет-магазину;
  • залучати ЦА на сайт, рекламуючи контент;
  • повертати користувачів, які відвідали інтернет-магазин раніше.

Контекстно-медійні оголошення взаємодіють із інтернет-користувачами ще до того, як вони виявили прямий інтерес до товарів. Ось чому це чудовий інструмент для брендингу – формування впізнаваного образу вашого інтернет-магазину.

Рентабельність кампаній КМС залежить від того, наскільки вміло ви змогли налаштувати покази, а також від самих оголошень. Важливо не лише «потрапити до ЦА», а й зуміти зацікавити її.

Основні переваги реклами в КМС:

  • величезний вибір форматів, що дозволяє швидше привернути увагу із використанням візуальних образів;
  • ефективне розширення впізнаваності інтернет-магазину;
  • щодо низька вартість;
  • менша залежність від впливу конкурентів.

Основний недолік оголошень КМС полягає в тому, що вони схильні до впливу банерної сліпоти. Це явище, коли інтернет-користувачі просто перестають помічати рекламу. Щоб привернути увагу доведеться проявити максимум креативу, створюючи оголошення.

Також інтернет-користувачі все частіше використовують розширення для браузера, які блокують рекламу. Це значно скорочує охоплення оголошень.

Ось кілька прикладів рекламної кампанії у КМС:

Медійна та банерна реклама

Ремаркетинг та ретаргетинг

Серед різних видів показів у КМС окремо варто розповісти про ремаркетинг. З його допомогою ви налаштовуєте покази на користувачів, які вже відвідували сайт та виявили інтерес до певного виду товарів.

Залишивши інтернет-магазин, він бачитиме ваші оголошення на інших майданчиках. Вони працюють як нагадування, повертаючи частину потенційних покупців.

Покази оголошень ремаркетингу відбуваються після того, як користувач здійснив певну дію, яку ви вибираєте під час налаштування кампанії:

  • відвідав сторінку категорій чи картку товару;
  • порівнював дві товарні позиції;
  • додав покупку до кошика, але залишив сайт.

Даний інструмент дуже ефективний для підвищення конверсії в покупку та боротьби з кинутими кошиками.

Розкрутка інтернет-магазину за допомогою SEO

Просування в органічному пошуку є головним каналом залучення покупців для інтернет-магазинів, які існують щонайменше рік. Чому так? Справа в тому, що пошукові системи з недовірою ставляться до молодих інтернет-ресурсів.

Тільки створений сайт знаходиться у так званій пісочниці: він не отримує високих позицій у видачі, а отже, і трафіку звідти. Через 4-6 місяців позиції поступово починають зростати. Але це зовсім не означає, що оптимізацією варто зайнятися лише після виходу із пісочниці. Навпаки, що раніше ви почнете роботи з розкручування, то швидше настане прогрес.

То чому SEO просування є таким цінним інструментом для інтернет-магазину? Вся справа в тому, що за його допомогою ви можете постійно одержувати зацікавлених відвідувачів на сайті. У порівнянні з пошуковою рекламою у оголошень в органіці клікабельність та ступінь довіри користувачів вищі. Але щоб зайняти високі позиції, необхідно попрацювати. Особливо варто враховувати те, що у конкурентних нішах хороші місця у видачі міцно зайняли великі магазини та агрегатори. Наприклад, у випадку з будматеріалами варто відзначити "Епіцентр", "Розетку", Prom.ua і т.д.

Розкрутка інтернет-магазину за допомогою SEO

Оптимізація інтернет магазину – це складний багатоетапний процес доробок самого сайту та активності на зовнішніх майданчиках, що дозволяє збільшити кількість переходів із пошукової видачі. Провести її самостійно буде вкрай складно та трудомістко. Краще звернутися до досвідчених оптимізаторів. Витрачені зусилля та ресурси дають відмінний результат.

Переваги SEO:

  • найбільше охоплення серед усіх каналів в Інтернеті;
  • збереження досягнутого ефекту без додаткових витрат;
  • найвища маржинальність у довгостроковій перспективі;
  • опрацювання сайту з упором на зручність для користувачів, що робить його конверсійним (це позитивно впливає на рентабельність усіх каналів трафіку).

Крім того, немає потреби в оплаті за переходи з органіки.

Недоліки SEO:

  • висока трудомісткість – для повноцінної оптимізації інтернет-ресурсу потрібна ціла команда фахівців;
  • довге очікування результату - позиції неможливо підвищити моментально через особливості індексації пошуковими системами (перші результати видно через 1-2 місяці після старту робіт).
  • безглузде використання для інтернет-магазинів із малим асортиментом (до 10 товарних позицій).

Окремо варто відзначити, що важливе завдання оптимізаторів – зробити сайт привабливішим для користувачів: швидше, зручніше, простіше, корисніше. Тому внутрішні доопрацювання підвищують ефективність практично всіх маркетингових каналів.

Тепер детально розглянемо, як просувати інтернет магазин за допомогою пошукової оптимізації.

Аналіз сайту та конкурентів

На цьому етапі необхідно проаналізувати все, що допоможе визначити стан ресурсу в даний час, ситуацію на ринку та сформувати на основі інформації хорошу стратегію.

Аналіз сайту. Під час аудиту фахівці вивчають поточне семантичне ядро, профіль і загальну видимість веб-ресурсу в пошуковій видачі. Потрібно також оцінити структуру, наповнення, виявити помилки, які можуть негативно зашкодити подальших етапах просування.

Аудит конкурентів. Хто є лідерами вашої ніші? Чим вони приваблюють покупців? Які способи розкручування інтернет магазину використовують? На ці та інші питання потрібно буде відповісти у процесі дослідження конкурентів.

Збір семантичного ядра

Дуже важливий етап, що впливає на результати просування інтернет-магазину – формування семантичного ядра. Має на увазі підбір ключових слів, які відповідають запитам за тематикою сайту.

Масштаб СЯ визначається структурою ресурсу. У випадку з інтернет-магазином зазвичай є тисячі сторінок, тому і семантичне ядро буде дуже великим.

Структура інтернет-магазину

Після опрацювання семантичного ядра належить розподілити ключі за розділами сайту. При цьому певна група запитів має повністю відповідати тематиці сторінки.

Розберемо з прикладу:

У нас є інтернет-магазин техніки та електроніки. Такі високочастотні ключі, як "купити ноутбук", розміщуватимуться у розділі з ноутбуками. Але для конкретного запиту «купити ноутбук Dell» краще зробити окрему підкатегорію. Відвідувач навряд чи захоче шукати на сторінці серед купи товарів той, що йому потрібний. Змусіть довго блукати сайтом — людина піде до конкурентів.

Продумана структура дозволить розділити ЦА за інтересами та дати їй те, що потрібно. Ось чому від неї залежать і позиції у видачі, і конверсія.

Опрацювання юзабіліті сайту

Цей етап спрямований на підвищення зручності інтернет-магазину для користувачів. Сайт, який відточено під правила юзабіліті, краще сприймається відвідувачами.

У процесі оптимізації зручності веб-ресурсу опрацьовуються заголовки, шрифти, навігація, перелінкування та інше. Це робиться для того, щоб підвищити час проведення відвідувачів на сайті, знизити відсоток відмов, збільшити показники повернення в інтернет-магазин тощо.

Мікророзмітка інтернет-магазину

Мікророзмітка – це спосіб зробити веб-ресурс більш структурованим та зрозумілим для пошукових систем. Теги прописуються в коді HTML, вони вказують роботам на те, де і яка інформація в інтернет-магазині знаходиться.

Одна з найпоширеніших видів мікророзмітки – Schema.org. Вона дозволяє сформувати привабливі сніпети у пошуковій видачі з підрозділами, рейтингом, ціною тощо. Ось як це виглядає:

Мікророзмітка інтернет-магазину

Ще одна необхідна мікророзмітка – Open Graph. Вона потрібна для того, щоб посилання на веб-ресурс привабливо виглядали у соціальних мережах.

Перевірка сайту на помилки

Зазвичай це проблеми технічного характеру, зокрема з індексацією. Щоб здійснити пошукове просування, потрібно неодмінно шукати подібні недоліки і позбавлятися їх. До речі, проаналізувати сайт на помилки можна через зручний сервіс Google Search Console. Недоліки відображаються у пункті «Покриття»:

Перевірка сайту на помилки

Зверніть увагу на статус проблеми:

  1. «Помилка» — сторінки не індексуються в пошуковій системі через якісь недоліки. Переконайтеся, що у категорії немає важливих сторінок для інтернет-магазину.
  2. "Без помилок, є попередження" - такі сторінки закриті від індексування прописаним кодом в robots.txt, але вони в результаті потрапили в індекс.
  3. «Сторінка без помилок» — до цієї категорії входять сторінки, які пройшли індексацію. При цьому можуть бути вказаними та не вказаними у карті sitemap.xml. Другі потрібно переглянути та закрити від індексу. Вони лише засмічують пошук, а у приведенні відвідувачів ролі не грають.
  4. "Виключено" - всі сторінки, перевірені пошуковою системою, але не відправлені на індексацію. Здебільшого це дублі.

Загалом розібратися в інструменті нескладно.

Запустимо рекламу для вашого інтернет-магазину!

Бажаєте максимізувати продажі та залучити більше клієнтів до свого інтернет-магазину? Наші експерти з інтернет-реклами допоможуть розробити ефективну рекламну стратегію, яка підніме ваш бізнес на новий рівень.

SMM - реклама інтернет-магазину в соціальних мережах

Ви можете використовувати соціальні мережі для контакту з потенційними покупцями. Як тільки ви запустили сайт магазину, обов'язково створіть офіційний обліковий запис у Instagram і Facebook. Важливо регулярно підтримувати активність. Це не вимагатиме багато часу та фінансів, але дасть вам додатковий канал комунікації з аудиторією.

При просуванні інтернет-магазину в соцмережах публікуються:

  1. Інформація про товари. Спробуйте краще познайомити ЦА із продукцією, яку продаєте. Обов'язково розміщуйте більше унікальних знімків, можна знімати ролики з оглядами.
  2. Корисні новини для аудиторії. Наприклад, про розширення асортименту, інтеграцію нових платіжних систем тощо.
  3. Інформація про акції та знижки на продукцію.
  4. Розважальні пости: опитування, гумор, сторителлінги та ін.

Якщо потенційний покупець зацікавився вашим інтернет-магазином, то він обов'язково спробує знайти вас у соціальних мережах. Полегшіть пошук, розмістивши посилання на сайті.

А тепер про рекламні інструменти. У соціальних мережах вам доступні таргетовані кампанії, а також прямі розміщення на сторінках лідерів думок та у спільнотах.

Таргетована реклама дуже схожа рекламну кампанію в КМС. Тут також доступні різні формати оголошень: текстові, текстово-графічні, відео, анімації та ін. Покази налаштовуються за заданими критеріями ЦА. Але вони відбуваються лише в межах обраної соціальної мережі у стрічці користувача, рекламних блоках чи історіях.

Використовуючи таргетовану рекламу, ви можете:

  • сформувати відомий образ бренду;
  • точково підвищувати продаж на категорії товарів, рекламуючи акційні пропозиції;
  • привертати увагу користувачів соцмережі до вашого паблика чи контенту на сайті;
  • створити інтерактивне оголошення із товарами, щоб зацікавити користувача ще до переходу на сайт (для Facebook).

Такі оголошення органічно вбудовуються в стрічку користувачів як окремий пост, а тому менш схильні до ефекту банерної сліпоти. Доступні формати оплати за перегляди, клік або обрану вами дію користувача на сайті.

Рекламні або PR-публікації найчастіше використовуються для залучення аудиторії на власну сторінку, але з їх допомогою можна також залучати відвідувачів на сайт магазину. Оплата, як правило, відбувається за фіксованою ставкою за публікацію або за кількість переглядів, але якщо у вас вже є велика активна аудиторія, ви можете домовитися про партнерський взаємний піар з іншими спільнотами.

Переваги реклами в соцмережах:

  • величезний вибір форматів оголошень, зокрема інтерактивний контент;
  • можливість налагодити постійний контакт із аудиторією, через публічну сторінку;
  • простий вимір активності користувачів та ефективності реклами.

Не менш важливими є висока залученість та ступінь довіри ЦА.

Недоліки реклами у соцмережах:

  • підходить не для всіх видів продукції (зокрема залучити прямих покупців на товари з високим чеком буде складно);
  • не всі види реклами передбачають оплату за результат;
  • сегмент аудиторії із прямими комерційними намірами порівняно низький.

СММ однозначно варто включити у свої рекламні кампанії. Цей канал є ефективним і для залучення нових інтернет-користувачів, і для взаємодії з постійними клієнтами.

Приклад реклами у ФБ:

Приклад реклами у ФБ

Приклад реклами в «Інстаграмі»:

Приклад реклами в Інстаграмі

Відеореклама інтернет-магазину

Ще від часу появи телебачення відеоформат став найефективнішим методом реклами. У Мережі є безліч майданчиків для розміщення рекламних роликів. Наймасштабніша з них – YouTube. Налаштувати покази можна за допомогою кампанії в КМС, соціальних мережах або безпосередньо домовившись про розміщення з власником сайту, каналу або сторінки в соцмережі.

Відеорекламу ми винесли в окрему категорію, тому що даний метод розкручування комерційних сайтів має низку унікальних властивостей:

  1. Відеоконтент має величезний ступінь залучення, він найбільш цікавий для користувачів, а тому відмінно підходить, щоб донести важливу інформацію аудиторії.
  2. Відео зарекомендувало себе як найкращий спосіб формування позитивного образу бренду.
  3. Корисна або розважальна інформація, подана у форматі відео, сама собою представляє цінність для аудиторії. Часто рекламні ролики викликають вірусний ефект та поширюються користувачами самостійно.

Головний недолік відеоформату полягає в тому, що на його створення знадобиться чимало праці, часу та фінансів. Щоб зняти якісний, а головне, цікавий ролик, будуть потрібні послуги професійного оператора, монтажера, сценариста, а також інших фахівців.

А тепер поговоримо про способи показів. Налаштовуючи покази роликів у КМС та соцмережах, ви зможете точно задати критерії аудиторії. І тут бюджет розподіляється ефективніше, оскільки оголошення бачать саме ті, кому вони призначені. Але є одне але". Таку рекламу часто пропускають (якщо є можливість), а надто нав'язливі покази можуть викликати негатив.

При прямому розміщенні ролик розміщується у стрічці (як окремий пост) або інтегрується у відео лідера думок. Цей формат, як правило, краще сприймається користувачами, але оплата найчастіше відбувається за фіксованою ставкою або за покази, а не за кліки за оголошенням.

Додавання сайту інтернет-магазину до прайс-агрегаторів

Розміщення товарів у прайс-агрегаторах також допоможе залучити додаткові покупки. Цей канал приносить не надто багато клієнтів, але й не потребує фінансових витрат. Тому розміщувати на сайтах-агрегаторах товари варто одразу після запуску інтернет-магазину. Саме таким чином ви зможете отримати перші продажі з мінімальними витратами.

Щоб підвищити видимість власних оголошень на майданчику, можна придбати додаткові рекламні покази. Також посилання з агрегаторів будуть корисними для пошукового просування.

Переваги даного виду реклами:

  • розміщення із мінімальними витратами;
  • порівняно висока швидкість віддачі;
  • відсутність великих трудовитрат;
  • отримання зворотних посилань на веб-сайт.

Є у прайс-агрегаторів та недоліки. Серед них варто зазначити такі:

  • кількість переглядів оголошень та переходів обмежена;
  • не у всіх нішах є відповідні майданчики;
  • товари на них позиціонуються як недорогі, тому такі веб-ресурси мало підходять для торгівлі у середньому та високому ціновому сегменті.

Наведемо приклад популярного прайс-агрегатора:

Додавання сайту інтернет-магазину до прайс-агрегаторів

Чат-боти для просування інтернет-магазину

На цьому способі слід звернути увагу. Віртуальний помічник значно полегшує роботу менеджерів інтернет-магазину. Варто вкотре запрограмувати необхідні функції, і робота буде автоматично використовувати їх при зверненні відвідувача.

Ось кілька можливостей та переваг чат-ботів:

  1. Миттєва реакція на вхідний лід . Тут немає людського чинника, адже чат-боту не потрібно відволікатися у своїх справах. Будь-коли дня і ночі він надішле користувачеві відповідь без втручання менеджера.
  2. Кваліфікація ліда . Доступно додавання опитувальника, який дозволить запитувати у потенційного клієнта певну інформацію: імейл, телефон тощо.
  3. Консультація щодо продукції, умов купівлі та доставки . Потрібно додати до робота найбільш поширені питання з відповідями на них. Наприклад, куди можлива доставка, як зробити оплату і т.д.
  4. Розсилки по базі . Чат-бот також вміє розсилати повідомлення в соціальних мережах, причому з персоналізацією та іншою тоншою сегментацією бази.

Створити чат-бота для магазину – це потрібне рішення. Воно спростить вам взаємодію з покупцями та покращить поведінкові фактори.

Приклад:

Чат-боти для просування інтернет-магазину

Email-розсилка для інтернет-магазину

Масове розсилання поштою все ще займає заслужене місце у стратегіях просування сайтів. За допомогою цього способу ви можете повідомляти користувачів про все, що завгодно:

  • робити розсилку вітальних листів новим передплатникам, знайомлячи їх із асортиментом магазину;
  • розповідати про знижки та акції;
  • інформувати про транзакційні операції (стан замовлення, оплата, доставка).

Але спершу треба переконатися, що технічно все підготовлено під надсилання листів. Пошта має бути зареєстрована на корпоративному домені, налаштовані DKIM, SPF і DMARC, вибрано сервіс розсилок. Не менш важлива робота з адресною базою. Якщо є готова, але вона давно не використовувалася, варто почистити все.

При роботі з email-розсилками не забувайте аналізувати свою цільову аудиторію та конкурентні магазини. Це дасть уявлення про те, що потрібно вашим клієнтам та як закрити їхні потреби.

Приклад:

Email-розсилка для інтернет-магазину

Додаткові інструменти для розкручування інтернет-магазину

Якщо хочеться взяти від реклами інтернет магазину все, можна додати до стратегії такі варіанти:

  1. Аудіореклама . Вона підходить для інформування широкого кола аудиторії про знижки, спеціальні пропозиції і т.д.
  2. Нативна реклама . Простими словами, замаскована під простий матеріал. Найчастіше це статті у блогах, невеликі рекламні нотатки на популярній сторінці та інше.
  3. Оголошення у каналах «Телеграма» . Особливо варто задіяти спосіб тим, хто має магазин у цьому месенджері.

Можна використовувати для рекламування сайту бізнес-аккаунти у WhatsApp. Варіантів дуже багато.

Підхід Wezom до комплексного просування інтернет-магазинів

Просування інтернет-магазинів — один з пріоритетних напрямків роботи компанії Wezom. Ми працювали з десятками проєктів у різних нішах, що дозволяє нам розробляти і застосовувати найбільш ефективні стратегії для кожного клієнта і працювати «під ключ».

Комплексна реклама та просування інтернет-магазинів передбачає виконання наступних основних завдань:

  1. Комплексний аудит. Наші експерти проводять ретельний аудит інтернет-магазину, асортименту товарів, вирви продажів, конкурентів та інших ключових елементів, щоб виявити потенційні точки зростання та сформувати оптимальну рекламну стратегію.
  2. Визначення цілей та каналів просування. Залежно від ваших бізнес-завдань та цільової аудиторії, ми вибираємо найефективніші рекламні канали та формати: контекстна реклама, просування в соцмережах, торгові кампанії, ремаркетинг та інше.
  3. Оптимізація фідів та налаштування кампаній. Наші фахівці оптимізують товарні фіди для Google Shopping, створюють грамотну структуру рекламних кампаній та облікових записів. Ми налаштовуємо націлення, ставки, стратегії призначення ставок та інші параметри для максимальної віддачі.
  4. Створення креативів та матеріалів, що продають. Переконливі банери, відео та описи товарів допомагають донести до цільової аудиторії потрібну інформацію, виділити ваші пропозиції на фоні конкурентів та у результаті суттєво збільшити конверсію.

У процесі роботи ми постійно аналізуємо результати просування та відстежуємо ключові метрики, оптимізуємо налаштування та проводимо А/Б тести для досягнення максимальної рентабельності інвестицій у просування. Наше ключове завдання — повна прозорість співпраці. Кожен клієнт отримує вичерпну звітність щодо всіх рекламних активностей та рекомендації для подальшої оптимізації рекламних кампаній.

Висновки

Всі ці канали будуть корисні для просування вашого комерційного сайту. Ми описали їхні переваги та недоліки не тому, що потрібно вибрати щось одне, а щоб допомогти вам ефективно комбінувати інструменти між собою. Найкращого результату можна досягти лише в тому випадку, якщо ви використовуєте рекламні канали комплексно.

Наприклад, SEO дозволяє оптимізувати сторінки користувачів. Якщо після доробок запустити пошукову рекламну кампанію за запитами, які ще не вдалося підвищити в органіці, ви зможете значно заощадити бюджет за рахунок високої релевантності сторінок запитам оголошень.

Просування в соцмережах та медійні кампанії підвищують популярність вашого майданчика та довіру до нього. Якщо користувач вже стикався з вашим брендом раніше, то він зі значно більшою ймовірністю здійснить покупку, перейшовши будь-яким каналом на сайт.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 4
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах