Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
29.05.2024

Просування сайту за високочастотними запитами (ВЧ)

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
29.05.2024
29.05.2024
5.0
536
12 хвилин
0

Високочастотні запити відкривають потенційно величезний трафік. Однак розкручування по них становить серйозну складність. На перший погляд, що більше людей шукають певну фразу, то простіше має бути вивести сайт у топ видачі. Але в SEO діють свої закони та правила. Сьогодні ми розповімо, як просунути високочастотний запит, і поділимося порадами для досягнення успіху.

Високочастотний запит — що це?

Пошукові запити відвідувачів вебсайтів зазвичай є короткими словами або фразами, що відображають їх інтереси або потреби. Чим коротший запит, тим вища його частотність, тобто більша кількість людей, які вводять його в пошуковий рядок. Наприклад, просте ключове слово «диван» зустрічається набагато частіше, ніж розгорнутий запит «замовити шкіряний диван у Києві».

Високочастотні запити вводяться дуже часто, зазвичай, від кількох тисяч разів на місяць. Для найбільш популярних тем, таких як новини, погода чи розваги, частотність може досягати десятків і навіть сотень мільйонів показів на місяць. Однак якщо тема менш поширена, запит може вважатися високочастотним навіть за частотності всього близько 100 показів на місяць.

Як визначити частотність запиту

Пошукові системи, такі як Google, надають власні інструменти, наприклад, планувальник ключових слів, який допомагає аналізувати популярність і частотність різних пошукових запитів.

Крім того, існують спеціалізовані програми та онлайн-сервіси, призначені для збирання семантичного ядра: Key Collector, Serpstat та інші подібні рішення. Вони дозволяють знайти високочастотні запити та проаналізувати великі обсяги даних.

Плюси та мінуси використання

Просування за високочастотними запитами вигідно далеко не всім. І перш ніж вкладатися в цей спосіб розкручування, потрібно ретельно зважити всі «за» та «проти».

Переваги

Одним із головних плюсів є можливість залучити максимальний трафік на сайт при попаданні в топ видачі пошукових систем. Це, своєю чергою, значно збільшує відвідуваність ресурсу та сприяє підвищенню впізнаваності бренду.

Крім того, при оптимізації під ВЧ запити паралельно просуваються середньочастотні та низькочастотні ключові слова, що також позитивно впливає на приплив трафіку.

Ще одна важлива перевага — проста аналітика. Замість того, щоб відстежувати динаміку сотень або тисяч низькочастотних ключових слів, можна сфокусуватися на відносно невеликій кількості високочастотних запитів.

Недоліки

На перший погляд може здатися, що просування ВЧ запитів — золота жила. Але насправді це досить складно. І ось чому.

Багато нецільового трафіку

Такі ВЧ ключі зазвичай мають широку спрямованість і не завжди точно відображають справжні наміри користувача. В результаті на сайт може приходити значна частка нецільового трафіку, який не призводить до бажаних конверсій та продажів.

Низький показник конверсії

Багато користувачів, що залучені по ВЧ, можуть просто шукати інформацію, а не здійснювати цільові дії. Через це показник конверсії, як правило, нижчий, ніж при використанні вузьконаправлених низькочастотних ключових слів.

Сильні конкуренти

За високочастотники, особливо у популярних тематиках, розгортається запекла боротьба між великими гравцями ринку. І щоб просунути високочастотний запит в ТОП, потрібно докласти набагато більше зусиль, ніж під час використання низькочастотних ключових слів.

Довгий процес

З огляду на високу конкуренцію та складності просування за ВЧ запитами, потрібно багато часу для досягнення високих позицій у видачі пошукових систем. Результати такої роботи можуть виявитися не раніше, ніж за кілька місяців, а то й років, залежно від тематики та конкурентної обстановки.

Висока вартість

Просування по ВЧ запитам потребує великого бюджету. Це стосується як пошукової оптимізації сайту, так і контекстної реклами. У випадку з SEO, для досягнення високих позицій щодо ВЧ запитів потрібні масштабні та тривалі роботи. Використовуючи контекстну рекламу, висока частотність запитів означає високу ціну за клік.

Що потрібно знати про використання ВЧ запитів

Багато експертів рекомендують фокусуватися на низькочастотних ключових фразах, оскільки це вигідніший підхід у більшості випадків. Однак якщо ви все ж таки вирішили використовувати високочастотні запити, важливо дотримуватися певних правил.

  • Ключові фрази повинні складатися із двох або більше слів. Просування односкладових ключових запитів набагато складніше.

  • Сторінка, оптимізована під високочастотні запити, має бути статичною.

  • Використовуйте теги заголовків (h1 — основний, h2-h6 — для структурування тексту) для кращої оптимізації контенту.

  • Для успішного просування сторінки на неї повинні посилатися щонайменше 30 інших джерел.

  • При покупці посилань звертайте увагу на показники авторитетності сайтів-донорів, такі як ТІЦ та ПР. Чим вони вищі, тим кращий результат.

І не забувайте про фактори ранжування сайту. На них ми зупинимося докладніше.

Робота над факторами ранжування

При оптимізації сайтів дуже важливо враховувати низку факторів, які пошукові системи використовують для визначення релевантності сторінок запиту користувача.

  • Вік сайту. Пошукові системи віддають перевагу сайтам, які існують досить тривалий час. Це пов'язано з тим, що «вікові» ресурси встигли заробити авторитет, набрати масу посилань і довести свою надійність. Новим сайтам складніше вибитися у ТОП.

  • Унікальність контенту. Скопійований з інших сайтів або малоінформативний контент знижує цінність сторінок в очах пошукових систем.

  • Релевантність сторінок запитам. Основний критерій оцінки сторінки за пошуковим запитом — наскільки її вміст релевантний йому. Чим краще контент сторінки відповідає інтересам користувачів, тим вище він ранжуватиметься за відповідними ключовими словами.

  • Зручна навігація сайтом. Логічна структура сайту, грамотне меню, перелінкування розділів та сторінок суттєво полегшують навігацію як для користувачів, так і для пошукових роботів. Чітка навігація позитивно впливає на ранжування ресурсу.

  • Адаптація під смартфон. Через стрімке зростання мобільного трафіку наявність такої ж версії сайту — це обов'язкова вимога.

  • Швидке завантаження сторінок. Швидкість завантаження контенту прямо впливає на поведінкові фактори (відмови, час на сайті). Надмірно «важкі» сторінки, що вантажаться повільно, займають низькі позиції у пошуку.

Також значну роль грають комерційні чинники просування. Довіру відвідувачів значно підвищують контактна інформація, портфоліо, посилання на групи у соціальних мережах, відгуки клієнтів тощо.

Стратегія розкрутки за ВЧ запитами

Отже, як просувати високочастотні запити? Насамперед потрібна ретельно спланована стратегія, заснована на глибокому аналізі ринкового потенціалу та чіткому розумінні цільової аудиторії.

Необхідно провести детальний аналіз ніші для того, щоб уникнути невиправданих витрат бюджету. Аналіз може включати:

  • оцінку загального обсягу ринку за цільовими запитами;

  • сформовані діапазони ціноутворення в ніші;

  • бар'єри для входу на даний ринок та шляхи їх подолання;

  • детальний портрет цільової аудиторії (її інтереси, потреби, переваги).

Також дуже важливо вивчити кожного конкурента. Звернути увагу на структуру їхніх сайтів, вміст сторінок, типи використовуваного контенту. Це дозволить грамотно виконати підбір високочастотних запитів.

Висновки

Високочастотні запити — це складний інструмент. І просування за ними — процес тривалий, який вимагає систематичної роботи та серйозних фінансових інвестицій. Тільки постійна копітка праця над усіма аспектами ресурсу за наявності достатнього бюджету дозволить закріпитися на лідируючих позиціях в перспективі.

FAQ

Як просувати високочастотні запити?

У цілому нині алгоритм дій стандартний: потрібна комплексна СЕО оптимізація ресурсу, спрямована на роботу з внутрішніми та зовнішніми чинниками. Додатково можна використовувати контекстну рекламу для залучення трафіку.

Що таке високочастотні запити?

Це популярні запити, які вводять у пошукові системи 1000 разів на місяць та більше. Наприклад, «погода», «новини», «купити телефон» тощо.

Як знайти високочастотний запит?

Щоб визначити високочастотні запити, використовуйте такі інструменти як Google Keyword Planner, Serpstat, Ahrefs та інші. Вони дозволяють аналізувати пошукові запити, їх частотність та конкуренцію.

Кому підходить розкрутка за ВЧ запитами?

Насамперед це крупні компанії з великим бюджетом на просування та ресурсами для створення якісного контенту.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.