Просування сайтів на Prestashop

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
1.9
07.11.2023
9483
0

Prestashop – двигун, розроблений спеціально для створення інтернет-магазинів. Розрахований на адміністраторів із невеликим досвідом взаємодії з CMS. Пропонує безліч корисних інструментів з «коробки»: готові адаптивні теми, візуальний редактор, в якому можна робити більшість операцій навіть на етапі створення сайту, шаблони і модулі, що легко підключаються.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Головні якості, які роблять Prestashop затребуваним:

  1. Зручна адміністративна панель російською мовою. Вона інтуїтивно зрозуміла, тому ви швидко розберетеся у всьому.

  2. Велика база знань. У ній легко знайти інформацію, якщо щось все ж таки виявилося неясним.

  3. Функція "мультимагазин". Передбачає можливість ведення кількох інтернет-магазинів на Prestashop із однієї адміністративної панелі.

  4. Великий функціонал, у тому числі можливості ведення великих інтернет-магазинів з великою кількістю товарних позицій.

  5. Додаткові маркетингові модулі, що підключаються до кількох кліків: «з цим товаром купують», «купівля в один клік», «схожі товари», «пошук по товарах», форми замовлень та підписок.

  6. Готові зручні каталоги із фільтрами.

  7. Адаптивний дизайн, який підлаштовується під будь-які мобільні пристрої.

Оскільки система призначена для електронної комерції, в двигун були закладені і корисні інструменти для оптимізації. Існують модулі для розширеного пошуку, який допоможе користувачеві краще орієнтуватися по сайту та підвищить конверсії. Є можливість вставляти на сайт карти, віджети соцмереж.

У CMS Prestashop є безліч тем і шаблонів, так що ви зможете вибрати дизайн, який вам сподобається, та краще підійде для цілей сайту. Теми адаптуються для мобільних телефонів, а це ще один фактор, який покращує позицію сайту.

Стратегія просування

Який би двигун ви не вибрали, знадобиться якісний контент, що відповідає вашим семантичним запитам. Зі збиранням ключових слів CMS не допоможе, тому збирайте семантичне ядро самі або з фахівцем. Потім пишіть тексти чи віддавайте створення контенту на аутсорс. Деякі монотонні операції на кшталт роботи з метатегами в PrestaShop будуть простішими.

Для того, щоб сайт добре ранжувався, він має бути технічно оптимізований. Забезпечте хорошу швидкість завантаження, відсутність битих посилань, правильно налаштовані редиректи. Не забудьте створити карту сайту – файл sitemap.xml. Він призначений для пошукових роботів, щоб вони краще орієнтувалися на сайті та швидше індексували сторінки. Хоча робот може знайти їх самостійно, карта прискорює цей процес. Крім того, там є можливість визначити пріоритет сторінки, відзначити нові і так далі. Тут PrestaSop також полегшить вашу роботу.

Які зовнішні фактори впливають на оптимізацію

Існує безліч зовнішніх факторів, що впливають на загальну оптимізацію та просування сайту в пошукових системах. Ці фактори універсальні і однаково важливі для більшості вебресурсів, оскільки зачіпають фундаментальні аспекти, від яких залежить успіх сайту.

По-перше, це якість та унікальність контенту. Оригінальні, корисні статті, написані з урахуванням запитів цільової аудиторії — запорука залучення відвідувачів та високих позицій у видачі пошукових систем. Копіювання чужих текстів, навпаки, може призвести до санкцій від Google.

По-друге, зовнішній вигляд та дизайн сайту також істотно впливають на сприйняття ресурсу відвідувачами та оцінку його пошуковими роботами. Сучасний дизайн зі зручною навігацією, оптимізований під різні пристрої, підвищує шанси на залучення аудиторії та покращення позицій сайту у видачі.

По-третє, структура та юзабіліті сайту — те, наскільки зрозумілою є його структура звичайному відвідувачу, як просто знаходити потрібну інформацію. Логічне структурування контенту за розділами та категоріями, зручна навігація, «хлібні крихти» на сторінках покращують користувальницький досвід та сприйняття сайту пошуковими системами.

Ці аспекти дуже важливі для успішної оптимізації будь-якого сайту з погляду як залучення аудиторії, так і просування у видачі пошукових систем. Тому їх варто постійно аналізувати та вдосконалювати.

Просування сайту за допомогою Prestashop: ключові особливості

Гнучкість Prestashop у створенні та налаштуванні сайтів для різних цілей у поєднанні з широкими SEO-можливостями через панель управління роблять цю CMS чудовим рішенням для створення та просування ресурсів в інтернеті.

Одні з головних переваг на движку Престашоп — це варіативність та адаптивність. Система легко налаштовується під мобільні пристрої та підтримує величезну кількість різноманітних шаблонів дизайну. Це дозволяє швидко створювати сайти для будь-яких ніш і налаштовувати їх зовнішній вигляд для вирішення завдань просування.

Також у Prestashop є зручна внутрішня панель керування. Через неї SEO-фахівець може гнучко налаштувати технічні аспекти оптимізації: robots.txt, метатеги, індексацію сторінок, роботу слайдерів, розташування елементів дизайну. Це дозволяє повноцінно використовувати можливості системи для покращення індексації, збільшення глибини перегляду сторінок, конверсії та інших SEO-показників.

Розширений пошук — ще один важливий модуль, без якого не обходиться оптимізація сайту PrestaShop. Його інтеграція до CMS дозволяє реалізувати потужний інструмент пошуку товарів для користувачів. Це значно покращує юзабіліті сайту в порівнянні з простими рядками пошуку, які часто дають неточні результати.

Розширений пошук PrestaShop може включати такі функції, як підказки, фільтри, сортування. Це допомагає відвідувачам швидше знаходити потрібні товари за різними критеріями. А для власника інтернет-магазину такий пошук є ефективним інструментом підвищення конверсії та утримання аудиторії.

Ще одним корисним доповненням є інтеграція карт Google, щоб показувати розташування та контакти магазину. Це викликає додаткову довіру у користувачів. Приємним бонусом є те, що модулі розширеного пошуку та карток легко інтегруються в PrestaShop і гармонійно вписуються в дизайн сайту. Їх використання значно покращує SEO та юзабіліті інтернет-магазину.

Налаштування технічних складових

У CMS передбачена можливість роботи з:

  • robots.txt. Працюєте ви з ним прямо з адміністративної панелі. Можна ставити будь-які рекомендації для пошукових систем, ніяких обмежень немає;

  • sitemap.xml. Формується автоматично. Для цього необхідно підключити особливий модуль. Якщо потрібно, окремо ставляться пріоритети для документів;

  • файл .htaccess. Прийде налаштовувати через FTP, але жодних обмежень на роботу з ним немає.

Система реалізована таким чином, що сторінці та документу присвоюється свій номер. Тому зробити унікальну URL для кожного продукту буде дуже просто.

Робота з meta-даними

В адміністративній панелі є настройки для кожної сторінки, також можна задавати шаблони автогенерації метаданих. Метатег Title — заголовок сторінки, що відображається у сніпеті пошукової системи та у вкладці браузера. Description – короткий опис контенту, розміщеного на сторінці, який видно лише у пошуковій видачі. Для результативного просування сайту їхнє заповнення обов'язкове.

Редагування meta-даних виконується з адміністративної панелі, труднощів у наповненні не виникне навіть у новачка.

Налагодження безпеки

Щоб убезпечити користувачів від крадіжки даних, необхідно настроїти протокол https. Це також підвищить довіру з боку пошукових систем, що позитивно позначиться на позиціях сайту. PrestaShop сумісна з сертифікатами SSL, необхідними під час цього протоколу. Вони підключаються для захисту клієнтів від перехоплення під час оформлення замовлень або введення іншої інформації.

У Prestashop ви також можете без проблем підключити PCI – міжнародний сертифікат для забезпечення безпеки платіжних даних. Він рекомендований інтернет-магазинам, які працюють з картками Visa та Master Card.

Оптимізація з мінімальними витратами

Хоча всі ці функції інтегровані в адмінпанель і зрозуміло реалізовані, під час складання плану робіт краще звернутися до фахівців. Такі послуги надає компанія Wezom. Ми знаємо, як правильно налаштувати та просунути сайт на Prestashop — звертайтеся, якщо у вас виникли проблеми.

FAQ

Як просувати інтернет-магазини на PrestaShop?

Для ефективного просування інтернет-магазинів на PrestaShop потрібно провести технічну оптимізацію сайту, налаштувати SEO-модулі, створити та оптимізувати контент, налагодити роботу з пошуковими системами та соціальними мережами. Також важливим є комплексний підхід з використанням контекстної та таргетованої реклами.

Скільки коштує SEO-оптимізація PrestaShop?

SEO оптимізація сайту обійдеться приблизно в такі суми:

  • Технічна оптимізація сайту — від 5000 грн.

  • Налаштування та оптимізація SEO-модулів — від 8000 грн.

  • Створення та оптимізація 30 товарних сторінок — від 10000 грн.

  • Налаштування та ведення контекстної реклами — від 5000 грн на місяць.

  • Написання 12 SEO-оптимізованих статей — від 6000 грн.

  • Реєстрація та просування у соцмережах — від 3000 грн на місяць.

Таким чином, повний комплекс робіт по SEO для PrestaShop обійдеться від 35000 грн. на місяць. Це дозволить почати покращувати позиції в пошуку та збільшувати трафік і продажі.

Скільки часу потрібно, щоб просунути вебсайт на PrestaShop?

Для помітного просування інтернет-магазину на PrestaShop з нуля до ТОП-10 за цільовими запитами зазвичай потрібно від 3 до 6 місяців системної SEO-оптимізації. Результат залежить від конкуренції, бюджету, якості контенту та інших факторів. Найкращі позиції досягаються за довгострокової стратегії просування.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
1.9
Проголосувало: 9
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах