click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Просування сайту в Європі

448

Світ діджитал-маркетингу глобалізується, і вихід на міжнародні ринки для багатьох бізнесів сьогодні лише питання часу.

Європейський ринок справді відкриває великі перспективи та відчутно розширює аудиторію. Водночас він вирізняється високою конкуренцією. Просування сайтів у європейських країнах потребує серйозної підготовки, хорошого розуміння регіональних особливостей, володіння сучасними інструментами розкручування веб-ресурсів та аналітичним мисленням.

Роботу з виведення сайту на міжнародний ринок можна поділити на такі блоки:

  • Аналіз ніші
  • Локалізація та оптимізація ресурсу
  • Створення унікального контенту

Ключова особливість просування онлайн-бізнесу в країнах Європи – збирання семантичного ядра. Така робота передбачає не лише знання мов, а й вимагає великого професіоналізму та кропіткості.

Розберемо основні нюанси та складності роботи з просування комерційних сайтів у Європі.

Особливості регіонів та мов

Ринки інтернет-реклами різних європейських країн відчутно відрізняються — від мовних особливостей до тенденцій, що склалися.

Неправильно сприймати всю Європу як єдиний регіон із однаковими підходами до розробки стратегії SEO. Вона досить різноманітна: і в людях, і в мовах, і культурі. Все це не можна не враховувати, оскільки ці фактори впливають на багато нюансів у просуванні, наприклад, на звички пошуку в кожній країні.

З якими особливостями доведеться зіткнутися SEO-фахівцеві в роботі на західний ринок та із західною аудиторією:

  • У більшості випадків доведеться працювати з алгоритмами Google, оскільки інші пошукові системи в європейських країнах є менш актуальними.
  • Facebook найбільш популярна соцмережа. Менш популярні Instagram та Twitter.
  • Європейці вважають за краще використовувати мобільні пристрої для пошуку потрібної інформації, тому адаптація ресурсу під гаджети просто необхідна.
  • Використання голосового пошуку дуже актуальне останнім часом на Заході, тому варто приділити велику увагу низько- та середньочастотним запитам.

Складність просування сайту в європейських країнах

Контент та посилання

Серйозний підхід до прокручування веб-ресурсів на європейських ринках передбачає створення окремої версії майданчика для кожної країни, в яку ви плануєте заходити. Важливо, щоб аудиторія, яку розрахований контент на вашому сайті, нормально його сприймала. Наприклад, сильно нашкодити може неправильно перекладена конверсійна кнопка, або ж підібрані ключові слова не будуть комерційними в контексті країни, в якій ви рухаєтеся.

Складність просування сайту в європейських країнах

Висока конкуренція

У європейських країнах ринок сильно розвинений та давно сформований. Сильні та висококонкурентні компанії міцно зайняли свої ніші та готові вливати чимало коштів, щоб утримувати свої позиції у Google-видачі.

Ціна

Розраховуючи бюджет на розкрутку сайту за кордоном, слід очікувати, що це коштуватиме недешево. Десь великі податки і всі офіційні оплати (як, наприклад, у Швеції), і серйозна конкуренція вимагає великих вкладень.

Вибір доменної зони сайту

Щоб правильно вибрати доменну зону, проаналізуйте свій ресурс, виходячи з таких критеріїв:

1. Чи підходять тематичні підкатегорії у доменах вашого сайту.

2. Наявність обмежень щодо аудиторії сайту, його діяльності.

3. Наявність будь-яких обмежень щодо субрегіональних зон.

Щоб розкрутка сайту в будь-якій європейській країні дала очікуваний результат, правильно придбати регіональний домен, виходячи з того, на яку країну ваш проект працюватиме. Для кожної країни створюйте сайт із використанням національних доменів першого рівня. Також можна вдатися до використання підкаталогів для контенту різними мовами.

Якщо хочете просуватися в межах однієї країни або обмежитися одним регіоном, вам потрібно зареєструвати відповідне географії ім'я.

У той же час IP-адреса домену та сервер повинні відповідати регіону, де розкручує проект.

Якщо ваше завдання - вивести бізнес під кілька країн одночасно і з одним сайтом просуватися як міжнародна мережна компанія, то підберіть ім'я в доменній зоні .com. Інший варіант - використовувати доменні зони різних країн і під кожен відповідний регіональний домен створювати окремі сайти.

Вибір доменної зони сайту

Популярні доменні зони Європи

Найбільш відомими міжнародними доменними зонами є com, biz, info та gov. Домен EU досі дуже популярний у європейських країнах та чудово підходить для того, щоб просуватися по всій Європі. Його використовують відомі по всьому світу компанії та особистості.

Крім того, кожна країна має власну доменну зону, і свої сайти можуть зареєструвати власники бізнесів з інших держав.

Популярні доменні зони Європи

Особливості просування піддоменів

Використовуючи піддомени, можна просуватися на рівні регіонів та за рахунок ключових слів виводити свої майданчики у топ видачі. Це особливо важливо в контексті європейських країн, оскільки регіональна прив'язка в Європі має великий вплив на ранжування.

Оптимізація піддомену відбувається з нуля – розробляється новий дизайн, унікальний контент. З кожним доменом доведеться працювати окремо, окремо для кожного формувати профіль, посилання, вносити зміни в шаблони сайту і т.д.

Підготовка сайту до просування в Європі

Один із початкових етапів підготовки майданчика до розкручування в Європі — аналіз ніші та конкурентів. Щоб зібрати інформацію про конкурентів, можна використовувати спеціальні послуги типу Ahrefs і Serpstat. Перейдіть у підбір ключових слів по відповідному регіону, скористайтеся найчастішими запитами та визначте основних конкурентів у пошуку. Ознайомтеся з їхніми трафіковими сторінками та запитами.

Підготовка сайту до просування в Європі

Крім того, для збору запитів можливе використання планувальника ключових слів Google або бази запитів згаданих вище сервісів - можете парсувати їх бази запитів і використовувати для семантики.

Оптимізація сайту під ключові слова для пошукових систем

Невід'ємна частина оптимізації сайту – підготовка текстів.

Важливо позбавлятися неефективних ключових слів та оптимізувати їх відповідно до пошукових запитів. Чим вище релевантність ключовиків, тим кращі показники їхньої якості.

З чого розпочати роботу з оптимізації майданчика під ключові слова для пошукових систем? Проаналізуйте структуру сайту та зберіть матрицю ключових слів. Підберіть саме ті ключові слова, які тісно пов'язані з товарами чи послугами, які ви пропонуєте.

Роботи з внутрішньої оптимізації сайту

Якщо ви займаєтеся внутрішньою оптимізацією сайту в рамках SEO на західний ринок, ваше завдання складатиметься з наступних етапів:

  • Створення семантичного ядра та карти релевантності . Уважний підхід на даному етапі дозволить відповісти на запитання: яку інформацію можна знайти на сайті? А також допоможе грамотно розподілити пошукові фрази на сторінках ресурсу.
  • Оптимізація метатегів . Це важливо для ранжування в пошукових системах та покращення клікабельності СНІПЕТу. Займаючись SEO за кордоном, ви повинні ретельно вивчити та зібрати ключові запити, винести їх у метатеги.
  • Робота над контентом . Створіть грамотні тексти відповідною мовою. Подбайте про стилістику та читабельність, щоб тексти та фрази сприймалися легко і відразу. Само собою вони повинні бути унікальними, містити ключові слова, відповідати на запитання користувача.
  • Юзабіліті . Подбайте про те, щоб на різних пристроях адекватно відображалася вся інформація на вашому ресурсі. Сторінки завантажувалися оперативно, а структура була досить логічною та інтуїтивно зрозумілою.
  • Слідування останнім технологіям . Оскільки країни на Заході є прогресивнішими в питанні використання останніх тенденцій у світі технологій, ніж пострадянський простір, це не можна не враховувати.

Складання ТЗ на тексти та написання текстового контенту

Ніколи не заощаджуйте час на створення грамотного технічного завдання для створення текстового контенту. Адже ТЗ теж дуже впливає на якість текстів та на ефективність просування майданчика.

В ідеалі складання ТЗ для копірайтера передує аудит сайту - аналіз ніші, вивчення продукції, цільової аудиторії, структури та семантичного ядра. ТЗ, як правило, готує фахівець із SEO.

Що має містити технічне завдання на тексти:

1. Адреса сторінки, де буде розміщено готовий матеріал.

2. Назва точне чи приблизне, виходячи з якого автор напише відповідне.

3. Формат та напрямок статті: продає лонгрід або коротке рекламне повідомлення, інформаційна стаття або опис товарної позиції, новина та ін.

4. Стиль матеріалу: публіцистичний, офіційно-діловий, розмовний, художній.

5. Посилання на джерела, щоб автор ознайомився із тематикою, надихнувся, перевірив інформацію.

6. Опис цільової аудиторії - на кого розрахований матеріал, який портрет його читача: вік, стать, рід діяльності, рівень достатку та ін.

Нарощування маси посилань на сайт

Посилальна маса також сильно впливає на ранжування сайту. При ранжируванні пошукові системи враховують кількість зовнішніх згадок про веб-ресурс. Отже, ключовий аспект у питанні побудови профілю посилання — це зовнішні або зворотні посилання.

Один з найпоширеніших способів побудови профілю посилання на Європу — дропи. Це не продовжені з тієї чи іншої причини домени, які відповідно доступні для реєстрації.

Чому для побудови маси посилань вибирають саме дропи? Тому що це є максимально безпечним. Адже ви самостійно керуєте доменом, який вам і належить. Крім того, ви використовуєте дроп тільки для одного домену, а це дозволяє вигідніше отримати бажаний результат.

Ви також можете пошукати схожі на тематику ресурси — природні посилання принесуть вашому сайту найбільшу вагу.

Що дає лінкбілдінг:

  • Позитивно впливає на пошукову видачу
  • Форсує індексацію матеріалів
  • Допомагає збільшити трафік
  • Робить бренд більш відомим
  • Допомагає завоювати лояльність аудиторії
  • Сприяє залученню нових клієнтів

Але пам'ятайте, що річ не в кількості. Займаючись лінкбілдингом, важливо ретельно бути схожим на якість та авторитетність майданчиків, що ведуть на ваш сайт.

Особливості просування сайтів у різних регіонах Європи

Висновок онлайн-бізнесу на ринок Європи слід починати з адаптації ресурсу особливо менталітету і місцевого сегменту інтернету.

Зокрема, не обійтися без урахування мовної своєрідності у різних регіонах Європи. Статистика показує, що більше половини користувачів з Європи (багато з яких добре володіють англійською), при пошуку все одно користується рідною мовою.

Великобританія

Ринок інтернет-маркетингу в Англії відрізняється дуже високою конкуренцією. Отже, просування ресурсу тут потребує комплексного підходу з ретельним аудитом, врахуванням цілей онлайн-бізнесу, регіональних факторів та обов'язковим відстеженням окупності інвестицій.

Франція

Конкуренція у Франції поки слабка, оскільки інтернет там сьогодні не найпопулярніший рекламний канал. Але в той же час економіка Франції входить до п'яти найсильніших у світі, до того ж там висока чисельність населення, так що перспективи просування в тому регіоні все одно чималі.

Німеччина

Інтернет-аудиторія досить активна, до того ж німецький ринок — один із швидкозростаючих. Товари та послуги користувачі тут шукають здебільшого рідною, німецькою мовою. Важливо враховувати те, що у Німеччині є регіональні діалекти — їх також залежно від аудиторії ресурсу слід використовувати.

Найпоширеніша пошукова система — Google, але є нюанс: на території Німеччини Google пропонує свою локальну версію — google.de. Популярний національний домен - .de.

Іспанія

В Іспанії досить розвинена сфера онлайн-покупок. Іспанці охоче замовляють товари в інтернеті, і 95% їх роблять це через Google, популярна доменна зона — .es. Також для сайту, що орієнтований на онлайн-ринок Іспанії, краще вибрати офіційну іспанську мову (кастильську).

Італія

В Італії теж добре розвинена електронна комерція. Просувати ресурс краще в домені на італійському верхньому рівні .it.

Більшість онлайн-покупок здійснюється за допомогою смартфона. Особливістю італійського онлайн-ринку є використання пошукових систем Arianna та Virgilio. Кількість користувачів, які користуються цими ресурсами, не переважає, але цей нюанс слід враховувати.

Швеція

Швеція займає лідерські позиції у світі інтернет-маркетингу, і не лише серед скандинавських країн. Багато шведських бізнесів повністю відмовляються від альтернативних каналів продажів на користь інтернету.

Крім пошукової системи Google, популярні також національні пошукові системи. Сайт повинен мати дві мовні версії — шведською та англійською мовами. Використовуйте національний домен першого рівня – .se.

Польща

Щоб ефективно просуватися у Польщі, потрібен домен у зоні .pl. Для пошуку та купівлі товарів поляки найчастіше використовують телефони. Відповідно, обов'язково слід попрацювати над мобільною версією свого сайту.

Слід зазначити, що останнім часом у Польщі активно розвивається електронна комерція та зростають обсяги онлайн-покупок.

Чек-лист просування сайту в Європі

Проаналізуйте нішу

Вивчіть конкурентні умови та аудиторію — зберіть чітке уявлення про нішу, в якій вам доведеться працювати.

  1. Визначте запити у своїй ніші – високочастотні, середньочастотні та низькочастотні.
  2. Проаналізуйте посилальний профіль конкурентів.
  3. Ознайомтеся із органічним трафіком конкурентів.
  4. Вивчіть контент на сайтах своїх конкурентів.

Складіть семантичне ядро

Семантика сайту - те, без чого не можна обійтися, коли ви зібралися просувати свій ресурс на Захід. Зберіть різні запити за допомогою інструментів Google (планувальник ключових слів), або спеціальних сервісів (Kwfinder і Ahrefs), або використовуючи підказки під час введення запиту або підібравши асоціативний ряд.

Кластеризуйте запити

Складені запити потрібно правильно згрупувати та прив'язати до конкретних сторінок сайту. Це важливо для адекватного ранжування ресурсів пошуковими системами.

З кластеризацією можуть допомогти спеціальні інструменти таких сервісів, як Pixelplus, Rush-Analytics, Just Magic, Serpstat.

Після цього формуйте технічне завдання для авторів.

Розробте контент

Текст повинен не тільки добре ранжуватися, а й виглядати природним — ключові слова гармонійно вписуватись у зміст, бути читабельним та сприйматися просто.

З таким завданням найкраще впорається носій мови — він грамотно оформить текст, напише його з погляду мовного та культурного контексту.

Якщо вам потрібно знайти копірайтера, скористайтесь біржами фрілансу.

Для вдалого просування контент на сайті важливо грамотно структурувати та чергувати, використовувати інфографіку та якісні зображення.

Нарощуйте посилальну масу

Задіяйте і природні, і покупні варіанти отримання зворотних посилань та різні види анкорів.

Не робіть масових закупівель посилань — робіть це поступово і на різні сторінки сайту, адже пошукові системи люблять поступове нарощування. Ретельно вибирайте майданчики, щоб ваші посилання добре індексувалися.

Всі ці етапи є важливими для розкручування в будь-якій європейській країні. Однак, потрібно враховувати нюанси для кожної з них ще на етапі аудиту. Обов'язково слід вивчити фактори, що впливають на просування сайту у конкретному регіоні та визначити ризики.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

5/5
Корисність
Проголосували 1
Як вам стаття?
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Коли йдеться про мобільну розробку, одним з найважливіших рішень, які потрібно прийняти на самому початку,…
Wezom
Wezom
Усім, хто зацікавлений у масштабуванні свого бізнесу на Shopify, важливо вносити корективи в роботу інтернет-магазину,…
Олександра Коноплицька
Олександра Коноплицька
Основними цілями, які поставило керівництво онлайн-магазину Jabko, було збільшення продажів, підвищення відвідуваності та виведення сайту…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?