click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Просування сайтів у ТОП-10 пошукових систем

9663

Одне із ключових завдань пошукового оптимізатора – забезпечити зростання позицій сайту. Але щоб домогтися цього, необхідно зробити чималу роботу щодо його внутрішньої та зовнішньої оптимізації. У цій статті ми хочемо розповісти про особливості просування сайтів у ТОП: виконувані роботи, переваги та основні складнощі, з якими можна зіткнутися.

ефект від просування сайтів у топ

Ефект від просування сайтів у ТОП

Поговоримо про результати. Як відомо, майже весь трафік із пошукової видачі, приблизно 92%, одержують ресурси, які розташовані на першій сторінці з результатами пошуку – ТОП-10. Близько 75% усіх переходів дістається сайтам із ТОП-5. З них перші 3 ресурси на SERP одержують близько 61% відвідувачів, більше половини з яких – 32.5% – переходять на першу позицію. Саме такий результат просування прагне забезпечити SEO-фахівця.

Але досягти високих позицій для сайту неможливо, якщо не зробити його більш привабливим для користувачів. Тому процес оптимізації зачіпає також зручність ресурсу, його функціональність, інформативність контенту та інші аспекти, що покращують поведінкові чинники.

Основні переваги, які дає просування у ТОП:

  1. Зростання відвідуваності та числа клієнтів . Трафік з органічного пошуку, особливо за комерційними запитами, легко конвертується у клієнтів чи покупців. Більшість таких інтернет-користувачів потрапляють до вас, оскільки самі шукають ваших послуг;
  2. Збільшення середнього чека та прибутку . Крім загального зростання кількості замовлень пропорційного зростання трафіку, доопрацювання контенту та юзабіліті підвищують показник конверсії, а також кількість додаткових продажів. Тому прибутковість сайту збільшується у кілька разів швидше, ніж зростає його відвідуваність.
  3. Підвищення довіри, репутації та лояльності покупців . Інтернет-користувачі звикли покладатися на алгоритми пошукових систем, тому вже саме розташування сайту на першій позиції свідчить про його якість і підвищує довіру до нього. Зручна навігація, корисний контент і простий функціонал підвищують лояльність користувачів після переходу на сайт, перетворюючи частину з них на постійних покупців.
  4. Конкурентна перевага вашого бізнесу над чужими проектами . Пошукові системи – це головний канал для залучення клієнтів до інтернету. Підвищена видимість у пошуку – дуже важлива перевага над конкурентами. Більш високі позиції на SERP дозволяють отримати на сайт основну частку потенційних клієнтів.

У цьому результат просування зберігається після основних припинення робіт. Високі позиції дозволяють надалі постійно отримувати безкоштовний цільовий трафік із пошуку без значних вкладень у SEO.

Самостійне просування сайтів у ТОП-10

Чи можливо досягти хорошого результату самостійно? При належній старанності та хорошій підготовці ви зможете покращити видимість ресурсу самотужки. Але будьте готові присвятити цьому більшу частину не лише вільного, а й робочого часу. При цьому частину робіт таки доведеться делегувати на аутсорсерів, фрілансерів чи внутрішніх спеціалістів компанії. Сюди відносяться:

  • програмні доопрацювання;
  • написання контенту;
  • крауд-маркетинг;
  • доопрацювання дизайну та верстки.

У SEO-компаніях над одним проектом працює команда спеціалістів. Якщо ж оптимізувати сайт самостійно, то доведеться виконувати роботу ведучого та рядових оптимізаторів, аналітика, контент-менеджера, лінкбілдера та тестувальника, не забуваючи при цьому контролювати аутсорсерів, де делегували частину робіт.

Якщо команда може виконувати кілька завдань одночасно, то одному фахівцю таке не під силу. Тому самостійне просування також займатиме у кілька разів більше часу. Результати, отримані протягом року самостійної роботи, SEO-компанія здатна забезпечити за 4-5 місяців.

Тому, просуваючись самостійно рік, ви заощаджуєте на послугах SEO-фахівців, але втрачаєте приблизно піврічний приріст прибутку, який може з лишком окупити витрати на оптимізацію.

Чи це означає, що не варто навіть намагатися розібратися в SEO, а просто замовити його у професійної компанії чи агентства? Зовсім ні. Базове розуміння принципів оптимізації допоможе вам у виборі компетентних фахівців та полегшить контроль робіт. Тому ми й публікуємо наші статті.

Вартість просування сайтів у ТОП-10

Місячний бюджет на SEO залежить насамперед від обсягу робіт та особливостей ніші. Якщо сайт невеликий і потребує лише незначних внутрішніх доопрацювань, вартість послуг фахівців буде на порядок нижча, тому що робота потребує менше часу та трудовитрат. Але щоб визначити це заздалегідь, необхідний внутрішній аудит – це аналіз сайту, який дозволяє оцінити його стан, виявити основні помилки та точки зростання, після чого сформувати перелік робіт.

Другий фактор, який впливає на вартість, – тематика. Бюджет оптимізації – це не лише оплата роботи SEO-фахівців, а й купівля посилань, написання текстів, публікації контенту на інших майданчиках. Все це залежить від особливостей вашої тематики. Наприклад, що вища конкурентність і популярність ніші, то вища вартість розміщення посилання. Чим більш вузькоспеціалізований текст і складніший його тематика, тим вище вартість тисячі символів у професійного копірайтера.

Базовий

Оптимальний

Комплексний

від 15 000 грн.
від 25 000 грн.
від 35 000 грн.
для молодих сайтів та невеликих компаній для невеликих інтернет-магазинів та сайтів-каталогів підходить для інтернет-магазинів з широким асортиментом товарів.

Тому, щоб розрахувати точну вартість робіт, необхідно спочатку вивчити сам ресурс та нішу, в якій клієнт надає послуги – провести повний SEO-аудит.

що впливає на термін просування сайту

Що впливає на термін просування сайту

Пошукове просування – це поступовий процес. Він не дає миттєвих результатів, оскільки час потрібен не лише на проведення робіт, а й на індексацію. Перш ніж оптимізація почне позитивно позначатися на позиціях, минає до 70 днів – час, за який алгоритми пошуків побачать зміни та врахують їх під час ранжирування.

Але є чинники, які можуть прискорити чи уповільнити просування. Про них ми розповімо далі.

Вік домену

Напевно, головний фактор, що впливає на швидкість SEO. Чим старший домен, тим простіше його просувати. Для сайтів віком 2 і 3 роки ці відмінності незначні, але якщо ресурс створений нещодавно, то він знаходиться в так званій пісочниці - займає низькі позиції у видачі і не може успішно конкурувати з більш старими ресурсами.

Щоб вийти з пісочниці потрібно близько 6 місяців. За цей час сайт отримує довіру пошукової системи та її позиції починають підвищуватися. Якщо в період пісочниці зайнятися внутрішньою оптимізацією і органічно нарощувати масу посилань, вихід з неї можна трохи прискорити, а позиції почнуть рости набагато швидше.

Рівень конкуренції

Чим більше конкурентів вашого сайту в пошуку, тим більше зусиль потрібно докласти, щоб потрапити на верхні позиції. Основна складність полягає в тому, що у висококонкурентних нішах лідируючі сайти безперервно займаються нарощуванням маси посилань, це дозволяє їм постійно утримувати перші позиції.

Щоб наздогнати такі ресурси та витіснити з ТОПу, необхідно також нарощувати масу посилань і отримувати якісніші посилання. Зробити це швидко не вийде, тому що різкі стрибки в посилальному профілі можуть викликати санкції пошукових систем.

Бюджет на просування

Від місячного бюджету залежить обсяг робіт, які спеціалісти виконують за цей період, а також кількість отриманих посилань, написаних текстів та ін. Чим більший бюджет, тим швидше оптимізатори зможуть виконати роботи з оптимізації.

Алгоритми пошукових систем

Зміни алгоритмів пошукових систем – це часткова зміна методів оцінки якості сайту або ступеня впливу різних факторів ранжирування на позиції. Як показує практика, вони можуть сильно змінювати пошукову видачу, знижуючи одні ресурси та підвищуючи інші.

Щоб адаптувати стратегію просування під зміни, потрібен час, оскільки Google або Яндекс вкрай рідко діляться подробицями роботи своїх алгоритмів.

Внутрішня оптимізація на момент старту робіт

Також швидкість залежить стану ресурсу, який просувається. Справа не лише в обсязі доопрацювань. Якщо на сайті безліч технічних помилок, битих посилань, дублів сторінок та ін., то краулери пошукових систем (це боти, що займаються скануванням сайту для його індексації) починають рідше переходити на сайт для повторних індексацій. Через це збільшується термін, за який доробки починають впливати на ранжування сайту.

Професійне просування сайтів у ТОП по кроках

Просування сайту включає внутрішню та зовнішню оптимізацію – роботи над ним самим, а також на інших майданчиках. Крім технічних доробок та написання контенту в процесі внутрішньої оптимізації , проробляють також логіку взаємодії з користувачем – яким чином відвідувачі потраплять до потрібного товару чи послуги. Також покращують його інтерфейс.

Зовнішня оптимізація – це переважно нарощування посилань, реєстрація на сторонніх сервісах та ресурсах, наприклад прайс-агрегатори або відгукники. Також до неї належить крауд-маркетинг – розміщення посилань на сайт у форумах та блогах. Такі беклінки мало впливають на позиції, але необхідні, щоб зробити профіль посилання органічним. Розглянемо весь процес докладніше.

професійне просування сайтів у топ по кроках

1. Аналіз, аудит, підготовка

Будь-які роботи в інтернет-маркетингу варто розпочинати з аналізу. SEO – не виняток. Перед початком просування фахівці досліджують сам сайт:

  • технічний стан;
  • семантику;
  • структуру;
  • доступний функціонал;
  • зручність;
  • контент;
  • посилальну масу.

Також складають список основних конкурентів у пошуку та аналізують їх методи просування. Це допомагає визначити, які методи в цій ніші є найбільш ефективними, а від яких варто відмовитися.

На основі отриманої інформації оптимізатори складають список робіт, які допоможуть підвищити привабливість та зручність сайту для користувачів, а також підвищити його у ранжируванні.

2. Налаштування сайту та індексації

Технічні доопрацювання - це база для подальшого просування. Доки вони не будуть виконані, всі подальші етапи дають незначний результат. Від них також залежить коректність індексації та її швидкість. Основні технічні роботи:

  • створення Sitemap.xml та налаштування Robot.txt;
  • видалення дублів контенту та метатегів;
  • налаштування редиректів;
  • налаштування URL;
  • підвищення PageSpeed;
  • видалення чи заміна битих посилань.

Також при оптимізації часто проводять масштабніші технічні доробки: інтеграція сторонніх сервісів, налаштування функціоналу та ін.

3. Збір семантики

Семантичне ядро інтернет-ресурсу – це повний перелік запитів, за якими сайт бере участь у пошуку. Іншими словами, це пошукові запити, за якими ви отримуєте трафік. Чим більше запитів у СЯ, тим частіше ви присутні у результатах пошуку.

Щоб збільшити видимість ресурсу, оптимізатори доповнюють семантичне ядро новими ключовими словами та групують їх за релевантністю. Також важливо не допустити потрапляння до СЯ нерелевантних ключів – тих запитів, на які користувач не зможе знайти відповіді на вашому ресурсі. Вони можуть наводити нецільовий трафік із пошуку та покращувати поведінкові фактори, а як наслідок, і позиції.

До нерелевантних ключів відносяться:

  • види продукції чи послуг, які ви не надаєте;
  • назви конкурентів;
  • слова, що вводять користувачів в оману, наприклад, для інтернет-магазину з новою технікою: «БУ», «безкоштовно», «дешево» та ін.

Після розширення семантики запити групують за релевантністю – розподіляють за групами, кожна з яких присвячена окремій темі та буде розташована на окремій сторінці.

Після цього структуру сайту розширюють та змінюють, щоб вмістити більш повне СЯ та підвищити зручність навігації для користувачів. Головне тут пам'ятати, що чим простіше шлях потенційного клієнта до потрібної частини сайту, тим буде краще. Ніхто не хоче боротися з незручним інтерфейсом у спробі знайти потрібний товар.

4. SEO-контент для просування сайту в ТОП

Саме контент – головний чинник, що впливає ефективність просування. Від нього залежить, з яких запитів ресурс братиме участь у пошуку, його позиції, поведінкові чинники, і навіть показник конверсії. Основний тип контенту – текстовий, тому більшість роботи з його оптимізації посідає його доопрацювання і написання.

seo-контент для просування сайту в топ

Займаючись наповненням сторінки, слід приділити особливу увагу наступним пунктам:

  • Заголовки . Потрібно, щоб він відповідав змісту самого матеріалу та був максимально інформативним. Саме на них насамперед звертають увагу як відвідувачі, так і пошукові роботи. Тому заголовок повинен точно відповідати наповненню матеріалу, вибраним для цього тексту ключовим словам. Щоб полегшити візуальний пошук інформації читачеві, а пошуковому боту спростити індексацію слід використовувати заголовки різного рівня h1 - h6, які структурують статтю;
  • Ключові слова . Це спеціальні словосполучення, якими і проходитиме просування всієї сторінки. Найчастіші цільової аудиторією запити. Контент повинен не лише містити ключі, а й повністю відповідати на пошукові запити, за якими користувачі переходять на сторінку.
  • Частота ключів . Важливо не допустити надлишку ключових слів у тексті, так як це може призвести до санкції пошукових систем, а також сильно шкодить читальності.
  • Унікальність . Не можна використовувати тексти або їх фрагменти, які були взяті зі сторонніх ресурсів. Для перевірки унікальності краще використовувати послуги антиплагіату text.ru або advego. Нормальним вважається показник 95-100% під час перевірки по шинглу із трьох слів.
  • Водність . Важливо щоб текст був максимально інформативним, але не об'ємним. Для цього перед розміщенням оптимізатори перевіряють його на водність – зміст слів, словосполучень або цілих пропозицій, які не несуть цінної інформації.

Варто запам'ятати, що контент сайту є найважливішим елементом всього просування. Більшість кроків щодо внутрішньої та зовнішньої оптимізації будуть просто марними, якщо інтерес потенційного клієнта не буде підігрітий правильними матеріалами. Вони мають бути унікальні не тільки технічно, але й за змістом – чим більше нової та корисної інформації отримає користувач, тим більша ймовірність, що він повернеться на сайт. Також важливо не допускати граматичних помилок, а сайт необхідно постійно поповнювати новим контентом.

Слідкуйте за тим, щоб відвідувач завжди мав простий доступ до статей, розміщених на сайті. Чим глибше потрібно забратися, щоб прочитати якийсь матеріал, тим менший відсоток людей залишатимуться надовго.

5. Реєстрація на сторонніх сайтах та сервісах

Насамперед до них належать сервіси пошукових систем, наприклад, Google Мій бізнес. З його допомогою ви надаєте пошуковій системі та користувачам додаткову інформацію про себе. Вона впливає на локальне SEO – видачу для користувачів у вашому регіоні, дозволяє залучати додатковий трафік із карт Google, а також формувати розширені сніпети за брендовими запитами.

Окрема порада для інформаційних сайтів чи майданчиків, які планують випускати багато новин. Їм буде корисно зареєструвати свою стрічку в RSS агрегаторі. Ці майданчики допомагають швидко індексувати сайти, повідомляють пошукові роботи про те, що вийшов новий матеріал і розміщують у себе невеликий анонс. Це допомагає ресурсу зайняти високу позицію на сторінках пошукових систем і дає додатковий трафік людей, що прямують прямо з RSS агрегаторів. Також багато подібних майданчиків розміщують у себе посилання на зареєстровані сайти. Подібні розміщення можуть мати значну вагу в очах пошукового робота.

Посилання на сайт, що просувається зі сторонніх ресурсів, можуть підвищити довіру до майданчика у пошукових роботів. А для того, щоб наростити масу посилань, існує величезна кількість безкоштовних способів. Наприклад, каталоги.

На даний момент в інтернеті існують сотні, якщо не тисячі різноманітних каталогів, де можна розмістити коротку статтю, з посиланням на свій сайт. Найчастіше це буде абсолютно безкоштовно. Додаткову привабливість цього способу додає те, що він не вимагає багато часу. Тим більше, що в справі розкрутки нового сайту потрібно використовувати всі можливості, що підвернулися. Розміщення посилань на сторонніх ресурсах одна з них.

6. SEO-налаштування сторінок

Кожна сторінка має повністю відповідати рекомендаціям пошукових систем. Спочатку оптимізатори закривають від індексації через robot.txt всі сторінки, які не повинні брати участь у видачі. Після цього налаштовують мікророзмітку, утворюють унікальні метаописи, перевіряють коректність роботи форм захоплення та інших ключових елементів.

Найбільш цільових відвідувачів сайт отримує за комерційними запитами. Тому на сторінках, які залучають комерційний трафік, часто проводять додаткову точкову оптимізацію, наприклад розміщують зворотні посилання з трастових ресурсів. Це дозволяє найсильніше вплинути на ранжування вибраної сторінки.

продажу та конверсії

7. Продажі та конверсії

Попередні етапи опосередковано впливають на показник конверсії, тому що підвищують зручність сайту, цінність контенту та ін. Але щоб максимально збільшити кількість замовлень, фахівці також проводять додаткові роботи:

  • спліт-тестування сніпетів, заголовків, шаблонів дизайну та інших елементів на посадкових сторінках;
  • доопрацювання або створення адаптивного дизайну для підвищення зручності перегляду зі смартфона або планшета;
  • підключення ловця лідів та інших форм захоплення;
  • розширення шаблону наповнення для посадкових сторінок;
  • робота з відгуками;
  • підвищення швидкості або підключення відкладеного завантаження та прогрес-барів.

Також конверсія залежить від семантики сайту, як ми вже згадували, деякі ключі можуть наводити нецільових користувачів, які шукали зовсім не те, що можуть знайти на сторінках. Тому важливо не допустити, щоб до СЯ потрапили нерелевантні запити

8. Посилання для просування сайту в ТОП-10

Досить популярний метод отримання беклінків – закупівля посилань на свій сайт. Посилання закуповуються у величезній кількості, багато компаній поставили це на потік. А, як наслідок, біржі, що пропонують подібні послуги, давно перетворилися на малозрозуміле звалище чужих посилань.

Якщо років 5 тому це працювало, то зараз пошукові роботи не звертатимуть уваги на беклінки з таких сайтів, а значить, користі від закупівлі не буде ніякої. Але таким чином ви можете і нашкодити SEO – неякісні сайти-донори та безліч посилань з тематик, які не відповідають вашій, дуже часто стають причиною потрапляння під фільтр.

Щоб якісно нарощувати масу посилань, слід ретельно відбирати донорів. Перед тим, як розпочати співпрацю із ресурсом, потрібно провести невелике дослідження. Важливі такі критерії:

  • траст - довіра до нього пошукових систем;
  • відповідність до тематики;
  • унікальні активні відвідувачі;
  • позиції у пошуку;
  • відсутність фільтрів, та санкцій.

Як правило, посилання розміщуються за допомогою текстового контенту. Його якості слід приділити також неабияку увагу. Цікава стаття на популярній площадці може привести до вас додаткових зацікавлених користувачів.

9. Моніторинг результатів, правки та доопрацювання

Щомісяця оптимізатори проводять додатковий етап – збирання та аналіз даних про ефективність виконаних робіт. Ґрунтуючись на тому, як вплинули доопрацювання на позиції сайту, фахівці коригують стратегію, щоб уникнути зайвих витрат на малоефективні методи просування в даній ніші.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

4/5
Корисність
Проголосували 3
Як вам стаття?
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Клієнти дістаються не безкоштовно – щоб їх залучити, бізнес інвестує у маркетинг. За однією лише…
Wezom
Wezom
Кросплатформенність дозволяє розробникам писати код відразу під кілька операційних систем. Для бізнесу – це можливість…
Wezom
Wezom
У минулі роки редизайн був чимось схожим на космічну подорож людини, адже було прийнято вважати,…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?