click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Яким має бути власник продукту

6165
2 коментарів

Основне питання, на яке повинен дати відповідь портрет власника продуктів, чому цільова аудиторія повинна повірити саме вам і купити продукт саме у вас? У сучасному світі люди вважають за краще купувати у людей, а не у компаній. Причому у тих, чиї цінності та стиль життя їм імпонують.

Складання портрета власника продукту

Саме тому важливо створити чіпляючу brand-story (історію бренду) та подати ваш digital-бізнес через особистість. Це може бути власник бізнесу, автор проекту, консультант у інтернет-магазині тощо. Важливо, щоб цільова аудиторія могла провести паралель між собою та цією людиною, асоціювати себе з нею. Розпочати опрацювання brand-story варто з портрета власника (або тієї особи, яка стане центральним елементом).

Чому ми говоримо саме про власника продуктів? Причина проста: менеджери, партнери можуть змінюватися, відповідно, будувати brand-story варто довкола найстабільнішого елемента системи. Тобто власника/творця товару чи тренера (коуча і т.д.). У цій справі вам на допомогу прийдуть такі питання (ви можете коригувати список, виходячи зі специфіки своєї ніші):

  • ваш вік, сімейний стан (якщо це може вплинути на ставлення цільової аудиторії), хобі та захоплення;
  • освіта, можливо, ви закінчили курси, ходили на семінари, маєте нагороди та сертифікати;
  • опишіть свої цінності. Важливо! життєві цінності, що транслюються вами, повинні йти «від серця» і збігатися з цінностями, які декларує ваш проект, компанія. Тоді вони знайдуть відгук у цільовій аудиторії і ваш бренд залучатиме лояльних споживачів;
  • ваше портфоліо – не фото, а ваші успішні проекти не лише у бізнесі, а й у житті.
  • історія вашої появи у бізнесі;
  • як давно ви у цьому бізнесі?
  • яких результатів досягли на даний момент?
  • чого у своїй практиці ви не робитимете ніколи?
  • з ким подобається працювати? (Опишіть такого клієнта, якого хотіли б отримати?)
  • з ким НЕ подобається працювати? (Опишіть такого клієнта, працювати з яким вас не можна змусити навіть за великі гроші)
  • хто ваші реальні клієнти? (Хто платить гроші за ваші продукти-послуги?)
  • хто ваші клієнти? Чи є знаменитості?
  • як на вас реагує аудиторія?
  • з якою ціною ви зазвичай працюєте? (Мінімальна та максимальна сума за ваші продукти/послуги)
  • Якими проектами ви ще займаєтесь?
  • чи є ви спікером чи тренерами на професійних тренінгах та семінарах?
  • Якими унікальними методами та техніками ви користуєтеся?
  • чим унікальна ваша пропозиція?
  • які існують публікації про компанію чи від її імені (експертні коментарі, інтерв'ю, авторські шпальти, статті, пости в соціальних мережах)?
  • історії успіху ваших клієнтів, яких вони досягли за допомогою продукту?
  • хто ваш наставник та натхненник?
  • кого ви вважаєте лідерами ринку?
  • хто продає подібні продукти/послуги краще за вас? І чому?
  • проти кого/чого ви виступаєте? (Особистості, цінності, події, якості – спільний ворог)
  • яким ви бачите себе (проект, компанію) за рік?

Проаналізувавши отримані відповіді, ви можете створити історію виникнення бренду, яка залучатиме цільову аудиторію. А також сформувати певний образ у її очах.

Ты свой бренд

Особистий бренд власника бізнесу

Від бренду самого власника бізнесу чи продукту буквально залежить майбутнє компанії.

Як його скласти? Важливу роль тут відіграють відповідні символи: спланована активність у соціальних мережах та за їх межами, професійні фотосесії, речі, що наголошують на статусі.

Але недостатньо просто мати атрибути статусу. Важливо їх правильно «розставляти». Наприклад, зустрічатися з інвесторами у дорогому костюмі, підписувати документи фірмовою ручкою. З таких, начебто, дрібниць, і формується цілісне сприйняття власника бізнесу.

Основні та найпоширеніші помилки формування бренду власника:

  1. Головний експерт. Ви, звісно, найголовніший. Але не зав'язуйте на собі усі виробничі процеси. Інакше покупці просто відмовлятимуться працювати з іншими вашими представниками. Та й від вашого настрою буквально залежатиме доля усієї компанії.
  2. Єдиний директор. Головне завдання власника бренду – мріяти за всю компанію одразу. Він має надихатися. А в ролі директора на це не лише не лишиться сил. Але і якщо мріятиме директор, якого ви найняли, то і втілюватиме він своє бачення, а не ваше.

    Важливо розділяти роль постановника цілей та того, хто стежить за їх виконанням працівниками.

  3. Власник без бренду. Боятися і соромитися вам нема чого. Тому треба заявляти про себе. У чому взагалі сенс бренду власника? А ось у чому:
    • виробництво ідей та цілей;
    • демонстрація значущості роботи колективу
    • трансляція власних цінностей;
    • лідер думок.

Кому ж можна просувати бренд власника бізнесу? Ось зразковий список:

  1. Потенційним та існуючим інвесторам. Розповідайте про свої успіхи. Але не про те, який ви добрий керівник. А про те, як ви створювали свій успішний бізнес. Озвучуйте свої амбіції та плани, прогнозуйте.
  2. Партнерам та клієнтам. Діліться з людьми своїми секретами успіху, розповідайте про знайомства із впливовими людьми, демонструйте, як ви вмієте швидко вирішувати питання. Також активуйте у соціальних мережах. І мова не про корпоративну групу, а про ваш особистий профіль.
  3. Власним співробітникам. Їм потрібна стабільність та позитивний образ. Тому не ігноруйте внутрішніх зборів, будьте з підлеглими на одній хвилі.

Можна виділити кілька основних ознак сильного бренду власника бізнесу:

  • ясні та зрозумілі цінності;
  • особиста активність у соціумі;
  • публічна активність;
  • наявність символів статусу;
  • портфоліо успішних проектів.

Личный бренд

Створення легенди бренду

Brand Story - це історія, створена спеціально для просування бренду. Вона викликає у цільової аудиторії особливі емоції та довіру. Вона вказує на цінності компанії, її місію. Ще вона дуже добре запам'ятовується, відкладається на підсвідомості та допомагає клієнтам вибрати саме ваш товар та компанію.

Як її створити, щоб вона була такою, що запам'ятовується як фрази «Сік, родом з дитинства» або «Смак пломбіру з 1961 року»?

Пропонуємо вам розглянути 9 моделей створення працюючої легенди:

  1. Життя клієнта. Тобто ви просто показуєте без прикрас, як люди споживають ваш продукт. Згадайте лише ролики, де веселі компанії збираються, щоб випити пива чи газування?
  2. Справжня історія. Ви нічого не вигадуєте, а просто показуєте реальний випадок із життя бренду. Наприклад, відомі у всьому світі підгузки придумав дідусь для своїх онучок. Наскільки це правда – невідомо. Але головний меседж компанії – турботу – він передає.
  3. Стиль життя. Тобто ви показуєте, як мешкають споживачі вашої продукції. Пам'ятаєте рекламу, в якій треба скористатися певним дезодорантом і ви притягуватимете жінок, як магніт? Він показує стиль життя – спроби сподобатися протилежній статі.
  4. Фантазії. Зрозуміло, насправді тварини що неспроможні розмовляти, як і предмети інтер'єру. Але в рекламі такі образи привертають увагу та швидко запам'ятовуються.
  5. Правильне настроювання. Залежить від того, який стан та відчуття ви хочете просунути: веселощі, винятковість, радість, красу. Від цього і залежать образи, які використовуються – або прогулянка Парижем, або весела вечірка.
  6. Символ. Ведмедик Барні, ковбой Мальборо, кіт Матроскін з Простоквашино, динозаврик Діно і т.д. Усі вони викликають асоціацію з продукцією свого бренду.
  7. Технологія. Наголошуйте на самій технології виготовлення продукції. Наприклад, весь світ знає, що Ролс-Ройси збираються вручну, як і швейцарський годинник. А у фарбі для волосся використовують інноваційні частинки, які не дають їй швидко вимиватися.
  8. Наука. Згадайте рекламу міцного алкоголю. Там тітонька-технолог розповідає про різні та унікальні способи очищення. Або стоматологи, які розповідають про експерименти із різними зубними пастами.
  9. Докази користі. У цьому випадку легенда базується на відгуках клієнтів. Наприклад, «90% жінок зазначили, що шкіра стала м'якшою і перестала лущитися». Або якась знаменитість рекомендує використати саме цю косметику, бо вона перевірила її особисто.

Щоб ви не обрали, пам'ятайте: ви повинні донести свої цінності та місію до споживачів зрозумілою їм мовою.

Легенда бренда

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

3.8/5
Корисність
Проголосували 5
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ2
Можливо
Отже, ви витратили купу часу та грошей на розробку сайту. І тепер вам заявляють, що…
Wezom
Wezom
На відміну від інших бізнес-моделей, підприємницьке середовище B2B складніше і багатопланове, оскільки тут успішність та…
Друзякін Євген
Друзякін Євген
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?