Оптимізація інтернет-магазину

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
3.6
13.09.2022
15784
0

У сучасному бізнесі перемагає той, хто грає на випередження, прагне впровадити технологічні новинки, будує стратегію виходу нових ринків і обходу конкурентів. Коли йдеться про електронні продажі, одним із важливих завдань є зростання трафіку. Чим вищі ці показники, тим більша віддача від вкладених коштів. Так що внутрішня оптимізація інтернет-магазину — це основа для SEO просування веб-ресурсу в пошукових системах.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Чому варто зайнятися оптимізацією інтернет-магазину

Чому варто зайнятися оптимізацією інтернет-магазину

Щоб інтернет-магазин приносив продажі, на сайт регулярно повинні переходити нові зацікавлені відвідувачі. Залучити їх можна різними способами: контекстною та таргетованою рекламою, що продають постами в соцмережах, розміщенням оголошень на ресурсах-агрегаторах та ін. Все це ефективні інструменти, кожен з яких має як власні переваги, так і недоліки. Але рекордна кількість цільових переходів здатна надати лише пошукова видача.

Чим більше ваших сторінок займає високі позиції у результатах пошуку, тим більше відвідувань регулярно отримує сайт. Такі користувачі самі шукають ваші товари, а тому вже зацікавлені у покупці. При цьому вам не потрібно платити за позиції чи переходи з органічного пошуку.

Основне завдання SEO-оптимізації — максимально підвищити видимість веб-ресурсу в пошукових системах: збільшити кількість запитів та позиції кожного з них. Але це далеко ще не все. Оптимізований інтернет магазин набагато швидше, зручніше та корисніше для потенційного покупця, що дає значну перевагу над конкурентними ресурсами. Тому коефіцієнт конверсії — відсоток відвідувачів, які здійснили покупку, у такого сайту набагато вище.

SEO-оптимізація інтернет-магазину

SEO-оптимізація інтернет-магазину

Що ж має на увазі поняття «оптимізація»? Вона включає кілька масштабних етапів, пов'язаних із програмними доробками ресурсу, семантичним ядром, контентом, інтерфейсом та навігацією. Вона дозволяє:

  • покращити позиції сайту;
  • розширити кількість запитів, якими ресурс бере участь у пошуку;
  • підвищити клікабельність сніпетів у видачі;
  • утримати відвідувачів;
  • підвищити конверсію за рахунок збільшення кількості лідів та покупок.

Пропонуємо до вашої уваги покрокову інструкцію SEO-оптимізації інтернет магазину.

Організація структури сайту під SEO

На цей фактор варто звернути увагу ще під час розробки проекту та його просування. Якщо структура організована чітко, ресурс швидше просканують пошукові роботи. Крім того, продумана система допоможе покрити усі ключі. Розширене семантичне ядро слід грамотно розподілити на сайті. Для цього SEO-фахівці часто вносять зміни до структури ресурсу: перерозподіляють товари, змінюючи систему категорій та підкатегорій, створюють нові розділи. Таким чином, кожну групу ключових слів розміщують на окремих сторінках.

В інтернет магазинах використовується деревоподібний або ієрархічний тип структури. Головна сторінка містить посилання на основні категорії, до кожної з яких входять підкатегорії тощо. Це дозволяє забезпечити звичну та інтуїтивно зрозумілу навігацію для користувачів та швидкість сканування.

Організація структури сайту під SEO

Ключові слова та семантика

Ключові слова в текстовому контенті та метатегах інтернет-магазину — це сигнал для пошукових систем, що пояснює їм тематику. Аналізуючи їх, пошуковик розуміє, які запити користувач може отримати відповідь. Тому чим більше релевантних ключів на сайті, тим частіше він присутній у результатах пошуку.

Усі ключові слова, згруповані на окремі теми, складають семантичне ядро інтернет магазину. Саме з його перевірки та доповнення починаються роботи з внутрішньої SEO-оптимізації.

Персональна консультація з фахівцем з досвідом у вашій ніші

Обговоріть зі спеціалістом свій проект і разом розробте стратегію вибухового зростання продажів з органічної видачі.

SEO-фахівці використовують спеціалізовані сервіси, наприклад, Key Collector, для розширення семантики. На основі введених ключів вони підбирають схожі запити користувача, після чого SEO-фахівці відсіюють невідповідні. До них відносяться:

  • згадування виробників або видів товару, яких немає в інтернет-магазині;
  • назви конкурентів;
  • нерелевантні доповнення: «БУ», «дешево», «безкоштовно» та ін.

Це досить трудомісткий процес, оскільки більшість інтернет-магазинів містять сотні і навіть тисячі сторінок з товарами, до кожної з яких необхідно сформувати релевантну групу ключів.

Ключові слова та семантика

Оптимізація метатегів Title та Description

Метатеги — це елементи HTML-коду сторінки, які включають додаткові дані про її вміст. Вони важливі для SEO-просування, оскільки тег Title (назва) враховується алгоритмами щодо релевантності. Він надає додаткові відомості про тематику контенту.

Інший не менш важливий тег — Description. Це більш розгорнутий опис контенту, який часто використовується пошуковими системами для формування СНІПЕТ на SERP. Від нього залежить скільки користувачів перейдуть на сайт, прочитавши короткий опис під посиланням серед результатів пошуку.

Основні вимоги до метатегів:

  • унікальність — у кожної сторінки має бути власна назва та опис;
  • основний ключ — важливо, щоб метатеги містили один чи кілька ключів;
  • читання — формулювати текст метатегів слід так, щоб вони були зрозумілими для користувачів.
  • оптимальна довжина — 70-80 символів для Title і до 200 символів для Description.

Через неправильне заповнення метатегів пошукові системи можуть песимізувати сторінку, тому даному етапу завжди варто приділяти особливу увагу.

Оптимізація метатегів Title та Description

Оптимізація зображень

Якісні зображення є важливими для комерційного ресурсу з однієї простої причини: клієнт хоче бачити, що він купує. Тому на кожній картці товарів слід розмістити кілька фотографій з різних ракурсів. Це дозволяє збільшити конверсію у кілька разів.

Також за допомогою зображень сайт може отримувати додаткові переходи з пошуку картинок. Для цього фахівці надають їм релевантні назви перед завантаженням, а в HTML-коді до кожного фото заповнюють атрибут Alt, який описує зображення.

Але важливо також врахувати, як графічний контент позначиться швидкості завантаження. Щоб не уповільнювати сайт, SEO-фахівці використовують стиск для фотографій, що дозволяє знизити їх розмір без втрати якості.

Оптимізація головної сторінки інтернет магазину

Як правило, на головну сторінку наведуть загальні запити. З іншого боку слід пам'ятати, що вона є своєрідною презентацією проекту, його візитною карткою, важливим елементом його просування.

Оптимізація головної сторінки інтернет магазину

Коли поставлено завдання — SEO-оптимізація інтернет магазину, важливо перевірити, що розміщено на головній сторінці і під які ключі вона оптимізована. Фахівці з інтернет-маркетингу рекомендують:

  • переглянути, чи містить атрибут Alt загальні запити;
  • вивести блок меню на помітне місце та перевірити, чи зручно з нього переходити до інших розділів сайту;
  • розмістити на стартовій сторінці розділ з новинками та/або найбільш популярними продуктами. Бажано, щоб цей блок був вищим, щоб міг привернути увагу користувача;
  • текстову частину зробити невеликий за розміром (до 4 000 знаків) та подати в ній інформацію про компанію, переваги для споживача. Текст потрібно оптимізувати під запити, пов'язані із бізнесовою тематикою.

Наштовхнути на думку про те, якою варто зробити головну сторінку сайту, може аналіз конкурентних ресурсів, що працюють у тій самій ніші.

Отримати прогноз трафіку Вашого сайту

Оптимізація сторінок категорій

Ці частини часто стають точкою входу споживача, місцем, звідки людина починає знайомитися з пропозиціями компанії. Деякі розробники ігнорують ці розділи і з головної сторінки ведуть одразу на товарні, таким чином втрачаючи цільовий трафік.

Оптимізуючи інтернет-магазин для користувачів, варто уточнити, чи є сторінки із категоріями для всіх груп продукції. Далі можна виконати такі операції з просування ресурсу:

  • оптимізувати текст під ключові запити, що дозволить збільшити трафік із пошукових систем;
  • вставити «хлібні крихти», завдяки яким споживачеві буде зрозуміла логічна структура і він зможе перейти від одного рівня до іншого. Іноді такий навігаційний ланцюжок доповнюють списками, що випадають, що забезпечує швидкий перехід на суміжний розділ того ж рівня;
  • чітко і правильно оформити метатеги на нових сторінках, щоб вони змогли релевантно проіндексуватися в пошукових системах, підвищити просування веб-ресурсу в цілому.

Спланована робота з SEO-оптимізації цих блоків дозволить покращити відвідуваність сайту та збільшити конверсію.

Оптимізація сторінок товарів інтернет-магазину

Найвищої конверсії можна досягти від товарних сторінок. SEO для інтернет магазинів обов'язково містить таку роботу:

  • включення повної назви продукту заголовок 1;
  • приведення у відповідність Title та Description з найменуванням товару, додавши при цьому комерційні запити;
  • розміщення текстових описів товару. Тут потрібно звернути увагу на інформативність та користь для споживача, використання ключів, унікальність та відсутність спаму;
  • роботу із зображеннями;
  • додавання швидких кнопок з посиланнями на соцмережі та інших блоків, наприклад, форми для відгуків, таблиці порівнянь, блоку для відкладеного товару та ін.

Все це дасть змогу підвищити юзабіліті загалом, покращити ранжування веб-ресурсу у пошуку та забезпечить його просування.

Оптимізація сторінок товарів інтернет-магазину

Внутрішня перелінковка

Внутрішні лінки полегшують користувачам навігацію в інтернет-магазині. Насамперед це «хлібні крихти» та посилання на сторінки з категоріями. З їх допомогою відвідувач може легко переміщатися сайтом і знаходити потрібний йому матеріал.

Крім того, за допомогою грамотної внутрішньої перелінкування можна підвищити поведінкові фактори та конверсію магазину. Для цього на сторінках карток товарів додають розділи: «Схожі товари», «З цим купують також». У першому випадку, якщо потенційний покупець не знайшов те, що йому потрібне, його можуть зацікавити інші пропозиції, які він побачить. Посилання на продукцію, що купується разом із обраною, дозволяють забезпечити додатковий продаж, підвищуючи тим самим середній чек клієнта.

Підключення основних інструментів вебмайстра Google

Регулярно отримувати інформацію про стан свого веб-ресурсу, його позиції цілком можливо, якщо підключити інструмент Google Search Console. У ньому веб-майстер може налаштувати:

  • отримання звітів про те, за якими запитами споживачі переходять на вебресурс;
  • повідомлення пошукової системи про внесені зміни, що дозволить швидко проіндексувати нову інформацію;
  • отримання оповіщень про можливі помилки;
  • перевірка якості адаптації веб-ресурсу під мобільні пристрої.

З цими даними роботи з SEO для інтернет магазину вийдуть на якісно новий рівень.

Підключення основних інструментів веб-майстра Google та Яндекс

Мікророзмітка

Мікророзмітка — це спеціальні описи фрагментів контенту, які надають пошуковим алгоритмам додаткову інформацію та спрощують структурування даних. SEO-фахівці налаштовують мікророзмітку в першу чергу для того, щоб надати корисні дані у сніпеті для отримання більшої кількості переходів.

Завдяки мікророзмітці сайт може отримати розширений сніпет у видачі. Він дозволяє досягти максимальної кількості переходів, навіть якщо сторінка розташована на 2-му чи 3-му місці серед органічних результатів. Також мікророзмітка дає можливість відобразити елементи навігації (хлібні крихти) і оцінку користувачів на SERP.

Оптимізація контенту інтернет-магазину

Робота з текстовою складовою — один із найважливіших елементів SEO у великих інтернет-магазинах. Таким чином забезпечується робота на перспективу, тому що текст може залишатися актуальним протягом тривалого часу, продовжувати залучати клієнтів та сприяти утриманню високих позицій ресурсу у пошукових системах.

Робота з текстовим контентом для сайту

SEO-оптимізація текстового наповнення — Досить масштабний етап робіт. Грунтуючись на семантичних групах сторінок та аналізі пошукової видачі, SEO-фахівці створюють технічні завдання для авторів, де вказують тему, необхідні ключі та обсяг. Також існує низка загальних вимог до тексту, які необхідно врахувати під час написання:

  1. Насамперед важлива унікальність, її показник має бути не нижчим за 95% при перевірці за допомогою сервісів Advego Plagiatus або Text.ru. Якщо використовувати інші програми, краще вибирати ті, де довжина шинглів (фрагментів тексту, які перевіряють на точні збіги) складає 3 слова.
  2. Непряма ознака інформативного тексту — низький показник водності, він повинен перевищувати 60% в семантичному аналізі Advego. Водою називають вступні конструкції та малоінформативні фрагменти. Але не слід намагатися позбутися її повністю, оскільки контент може стати нечитаним.
  3. Важливо також стежити за спамленням. Це частота вживання тих самих слів і фраз у тексті. Щоб не регулювати її, можна відслідковувати показник «частота окремого слова» в семантичному аналізі Advego (норма – до 3%).

Але відповідність технічним вимогам — далеко не головний критерій контенту, що визначає його якість. Насамперед текст повинен давати користувачеві корисну інформацію. Наприклад, у картках товарів дуже важливо створити максимально докладні описи та характеристики. Це утримує потенційних покупців на сайті, тому що їм не потрібно повертатися до результатів пошуку, щоб дізнатися більше.

Оптимізація контенту інтернет-магазину

Крім того, текст має бути без помилок, читаним та легким для сприйняття. Тому його слід вичитувати та структурувати перед публікацією:

  • розділяти на абзаци за 4-5 реченнями;
  • розбивати на підзаголовки H1–H6;
  • використовувати нумеровані та марковані списки.

Пошукові системи звертають на це увагу, ранжуючи сайти. Крім того, структурований текст набагато простіше читати, оскільки важлива інформація виділена та згрупована за темами.

Блог для інтернет-магазину

Окремо варто звернути увагу на користь блогу для комерційних веб-сайтів. У ньому публікуються статті, які відповідають користувачам пошукових систем на інформаційні запити, пов'язані, наприклад, із різними особливостями товарів інтернет-магазину. Таким чином сайт підвищує власну присутність у пошуку та отримує величезний приплив потенційно зацікавлених, унікальних користувачів.

Щоб підвищити продаж за допомогою блогу, недостатньо просто опублікувати в ньому контент. Важливі такі критерії:

  1. Тематика . Теми статей мають цікавити потенційних покупців інтернет-магазину та ранжуватися за відповідними запитами, інакше ресурс отримає нецільовий трафік. Це можуть бути огляди товарів, порівняння продукції різних виробників, докладні описи, корисні поради: «Як обрати…», «На що звернути увагу…»,«Що таке…», «Для чого потрібен…&raquo ; та ін.
  2. Внутрішня оптимізація контенту. Тексти статей повинні відповідати критеріям, зазначеним у попередньому розділі.
  3. Частота та регулярність публікацій . Від цього залежить швидкість індексації сайту пошуковими системами та кількість постійних читачів.
  4. Внутрішня перелінковка статей . Важливо розміщувати посилання на інші корисні матеріали з блогу в текстах. Це дозволяє збільшити час та глибину перегляду – два важливі поведінкові фактори, що враховуються при ранжируванні.
  5. Конвертуючі елементи . Важливо забезпечити користувачам можливість легко здійснити купівлю товару, про який вони читають у статті. Для цього варто розміщувати посилання на картки товарів. Також слід надати можливість підписатися на блог, в результаті чого ви зможете отримати контактні дані найцікавіших читачів та конвертувати їх у покупців, використовуючи розсилку: листи з акційними пропозиціями, новини про знижки, бонуси та ін.

Блог дозволяє значно збільшити не лише відвідуваність інтернет-магазину, а й підвищити довіру потенційних клієнтів. Таким чином, ви формуєте позитивну репутацію власного бренду.

Технічна оптимізація сайту інтернет-магазину

Оптимізувати сайт інтернет-магазину просто неможливо без уваги до технічних питань. Якщо роботи виявлять велику кількість помилок, дублів, позиції веб-ресурсу навряд чи стануть високими. Найгірше, якщо не буде налаштований доступ до карти сайту, тоді про індексацію в пошукових системах можна просто забути. Щоб такого не сталося, потрібно доручити фахівцям провести технічне покращення веб-ресурсу, що складається з низки етапів.

Налаштування файлів robots.txt та sitemap.xml

Це найважливіші файли для SEO просування комерційних ресурсів в інтернеті. Індексація пошуковими алгоритмами починається з окремих команд, вказаних у них. У файлі robots.txt можна буде визначити, які сторінки повинні бути проіндексовані, а які тимчасово закриті. Також доступно закрити проект від індексації повністю, доки ведеться його розробка. Створюється цей файл у будь-якому текстовому редакторі чи генерується автоматично. Головне, він має бути розміщений у корені сайту.

Налаштування файлів robots.txt та sitemap.xml

Для великих веб-ресурсів, на яких налічується тисяча сторінок, особливо актуально розмістити sitemap.xml. Цей файл міститиме список усіх їх адрес для пошукових роботів. Такий перелік формується за спеціальним стандартом та вказує шлях до всіх даних, що знаходяться на веб-ресурсі.

СЕО для інтернет магазину обов'язково має включати налаштування цих файлів.

Правильний URL (ЧПУ)

Пошукові системи рекомендують робити URL-адресу читаною та зрозумілою для користувача, а не що складається з випадкового набору букв і цифр. Наприклад, перебуваючи на сторінці товару, в адресі користувач повинен бачити ланцюжок назв попередніх розділів, найчастіше на латиниці, які розташовані між товаром і головною: https:«назва сайту»/«категорія товарів»/«підкатегорія»/« товар».

Таку адресу називають ЧПУ — людинозрозумілий урл. На думку пошукових систем, це полегшує навігацію користувачам, тому враховується під час ранжування. Коли проводиться оптимізація інтернет-магазинів, фахівці налаштовують ЧПК для всіх сторінок, які беруть участь у індексації.

SEO-оптимізація сторінок помилки 404

Перелік сторінок із запропонованою продукцією на великому ресурсі — це явище динамічне. Часто трапляється, що товару, який шукає користувач, вже немає, і відповідного розділу, куди він намагається перейти, також не існує. Тоді він зустрічається з помилкою «404 Not Found». Цей напис покаже сервер у відповідь спробу переходу на таку сторінку.

Щоб споживач не залишив веб-ресурс, можна спробувати утримати оригінальним зверненням, нетривіальним зображенням. Є шанс, що якщо потенційний клієнт отримає інформацію про те, що про нього піклуються, він спробує знайти схожий продукт на цьому ж ресурсі, замість піти до конкурентів.

SEO-оптимізація сторінок помилки 404

Необхідно налаштувати систему так, щоб фахівці з просування отримували повідомлення про появу таких сторінок та своєчасно на це реагували.

Видалення дублів сторінок та контенту

Ще один фактор, який негативно вплине на ранжування та просування, — поява дублів. Причиною цього можуть бути помилки в системі, архітектурі ресурсу, так що при SEO-оптимізації структури сайту інтернет-магазину обов'язково потрібно знайти сторінки, що повторюються, і видалити їх.

Пошук слід виконати автоматично за допомогою таких інструментів, як Google Search Console або NetPeak Spider, а потім можна налаштувати їхнє системне видалення.

Юзабіліті інтернет-магазину

Окрему увагу SEO-фахівці приділяють зручності ресурсу. Від нього залежать поведінкові чинники, які сильно впливають позиції. Крім того, деякі аспекти, наведені нижче, безпосередньо враховуються пошуковими системами.

Оформлення та інтерфейс

Дизайн може безпосередньо впливати на прибутковість інтернет-магазину. Тому за внутрішньої оптимізації йому слід приділити окрему увагу. Візуальне оформлення справляє перше враження на відвідувача. Тому краще не використовувати шаблонні теми, тому що їх часто можна зустріти на інших ресурсах.

Найбільше підходить унікальний дизайн, створений у фірмовому стилі компанії. Він вигідно відрізняє інтернет-магазин від конкурентних ресурсів, а також сприяє зростанню впізнаваності бренду.

Ще один важливий аспект, який слід врахувати при створенні дизайну – зручність інтерфейсу. Він має бути інтуїтивно зрозумілим для користувача. Клавіші «купити в один клік» та «додати в кошик» на картках товарів слід розташовувати якнайближче до центру першого екрану, бажано виділити їх кольором. У правому верхньому куті сторінки найкраще розмістити актуальні контактні дані.

Адаптивний дизайн для користувачів смартфонів

Дуже важливо оптимізувати інтернет-магазин під пристрої з маленькими екранами: смартфони, планшети, нетбуки та ін. Більшість користувачів часто використовують пошук саме з телефону. Якщо з видачі вони переходять на сайт, який розрахований виключно на перегляд з ПК, то, швидше за все, не здійснять покупку, тому що навіть побачити контент з телефону буде проблематично.

Найкращий варіант для адаптації дизайну під смартфони – адаптивна верстка. З її допомогою елементи веб-сайту підлаштовуються під розмір екрану. Відвідувачу не потрібно вручну наближати фрагменти, щоб прочитати текст або перейти за посиланням.

Адаптивний дизайн для користувачів смартфонів

Швидкість завантаження

Повільні ресурси можуть втрачати значну частку продажів просто тому, що покупці втомлюються чекати, доки він завантажиться. Кожна зайва секунда завантаження вбиває конверсію. Оптимальний показник для інтернет-магазину — до трьох секунд.

Крім того, час завантаження впливає на ранжування. Наприклад, Google запровадив спеціальний показник PageSpeed. Перевірити його можна за допомогою сервісу PageSpeed Insights, де також доступні основні рекомендації щодо покращення.

На швидкість завантаження ресурсу впливає:

  • швидкість інтернет-підключення користувача;
  • «вага» контенту сторінок;
  • час, необхідний обробку коду;
  • кількість запитів між браузером користувача та сервером сайту;
  • відстань від сервера до користувача.

Звичайно, на швидкість інтернету у відвідувачів SEO-фахівці вплинути не можуть, але решту пунктів вони здатні змінити. Для цього проводять внутрішню оптимізацію відео, зображень та коду, налаштовують кешування, щоб прискорити завантаження при повторному відвідуванні. Якщо сервер розташований занадто далеко від ЦА (в іншій країні або навіть на іншому континенті), найкраще перенести сайт на новий хостинг.

Швидкість завантаження

Основна помилка — переоптимізація

У всьому необхідно знати міру. Про це часто забувають недосвідчені SEO-фахівці, які хочуть швидко підвищити позиції сайту, розміщуючи в контенті та метатегах якнайбільше ключових слів. Це здатне сильно нашкодити сайту, оскільки Google давно запустив спеціальні алгоритми, які відстежують переоптимізовані ресурси та «карають» їх санкціями.

Сайт, який потрапив під санкції, різко втрачає позиції за деякими ключами, а в окремих випадках видаляють сторінки з індексу. На відновлення колишніх позицій може піти не один місяць роботи та очікування на повторну індексацію.

Також надлишок ключів сильно шкодить читальності та інформативності тексту. Навіть найдосвідченіший копірайтер не зможе зробити його корисним і змістовним, якщо по ТЗ на один абзац припадає 5-10 ключових фраз.

Наш підхід у просуванні інтернет-магазину

Практика показує, що самостійне просування інтернет-магазину в умовах високої конкуренції може бути невиправдано довгим і не завжди результативним. У зв'язку з цим співпраця з професіоналами в галузі SEO-просування, які працюють у нашій компанії, може стати реальним поштовхом у розвитку вашого онлайн-бізнесу. Ми прагнемо точніше дізнатися про потреби та очікування своїх клієнтів, що, своєю чергою, сприяє успішній реалізації проєкту з розкручування інтернет-магазину.

Замовляючи просування вашого сайту у Wezom, ви отримуєте:

  • тісну взаємодію SEO-фахівців з вашою компанією. Ми приділяємо особливу увагу вивченню особливостей вашого бізнесу та аналізу конкурентного середовища, оскільки це дозволяє сформувати індивідуальну стратегію розкручування вашого сайту;
  • гарантію використання останніх досліджень та кращих практик у галузі SEO. Ми застосовуємо у своїй діяльності знання про роботу пошукових алгоритмів, апгрейди системи, що підвищує ефективність нашої співпраці;
  • прозорість процесу реалізації проєкту Наші клієнти можуть спостерігати за кожним кроком, який робиться для просування їх сайту. Це забезпечує впевненість в оптимальному використанні ресурсів у розвиток інтернет-магазину;
  • доступ до особистого кабінету, де представлено детальний щомісячний план дій, звіти за попередні періоди та поточні показники вашого сайту. Наша команда гарантує виконання робіт у строк та досягнення конкретних цілей, визначених у договорі. Клієнти можуть відстежувати результати у будь-який час.

Ми фіксуємо наші зобов'язання в договорі — вказуємо показники, яких ми плануємо досягти за певний час, що є вигідним для клієнтів та стимулює нас до докладання максимальних зусиль.

Висновки

Просування інтернет-магазину та випередження конкурентів — завдання не з легких. Складнощі виникають у зв'язку з тим, що, по-перше, роботи повинні проводитися регулярно, по-друге, слід діяти системно. Все це під силу лише професіоналам. Тому варто довірити супровід свого бізнесу спеціалістам.

Як вам стаття?
3.6
Проголосувало: 11
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах