Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
23.10.2021

Онлайн рітейл

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
23.10.2021
23.10.2021
1.0
4764
0

Продаж онлайн став популярним ще до пандемії COVID-19, але тепер це просто обов'язкова складова для виживання бізнесу в багатьох сферах. Перехід в онлайн не просто допомагає бізнесу жити в таких важких обмеженнях, а й створює всі умови для розвитку, зростання та масштабування. Так, у вашої компанії відкриється нове дихання, ви перестанете залежати від обставин і навіть зможете використовувати їх на свою користь. Що ж таке онлайн рітейл, чому він популярний і чого від нього чекати? Давайте розумітися.

Що таке онлайн-рітейл?

Що таке онлайн-рітейл

Онлайн рітейл – це спосіб ведення торгівлі через мережу, який не обов'язково передбачає наявність фізичного магазину чи центру обслуговування клієнтів. Проте він відмінно доповнює наявність фізичного магазину, створюючи для вашого підприємства додаткові канали продажів, допомагає розширювати межі та цільову аудиторію.

Онлайн рітейлер - це такий самий підприємець, компанія, або ціла корпорація, як і всі, яких ви знаєте в офлайн світі. Але його націленість інша – він працює через інтернет.

Різниця між онлайн та офлайн рітейлом

Різниця між онлайн та офлайн рітейлом

По суті, світ (онлайн або офлайн), в якому ви взаємодієте з клієнтом, визначає особливості вашої роботи та ведення бізнесу. Продажі “наживо” та онлайн суттєво відрізняються.

Різниця доходів

Насамперед відрізняються доходи в онлайн та офлайн рітейлерів. Звичайно, ця різниця буде відрізнятися в залежності від ніші підприємства, але перевага в будь-якому випадку буде в онлайн рітейлерів. На те є низка причин.

По-перше, географічне охоплення вище. Коли ви виходите в онлайн, ви не обмежуєтеся одним мікрорайоном, одним містом чи навіть однією областю. Багато хто навіть виходить за межі однієї країни. Адже вам не потрібно витрачати зусилля та ресурси на відкриття точок у кожному новому місці, де ви хочете завоювати ринок. Достатньо створити правильний ресурс та грамотно його просувати, щоб клієнти знали про вас, і їм було зручно з вами працювати. Але потрібно налагодити доставку до всіх регіонів, з якими ви хочете працювати. Це можна зробити за допомогою існуючих сервісів або організувати свій автопарк. Звучить амбітно, але часто це вигідне рішення, особливо з урахуванням можливостей оптимізації та автоматизації управління логістикою.

По-друге, ви можете обслуговувати значно більше клієнтів за той же час. Цифрові інструменти дозволяють швидко обробляти замовлення навіть без участі великого штату. Крім обробки замовлень, автоматизація дісталася кожного процесу в компанії, що дозволяє вам виконувати свою роботу з мінімальною тратою часу та ресурсів.

По-третє, за допомогою онлайн ви заощаджуєте. А скорочення видатків також веде до збільшення прибутку. Вам не потрібно утримувати магазини в кожному місці, де є цільова аудиторія, вам не потрібно наймати персонал для обслуговування кожної з ваших точок, оптимізація процесів скорочує безліч супутніх витрат на кожному кроці.

Різноманітність підходу до покупця

Ще один параметр відмінності онлайн від офлайну - це підхід до покупців. Порівняйте самі. Варіант перший: щоб зробити покупку, вам потрібно дістатися торгової точки (яка не завжди знаходиться біля будинку). У магазині на вас чекає певне розміщення товарів, серед яких потрібно вибрати відповідний, а також спілкування з персоналом, який (усі ми люди) не завжди буває в хорошому настрої і не завжди може допомогти. Ви не застраховані від того, що потрібного вам товару не буде в наявності. А після покупки вам самостійно доведеться везти вашу покупку додому. Адже покупка іноді буває більше за вас самих.

Варіант другий: сидячи вдома на дивані, в офісі, або навіть у машині, стоячи в пробці, ви заходите в інтернет-магазин, знаходите там потрібний вам товар, з усіма потрібними характеристиками, замовляєте його та оплачуєте будь-яким зручним способом.

Продавець сам доставить покупку додому. До того ж у такому варіанті користувач отримує можливість робити покупки цілодобово, коли згадав про них, або коли він має на цей час. Більше того, вихід в онлайн не обмежує вас одним лише інтернет магазином, ви можете взаємодіяти зі своїми користувачами через безліч каналів.

Сучасні тренди у сфері онлайн-рітейлу

Сучасні тренди у сфері онлайн-рітейлу

Щоб досягти успіху в онлайн-рітейлі і користуватися його перевагами, потрібно йти в ногу з часом. Погляньмо на тренди, які сьогодні користуються популярністю у продавців та покупців.

  • Покупки у соцмережах . Ми вже згадували про те, що каналів взаємодії може бути багато, це не лише інтернет-магазин. І це якраз такий приклад. Соцмережі - місце, де користувачі проводять більшу частину часу онлайн, а також один із обов'язкових каналів просування. Можна повести користувачів соцмереж на сайт, а можна дозволити їм купувати ще простіше і швидше, нікуди не переходячи і не замислюючись.
  • Тотальна автоматизація . Чим більше функцій та дій у вас автоматизовано, тим легше і швидше ви справляєтеся зі своїми завданнями. Діджитал покращує досвід користувачів, допомагає знизити навантаження на персонал, обробити більше замовлень.
  • Augmented Retail : доповнена реальність. Одна із передових технологій, яка може змінити логіку продажів. Доповнена реальність дозволяє користувачам буквально приміряти все, що вони хотіли б купити, та зробити правильний вибір. За рахунок цього підвищується зацікавленість користувачів, зменшується кількість повернень та зростає імідж вашої компанії.
  • Епоха мобайла . Так, час смартфонів настав давно, і альтернативи їм поки що не існує. Смартфони дарують користувачам свободу: можливість купувати будь-де, будь-коли і що завгодно. Той, хто підтримує цю свободу, має конкурентну перевагу. Якщо у вас немає програми, а сайт не адаптований до мобільних пристроїв, велика ймовірність, що виберуть не вас. Даючи своїм клієнтам цю можливість, ви не лише утримуєте їх, але й розширюєте свою аудиторію, підвищуєте задоволеність та лояльність.

Майбутнє онлайн-рітейлінгу

Майбутнє онлайн-рітейлінгу

Онлайн рітейл вже змінив світ і продовжує набирати обертів. Впровадження нових і нових технологій, глибока диджиталізація, збільшення кількості можливостей і пропозицій - все це з кожним днем трансформує звичне уявлення про купівлі та продажі.

До 2022 року 22% від усього обороту рітейлу будуть припадати на онлайн. Більше того, ця цифра в прогнозах вже збільшувалася, виходячи з того, наскільки темпи зростання онлайн рітейлу випередили попередні прогнози. Не виключено, що ця оцінка також виявиться заниженою.

Якщо ж говорити про можливості майбутнього, то слід зазначити такі:

  • віртуальна та доповнена реальність, які роблять досвід користувачів відчутним та живим;
  • Big data - технології, які дозволяють не просто збирати інформацію, а й грамотно її обробляти та аналізувати, щоб на основі цих даних будувати прогнози та підлаштовуватися під ринок та ситуацію;
  • візуальний пошук, який дозволить знайти якусь річ значно легше та швидше, а значить скоротить шлях користувача до покупки;
  • голосові помічники це як персональний консультант, який завжди з тобою, у твоєму смартфоні.

Якщо ви ще сумніваєтеся, чи потрібно виходити в онлайн, ці аргументи можуть дати ґрунт для нових роздумів. Зважте все, і приходьте до нас за розробкою індивідуального програмного рішення під ваші потреби – ми розробляємо сайти, мобільні програми, цифрові платформи та екосистеми для бізнесу. Щоб дізнатися про подробиці, достатньо залишити заявку на сайті. Наш менеджер передзвонить вам – проконсультує, відповість на всі запитання.

Як вам стаття?
1.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.