Як створюється успішний новий бренд

Алла
Алла
Creative Director
3.5
06.05.2021
11593
0

Бренд – це не просто образ компанії, що допомагає себе позиціонувати на ринку. Він будує довірчі стосунки з клієнтом, розповідає історію, приносить користь. Він вирішує завдання та потреби клієнта. Тому створення бренду – відмінне рішення для будь-якої компанії, яка бажає стати успішною та популярною.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Етапи створення бренду

Розробка нового бренду - це цілий комплекс заходів, що сприяють створенню відомої компанії. Не лише створення логотипу чи фірмового стилю, робота починається від продумування концепції, і закінчується стратегією просування. Створення нового бренду відбувається у кілька етапів:

  1. Визначення цілей та концепції . Навіщо взагалі потрібний бренд? Якщо спиратися лише на комерційний інтерес, кампанія з розробки нового бренду буде провальною. Головна ідея полягає в тому, щоб приносити користь своїм клієнтам. Для цього і має існувати бренд. Якщо продукт вже є, слід визначити особливості, переваги, нішу, яку він займатиме на ринку. Цей крок допомагає сформулювати основні цілі, ідеї та вибрати вектор, за яким розвиватиметься новий бренд.
  2. Маркетинговий аналіз . Вивчення ринку є важливим етапом для створення нового бренду. Необхідно вивчити сильні та слабкі сторони конкурентів, зібрати інформацію про цільову аудиторію та отримати комплексну інформацію про тенденції розвитку та перспективи. Правильно проведений маркетинговий аналіз допоможе швидше створити бренд та вибрати позиціонування.
  3. Розробка назви . Кожен бренд, що запам'ятовується, має назву. Воно моментально згадується тільки за одного виду, викликає певні асоціації та емоції. Достатньо сказати одну фразу «Свято наближається», щоб у голові заграла музика, та створилася візуальна картинка з червоними вантажівками. На даному етапі опрацьовується назва бренду, концепція, слогани та загальне позиціонування. Розробка нового бренду набуває форми. Назва перевіряється юридично та реєструється торгова марка.
  4. Створення фірмового стилю . Після того, як бренд зареєстрований та продумана концепція, дизайнери та маркетологи приступають до створення фірмового стилю. Розробка нового бренду включає створення логотипу, підбір шрифтів, палітри кольорів, форм, дизайн документації. Також можна створити брендбук – внутрішньокорпоративний документ, який визначає основне позиціонування бренду та правила оформлення фірмового стилю.
  5. Розробка стратегії просування . Коли бренд вже створено, необхідно впроваджувати його у суспільство. Для цього використовується стратегія просування, що дозволяє ефективно заявити світові про свою компанію. Стратегія включає розробку системи комунікації з аудиторією, політику ціноутворення, емоційні характеристики нового бренду, опрацювання каналів збуту продукту та багато інших факторів.

Ці 5 етапів розробки нового бренду допомагають компанії зростати, конкурувати над ринком, а головне – приносити іншим людям користь. Бренд потрібний для того, щоб створити певні умови, що допомагають вирішити проблему чи потребу споживача.

Етапи створення бренду

Замовляючи новий бренд, ви отримуєте:

Чітке позиціонування

Створення бренду має на увазі розробку концепції, основних принципів компанії, ідеї. Чітке позиціонування говорить вашим клієнтам, хто ви, яку користь приносите і чому саме ви повинні вибрати.

Впізнаваність

Розробка нового бренду включає створення брендбука та інших маркетингових інструментів, що визначають фірмовий стиль. Завдяки збереженню єдиного стилю, підвищується впізнаваність у просторі діджиталу.

Відмінність від конкурентів

Одне із завдань бізнесу – диференціювати себе серед конкурентних компаній і створення нового бренду – відмінне рішення це зробити ефективно. Люди частіше куплять бренд, ніж торгову марку, але для цього необхідно детально вивчити ринок, конкурентів та визначити переваги.

Довгострокові відносини з клієнтами

Маркетингові інструменти та стратегія розвитку бренду створюють емоційний зв'язок із клієнтами, налаштовуючи їх не на разову покупку, а на тривалі стосунки та довіру.

Зростання та розвиток компанії

Створення нового бренду дає компанії великий стрибок. Новий потік клієнтів, підвищення впізнаваності, чітке позиціонування, впровадження в діджитал простір допомагають зростати компанії та розвиватися.

Стійкість бізнесу

Ринок бізнесу нестабільний, і не всі переживають кризи чи переломні моменти. Однак компанії, що мають бренд, набагато легше переносять подібні зміни. А брендинг робить компанію більш гнучкою до будь-яких змін.

Замовляючи новий бренд, ви отримуєте

Від чого залежить вартість розробки бренду

Вартість розробки нового бренду залежить від наступних факторів:

  • Кількість досліджень . Позиціонувати бренд в одному місті, або вийти на міжнародний ринок – різні завдання і потребують різних зусиль. Час дослідження також витрачається різне. Тому вартість впливає від того, наскільки складно аналізувати ринок та опрацьовувати стратегію.
  • Розробка стилю . Якщо у вас є логотип, фірмовий стиль, це може спростити роботу і знизити витрати. Але якщо аналіз покаже, що фірмовий стиль не ефективний і потребує переробки, або він взагалі відсутній, це також займе як час, так і певні ресурси.
  • Створення шрифтів . Фірмовий стиль включає розробку унікальних шрифтів, і це також витрачаються ресурси.
  • Розробка дизайну поліграфії . Якщо ви одразу хочете створити фірмову документацію, візитки та іншу поліграфію, вартість розробки нового бренду також збільшується.
  • Неймінг . У вас є назва вашого бренду? Чи його потрібно вигадати? Цей фактор впливає на вартість.
  • Створення легенди бренду . Це створення образу, що передує появі бренду, сторітейл, який розповідає споживачеві про компанію.
  • Рекламна кампанія . Найбільша стаття витрат при створенні нового бренду. Залежно кількості каналів реклами, методів просування, залежить вартість.

Розробка нового бренду – це складне маркетингове завдання. Але саме створення бренду допомагає компанії залишатися успішною, будувати взаємини з аудиторією та приносити користь.

Як вам стаття?
3.5
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах