Навіщо потрібна стратегія бренду і що до неї входить

Алла
Алла
Creative Director
3.1
10.05.2021
12918
0

Щоб бренд розвивався та був успішний, необхідно ретельно продумати концепцію, ідеї, основні завдання. Але також потрібно визначити цільову аудиторію, шляхи взаємодії з клієнтами, методи вирішення труднощів та унікальні пропозиції. Це допоможе зробити стратегію розвитку бренду.

Що таке брендова стратегія?

Стратегія бренду - це комплексна програма, що дозволяє цілісно побачити розвиток компанії, позиціонування бренду на ринку та його просування. Стратегія розвитку бренду включає опрацювання ідеї, концепції, визначення цільової аудиторії та знаходження шляхів взаємодії з нею, а також безліч інших факторів, що дозволяють компанії зайняти місце на ринку та підвищити впізнаваність.

Розробка стратегії бренду починається з формування ідеології та цінностей, а закінчується конкретними цифрами та дослідженнями. Вивчається поведінка користувачів, визначається потенційна цільова аудиторія, визначаються показники ефективності та оцінюється результат. Це широкий комплекс заходів, що дозволяє скласти чіткий план дій. У такому разі компанія зможе отримати бажаний результат, збільшити прибуток, підвищити лояльність клієнтів та розширити вплив на ринку.

Що таке стратегія бренду

Складові стратегії бренду

Бренд стратегія складається з багатьох етапів, які виконують певні завдання. Основні складові стратегії розвитку бренду:

  • Концепція . Допомагає зрозуміти основні ідеї компанії та визначити потреби клієнта, а також методи вирішення потреб. Також створюється унікальність та індивідуальність, завдяки якій компанія виділятиметься серед інших і набиратиме популярності.
  • Цільова аудиторія . Правильна сегментація аудиторії, визначення параметрів потенційних клієнтів та виявлення їх бажань допоможуть компанії покращити взаємини із покупцем. Це потужний інструмент, що дозволяє побудувати сильну та ефективну стратегію розвитку бренду.
  • Унікальна торгова пропозиція . УТП дає можливість виділитися серед конкурентів та запропонувати клієнтам вигідну співпрацю. Тим самим продукт стає незамінним і затребуваним.
  • Комунікаційні можливості формування бренду . Визначаючи канали комунікації з аудиторією, та вибираючи найбільш вдалий стиль взаємодії можна підвищити лояльність, збільшити вплив та впізнаваність компанії. Це бренд-стратегія, що включає розробку фірмового стилю, логотипу, назви, сайту та інших засобів комунікації з цільовою аудиторією.
  • Визначення цінностей . Комплекс визначення емоційних та раціональних вигод допоможуть налагодити добрі взаємини з клієнтом. Стати цінними для своєї аудиторії, і вона не відвернеться від вас.
  • Реалізація . p align="justify"> Важливий етап формування бренду, що дозволяє визначити інструменти реалізації поставлених завдань. Іншими словами, підбирається комплекс, який дає змогу все впровадити на практиці.
  • Контроль результативності . Дає змогу відстежувати результати позиціонування бренду, розробляються інструменти вимірювання показників ефективності.

Це основні складові стратегії бренду. Проводиться комплексна робота, що дозволяє скласти чіткий алгоритм дій для формування бренду та позиціонування його на ринку.

Складові стратегії бренду

Функції стратегії бренду: навіщо вона потрібна

Розробка стратегії бренду відкриває такі можливості для кожної компанії:

  • допомагає визначити недоліки та проблеми, що існують у бізнесі на сьогодні;
  • визначає основні актуальні потреби цільової аудиторії;
  • допомагає створювати нові потреби для цільової аудиторії, спираючись на унікальність та властивості товару чи продукту;
  • виділяє особливості та переваги, що дає можливість випередити конкурентів та запропонувати вигідніші умови для своїх клієнтів;
  • дає можливість коригувати або створювати абсолютно нові напрямки розвитку бренду та торгової марки;
  • створює позитивний образ бренду та допомагає вибудувати необхідне враження та емоції;
  • допомагає налагодити контакт із цільовою аудиторією та прив'язати емоційні тригери, що підвищують лояльність;
  • підвищує впізнаваність бренду;
  • зміцнює позиції над ринком;
  • підвищує матеріальну та нематеріальну вартість активів компанії;
  • аналізує, прогнозує та надає шляхи вирішення потенційних складнощів компанії.

Впровадження комплексу у бізнес допомагає вирішити масу завдань та покращити діяльність компанії. Кому потрібне створення стратегії бренду? Практично будь-якої компанії, якщо вона хоче затриматися на ринку та стати успішною. Застосовувати її можна незалежно від того, існує компанія давно, або лише на початковому етапі формування. Чим раніше впроваджуються прийоми, визначені для просування бренду, тим краще. Комплексний підхід до розвитку компанії, починаючи з формування ідей та побудови планів, дає можливість бізнесу існувати довго та успішно.

Як вам стаття?
3.1
Проголосувало: 7
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.