Ретаргетинг у Facebook: що це і як його налаштувати

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
5.0
30.10.2023
2981
0

Цей механізм добре відомий досвідченим СММникам, але не всі фахівці-початківці ним користуються. І даремно. Адже ретаргетинг на Facebook, який ще називають ремаркетингом, здатний значно збільшити обсяги продажів. Яким чином? Варто розібратися в цьому питанні.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Ретаргетинг у Facebook — що це?

Це спосіб показу реклами користувачам, які вже якось взаємодіяли з вашим сайтом або товарами, але з певної причини не виконали бажану цільову дію (не зробили замовлення, не скористалися послугою тощо).

Які завдання виконує ремаркетинг

Серед ключових завдань:

  1. Повернення відвідувачів. Якщо користувач відвідав ваш сайт, але не здійснив бажану дію (наприклад, не замовив товар або не залишив контакти), варто нагадати йому про себе за допомогою реклами у Facebook. Наприклад, запропонувати знижку, безплатну доставку чи інший стимул для здійснення цільової дії.

  2. Збільшення частоти покупок. Користувачам, які вже купили у вас щось, ви можете показувати рекламу супутніх товарів, які можуть їх зацікавити.

Крім того, ретаргетинг у Facebook позитивно впливає на формування іміджу. Так, ви можете транслювати рекламу, що демонструє переваги вашого бренду, відгуки клієнтів та інше. І завдяки цьому впливати на відвідувачів, які не були готові до покупки на момент взаємодії з вашим сайтом.

Особливості ретаргетингу у Фейсбуці

Головна особливість — це гнучке налаштування аудиторії. Вибирайте користувачів для ремаркетингу з урахуванням різних критеріїв, таких як час із моменту останнього відвідування сайту, переглянуті сторінки, товари, додані до кошика, та ін. Крім того, рекомендується виключати з аудиторії тих, хто вже здійснив покупку або підписався на розсилку.

Ще одна особливість — це велике охоплення та висока залученість. Реклама може транслюватися не тільки в цій соцмережі, а й на інших платформах, таких як Інстаграм та ін. Ретаргетинг на Facebook допоможе вам знайти аудиторію та підвищити ймовірність її переходу на ваш сайт.

Налаштовуємо ретаргетинг: покроковий посібник

Отже, як налаштувати ретаргетинг у Фейсбук? Потрібно виконати чотири простих кроки.

Створюємо та встановлюємо піксель Фейсбуку

Піксель — це код, який відстежує дії відвідувачів на вашому сайті та передає їх у Facebook. Він дає можливість налаштовувати аудиторію для ремаркетингу та вимірювати ефективність рекламних оголошень. І перше, що вам потрібно, щоб налаштувати ретаргетинг у Фейсбук, — створити та встановити піксель.

Отже, виконуємо наступне:

  1. Заходимо в менеджер реклами Facebook та вибираємо розділ «Пікселі» в меню «Події».

  2. Клацаємо на кнопку «Створити піксель» та вводимо назву та адресу сайту.

  3. Копіюємо код пікселя та вставляємо його в HTML-код вашого сайту між тегамита.

Для встановлення пікселя можна також використовувати спеціальні плагіни для WordPress, Shopify, Magento та інших платформ.

Налаштовуємо відстеження конверсій

Конверсії — це дії, які ви хочете, щоб відвідувачі робили на вашому сайті (наприклад, купівля, підписка, реєстрація тощо). Відстежуючи конверсії, ви зможете вимірювати результати рекламної кампанії та коригувати бюджет. Їхнє налаштування — це те, без чого неможливо налаштувати ретаргетинг у Фейсбук.

Для цього вам потрібно:

1. Зайти в менеджер реклами Facebook і перейти до розділу «Події» в меню «Пікселі». Натиснути на кнопку «Додати події» та вибрати спосіб додавання (з використанням коду або помічника з установки подій).

2. Вибрати тип події (наприклад, придбання, перегляд вмісту, додавання до кошика тощо) та вказати параметри (вартість, валюта, категорія тощо).

Далі залишається лише перевірити роботу на вашому сайті за допомогою інструмента «Перевірка пікселя».

Створюємо аудиторії

Аудиторія — це група користувачів, яким ви хочете показувати рекламу. Створювати її можна на основі даних пікселя, таких як відвідування певної сторінки, додавання товару в кошик тощо.

Для створення аудиторії вам потрібно:

  1. Зайти в менеджер реклами Facebook та вибрати розділ «Аудиторії» в меню «Активи».

  2. Натиснути кнопку «Створити аудиторію» та вибрати її тип: «Індивідуально налаштовані аудиторії», «Схожі» або «Збережені».

  3. Вибрати джерело даних для аудиторії: «Сайт», «Мобільний застосунок», «Офлайн-дії» або «Джерело клієнтів».

  4. Вибрати критерії для аудиторії (наприклад, час із моменту останнього відвідування сайту, переглянуті сторінки, додані до кошика товари тощо).

  5. Ввести назву та опис для аудиторії, натиснути на кнопку «Створити аудиторію».

Зверніть увагу: якщо у вас є готова база з даними клієнтів, ви можете використовувати її. Для цього вам потрібно натиснути «Створити індивідуалізовану аудиторію» та завантажити файл із даними про клієнтів (у форматі CSV або TXT).

Навіщо потрібні аудиторії ретаргетингу?

Мета ремаркетингу — транслювати рекламу тим, хто зацікавлений у вашому продукті чи послузі, а не випадковим відвідувачам. Якщо користувач раніше відвідував сайт або взаємодіяв із вашою сторінкою в соцмережі, він уже пройшов фазу привернення уваги. Тобто йому легше перейти на наступні етапи воронки продажів: розгляд, прийняття рішення та купівля. Аудиторії — це спосіб зібрати таких людей до однієї групи, яка даватиме високі конверсії. Тому, щоб ефективно налаштувати ретаргетинг у Facebook, дуже важливо вибрати правильну аудиторію.

Створюємо рекламну кампанію

Рекламна кампанія — це набір оголошень, які демонструються вашій аудиторії. Ви можете налаштувати бюджет, розклад, формат та зміст реклами на свій розсуд.

Для створення рекламної кампанії вам потрібно зайти в менеджер реклами Facebook і натиснути на кнопку «Створити». Далі необхідно вибрати мету кампанії (наприклад, «Трафік», «Конверсії», «Продажі каталогу» та ін.). Для ретаргетингу зазвичай вказують «Трафік».

Після цього необхідно ввести назву кампанії та вибрати параметри оптимізації та доставки реклами. Щоб не втратити значну частину аудиторії, ми рекомендуємо не налаштовувати докладний таргетинг. Найкраще вибрати створену аудиторію як цільову групу та вказати місця розміщення реклами (наприклад, Facebook, Instagram, Messenger тощо). Далі вибираємо формат реклами, який більше підходить, та заповнюємо її зміст.

Завершальний етап — це попередній перегляд реклами. Якщо вас все влаштовує, залишається тільки натиснути на кнопку «Опублікувати». Готово! Тепер ви можете відстежувати результати в менеджері реклами Facebook та вносити необхідні коригування.

Висновки

Налаштувати ретаргетинг у Facebook не так просто, як може здатися на перший погляд. Для того, щоб він працював ефективно, потрібно враховувати безліч факторів, таких як вибір правильного типу аудиторії, місця розміщення, цілі рекламної кампанії, бюджет та інше. Все це вимагає знань, досвіду та уваги до деталей.

Тому, якщо ви не знаєте, як налаштувати ретаргетинг у Facebook, але хочете отримати максимальний результат, вам краще звернутися до фахівців, які знаються на всіх тонкощах і секретах цього механізму. Однією з таких компаній є Wezom — агентство інтернет-маркетингу, яке пропонує повний спектр послуг із налаштування та ведення рекламних кампаній у Фейсбуці. З Wezom ви можете бути впевнені, що ваш ретаргетинг буде працювати на 100% і приносити вам нових клієнтів та продажі.

FAQ

Що таке ретаргетинг у Фейсбуці?

Це показ реклами людям, які вже цікавилися вашим продуктом або послугою, але не виконали цільову дію. Ретаргетинг у Facebook допомагає збільшити повторні та крос-продажі, а також повернути старих клієнтів. За допомогою ретаргетингу ви можете знову привертати увагу користувачів, які вже знайомі з вашим сайтом, і завдяки цьому збільшувати шанси на конверсію.

Як зробити ретаргет у Фейсбуці?

Для цього вам потрібно виконати три основних кроки:

  1. Створити та встановити піксель Facebook на свій вебсайт. Це код, який відстежує дії відвідувачів на вашому сайті та передає їх у Facebook.
  2. Створити аудиторію для ретаргетингу в розділі «Аудиторії» менеджера реклами Facebook.
  3. Створити рекламну кампанію та вибрати створену аудиторію як цільову групу. Можна налаштувати бюджет, розклад, формат та зміст реклами на власний розсуд.

Готово! Тепер ви можете нагадувати клієнтам про себе та спонукати їх до виконання цільових дій.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах